abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:24 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29522887
Vorige deeltjes:
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op Datingsites en wel of niet voor het lidmaatschap betalen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:28:52 #2
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29522922
Zelf al een tijdje in dubio. Hij mailt zo af en toe en als ik dan een mail krijg ben ik weer een beetje blijer, maar toch ben ik er niet zeker van wat zijn intenties zijn.

Keep on dreaming?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29523006
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:28 schreef Mickeys het volgende:
Keep on dreaming?
Dat sowieso.
pi_29523484
Laatst is er een leuk boek uitgekomen: 'He's just not that into you'. Hoe mannen denken over dating enzo. Als je een date hebt gehad en het duurt steeds lang voordat je weer van'm hoort, dan is ie just not THAT into you , anders had ie wel meer van zich laten horen om je te veroveren! Ik denk overigens dat dat voor vrouwen ook wel opgaat. Dus wees sterk en durf die conclusie te trekken, maar natuurlijk niet opgeven en blijven hopen op die ene man/vrouw die WEL helemaal voor je gaat!!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:05:22 #5
5921 Byteripper
The bytes make the rip.
pi_29523521
quote:
Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??
Geloofwaardigheid is natuurlijk een subjectief begrip. Net als bijvoorbeeld vinden dat er op datingsites per definitie "lelijke" mensen zouden staan. Iemand kan zich meer aangetrokken voelen tot een bepaalde stijl van een site met bepaalde mensen dan de stijl en de mensen van een andere site. Om even alles lekker in hokjes te gaan plaatsen: zie bijvoorbeeld het verschil tussen Sugababes.nl en Cu2.nl. Sugababes richt zich meer op de jongeren in de randstad, en dan met name Rotterdam. Je ziet hier veel camp en vulgair gedoe. Cu2.nl is algemener en een stuk minder camp, omdat een ander soort mensen zich aangetrokken voelt tot de site. Dit is natuurlijk allemaal een beetje in het extreme, maar wat ik bedoel te zeggen is dat schoonheid en de daarmee samenhangende betrouwbaarheid voor iedereen subjectief zijn.
There is no gravity. The world sucks.
pi_29523701
Deel 10 alweer. Dit wordt een blijvertje.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:09:40 #7
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29524643
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deel 10 alweer. Dit wordt een blijvertje.
jeps... en ook Abonidis (ofzo) doet hier en daar ook nog mee. Tis toch allemaal daarmee begonnen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:11:29 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29524682
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.

Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29527214
Als Einstein in de tijd van Newton had geleefd, had-ie dan de relativiteitstheorie uitgevonden of de klassieke mechanica?
pi_29527794
Goh, de bewuste meid waarover ik het had in het vorige deel, die niks meer liet horen, heeft vandaag een mail gestuurd waarin ze zegt te willen daten. Ze vindt het erg spannend, alleen ze weet haar rooster van haar werk nog niet, maar het komt eraan!
pi_29527892
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.

Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
Daar ben ik dus veel te lui voor, iedere dag m'n profieltekst gedeeltelijk wijzigen. Kun je niet beter een ijzersterke tekst neerzetten die je langer laat meegaan?
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:21:20 #12
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29527938
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.

Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
Wat dacht je van Tenacious D. met fuck her gently.
pi_29528029
Heeft Hans Teeuwen gelijk?
pi_29529777
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.

Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
Of anders Monster Magnet met Take it.
pi_29533435
quote:
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer
100 km?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:22:27 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29533445
Ik krijg de laatste tijd alleen maar kansloze reacties. En er komen weinig nieuwe mannen bij... je kan merken dat het vakantie is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:03:11 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29534291
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Daar ben ik dus veel te lui voor, iedere dag m'n profieltekst gedeeltelijk wijzigen. Kun je niet beter een ijzersterke tekst neerzetten die je langer laat meegaan?
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer.
Wat is er mis met een meid uit Flevoland?? (ik was het niet trouwens die je een mailtje stuurde)

Ik heb mijn inziens een leuke tekst over mezelf er in staan... gewoon zoals ik ben. Songteksten zijn zo op internet te vinden en kan je dus makkelijk copy paste doen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:15:06 #18
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29534373
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Mickeys het volgende:

[..]

jeps... en ook Abonidis (ofzo) doet hier en daar ook nog mee. Tis toch allemaal daarmee begonnen
*SNIF*
Ik begin me al een beetje geestelijke vader te voelen op deze manier...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29534570
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:03 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wat is er mis met een meid uit Flevoland?? (ik was het niet trouwens die je een mailtje stuurde)

Ik heb mijn inziens een leuke tekst over mezelf er in staan... gewoon zoals ik ben. Songteksten zijn zo op internet te vinden en kan je dus makkelijk copy paste doen
Ik vind het te ver weg
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:54:33 #20
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29534753
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:40 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vind het te ver weg
Over welke afstand hebben we het dan??? Lijkt me dat het niet meer dan 60 - 70 km kan zijn...
Waarom allicht niet een poging wagen?
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29534946
Voor de liefde is geen afstand te groot.
pi_29535017
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Abonides het volgende:

[..]

Over welke afstand hebben we het dan??? Lijkt me dat het niet meer dan 60 - 70 km kan zijn...
Waarom allicht niet een poging wagen?
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?
pi_29535060
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?
Tuurlijk mag dat. Maar misschien loop je wel een prachtige kans mis.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:17:16 #24
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29535069
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?
Tuurlijk mag dat... het lijkt me alleen zo jammer als dit het enige struikelblok is. Maar gelukkig heeft iedereen zou zijn eigen wensen/eisen. Zou een saaie wereld zijn als dat niet zo was!!!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29536103
tvp'tje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')