Geloofwaardigheid is natuurlijk een subjectief begrip. Net als bijvoorbeeld vinden dat er op datingsites per definitie "lelijke" mensen zouden staan. Iemand kan zich meer aangetrokken voelen tot een bepaalde stijl van een site met bepaalde mensen dan de stijl en de mensen van een andere site. Om even alles lekker in hokjes te gaan plaatsen: zie bijvoorbeeld het verschil tussen Sugababes.nl en Cu2.nl. Sugababes richt zich meer op de jongeren in de randstad, en dan met name Rotterdam. Je ziet hier veel camp en vulgair gedoe. Cu2.nl is algemener en een stuk minder camp, omdat een ander soort mensen zich aangetrokken voelt tot de site. Dit is natuurlijk allemaal een beetje in het extreme, maar wat ik bedoel te zeggen is dat schoonheid en de daarmee samenhangende betrouwbaarheid voor iedereen subjectief zijn.quote:Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??
jeps... en ook Abonidis (ofzo) doet hier en daar ook nog mee. Tis toch allemaal daarmee begonnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deel 10 alweer. Dit wordt een blijvertje.
Daar ben ik dus veel te lui voor, iedere dag m'n profieltekst gedeeltelijk wijzigen. Kun je niet beter een ijzersterke tekst neerzetten die je langer laat meegaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.
Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
Wat dacht je van Tenacious D. met fuck her gently.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.
Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
Of anders Monster Magnet met Take it.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
100 km?quote:Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer
Wat is er mis met een meid uit Flevoland?? (ik was het niet trouwens die je een mailtje stuurde)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Daar ben ik dus veel te lui voor, iedere dag m'n profieltekst gedeeltelijk wijzigen. Kun je niet beter een ijzersterke tekst neerzetten die je langer laat meegaan?
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer.![]()
*SNIF*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jeps... en ook Abonidis (ofzo) doet hier en daar ook nog mee. Tis toch allemaal daarmee begonnen![]()
Ik vind het te ver wegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat is er mis met een meid uit Flevoland?? (ik was het niet trouwens die je een mailtje stuurde)
Ik heb mijn inziens een leuke tekst over mezelf er in staan... gewoon zoals ik ben. Songteksten zijn zo op internet te vinden en kan je dus makkelijk copy paste doen
Over welke afstand hebben we het dan??? Lijkt me dat het niet meer dan 60 - 70 km kan zijn...quote:
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Abonides het volgende:
[..]
Over welke afstand hebben we het dan??? Lijkt me dat het niet meer dan 60 - 70 km kan zijn...
Waarom allicht niet een poging wagen?
Tuurlijk mag dat. Maar misschien loop je wel een prachtige kans mis.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?![]()
Tuurlijk mag dat... het lijkt me alleen zo jammer als dit het enige struikelblok is. Maar gelukkig heeft iedereen zou zijn eigen wensen/eisen. Zou een saaie wereld zijn als dat niet zo was!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Een auto die 1 op 10 rijd mag geen belemmering zijn om de liefde van je leven te ontmoeten. Of je koopt een ander autootje (Smart 1 op 35 geloof ik). Maar goed. Je grensen beperken kan natuurlijk altijd... Wel jammer dat "die meid uit Flevoland" er geen probleem van maakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar misschien loop je wel een prachtige kans mis.
Oh foei! Wat is nou 114 km! Da's praktisch om de hoek man. Als je dat er niet voor over hebt, dan vind je haar blijkbaar niet leuk genoeg. Of toch wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tja, wat wil je zelf? Wil je het nog ff aankijken of is het exit voor die jongen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Oh foei! Wat is nou 114 km! Da's praktisch om de hoek man. Als je dat er niet voor over hebt, dan vind je haar blijkbaar niet leuk genoeg. Of toch wel?
Hier ook ff een update, ontmoeting heeft plaatsgevonden. Was ontzettend aardig, maar om nou te zeggen dat er meteen een vlammetje is gaan branden, nou nee. Bij hem wel. En dat laat hij duidelijk merken, bellen, zeggen dat hij me mist. Vind ik erg benauwend. Op papier is het echt een 100% match. Help!
Ik zou als ik jou was gewoon vertellen wat je voelt (niet voelt dus eigenlijk) en desnoods geef je aan dat je er nog niet uit bent en meer tijd wilt hebben maar dat je het een beetje benauwend vind wat hij nu doet...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Oh foei! Wat is nou 114 km! Da's praktisch om de hoek man. Als je dat er niet voor over hebt, dan vind je haar blijkbaar niet leuk genoeg. Of toch wel?
Hier ook ff een update, ontmoeting heeft plaatsgevonden. Was ontzettend aardig, maar om nou te zeggen dat er meteen een vlammetje is gaan branden, nou nee. Bij hem wel. En dat laat hij duidelijk merken, bellen, zeggen dat hij me mist. Vind ik erg benauwend. Op papier is het echt een 100% match. Help!
Ik heb een tijdlang een gedicht van mijn favoriete dichter op mijn profiel gehad die wel op dit hele gebeuren sloeg. Kreeg vaak positieve reacties. Vragen ze of ik het zelf geschreven had, dat ze het herkennen of een aantal regels mooi vonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb met Knuz gemaild. Ze hebben problemen met de servers en zijn die aan het vervangen. Als het goed is zou je er nu wel weer op moeten kunnen komenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:28 schreef w00z3r het volgende:
ligt knuz.nl er elke keer uit of ligt dat echt aan mij? krijg elke keer dat gezeik dat ik de pagina moet reloaden, of krijg een timeout :s
Wat? Hoe ben je daarachter gekomen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef Mickeys het volgende:
Damn... volgens mij date ik en nog iemand van fok met dezelfde.... apart
Daar ik iemand date van knuz en ik heb zijn gastenboek online eens doorgenomen... 1 naam kwam elke keer naar voren en ik ben toen op haar profiel gaan kijken... tja.. zag de foto en dacht aan mijn msn... die persoon staat in mijn msn onder het kopje fok.... zal ik niet zonder reden gedaan hebben maar ik spreek die persoon nooit eigenlijk.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat? Hoe ben je daarachter gekomen?![]()
*snik* *snotter* nog helemaal niks, niets, nada, zip, zero *snik*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef UncleFunk het volgende:
Jammer dat dit soort dingen weer gebeuren, Mickeys. Op zich is het echter niet een nadeel van internetdating, want bij het reguliere daten kan het ook gebeuren...
Wat was overigens zijn reactie hierop?
Hoe serieus was je eigenlijk met hem? Ik vind het absoluut niet leuk dat je zo geraakt bent erdoor. Ik heb online nooit zoveel last hiervan gelukkig, in het dagelijks leven vind ik het een stuk moelijker om hiermee om te gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
*snik* *snotter* nog helemaal niks, niets, nada, zip, zero *snik*
Je doelt op Maryse?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen uit Flevoland zijn wel gruwelijk heet.
Jep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef thabit het volgende:
Heeft Hans Teeuwen gelijk?
Ik heb 'r een mailtje gestuurd, en bleek pas nadat ze me had gecontacteerd, gezien te hebben dat ik in Zuid-Holland woon. Zelf had ze liever iemand die dichterbij woont. Sowieso was ze op zoek naar een vriendschap, en ik naar een relatiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Tja... serieus... niet echt op zich, maar hij was hier (anderhalve week geleden) en de signalen van zijn kant waren er duidelijk alleen durfde hij volgens mij niet verder. Niet dat ik dan meteen sex gehad had willen hebben. Maar goed... daarna nog urenlang op msn met elkaar gesproken en ik moet zeggen dat het echt gezellig was elke keer. En tja... de afgelopen anderhalve week heb ik vaak aan die ene avond (hij was hier laat maar ging ook pas tegen 4 uur weg) gedacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hoe serieus was je eigenlijk met hem? Ik vind het absoluut niet leuk dat je zo geraakt bent erdoor. Ik heb online nooit zoveel last hiervan gelukkig, in het dagelijks leven vind ik het een stuk moelijker om hiermee om te gaan.
Wie is Maryse?quote:
Oh Mickeys, balen joh, rot voor je. Tis toch een kleine (online) wereld. Soms gedragen mensen zich dan net iets achterbakser dan irl.Wat meisjes achter de hand houden of zo. Echt niet leuk nee, en er dan ook zelf achter moeten komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef UncleFunk het volgende:
Jammer dat dit soort dingen weer gebeuren, Mickeys. Op zich is het echter niet een nadeel van internetdating, want bij het reguliere daten kan het ook gebeuren...
Wat was overigens zijn reactie hierop?
Helemaal waar. Vandaar dat het opeens niet meer mailen, na twintig mailtjes gestuurd te hebben, zo in zwang isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Unclefunk, kan inderdaad gebeuren.... maar op internet leggen mensen toch wat sneller en eenvoudiger contact en is het 'wegwerpgehalte' wat hoger.
Ik sta nu op 6 viewsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:01 schreef GF het volgende:
Ik log dagelijks nog ff in met m'n knuz account. Valt me op hoe weinig views je krijgt. Als man zijnde dan
Gezien de foto's daar van de mannen is het soms niet eens interessant om het profiel ook nog te bekijken... Mannen met ontblote bierbuik, webcam gemaakte blote foto... kan mij niet echt bekorenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:01 schreef GF het volgende:
Ik log dagelijks nog ff in met m'n knuz account. Valt me op hoe weinig views je krijgt. Als man zijnde dan
Ik zal dit maar niet opvatten als een beledigingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gezien de foto's daar van de mannen is het soms niet eens interessant om het profiel ook nog te bekijken... Mannen met ontblote bierbuik, webcam gemaakte blote foto... kan mij niet echt bekoren
Ik denk het wel, maar dat is meer een gevoel. Ik vind 113 vrouwen tussen 18 en 24 jaar in Zuid-Holland. Het is jammer trouwens dat je bij Relatieplanet niet ziet wie er allemaal komt kijken, zou waarschijnlijk wel verhelderend (of ontnuchterend) werken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef suikerzoet het volgende:
Zitten er dan in verhouding zo weinig vrouwen?
Dat was nou ook mijn ideequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Heb er net ff naar gekeken..... die website ziet er trouwens uit alsof het voor mensen met een verstandelijke beperking is. Erg amateuristisch zo op het eerste gezicht.
Ach, er hebben ook oudere vrouwen gekeken naar mijn profiel, van een jaar of veertig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz, maar wat zitten er veel kansloze figuren tussen zeg... zijn er wel heel veel trouwens, denk omdat het gratis is.
En je kan ook zien wie naar je profiel heeft zitten spieken... een hoop oude mannen zeg. Boven de 50 enzo... ze kunnen toch zelf ook wel lezen dat ik op zoek ben tot max. 30 jaar oud??? En toch gewoon reageren he... bah.
Ik had trouwens in een half uur al 30 views.
Ik ben je profiel al tegengekomen, als eerste bij de nieuwe matches. Jammer dat ik een jaar te jong benquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz (...)
Doorgaans zie je 't direct aan de stijl van het profiel. Serieuze profielen zijn altijd volledig ingevuld, vooral de profieltekst geeft al veel aan. Is het zo'n oneliner, dan weet je eigenlijk al direct dat het niet serieus is. Mensen die anderen echt een hak willen zetten, die haal je er hier niet mee uit, zij doen tenslotte aan moedwillige misleiding.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?
Ik zit al enige tijd op Knuz en ik moet zeggen, ik kom nauwelijks fakers tegen. Ze hebben een systeem waar je dubieuze profielen mee kan melden en dat blijkt in de praktijk goed te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
Ik lees dit zo eens en even voor mijn begrip:
bij gratis sites zitten toch ook veel kansloze figuren? Het lijkt mij dat er pubers die in zijn voor een 'lolletje' zich daar inschrijven om iemand een hak te zetten. Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?
Btw, ik bezoek geen datingsites, ik ben al voorzien. Alleen ben ik benieuwd hoe zo iets gaat.
Inderdaad. Ik denk dat ze uit zichzelf sowieso ook controleren wat er rondhangt op de site. Bij Relatieplanet worden bij mijn weten de profielen allemaal nagelopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit al enige tijd op Knuz en ik moet zeggen, ik kom nauwelijks fakers tegen. Ze hebben een systeem waar je dubieuze profielen mee kan melden en dat blijkt in de praktijk goed te werken.
quote:(...) ik heb dates gehad die meer leken op een sollicitatiegesprek dan een keertje gezellig wat drinken...![]()
Uiteraard probeer ik je niet te ontmoedigen.quote:
Reageren mag altijd hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben je profiel al tegengekomen, als eerste bij de nieuwe matches. Jammer dat ik een jaar te jong benWe verschillen trouwens ook wel behoorlijk
Wat valt bij jouw dan onder de categorie kansloos?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Reageren mag altijd heBen wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
Vanmorgen had ik weer drie berichtjes, waarvan één waarempel een klein beetje minder kansloos. We gaan vooruit.
*meld*quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
Voornamelijk te oud. Berichtjes van mannen van 40 die zeggen me beter te willen leren kennen. Kunnen de mensen daar niet lezen ofzo? Het staat toch duidelijk in m'n profiel dat ik tot 30 jaar zoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef Abonides het volgende:
[..]
Wat valt bij jouw dan onder de categorie kansloos?
Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*meld*
Maar na je epistel over kansloze figuren durf ik niet meer te reageren...![]()
Wel lekker in de buurt...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist
Ik heb je welzeker gemist in deze topicreeks, ik dacht al dat je op vakantie was.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist en wil niemand me ff vertellen of er nog geslaagde dates zijn geweest en hoe het met Lupa der man gaat?
ik had me toch net een stukje zekerder gevoeld als je dat had getypt terwijl je naam bij 'de laatste 25 kijkers' had gestaan....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...
Er gebeurt ook geen flikker, dat kan ik je ook zo wel vertellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:57 schreef Sylvana het volgende:
thnx viper en unclefunk, nou de updates nog
of moet ik nou echt 2 topics gaan doorpluizen en er dan achter komen dat er niks gebeurd is ofzo?
Ik had lekker al bij de allereerste date raak.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef Sylvana het volgende:
wat een stelletje kansloze mensen zijn we dan ook toch he
alleen Lupa die kan er nog wat van
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef MouseOver het volgende:
Ai, gisteren een collega van me gesproken. Ze had van een vriendin een printje van een profiel van rp gekregen. Die knul op dat profiel was sinds een paar maanden haar vriendje. Laatste inlogdatum 10 augustus, en de tekst loog er niet om. Hij is dood geloof ik
Er is nog voldoende plek over op het kanslozenbankje hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef MouseOver het volgende:
edit; oja, nu vergeet ik bijna te vermelden dat ik zijdelings aan heb moeten horen hoe kansloos datingsites wel niet zijn
Wij schuiven wel een stukje op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is nog voldoende plek over op het kanslozenbankje hoor!![]()
Hey, jij ook hier?quote:
Ik wel, ik ben al bijna vastgegroeid aan het kanslozenbankje...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
Nee, dat lijkt maar zo. Jij wel dan?
ehmm.... schrijf mij maar af...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie zijn heus niet kansloos. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
stond ook nog een foto bij maar kweet niet of dat gepast is die hier te plaatsenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die zit zich te rukken? Sukkel.
Met balkje over de ogen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:52 schreef Mickeys het volgende:
stond ook nog een foto bij maar kweet niet of dat gepast is die hier te plaatsen
oké oké... hier is de lelijkerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met balkje over de ogen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aan zo'n neus kan een plastisch chirurg vandaag de dag toch gewoon iets doen?
En als 'ie dan toch bezig is, dan ook nog wat aan die mond doen die op halfzeven hangt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef Mickeys het volgende:
Vind wel dat als zijn neus laat doe er ook wel wat aan die oren gedaan kan worden
![]()
ow en als je gezien het eerst fotoshotje goed beschouwd.... hij is te klein geschapen... het is totaal verborgen in 1 (puber)handje
Onder het mom van kanslozen die op een datingsite thuishoren? (ook al heeft die daarmee de plank volledig mis geslagen)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En als 'ie dan toch bezig is, dan ook nog wat aan die mond doen die op halfzeven hangt.
Maar goed, ik snap dit soort figuren echt niet... Wat doen die lui op een datingsite...?
Laat 'm dan gelijk ook even dat balkje voor z'n ogen wegsnijden...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als 'ie dan toch bezig is, dan ook nog wat aan die mond doen die op halfzeven hangt.
Mijn foto, wat doe je?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oké oké... hier is de lelijkerd
[afbeelding]
ehmquote:
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jahoor, www.eenchromosoompjemeer.com
Misschien moeten we het fonds 'Help Sylvana aan een Full Membership' oprichten! Ik wil wel 2,50 doneren. Als 7 anderen mensen dat ook doen, heb jij weer een maand membership!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:46 schreef Sylvana het volgende:
wow, wat is die gozer kansloos zeg
Ik heb wel eens sexueel getinte berichtjes gekregen, maar dat waren dan meestal van getrouwde mannen van eind 30
Ik kan over 2 weken ( als me stufi binnen is) pas weer full member worden, dus tot die tijd zal het bij mij wel rustig zijn. Vind het aan ene kant wel irri, want heb nu allemaal ongelezen berichten en ben wel benieuwd wat er in staat, maar heb dus ff geen geld ervoor
lol, of ik ga morgen in de stad op straat zitten bedelenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moeten we het fonds 'Help Sylvana aan een Full Membership' oprichten! Ik wil wel 2,50 doneren. Als 7 anderen mensen dat ook doen, heb jij weer een maand membership!
Als je dan zo'n kartonnen bordje op je schoot zet met de reden waarom je bedelt, dan denk ik dat het goed gaat werken!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef Sylvana het volgende:
lol, of ik ga morgen in de stad op straat zitten bedelen
DIt is wel heel ergquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:46 schreef Mickeys het volgende:
Lexa heeft de betreffende persoon al verwijderd maar hieronder even een voorbeeldje van hoe je soms verzoekjes krijgt (let wel.... het was webcam).... ik was in ieder geval nog helder van geest door op de printscreen knop te rammelen
[afbeelding]
Over kansloze gesproken
En ongetrouwd van begin dertig? Oh jong kippetjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:46 schreef Sylvana het volgende:
wow, wat is die gozer kansloos zeg
Ik heb wel eens sexueel getinte berichtjes gekregen, maar dat waren dan meestal van getrouwde mannen van eind 30
Ik kan over 2 weken ( als me stufi binnen is) pas weer full member worden, dus tot die tijd zal het bij mij wel rustig zijn. Vind het aan ene kant wel irri, want heb nu allemaal ongelezen berichten en ben wel benieuwd wat er in staat, maar heb dus ff geen geld ervoor
* Mickeys giechelt beter ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:35 schreef hefaistos het volgende:
[..]
En ongetrouwd van begin dertig? Oh jong kippetje![]()
* hefaistos giechelt
ongetrouwd van begin 30 heb ik geen problemen mee, want heb ook een ex van 39, maar die was dus ook gewoon ongetrouwdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:35 schreef hefaistos het volgende:
[..]
En ongetrouwd van begin dertig? Oh jong kippetje![]()
* hefaistos giechelt
Veel succes en plezier! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
Heb net mijn eerste date afgesproken......na een jarenlange relatie gaat dat wel weer wennen worden....heb er wel enorme zin in
Euuh...okee dan, wat je wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:20 schreef hefaistos het volgende:
Als het aan hem ligt, neuken
wtf is FFWD?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Euuh...okee dan, wat je wilt.
Nee we gaan naar de FFWD morgen, altijd leuk.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Nee, die heb ik uitstaan
das 30 euro, dus goedkoper dan 20 euro
ja, want nu betaal je 10 euro per maand, en anders dus 20 euro, en ik was toch wel van plan om nog langer dan 1 maand lid te blijven, dus nu ben ik op zich goedkoper uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30 euro voor drie maanden is goedkoper dan 20 euro voor één maand.
Dat snap ik ook wel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef Sylvana het volgende:
ja, want nu betaal je 10 euro per maand, en anders dus 20 euro, en ik was toch wel van plan om nog langer dan 1 maand lid te blijven, dus nu ben ik op zich goedkoper uit
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef thabit het volgende:
Hmm, grappig. Ik zit een beetje op OneHello rond te neuzen, zie ik opeens een oud-huisgenote van me..
Tsjaa...je kan zeggen wat je wilt op zo'n site, maar je prikt er vlug genoeg doorheen lijkt me. Het is voor sommigen ook best lastig eerlijk te blijven als je kansloos bent I guess.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.
Voor iemand anders kan het de liefde van haar leven zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.
Als ze "bezig" was, kon je dat trouwens in het hele huis horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef thabit het volgende:
Hmm, grappig. Ik zit een beetje op OneHello rond te neuzen, zie ik opeens een oud-huisgenote van me..
Ik hoop het voor hem...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor iemand anders kan het de liefde van haar leven zijn.
Ik heb hele goede ervaringen! Mijn advies is: 'Doe het wel!'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met datngsites.Mijn advies is Doe het niet.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met datngsites.Mijn advies is Doe het niet.
Knuz duz. Verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:25 schreef thabit het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk gratis?
Voor mannen en vrouwen is Knuz.nl gratis, voor vrouwen is Meetic.nl gratis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:25 schreef thabit het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk gratis?
Nope, ik vind het niets. Maar ongetwijfeld zijn er mensen te vinden die het wel een leuke site vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef pino.in.disguise het volgende:
Is dat DateNu.nl wat dan? Ziet er maar amateuristisch uit, nog erger dan Knuz, haha.
Omdat het geen resultaat oplevert?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef thabit het volgende:
Ik begin dat daten een beetje zat te worden zo langzamerhand eigenlijk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Omdat het geen resultaat oplevert?
Kom op, Lupa, laten we realistisch blijven. We boeken geen succes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar dat doet het vanzelf een keertje wel.
Je bent namelijk een hele leuke, intelligente man.
Nee, ik weet wel dat je dat van mij niet wilt aannemen.
Ik heb drank op, dus ik zeg lekker alles wat ik wil zeggen.
Jou ken ik niet irl. Kan ik dus niets over zeggen. Thabit ken ik echter wel en die is niet kansloos.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:01 schreef UncleFunk het volgende:
Kom op, Lupa, laten we realistisch blijven. We boeken geen succes.
Oh, dat wist ik niet. En ach, eigenlijk heb ik geen klagen. Ik heb op zich al vier dates gehad via datingsites, en één relatie. Jammer genoeg dat het allemaal niet was wat ik zochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jou ken ik niet irl. Kan ik dus niets over zeggen. Thabit ken ik echter wel en die is niet kansloos.Misschien wel lastig voor hem om iemand te vinden die op hetzelfde niveau zit, maar dat geldt voor mij net zo goed.
Daar ben ik van overtuigd, Sylvanaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Misschien moeten we maar gewoon een datingsitetopic-meeting gaan houden, misschien dat dat wel wat oplevert
UncleFunkhet komt vanzelf wel een keer goed met ons
Kijk, dat zou pas echt kansloos zijn. Dan kun je het beter een kanslozenmeeting noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
Misschien moeten we maar gewoon een datingsitetopic-meeting gaan houden.
Liefde op het eerste gezicht?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:
Kom ik me net toch een leuke meid tegen op Knuz, die is nog door geen een andere geëvenaard...![]()
wat leuk zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:
Kom ik me net toch een leuke meid tegen op Knuz, die is nog door geen een andere geëvenaard...![]()
Nou, die foto is wel héél erg leuk. Ze heeft een prachtige lach. Ik ga 'r nu gelijk een mailtje sturenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht?
Bedankt voor je mailtje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou, die foto is wel héél erg leuk. Ze heeft een prachtige lach. Ik ga 'r nu gelijk een mailtje sturenNegatief ingesteld als ik ben, ik verwacht er helemaal niks van. Volgens mij is dit twee treden te hoog voor mij
Ik had besloten jou geen mailtje te sturenquote:
Je bent een jaartje te jong he...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik had besloten jou geen mailtje te sturenIk heb trouwens zojuist een mailtje gestuurd. Ben erg benieuwd. Men, wat een leuke meid!
Andere kant van het land is wel ver... Een uurtje ofzo is te doen, maar twee of drie uren wordt al erg onhandig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
Je bent een jaartje te jong he...
Best jammer trouwens, ik zoek specifiek naar mannen bij mij uit de regio (liefst zelfs uit dezelfde stad) en nu heb ik een paar leuke mailtjes gewisseld met een leuke man die aan de andere kant van het land woont. Op zich geen onoverwinnelijk probleem natuurlijk, alleen wordt de drempel voor een date wat hoger denk ik. Hoe is jullie ervaring daarmee?
Voor een relatie vind ik het niet echt werken. Dan kun je elkaar eigenlijk alleen in het weekend is en niet zomaar ff snel tussendoor als je daar behoefte aan hebt. Ik heb nu dus ook liever iemand die een beetje in de buurt woont. Voor gewoon vriendschap vind ik het minder erg als die ander aan de andere kant van het land woont.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Best jammer trouwens, ik zoek specifiek naar mannen bij mij uit de regio (liefst zelfs uit dezelfde stad) en nu heb ik een paar leuke mailtjes gewisseld met een leuke man die aan de andere kant van het land woont. Op zich geen onoverwinnelijk probleem natuurlijk, alleen wordt de drempel voor een date wat hoger denk ik. Hoe is jullie ervaring daarmee?
Ik ben inderdaad een jaartje te jong, maar vooral onze verschillende interesses doen 't 'mquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wie jij bent op knuz.nl eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben inderdaad een jaartje te jong, maar vooral onze verschillende interesses doen 't 'm![]()
Ik edit m'n naam zo weg: (...). Niet echt een supernaam trouwensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wie jij bent op knuz.nl eigenlijk.
Tja, hoe dichter bij huis hoe beter. Maar als ik iemand écht zie zitten dan maakt afstand me niets uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
Hoe is jullie ervaring daarmee?
Jij zit in het apenhok en zij woont bij de pinguïns??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:11 schreef pino.in.disguise het volgende:
....1 meisje woont gewoon tegenover....we wilden al een "Blijdorp"clubje oprichten.
Ik kijk ook alleen naar Zuid Holland, maar ik heb ook te maken met terugglurende mannen... en zo heb ik dus een mailwisseling met iemand uit Groningen te pakken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:11 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ver weg lijkt me echt niet handig. Gelukkig zelf geen last van..kijk zoiezo alleen naar Zuid-Holland..1 meisje woont gewoon tegenover....en ze laat de hond elke dag uit voor mijn huis, haha. Een ander meisje woont een paar 100 meter verderop, we wilden al een "Blijdorp"clubje oprichten.
ik ben bijna 40 en kansloosquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:20 schreef pino.in.disguise het volgende:
Degenen die bij mij gluren zijn meestal 40.....of erg kansloos.....dus moet al het werk zelf doen. Al heb ik ook contact met iemand uit Friesland hoor.....maar das meer voor de lol. Die is gewoon grappig.
Ai.....minder....hij heeft toch niks gezegd he....dit zie ik vaak in gastenboeken staan: "Jammer dat ik te oud ben, want je ziet er zo leuk uit"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
Bij mijn statistieken staat een gozer van 59 die al zeven keer heeft gegluurd. In twee dagen. Dat vind ik ook niet zo tof eigenlijk.
ehm... bovenstaande is bedoeld voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ai.....minder....hij heeft toch niks gezegd he....dit zie ik vaak in gastenboeken staan: "Jammer dat ik te oud ben, want je ziet er zo leuk uit"...., hoevaak ben je in totaal bezocht in die 2 dagen dan?
pssst...ben ook 30 hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben bijna 40 en kansloos![]()
kan ook zijn dak ff de draad kwijt ben door de afgelopen dagen![]()
kijk eens rond postnummer 100 in dit deel.... die van mij ja met bijbehorende foto's... en een aantal daarvoor dat ik er net achter ben gekomen dat mijn date waar ik al dagen mee in mijn hoofd loop ook iemand anders aan het daten is en dat met iemand van hier.... ben nog steeds van slagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
pssst...ben ook 30 hoor....maar noem mezelf niet kansloos.
Christine....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... bovenstaande is bedoeld voor?
Voor mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... bovenstaande is bedoeld voor?
Als je daarachter komt moet je ermee kappen. Tenminste, dat zou ik doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kijk eens rond postnummer 100 in dit deel.... die van mij ja met bijbehorende foto's... en een aantal daarvoor dat ik er net achter ben gekomen dat mijn date waar ik al dagen mee in mijn hoofd loop ook iemand anders aan het daten is en dat met iemand van hier.... ben nog steeds van slag
Omdat vaak uit de praktijk blijkt dat ze blijven sturen en doen (stalken noemen ze zoiets geloof ik)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mij
Die gozer heeft niks gezegd... In twee dagen ben ik nu 279 keer bekeken. Bah, ik voel me bekeken.
BTW... waarom staat bij "geen interesse" versturen trouwens "versturen en blokkeren" als aanbevolen?
Hij had vlak daarvoor gezegd dat hij hopeloos werd van een aantal vrouwen... misschien is zij daar ook wel bij en tja... hij mailt nog steeds en hij weet dat ik het weet.. bla bla blaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je daarachter komt moet je ermee kappen. Tenminste, dat zou ik doen.
Haha....was ik maar een vrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mij
Die gozer heeft niks gezegd... In twee dagen ben ik nu 279 keer bekeken. Bah, ik voel me bekeken.
BTW... waarom staat bij "geen interesse" versturen trouwens "versturen en blokkeren" als aanbevolen?
Kan je niet blokkeren dat ze je profiel kunnen bekijken? Dan kan ik die enge voyeur uitbannen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat vaak uit de praktijk blijkt dat ze blijven sturen en doen (stalken noemen ze zoiets geloof ik)
Met die mooie webcamfoto's bedoel je......ja, had ik al gezien....behoorlijk ranzig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kijk eens rond postnummer 100 in dit deel.... die van mij ja met bijbehorende foto's... en een aantal daarvoor dat ik er net achter ben gekomen dat mijn date waar ik al dagen mee in mijn hoofd loop ook iemand anders aan het daten is en dat met iemand van hier.... ben nog steeds van slag
Het is Knuz.....niks professioneels aan.....dus zal wel niet kunnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je niet blokkeren dat ze je profiel kunnen bekijken? Dan kan ik die enge voyeur uitbannen.
ja je kan members ook blocken.. maar je kan het als je een mail hebt gehad en die stalkt in 1 handeling doen.. geen interesse EN blockenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je niet blokkeren dat ze je profiel kunnen bekijken? Dan kan ik die enge voyeur uitbannen.
kan wel... ik geloof dat je dan dat hekje moet doen ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Het is Knuz.....niks professioneels aan.....dus zal wel niet kunnen.
die bedoelde ik inderdaad... ach.. blijkbaar wind ik m op als bijna 40 jarige (38 btw)... dan zou ik er toch wel goed uit moeten zien woehahaha...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Met die mooie webcamfoto's bedoel je......ja, had ik al gezien....behoorlijk ranzig.
Das alleen voor berichten geloof ik, niet voor spieken op iemands profiel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kan wel... ik geloof dat je dan dat hekje moet doen ofzo
Kijk eens helemaal bovenaan je profiel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef vigier het volgende:
heej, hoe kan ik zien hoeveel mensen mijn profiel begluren? Ik heb ff zitten zoeken in de menu'tjes van knuz, maar kan dat dus nergens vinden :s
Groet
Overweeg anders een geslachtsveranderende operatie... it worked for me...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef vigier het volgende:
Haai Christine, ik moest dus in de andere weergave van mijn profiel kijken, natuurlijk niet bij de instellingen
maareh...er moeten echt meer mensen op mijn profiel komen... 13 in 2 dagen is natuurlijk geen porum...
Maar eens ff wat borden langs de A2 zetten denk ik.
Groet & dank!
Ik woon aan de andere kant van de stad hoor, niet aan de andere kant van het land...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
nu heb ik een paar leuke mailtjes gewisseld met een leuke man die aan de andere kant van het land woont.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef vigier het volgende:
Dat vrouwtje (schoonmaakster) was trouwens op de tweede dag binnengekomen, had mij zien liggen en had gevraagd "is he still dead?"
Oja, typfoutje. Sorry.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van de stad hoor, niet aan de andere kant van het land...![]()
Ja, irritant vind ik dat. Dan heeft iemand twee keer bij mij gespiekt, en dan gluur ik ff terug... alleen om er achter te komen dat ik die persoon al eens had gezien. En een paar uur later heeft die ander weer bij mij gekeken... dus het hoeft op zich niet heel veel te betekenen die views.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef vigier het volgende:
Ja, ik ben vandaag weer gaan kijken wie er naar mij gegluurd heeft... Dan zie je ook als mensen vaker hebben gekeken, is echt handig! En dan ga ik ff kijken wie dat is, en dan heeft die ander er ook weer een view bij hahaha
Groet, Joris
Spammerdespam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Hai iedereen,
Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Alvast bedankt!
Ik was niet bekend met deze site, maar volgens mij ben ik te lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:19 schreef Byteripper het volgende:
Nee, het is niet bedoeld als spam, waarschijnlijk zijn de meeste mensen hier wel bekend met de site. Ik plaats er alleen een bericht over omdat ik het idee heb dat hier mensen zijn die veel ervaring met datingsites hebben en hier dan ook een goed zicht op hebben. Mocht je het toch aanmerken als spam, dan mijn excuses bij voorbaat aangezien dat niet mijn intentie is.
Haha....wat een grote zelfkennisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met deze site, maar volgens mij ben ik te lelijk
waarom ging het niet door dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
Mijn date naar de Dance Parade is trouwens niet doorgegaan![]()
Gelukkig wel direct wat anders afgesproken
Heel verhaal, wel een geldige en begrijpelijke reden thoughquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom ging het niet door dan?En wanneer heb je nu afgesproken en wat gaan jullie dan doen?
Hoi Byteripper,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Je houdt ons op de hoogte he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef pino.in.disguise het volgende:
Heel verhaal, wel een geldige en begrijpelijke reden though
Nu gaan we iets standaards doen volgende week.....leek me wel leuk, daten tijdens de Dance Parade....ben nu met anderen wezen kijken.
Uiteraardquote:
Flash. Pop-up. Té hip. Té gelikt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Jawel! Ik vond het een superleuke site!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meningen over Love Is Online zijn niet verdeeld.
leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.
Dat is een naaistreek, maar absoluut niet representatief voor internetdating.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.
dat is 1 vrouw, dat kan een keer gebeuren, dat doen vrouwen die niet op datingsites zitten ook wel eens en er zijn genoeg vrouwen op datingsites die niet zo doen, dus dat je dat 1 keer heb meegemaakt en dan gelijk de moed opgeeft vind ik wel erg overdreven eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.
Mijn date kwam beide keren wel opdagen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef UncleFunk het volgende:
Dat is een naaistreek, maar absoluut niet representatief voor internetdating.![]()
Zo'n standaard mailtje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef UncleFunk het volgende:
Vanmiddag een keurige afwijzingsmail ontvangen van een meid die ik gisteren had gemaild.
Oké, da's wel netjes dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Gewoon een leuk, zelfgeschreven mailtje.
Hier sta ik helemaal achter. En dan nog maar eentje:quote:Kom op, bijna alle vrouwen vinden dat de mannen meer moeite moeten doen dan eevoudig interesse knop te gebruiken (en terecht vind ik), maar andersom is het wel heel makkelijk om die knop in te drukken als diezelfde man je niet interesseert.. Zal wel komen omdat het moeilijk is iemand persoonlijk af te wijzen.
Ik vind het wel zo hoffelijkquote:Vind het een beetje sneu en erg naïef te verwachten dat iedere keer als je een berichtje ergens achterlaat, je een reactie terug zou moeten krijgen! GEEN BERICHT IS OOK EEN REACTIE!
Heeft niets te maken met mentaliteit. Iederéén is vrij hier in zijn/haar doen en laten, zonder meteen een stempel te moeten krijgen!! Dat zou pas asociaal zijn.
Ik denk dat diegene het wel opvat als interesse in hem. Vergelijk het met een situatie in het dagelijks leven waar iets geks gebeurt, en waar een man een perfecte opener heeft om een gesprek te beginnenquote:
Ja, oké. Maar ik ben dus niet geïnteresseerd. Moet ik dat dan zeggen? Kijk, wat grappige of gevatte mailtjes heen-en-weer, prima. Maar ik wil niet dat hij denkt dat hij de catch van zijn leven heeft gemaakt, want ik denk daar zelf gewoon anders over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene het wel opvat als interesse in hem. Vergelijk het met een situatie in het dagelijks leven waar iets geks gebeurt, en waar een man een perfecte opener heeft om een gesprek te beginnen
Ik zou, direct als ik ben, gewoon vragen wat zij van me verwacht (een hij dus in jouw gevalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar ik ben dus niet geïnteresseerd. Moet ik dat dan zeggen? Kijk, wat grappige of gevatte mailtjes heen-en-weer, prima. Maar ik wil niet dat hij denkt dat hij de catch van zijn leven heeft gemaakt, want ik denk daar zelf gewoon anders over.
IRL zou ik dat ook doen ja. Maar dit is compleet nieuw voor me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik zou, direct als ik ben, gewoon vragen wat zij van me verwacht (een hij dus in jouw geval). En als het nodig is, dan afwijzen...
Als jij verder niks wil is het het handigst om dat zo snel mogelijk te zeggen en het niet uit te stellen, want dan wordt het alleen maar moeilijker. veel succes ermee!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
IRL zou ik dat ook doen ja. Maar dit is compleet nieuw voor me.
Ik ga wel ff een mailtje in elkaar fröbelen.
Om heel eerlijk te zijn is het echt een site voor jongeren. Ikzelf (38) kan daar niet mijn doelgroep vinden. Het is te flitsend en te drukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Hai iedereen,
Alvast bedankt!
ik ben zelf 18, maar zelf ik vind het al te flitsend en te druk en te tmf-achtigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is het echt een site voor jongeren. Ikzelf (38) kan daar niet mijn doelgroep vinden. Het is te flitsend en te druk
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben eens uitgescholden omdat ik geen afwijzing stuurde. M'n lidmaatschap was verlopen dus dat was wat lastig, maar ze had gezien dat ik haar berichtje gelezen had.
"alle mannen zijn hetzelfde" zei ze
Die was zeker erg wanhopig op zoek (zo klinkt het) maar!!! ook als je geen lid bent kan je gewoon een geen interesse berichtje sturen.. tis alleen zo'n voorgekauwd dingquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben eens uitgescholden omdat ik geen afwijzing stuurde. M'n lidmaatschap was verlopen dus dat was wat lastig, maar ze had gezien dat ik haar berichtje gelezen had.
"alle mannen zijn hetzelfde" zei ze
Dat klopt, als je geen full member bent kun je alleen standaardberichtjes sturen en geen personlijke berichtjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef kitkat het volgende:
Hey mensen, gister heb ik mij ingeschreven bij relatieplanet, ik ben geen full member dus. Nu krijg ik steeds van die standaard berichtjes van mensen, maar klopt het dat je hier niet op kan reageren als je geen full member bent, ik kan niet op reageer of op mail opstellen klikken!
Ik kan wel van die standaard berichtjes zelf sturen! Hellup!
inderdaad, er bestaat dus niet voor niks een full-membershipquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:05 schreef kitkat het volgende:
Maar als die ander dus ook geen full member is kun je nooit met elkaar in contact komen dus?!
http://www.knuz.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:05 schreef RaoulTLS het volgende:
Ik zoek een goede dating site waar je niet voor hoef te betalen.
Ik zou beginnen met je nederlands bij te schaven... ik weet nu al dat je weinig reacties zult krijgen als je op deze manier je tekst in elkaar zet en dat was geloof ik niet wat je zocht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:13 schreef RaoulTLS het volgende:
Ik vindt het een beetje naar smaakje hebben ervoor moeten betalen om full member te zijn.
En tja wie zegt dat het niet lokkertjes zijn als wat je op TV ziet rond een uur of 12 op SBS 6 etc
Zoek een leuke site waar iedereen een beetje vrij is en dat niet een paar personen en vlink geld
mee verdienen. Beetje lucht verkopen (liefde) en daar worden ze vlink rijk van..
Blijf maar zoeken IRL. Maar schiet niet echt op een goede site zou een perfecte oplossing zijn
Voor mensen die weinig tijd hebben en serieus een tokomst willen opbouwen.
Valt best mee allemaal. Een aanzienlijk deel van de profielen is ook gewoon echt is in deze reeks gebleken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:13 schreef RaoulTLS het volgende:
Ik vindt het een beetje naar smaakje hebben ervoor moeten betalen om full member te zijn.
En tja wie zegt dat het niet lokkertjes zijn als wat je op TV ziet rond een uur of 12 op SBS 6 etc
Zoek een leuke site waar iedereen een beetje vrij is en dat niet een paar personen en vlink geld
mee verdienen. Beetje lucht verkopen (liefde) en daar worden ze vlink rijk van..
Blijf maar zoeken IRL. Maar schiet niet echt op een goede site zou een perfecte oplossing zijn
Sorry voor mijn nederlands.. Lig in bed laptop naast me en typ een beetje creapy ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je nederlands bij te schaven... ik weet nu al dat je weinig reacties zult krijgen als je op deze manier je tekst in elkaar zet en dat was geloof ik niet wat je zocht.
Good luck.. (iemand had al gepost dat je op www.knuz.nl gratis kan inschrijven en reageren etc etc)
Wat doe ik verkeerd of ben ik vergeten ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Valt best mee allemaal. Een aanzienlijk deel van de profielen is ook gewoon echt is in deze reeks gebleken.
kijken mag toch altijd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:11 schreef UncleFunk het volgende:
Er heeft een vrouw van 54 op m'n profiel gekeken![]()
Nee, gelukkig geen mailtjequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kijken mag toch altijd?
of heeft ze je een mailtje gestuurd?
Deze gratis site ziet er niet zo bijzonder uit, maar heb tussen de wat mindere toch ook wel een paar leuke mailtjes gekregen van mannen. Komende week een datequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:13 schreef RaoulTLS het volgende:
maar er zijn wel mannen die zien dat je geen full member bent en daarom niet het standaard interesse knopje gebruiken, maar een mailtje sturen met daarin hun e-mailadres (als hij wel full member is, anders kan hij geen mailtje sturen)quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef kitkat het volgende:
Hey mensen, gister heb ik mij ingeschreven bij relatieplanet, ik ben geen full member dus. Nu krijg ik steeds van die standaard berichtjes van mensen, maar klopt het dat je hier niet op kan reageren als je geen full member bent, ik kan niet op reageer of op mail opstellen klikken!
Ik kan wel van die standaard berichtjes zelf sturen! Hellup!
Ja idd, maar daar moeten zij ook wel weer full member voor zijn!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:22 schreef freija het volgende:
[..]
maar er zijn wel mannen die zien dat je geen full member bent en daarom niet het standaard interesse knopje gebruiken, maar een mailtje sturen met daarin hun e-mailadres (als hij wel full member is, anders kan hij geen mailtje sturen)
dat zeg ik..... GAMMAquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:51 schreef kitkat het volgende:
[..]
Ja idd, maar daar moeten zij ook wel weer full member voor zijn!
Was het een lang verhaal??quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:36 schreef UncleFunk het volgende:
Dat meisje dat ik heel erg leuk vond, heeft m'n mail gelezen. Die mail was zorgvuldig opgesteld, maar nog geen reactie.Het lijkt inmiddels een stokpaardje geworden, maar hierdoor raak ik echt geïrriteerd, vrouwen die niet reageren
Niet bijzonder lang, maar ik toonde serieuze interesse. Ik heb verder ook een serieze profieltekst en een foto.quote:
Mij ervaring is dat vrouwen niet van lang zinnen houden maar van eerlijk zijn en iets direct aanpakken maar ik denk dat jij op vrouwen valt die serieus zijn dus is mijn tip misschien niet behulpzaam. Als je tips voor vrouwen nodig hebt dan laat je het maar horen. succes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Niet bijzonder lang, maar ik toonde serieuze interesse. Ik heb verder ook een serieze profieltekst en een foto.
Mijn ervaring is dat vrouwen niet per se hoeven te reageren op "hé, lekker ding".quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Mij ervaring is dat vrouwen niet van lang zinnen houden maar van eerlijk zijn en iets direct aanpakken maar ik denk dat jij op vrouwen vallen die serieus zijn dus is mijn tip misschien niet behulpzaam. Als je tips voor vrouwen nodig hebt dan laat je het maar horen. succes.
Je mag trouwens wel tips geven hoor. Ik ben tenslotte niet de enige in dit topicquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Mij ervaring is dat vrouwen niet van lang zinnen houden maar van eerlijk zijn en iets direct aanpakken maar ik denk dat jij op vrouwen valt die serieus zijn dus is mijn tip misschien niet behulpzaam. Als je tips voor vrouwen nodig hebt dan laat je het maar horen. succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |