abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29611844
Vanmiddag een keurige afwijzingsmail ontvangen van een meid die ik gisteren had gemaild. Niet die überleuke, maar een andere heel leuke meid. De überleuke is nog niet online geweest vandaag.
pi_29612120
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.
leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.
pi_29612183
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.
Dat is een naaistreek, maar absoluut niet representatief voor internetdating.
pi_29612281
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

dat is 1 vrouw, dat kan een keer gebeuren, dat doen vrouwen die niet op datingsites zitten ook wel eens en er zijn genoeg vrouwen op datingsites die niet zo doen, dus dat je dat 1 keer heb meegemaakt en dan gelijk de moed opgeeft vind ik wel erg overdreven eerlijk gezegd...
pi_29612521
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef UncleFunk het volgende:
Dat is een naaistreek, maar absoluut niet representatief voor internetdating.
Mijn date kwam beide keren wel opdagen. Hij was de tweede keer alleen wel drie kwartier te laat, maar daar was een reden voor.

Maar niet komen opdagen is idd wel heel lullig.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:30:44 #257
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29612603
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef UncleFunk het volgende:
Vanmiddag een keurige afwijzingsmail ontvangen van een meid die ik gisteren had gemaild.
Zo'n standaard mailtje?
pi_29612900
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:

[..]

Zo'n standaard mailtje?
Nee, absoluut niet! Gewoon een leuk, zelfgeschreven mailtje.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:43:12 #259
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29612964
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet! Gewoon een leuk, zelfgeschreven mailtje.
Oké, da's wel netjes dan.
pi_29613138
Nog een quote van het forum van Knuz.nl waar ik nu eens zit te lezen:
quote:
Kom op, bijna alle vrouwen vinden dat de mannen meer moeite moeten doen dan eevoudig interesse knop te gebruiken (en terecht vind ik), maar andersom is het wel heel makkelijk om die knop in te drukken als diezelfde man je niet interesseert.. Zal wel komen omdat het moeilijk is iemand persoonlijk af te wijzen.
Hier sta ik helemaal achter. En dan nog maar eentje:
quote:
Vind het een beetje sneu en erg naďef te verwachten dat iedere keer als je een berichtje ergens achterlaat, je een reactie terug zou moeten krijgen! GEEN BERICHT IS OOK EEN REACTIE!
Heeft niets te maken met mentaliteit. Iederéén is vrij hier in zijn/haar doen en laten, zonder meteen een stempel te moeten krijgen!! Dat zou pas asociaal zijn.
Ik vind het wel zo hoffelijk
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:53:07 #261
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29613208
Als ik een standaard interesseberichtje krijg, dan stuur ik ook een standaard afwijzing terug.
En anders is het idd wel zo netjes om een persoonlijk mailtje terug te sturen.

Wat ik me trouwens afvraag he... ik had in mijn profiel een vraag gesteld over een bepaalde optie van knuz.nl en iemand gaf daar via pm antwoord op. Waar ik weer een gevatte opmerking over maakte, en zo zijn er een paar mailtjes heen-en-weer gegaan. Wat zou zoiemand denken dan...? Bedoel, vind het best leuk om wat te mailen met mensen, maar dit is bijvoorbeeld niet iemand waarin ik geďnteresseerd ben. Maar een "afwijzing" sturen na een aantal mailtjes is ook een beetje raar... weet niet goed wat ik ermee moet doen eigenlijk.
pi_29613349
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef Christine het volgende:

Wat zou zoiemand denken dan...?
Ik denk dat diegene het wel opvat als interesse in hem. Vergelijk het met een situatie in het dagelijks leven waar iets geks gebeurt, en waar een man een perfecte opener heeft om een gesprek te beginnen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:01:04 #263
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29613391
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:59 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik denk dat diegene het wel opvat als interesse in hem. Vergelijk het met een situatie in het dagelijks leven waar iets geks gebeurt, en waar een man een perfecte opener heeft om een gesprek te beginnen
Ja, oké. Maar ik ben dus niet geďnteresseerd. Moet ik dat dan zeggen? Kijk, wat grappige of gevatte mailtjes heen-en-weer, prima. Maar ik wil niet dat hij denkt dat hij de catch van zijn leven heeft gemaakt, want ik denk daar zelf gewoon anders over.
pi_29613412
Ik stuurde iemand vanmiddag ook een leuke, handgeschreven afwijzing (met als reden dat ik al iemand had ontmoet). De reactie: 'en dat past nou niet niet bij je profiel'.
pi_29613447
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja, oké. Maar ik ben dus niet geďnteresseerd. Moet ik dat dan zeggen? Kijk, wat grappige of gevatte mailtjes heen-en-weer, prima. Maar ik wil niet dat hij denkt dat hij de catch van zijn leven heeft gemaakt, want ik denk daar zelf gewoon anders over.
Ik zou, direct als ik ben, gewoon vragen wat zij van me verwacht (een hij dus in jouw geval ). En als het nodig is, dan afwijzen...
pi_29613492
Als ik een standaardinteresseberichtje krijg dan stuur ik ook een standaard "geen interesseberichtje" terug. Als ik een prsoonlijk berichtje krijg en ik heb geen interesse dan stuur ik ook een persoonlijk berichtje terug, vind ik wel zo netjes dan
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:05:32 #267
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29613497
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik zou, direct als ik ben, gewoon vragen wat zij van me verwacht (een hij dus in jouw geval ). En als het nodig is, dan afwijzen...
IRL zou ik dat ook doen ja. Maar dit is compleet nieuw voor me.
Ik ga wel ff een mailtje in elkaar fröbelen.
pi_29613569
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef Christine het volgende:

[..]

IRL zou ik dat ook doen ja. Maar dit is compleet nieuw voor me.
Ik ga wel ff een mailtje in elkaar fröbelen.
Als jij verder niks wil is het het handigst om dat zo snel mogelijk te zeggen en het niet uit te stellen, want dan wordt het alleen maar moeilijker. veel succes ermee!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:11:13 #269
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29613611
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Hai iedereen,

Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.

Alvast bedankt!
Om heel eerlijk te zijn is het echt een site voor jongeren. Ikzelf (38) kan daar niet mijn doelgroep vinden. Het is te flitsend en te druk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29613656
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:11 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn is het echt een site voor jongeren. Ikzelf (38) kan daar niet mijn doelgroep vinden. Het is te flitsend en te druk
ik ben zelf 18, maar zelf ik vind het al te flitsend en te druk en te tmf-achtig
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:38:09 #271
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29620341
Ik ben eens uitgescholden omdat ik geen afwijzing stuurde. M'n lidmaatschap was verlopen dus dat was wat lastig, maar ze had gezien dat ik haar berichtje gelezen had.
"alle mannen zijn hetzelfde" zei ze
Vampire Romance O+
pi_29622418
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben eens uitgescholden omdat ik geen afwijzing stuurde. M'n lidmaatschap was verlopen dus dat was wat lastig, maar ze had gezien dat ik haar berichtje gelezen had.
Vrouwen sturen immers áltijd een afwijzing.
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:43:01 #273
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29622810
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:38 schreef MouseOver het volgende:
Die was zeker erg wanhopig op zoek (zo klinkt het) maar!!! ook als je geen lid bent kan je gewoon een geen interesse berichtje sturen.. tis alleen zo'n voorgekauwd ding
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:58:47 #274
92009 kitkat
Have a break...
pi_29623008
Hey mensen, gister heb ik mij ingeschreven bij relatieplanet, ik ben geen full member dus. Nu krijg ik steeds van die standaard berichtjes van mensen, maar klopt het dat je hier niet op kan reageren als je geen full member bent, ik kan niet op reageer of op mail opstellen klikken!
Ik kan wel van die standaard berichtjes zelf sturen! Hellup!
Wie is daar....
pi_29623076
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef kitkat het volgende:
Hey mensen, gister heb ik mij ingeschreven bij relatieplanet, ik ben geen full member dus. Nu krijg ik steeds van die standaard berichtjes van mensen, maar klopt het dat je hier niet op kan reageren als je geen full member bent, ik kan niet op reageer of op mail opstellen klikken!
Ik kan wel van die standaard berichtjes zelf sturen! Hellup!
Dat klopt, als je geen full member bent kun je alleen standaardberichtjes sturen en geen personlijke berichtjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')