Nog een kleine terugkoppeling van gisteravond.
Ik heb inmiddels een soort reactie terug gekregen. Iets in de trend van dat het hun wereldje is. Maar goed... ergens heeft hij wel gelijk natuurlijk. De dame in kwestie komt wel heel erg bezitterig over en misschien bedoeld ze het niet zo, maar dat weerhoud mij er wel van om eventueel nog verder actie van mijn kant te ondernemen. Ik verdom het om iemand in de weg te staan die mogelijk helemaal hotel de botel is van die persoon. Misschien niet goed van mijn kant, maar zo zit ik nu wel eenmaal ik elkaar.
Vannacht als een blok geslapen en vanmorgen met een beter humeur uit bed gekomen. Het gevoel wat ik de afgelopen anderhalve week aan het opbouwen was zit er nog steeds maar wel met een beetje nare nasmaak. Misschien gewoon nog een paar nachtjes erover heen laten gaan en hem de volgende stap te laten nemen.
Ik blijf alleen balen dat de ander ook van fok is... geeft toch een soort belemmering om hier nog "openhartig" te spreken.
welkom terug Sylvana... mooie vakantie gehad zo te horen en misschien hoor je nog wel wat van je vakantievriend.. niets uitsluiten hoor
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben