quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist
Ik heb je welzeker gemist in deze topicreeks, ik dacht al dat je op vakantie was.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist en wil niemand me ff vertellen of er nog geslaagde dates zijn geweest en hoe het met Lupa der man gaat?
ik had me toch net een stukje zekerder gevoeld als je dat had getypt terwijl je naam bij 'de laatste 25 kijkers' had gestaan....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...
Er gebeurt ook geen flikker, dat kan ik je ook zo wel vertellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:57 schreef Sylvana het volgende:
thnx viper en unclefunk, nou de updates nog
of moet ik nou echt 2 topics gaan doorpluizen en er dan achter komen dat er niks gebeurd is ofzo?
Ik had lekker al bij de allereerste date raak.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef Sylvana het volgende:
wat een stelletje kansloze mensen zijn we dan ook toch he
alleen Lupa die kan er nog wat van
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef MouseOver het volgende:
Ai, gisteren een collega van me gesproken. Ze had van een vriendin een printje van een profiel van rp gekregen. Die knul op dat profiel was sinds een paar maanden haar vriendje. Laatste inlogdatum 10 augustus, en de tekst loog er niet om. Hij is dood geloof ik
Er is nog voldoende plek over op het kanslozenbankje hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef MouseOver het volgende:
edit; oja, nu vergeet ik bijna te vermelden dat ik zijdelings aan heb moeten horen hoe kansloos datingsites wel niet zijn
Wij schuiven wel een stukje op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is nog voldoende plek over op het kanslozenbankje hoor!![]()
Hey, jij ook hier?quote:
Ik wel, ik ben al bijna vastgegroeid aan het kanslozenbankje...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
Nee, dat lijkt maar zo. Jij wel dan?
ehmm.... schrijf mij maar af...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie zijn heus niet kansloos. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |