Veel succes en plezier! Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
Heb net mijn eerste date afgesproken......na een jarenlange relatie gaat dat wel weer wennen worden....heb er wel enorme zin in
Euuh...okee dan, wat je wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:20 schreef hefaistos het volgende:
Als het aan hem ligt, neuken
wtf is FFWD?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Euuh...okee dan, wat je wilt.
Nee we gaan naar de FFWD morgen, altijd leuk.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Nee, die heb ik uitstaan
das 30 euro, dus goedkoper dan 20 euro
ja, want nu betaal je 10 euro per maand, en anders dus 20 euro, en ik was toch wel van plan om nog langer dan 1 maand lid te blijven, dus nu ben ik op zich goedkoper uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30 euro voor drie maanden is goedkoper dan 20 euro voor één maand.
Dat snap ik ook wel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef Sylvana het volgende:
ja, want nu betaal je 10 euro per maand, en anders dus 20 euro, en ik was toch wel van plan om nog langer dan 1 maand lid te blijven, dus nu ben ik op zich goedkoper uit
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef thabit het volgende:
Hmm, grappig. Ik zit een beetje op OneHello rond te neuzen, zie ik opeens een oud-huisgenote van me..
Tsjaa...je kan zeggen wat je wilt op zo'n site, maar je prikt er vlug genoeg doorheen lijkt me. Het is voor sommigen ook best lastig eerlijk te blijven als je kansloos bent I guess.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.
Voor iemand anders kan het de liefde van haar leven zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Christine het volgende:
Ik kom op diverse datingsites een nogal kansloze klasgenoot van me tegen. Wel grappig trouwens, want hij komt in zijn verhaaltjes echt superleuk over.... maar ik weet hoe hij in het echt is.
Als ze "bezig" was, kon je dat trouwens in het hele huis horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef thabit het volgende:
Hmm, grappig. Ik zit een beetje op OneHello rond te neuzen, zie ik opeens een oud-huisgenote van me..
Ik hoop het voor hem...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor iemand anders kan het de liefde van haar leven zijn.
Ik heb hele goede ervaringen! Mijn advies is: 'Doe het wel!'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met datngsites.Mijn advies is Doe het niet.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met datngsites.Mijn advies is Doe het niet.
Knuz duz. Verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:25 schreef thabit het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk gratis?
Voor mannen en vrouwen is Knuz.nl gratis, voor vrouwen is Meetic.nl gratis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:25 schreef thabit het volgende:
Welke sites zijn nu eigenlijk gratis?
Nope, ik vind het niets. Maar ongetwijfeld zijn er mensen te vinden die het wel een leuke site vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef pino.in.disguise het volgende:
Is dat DateNu.nl wat dan? Ziet er maar amateuristisch uit, nog erger dan Knuz, haha.
Omdat het geen resultaat oplevert?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef thabit het volgende:
Ik begin dat daten een beetje zat te worden zo langzamerhand eigenlijk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Omdat het geen resultaat oplevert?
Kom op, Lupa, laten we realistisch blijven. We boeken geen succes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar dat doet het vanzelf een keertje wel.
Je bent namelijk een hele leuke, intelligente man.
Nee, ik weet wel dat je dat van mij niet wilt aannemen.
Ik heb drank op, dus ik zeg lekker alles wat ik wil zeggen.
Jou ken ik niet irl. Kan ik dus niets over zeggen. Thabit ken ik echter wel en die is niet kansloos.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:01 schreef UncleFunk het volgende:
Kom op, Lupa, laten we realistisch blijven. We boeken geen succes.
Oh, dat wist ik niet. En ach, eigenlijk heb ik geen klagen. Ik heb op zich al vier dates gehad via datingsites, en één relatie. Jammer genoeg dat het allemaal niet was wat ik zochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jou ken ik niet irl. Kan ik dus niets over zeggen. Thabit ken ik echter wel en die is niet kansloos.Misschien wel lastig voor hem om iemand te vinden die op hetzelfde niveau zit, maar dat geldt voor mij net zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |