leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.
Dat is een naaistreek, maar absoluut niet representatief voor internetdating.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.
dat is 1 vrouw, dat kan een keer gebeuren, dat doen vrouwen die niet op datingsites zitten ook wel eens en er zijn genoeg vrouwen op datingsites die niet zo doen, dus dat je dat 1 keer heb meegemaakt en dan gelijk de moed opgeeft vind ik wel erg overdreven eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
leuk contact met ene vrouw die toen we iets afspraken niet op kwam dagen de eerste keer dacht ik nog De volgende keer beter. maar de tweede keer kwam ze weer niet en toen hield ik het wel weer gezien met internetdates.
Mijn date kwam beide keren wel opdagen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef UncleFunk het volgende:
Dat is een naaistreek, maar absoluut niet representatief voor internetdating.![]()
Zo'n standaard mailtje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef UncleFunk het volgende:
Vanmiddag een keurige afwijzingsmail ontvangen van een meid die ik gisteren had gemaild.
Oké, da's wel netjes dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Gewoon een leuk, zelfgeschreven mailtje.
Hier sta ik helemaal achter. En dan nog maar eentje:quote:Kom op, bijna alle vrouwen vinden dat de mannen meer moeite moeten doen dan eevoudig interesse knop te gebruiken (en terecht vind ik), maar andersom is het wel heel makkelijk om die knop in te drukken als diezelfde man je niet interesseert.. Zal wel komen omdat het moeilijk is iemand persoonlijk af te wijzen.
Ik vind het wel zo hoffelijkquote:Vind het een beetje sneu en erg naďef te verwachten dat iedere keer als je een berichtje ergens achterlaat, je een reactie terug zou moeten krijgen! GEEN BERICHT IS OOK EEN REACTIE!
Heeft niets te maken met mentaliteit. Iederéén is vrij hier in zijn/haar doen en laten, zonder meteen een stempel te moeten krijgen!! Dat zou pas asociaal zijn.
Ik denk dat diegene het wel opvat als interesse in hem. Vergelijk het met een situatie in het dagelijks leven waar iets geks gebeurt, en waar een man een perfecte opener heeft om een gesprek te beginnenquote:
Ja, oké. Maar ik ben dus niet geďnteresseerd. Moet ik dat dan zeggen? Kijk, wat grappige of gevatte mailtjes heen-en-weer, prima. Maar ik wil niet dat hij denkt dat hij de catch van zijn leven heeft gemaakt, want ik denk daar zelf gewoon anders over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:59 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene het wel opvat als interesse in hem. Vergelijk het met een situatie in het dagelijks leven waar iets geks gebeurt, en waar een man een perfecte opener heeft om een gesprek te beginnen
Ik zou, direct als ik ben, gewoon vragen wat zij van me verwacht (een hij dus in jouw gevalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar ik ben dus niet geďnteresseerd. Moet ik dat dan zeggen? Kijk, wat grappige of gevatte mailtjes heen-en-weer, prima. Maar ik wil niet dat hij denkt dat hij de catch van zijn leven heeft gemaakt, want ik denk daar zelf gewoon anders over.
IRL zou ik dat ook doen ja. Maar dit is compleet nieuw voor me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik zou, direct als ik ben, gewoon vragen wat zij van me verwacht (een hij dus in jouw geval). En als het nodig is, dan afwijzen...
Als jij verder niks wil is het het handigst om dat zo snel mogelijk te zeggen en het niet uit te stellen, want dan wordt het alleen maar moeilijker. veel succes ermee!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
IRL zou ik dat ook doen ja. Maar dit is compleet nieuw voor me.
Ik ga wel ff een mailtje in elkaar fröbelen.
Om heel eerlijk te zijn is het echt een site voor jongeren. Ikzelf (38) kan daar niet mijn doelgroep vinden. Het is te flitsend en te drukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Byteripper het volgende:
Hai iedereen,
Ik hoop dat jullie me met het volgende willen helpen. Graag zou ik willen weten wat jullie van de datingsite http://www.loveisonline.com vinden en waarom je hier wel/niet lid van zou worden. Deze feedback zou ik graag willen gebruiken om de site verder te verbeteren.
Alvast bedankt!
ik ben zelf 18, maar zelf ik vind het al te flitsend en te druk en te tmf-achtigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is het echt een site voor jongeren. Ikzelf (38) kan daar niet mijn doelgroep vinden. Het is te flitsend en te druk
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben eens uitgescholden omdat ik geen afwijzing stuurde. M'n lidmaatschap was verlopen dus dat was wat lastig, maar ze had gezien dat ik haar berichtje gelezen had.
"alle mannen zijn hetzelfde" zei ze
Die was zeker erg wanhopig op zoek (zo klinkt het) maar!!! ook als je geen lid bent kan je gewoon een geen interesse berichtje sturen.. tis alleen zo'n voorgekauwd dingquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben eens uitgescholden omdat ik geen afwijzing stuurde. M'n lidmaatschap was verlopen dus dat was wat lastig, maar ze had gezien dat ik haar berichtje gelezen had.
"alle mannen zijn hetzelfde" zei ze
Dat klopt, als je geen full member bent kun je alleen standaardberichtjes sturen en geen personlijke berichtjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef kitkat het volgende:
Hey mensen, gister heb ik mij ingeschreven bij relatieplanet, ik ben geen full member dus. Nu krijg ik steeds van die standaard berichtjes van mensen, maar klopt het dat je hier niet op kan reageren als je geen full member bent, ik kan niet op reageer of op mail opstellen klikken!
Ik kan wel van die standaard berichtjes zelf sturen! Hellup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |