abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:24 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29522887
Vorige deeltjes:
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op Datingsites en wel of niet voor het lidmaatschap betalen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:28:52 #2
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29522922
Zelf al een tijdje in dubio. Hij mailt zo af en toe en als ik dan een mail krijg ben ik weer een beetje blijer, maar toch ben ik er niet zeker van wat zijn intenties zijn.

Keep on dreaming?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29523006
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:28 schreef Mickeys het volgende:
Keep on dreaming?
Dat sowieso.
pi_29523484
Laatst is er een leuk boek uitgekomen: 'He's just not that into you'. Hoe mannen denken over dating enzo. Als je een date hebt gehad en het duurt steeds lang voordat je weer van'm hoort, dan is ie just not THAT into you , anders had ie wel meer van zich laten horen om je te veroveren! Ik denk overigens dat dat voor vrouwen ook wel opgaat. Dus wees sterk en durf die conclusie te trekken, maar natuurlijk niet opgeven en blijven hopen op die ene man/vrouw die WEL helemaal voor je gaat!!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:05:22 #5
5921 Byteripper
The bytes make the rip.
pi_29523521
quote:
Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??
Geloofwaardigheid is natuurlijk een subjectief begrip. Net als bijvoorbeeld vinden dat er op datingsites per definitie "lelijke" mensen zouden staan. Iemand kan zich meer aangetrokken voelen tot een bepaalde stijl van een site met bepaalde mensen dan de stijl en de mensen van een andere site. Om even alles lekker in hokjes te gaan plaatsen: zie bijvoorbeeld het verschil tussen Sugababes.nl en Cu2.nl. Sugababes richt zich meer op de jongeren in de randstad, en dan met name Rotterdam. Je ziet hier veel camp en vulgair gedoe. Cu2.nl is algemener en een stuk minder camp, omdat een ander soort mensen zich aangetrokken voelt tot de site. Dit is natuurlijk allemaal een beetje in het extreme, maar wat ik bedoel te zeggen is dat schoonheid en de daarmee samenhangende betrouwbaarheid voor iedereen subjectief zijn.
There is no gravity. The world sucks.
pi_29523701
Deel 10 alweer. Dit wordt een blijvertje.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:09:40 #7
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29524643
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deel 10 alweer. Dit wordt een blijvertje.
jeps... en ook Abonidis (ofzo) doet hier en daar ook nog mee. Tis toch allemaal daarmee begonnen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:11:29 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29524682
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.

Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
pi_29527214
Als Einstein in de tijd van Newton had geleefd, had-ie dan de relativiteitstheorie uitgevonden of de klassieke mechanica?
pi_29527794
Goh, de bewuste meid waarover ik het had in het vorige deel, die niks meer liet horen, heeft vandaag een mail gestuurd waarin ze zegt te willen daten. Ze vindt het erg spannend, alleen ze weet haar rooster van haar werk nog niet, maar het komt eraan!
pi_29527892
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trouwens met een nieuw/ander "offensief" begonnen.... elke dag een andere songtekst in me profieltje.. krijg wel leuke reacties.... maar net niet die ene waarvan ik denk... dat is hem.

Iemand nog tips voor goeie songteksten die natuurlijk betrekking hebben op hetgeen het om draait?
Daar ben ik dus veel te lui voor, iedere dag m'n profieltekst gedeeltelijk wijzigen. Kun je niet beter een ijzersterke tekst neerzetten die je langer laat meegaan?
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:21:20 #12
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29527938
quote:

Wat dacht je van Tenacious D. met fuck her gently.
pi_29528029
Heeft Hans Teeuwen gelijk?
pi_29529777
quote:

Of anders Monster Magnet met Take it.
pi_29533435
quote:
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer
100 km?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:22:27 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29533445
Ik krijg de laatste tijd alleen maar kansloze reacties. En er komen weinig nieuwe mannen bij... je kan merken dat het vakantie is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:03:11 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29534291
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Daar ben ik dus veel te lui voor, iedere dag m'n profieltekst gedeeltelijk wijzigen. Kun je niet beter een ijzersterke tekst neerzetten die je langer laat meegaan?
Overigens heb ik vandaag op Knuz een mailtje ontvangen van een meid uit Flevoland (!). Woon zelf in Zuid-Holland. Beetje jammer.
Wat is er mis met een meid uit Flevoland?? (ik was het niet trouwens die je een mailtje stuurde)

Ik heb mijn inziens een leuke tekst over mezelf er in staan... gewoon zoals ik ben. Songteksten zijn zo op internet te vinden en kan je dus makkelijk copy paste doen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:15:06 #18
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29534373
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:09 schreef Mickeys het volgende:

[..]

jeps... en ook Abonidis (ofzo) doet hier en daar ook nog mee. Tis toch allemaal daarmee begonnen
*SNIF*
Ik begin me al een beetje geestelijke vader te voelen op deze manier...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29534570
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:03 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wat is er mis met een meid uit Flevoland?? (ik was het niet trouwens die je een mailtje stuurde)

Ik heb mijn inziens een leuke tekst over mezelf er in staan... gewoon zoals ik ben. Songteksten zijn zo op internet te vinden en kan je dus makkelijk copy paste doen
Ik vind het te ver weg
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:54:33 #20
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29534753
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:40 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vind het te ver weg
Over welke afstand hebben we het dan??? Lijkt me dat het niet meer dan 60 - 70 km kan zijn...
Waarom allicht niet een poging wagen?
pi_29534946
Voor de liefde is geen afstand te groot.
pi_29535017
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Abonides het volgende:

[..]

Over welke afstand hebben we het dan??? Lijkt me dat het niet meer dan 60 - 70 km kan zijn...
Waarom allicht niet een poging wagen?
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?
pi_29535060
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
Volgens Routenet 99 - 114 km. Ik zie het niet zo zitten met een auto die 1 op 10 rijdt. Ik heb liever iemand dichter bij m'n woonplaats. Of mag dat niet?
Tuurlijk mag dat. Maar misschien loop je wel een prachtige kans mis.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:17:16 #24
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29535069
quote:

[..]

Tuurlijk mag dat... het lijkt me alleen zo jammer als dit het enige struikelblok is. Maar gelukkig heeft iedereen zou zijn eigen wensen/eisen. Zou een saaie wereld zijn als dat niet zo was!!!
pi_29536103
tvp'tje!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:08:15 #26
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29537526
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Maar misschien loop je wel een prachtige kans mis.
Ben ik het helemaal mee eens. Een auto die 1 op 10 rijd mag geen belemmering zijn om de liefde van je leven te ontmoeten. Of je koopt een ander autootje (Smart 1 op 35 geloof ik). Maar goed. Je grensen beperken kan natuurlijk altijd... Wel jammer dat "die meid uit Flevoland" er geen probleem van maakt.

Misschien ligt het wel aan de Flevose meiden... ik zou er nl ook geen probleem van maken
pi_29538106
quote:

[..]

Oh foei! Wat is nou 114 km! Da's praktisch om de hoek man. Als je dat er niet voor over hebt, dan vind je haar blijkbaar niet leuk genoeg. Of toch wel?

Hier ook ff een update, ontmoeting heeft plaatsgevonden. Was ontzettend aardig, maar om nou te zeggen dat er meteen een vlammetje is gaan branden, nou nee. Bij hem wel. En dat laat hij duidelijk merken, bellen, zeggen dat hij me mist. Vind ik erg benauwend. Op papier is het echt een 100% match. Help!
pi_29538306
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:13 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Oh foei! Wat is nou 114 km! Da's praktisch om de hoek man. Als je dat er niet voor over hebt, dan vind je haar blijkbaar niet leuk genoeg. Of toch wel?

Hier ook ff een update, ontmoeting heeft plaatsgevonden. Was ontzettend aardig, maar om nou te zeggen dat er meteen een vlammetje is gaan branden, nou nee. Bij hem wel. En dat laat hij duidelijk merken, bellen, zeggen dat hij me mist. Vind ik erg benauwend. Op papier is het echt een 100% match. Help!
Tja, wat wil je zelf? Wil je het nog ff aankijken of is het exit voor die jongen?

Dus afhankelijk van je voorkeur gewoon eerlijk zeggen wat je vind. Wil je wel contact houden om te kijken of er nog een vonk komt? Moet je eerlijk zeggen dat die vonk er voor jou nog niet is en dat het heel benauwend werkt dat hij zoveel contact zoekt. En wil je helemaal niks meer, ook gewoon zeggen. Weet hij ook meteen waar ie aan toe is!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:43:28 #29
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29538384
quote:

[..]

Ik zou als ik jou was gewoon vertellen wat je voelt (niet voelt dus eigenlijk) en desnoods geef je aan dat je er nog niet uit bent en meer tijd wilt hebben maar dat je het een beetje benauwend vind wat hij nu doet...

Wat betreft dat op papier de 100% match.... tja... blijkbaar heeft hij of over zijn doen en laten gelogen of er worden niet genoeg punten belicht waardoor je over de juiste match kan praten. M.a.w. als ik jou de vraag stel of je een V bent dan zal je dus ja antwoorden en hebben wij een 100% match.. ik ben immers ook een V
pi_29538760

Ik krijg alleen maar reacties uit belgië en drente..
das toch echt goed ver weg vanuit regio eindhoven (belgië niet nee weetik, maar dan nog...)
valt me overigens wel op dat het merendeel van het vrouwelijk geslacht schijnbaar moeite heeft met het geven van een persoonlijke reactie, en 9/10x een interesse achtige functie gebruiken.
Ach, ik heb de tijd en ik zie wel wat er nog op mijn pad komt !
pi_29539932
ligt knuz.nl er elke keer uit of ligt dat echt aan mij? krijg elke keer dat gezeik dat ik de pagina moet reloaden, of krijg een timeout :s
pi_29541448
quote:

Ik heb een tijdlang een gedicht van mijn favoriete dichter op mijn profiel gehad die wel op dit hele gebeuren sloeg. Kreeg vaak positieve reacties. Vragen ze of ik het zelf geschreven had, dat ze het herkennen of een aantal regels mooi vonden.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:08:15 #33
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29541873
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:28 schreef w00z3r het volgende:
ligt knuz.nl er elke keer uit of ligt dat echt aan mij? krijg elke keer dat gezeik dat ik de pagina moet reloaden, of krijg een timeout :s
Ik heb met Knuz gemaild. Ze hebben problemen met de servers en zijn die aan het vervangen. Als het goed is zou je er nu wel weer op moeten kunnen komen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:50:49 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29547104
Damn... volgens mij date ik en nog iemand van fok met dezelfde.... apart
pi_29547551
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef Mickeys het volgende:
Damn... volgens mij date ik en nog iemand van fok met dezelfde.... apart
Wat? Hoe ben je daarachter gekomen?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:19:40 #36
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29547735
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:10 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wat? Hoe ben je daarachter gekomen?
Daar ik iemand date van knuz en ik heb zijn gastenboek online eens doorgenomen... 1 naam kwam elke keer naar voren en ik ben toen op haar profiel gaan kijken... tja.. zag de foto en dacht aan mijn msn... die persoon staat in mijn msn onder het kopje fok.... zal ik niet zonder reden gedaan hebben maar ik spreek die persoon nooit eigenlijk.....

Je snapt het misschien wel dat ik best wel een beetje verdrietig ben en dat ik liever plaats maak. Ja ik heb hem ook al ermee geconfronteerd
pi_29548093
Jammer dat dit soort dingen weer gebeuren, Mickeys. Op zich is het echter niet een nadeel van internetdating, want bij het reguliere daten kan het ook gebeuren...
Wat was overigens zijn reactie hierop?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:39:50 #38
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29548204
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef UncleFunk het volgende:
Jammer dat dit soort dingen weer gebeuren, Mickeys. Op zich is het echter niet een nadeel van internetdating, want bij het reguliere daten kan het ook gebeuren...
*snik* *snotter* nog helemaal niks, niets, nada, zip, zero *snik*
pi_29548244
Vrouwen uit Flevoland zijn wel gruwelijk heet.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29548287
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

*snik* *snotter* nog helemaal niks, niets, nada, zip, zero *snik*
Hoe serieus was je eigenlijk met hem? Ik vind het absoluut niet leuk dat je zo geraakt bent erdoor. Ik heb online nooit zoveel last hiervan gelukkig, in het dagelijks leven vind ik het een stuk moelijker om hiermee om te gaan.
pi_29548316
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen uit Flevoland zijn wel gruwelijk heet.
Je doelt op Maryse?
pi_29548366
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef thabit het volgende:
Heeft Hans Teeuwen gelijk?
Jep.
maar dat moet je kunnen relativeren.. dan is omgang met vrouwen juist relaxed
pi_29548378
quote:

[..]

Ik heb 'r een mailtje gestuurd, en bleek pas nadat ze me had gecontacteerd, gezien te hebben dat ik in Zuid-Holland woon. Zelf had ze liever iemand die dichterbij woont. Sowieso was ze op zoek naar een vriendschap, en ik naar een relatie
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:52:12 #44
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29548533
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hoe serieus was je eigenlijk met hem? Ik vind het absoluut niet leuk dat je zo geraakt bent erdoor. Ik heb online nooit zoveel last hiervan gelukkig, in het dagelijks leven vind ik het een stuk moelijker om hiermee om te gaan.
Tja... serieus... niet echt op zich, maar hij was hier (anderhalve week geleden) en de signalen van zijn kant waren er duidelijk alleen durfde hij volgens mij niet verder. Niet dat ik dan meteen sex gehad had willen hebben. Maar goed... daarna nog urenlang op msn met elkaar gesproken en ik moet zeggen dat het echt gezellig was elke keer. En tja... de afgelopen anderhalve week heb ik vaak aan die ene avond (hij was hier laat maar ging ook pas tegen 4 uur weg) gedacht.

In het dagelijkse leven is het mijn inziens net zo moeilijk om er mee om te gaan. Nu moet ik wel bekennen dat er bij zijn profiel eerst date en later vriendschap stond, maar hij reageerde wel op mijn profiel als eerste waarbij toch wat anders staat. Als ik het mijn mams vertel dan hoor ik haar nu al zeggen: "tja.. jij met je foute mannen... "
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:53:14 #45
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29548552
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:44 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je doelt op Maryse?
Wie is Maryse?
pi_29548598
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef UncleFunk het volgende:
Oh Mickeys, balen joh, rot voor je. Tis toch een kleine (online) wereld. Soms gedragen mensen zich dan net iets achterbakser dan irl.Wat meisjes achter de hand houden of zo. Echt niet leuk nee, en er dan ook zelf achter moeten komen.

Unclefunk, kan inderdaad gebeuren.... maar op internet leggen mensen toch wat sneller en eenvoudiger contact en is het 'wegwerpgehalte' wat hoger.
pi_29548625
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:53 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wie is Maryse?
Een superlekker ding , http://fotoboek.fok.nl/maryse
pi_29548667
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Unclefunk, kan inderdaad gebeuren.... maar op internet leggen mensen toch wat sneller en eenvoudiger contact en is het 'wegwerpgehalte' wat hoger.
Helemaal waar. Vandaar dat het opeens niet meer mailen, na twintig mailtjes gestuurd te hebben, zo in zwang is
pi_29548765
Ik log dagelijks nog ff in met m'n knuz account. Valt me op hoe weinig views je krijgt. Als man zijnde dan
Unspoken words were understood
pi_29548815
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:01 schreef GF het volgende:
Ik log dagelijks nog ff in met m'n knuz account. Valt me op hoe weinig views je krijgt. Als man zijnde dan
Ik sta nu op 6 views Eén dag ingeschreven.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:04:22 #51
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29548822
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:01 schreef GF het volgende:
Gezien de foto's daar van de mannen is het soms niet eens interessant om het profiel ook nog te bekijken... Mannen met ontblote bierbuik, webcam gemaakte blote foto... kan mij niet echt bekoren
pi_29548853
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Gezien de foto's daar van de mannen is het soms niet eens interessant om het profiel ook nog te bekijken... Mannen met ontblote bierbuik, webcam gemaakte blote foto... kan mij niet echt bekoren
Ik zal dit maar niet opvatten als een belediging
pi_29548861
Zitten er dan in verhouding zo weinig vrouwen?
pi_29548888
Geen idee eigenlijk.
pi_29548913
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef suikerzoet het volgende:
Zitten er dan in verhouding zo weinig vrouwen?
Ik denk het wel, maar dat is meer een gevoel. Ik vind 113 vrouwen tussen 18 en 24 jaar in Zuid-Holland. Het is jammer trouwens dat je bij Relatieplanet niet ziet wie er allemaal komt kijken, zou waarschijnlijk wel verhelderend (of ontnuchterend) werken.
pi_29549017
Heb er net ff naar gekeken..... die website ziet er trouwens uit alsof het voor mensen met een verstandelijke beperking is. Erg amateuristisch zo op het eerste gezicht.
pi_29549072
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Heb er net ff naar gekeken..... die website ziet er trouwens uit alsof het voor mensen met een verstandelijke beperking is. Erg amateuristisch zo op het eerste gezicht.
Dat was nou ook mijn idee Maar de site is in elk geval gratis. Gelukkig gebruik ik Relatieplanet het meest.
pi_29549261
Hallo

Ik ben weer terug van vakantie

Heb daar een leuke jongen leren kennen waar ik de hele vakantie mee ben omgegaan, maar aangezien hij in Duitsland woont zal ik hem wel nooit meer zien

Mijn fullmembership op Lexa is verlopen en heb ff geen geld om het te verlengen. Ga van de week met een paar mensen afspreken van me lexa-msnlijst, dus ben benieuwd

Wil iemand me ff bijpraten over de dates die er de afgelopen 2 weken zijn geweest, heb geen zin om al die topics te lezen
pi_29549267
En er zit ook gewoon een gast naar m'n profiel te kijken

Site is gratis ja, maar de kans dat je echt iemand ontmoet daar is vrij klein geloof ik. Ik ben niet op zoek naar een date ofzo, misschien daarom. Valt me best tegen. Wat waarschijnlijk samenhangt met het gratis zijn
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:28:44 #60
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29550440
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz, maar wat zitten er veel kansloze figuren tussen zeg... zijn er wel heel veel trouwens, denk omdat het gratis is.
En je kan ook zien wie naar je profiel heeft zitten spieken... een hoop oude mannen zeg. Boven de 50 enzo... ze kunnen toch zelf ook wel lezen dat ik op zoek ben tot max. 30 jaar oud??? En toch gewoon reageren he... bah.

Ik had trouwens in een half uur al 30 views.
pi_29550441
*heeft zich net maar op knuz.nl ingeschreven...
Da gao nie nou!
pi_29554175
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz, maar wat zitten er veel kansloze figuren tussen zeg... zijn er wel heel veel trouwens, denk omdat het gratis is.
En je kan ook zien wie naar je profiel heeft zitten spieken... een hoop oude mannen zeg. Boven de 50 enzo... ze kunnen toch zelf ook wel lezen dat ik op zoek ben tot max. 30 jaar oud??? En toch gewoon reageren he... bah.

Ik had trouwens in een half uur al 30 views.
Ach, er hebben ook oudere vrouwen gekeken naar mijn profiel, van een jaar of veertig.
pi_29554219
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz (...)
Ik ben je profiel al tegengekomen, als eerste bij de nieuwe matches. Jammer dat ik een jaar te jong ben We verschillen trouwens ook wel behoorlijk
pi_29554233
Ik lees dit zo eens en even voor mijn begrip:

bij gratis sites zitten toch ook veel kansloze figuren? Het lijkt mij dat er pubers die in zijn voor een 'lolletje' zich daar inschrijven om iemand een hak te zetten. Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?

Btw, ik bezoek geen datingsites, ik ben al voorzien. Alleen ben ik benieuwd hoe zo iets gaat.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_29554283
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:

Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?
Doorgaans zie je 't direct aan de stijl van het profiel. Serieuze profielen zijn altijd volledig ingevuld, vooral de profieltekst geeft al veel aan. Is het zo'n oneliner, dan weet je eigenlijk al direct dat het niet serieus is. Mensen die anderen echt een hak willen zetten, die haal je er hier niet mee uit, zij doen tenslotte aan moedwillige misleiding.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:41:07 #66
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29554507
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
Ik lees dit zo eens en even voor mijn begrip:

bij gratis sites zitten toch ook veel kansloze figuren? Het lijkt mij dat er pubers die in zijn voor een 'lolletje' zich daar inschrijven om iemand een hak te zetten. Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?

Btw, ik bezoek geen datingsites, ik ben al voorzien. Alleen ben ik benieuwd hoe zo iets gaat.
Ik zit al enige tijd op Knuz en ik moet zeggen, ik kom nauwelijks fakers tegen. Ze hebben een systeem waar je dubieuze profielen mee kan melden en dat blijkt in de praktijk goed te werken.

Heb dankzij die site leuke contacten en vriendschappen overgehouden.

Ben inmiddels wel een beetje datingsitemoe. Hoe vaak mensen ook beweren dat ze niet op zoek zijn naar een relatie. Je merkt op een gegeven moment dat je vaak 'gekeurd' wordt als potentiele partner. In principe niks mis mee natuurlijk, maar ik heb dates gehad die meer leken op een sollicitatiegesprek dan een keertje gezellig wat drinken...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_29554626
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik zit al enige tijd op Knuz en ik moet zeggen, ik kom nauwelijks fakers tegen. Ze hebben een systeem waar je dubieuze profielen mee kan melden en dat blijkt in de praktijk goed te werken.
Inderdaad. Ik denk dat ze uit zichzelf sowieso ook controleren wat er rondhangt op de site. Bij Relatieplanet worden bij mijn weten de profielen allemaal nagelopen.
quote:
(...) ik heb dates gehad die meer leken op een sollicitatiegesprek dan een keertje gezellig wat drinken...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:04:32 #68
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29554888
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:49 schreef UncleFunk het volgende:

Uiteraard probeer ik je niet te ontmoedigen.

Zorg wel dat je, net zoals bij een sollicitatiegesprek, je antwoorden goed voorbereid...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:09:31 #69
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29557222
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik ben je profiel al tegengekomen, als eerste bij de nieuwe matches. Jammer dat ik een jaar te jong ben We verschillen trouwens ook wel behoorlijk
Reageren mag altijd he Ben wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
Vanmorgen had ik weer drie berichtjes, waarvan één waarempel een klein beetje minder kansloos. We gaan vooruit.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:13:17 #70
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29557293
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Reageren mag altijd he Ben wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
Vanmorgen had ik weer drie berichtjes, waarvan één waarempel een klein beetje minder kansloos. We gaan vooruit.
Wat valt bij jouw dan onder de categorie kansloos?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:43:23 #71
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29557793
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Christine het volgende:

Ben wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
*meld*

Maar na je epistel over kansloze figuren durf ik niet meer te reageren...

Wel lekker in de buurt...
pi_29557826
nou zeg, heeft niemand me gemist en wil niemand me ff vertellen of er nog geslaagde dates zijn geweest en hoe het met Lupa der man gaat?
pi_29557827
Mijn nickname op knuz is teracon
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:47:15 #74
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29557865
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef Abonides het volgende:

[..]

Wat valt bij jouw dan onder de categorie kansloos?
Voornamelijk te oud. Berichtjes van mannen van 40 die zeggen me beter te willen leren kennen. Kunnen de mensen daar niet lezen ofzo? Het staat toch duidelijk in m'n profiel dat ik tot 30 jaar zoek.
En voor de rest... niet mijn types... ik ben misschien ook wel heel erg kieskeurig, maar ben op vier datingsites tot nu toe slechts een handjevol mannen tegen gekomen die mij qua eerste indruk wel interessant leken.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:47:48 #75
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29557878
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

*meld*

Maar na je epistel over kansloze figuren durf ik niet meer te reageren...

Wel lekker in de buurt...
Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...
pi_29557883
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist
.
pi_29557991
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist en wil niemand me ff vertellen of er nog geslaagde dates zijn geweest en hoe het met Lupa der man gaat?
Ik heb je welzeker gemist in deze topicreeks, ik dacht al dat je op vakantie was.
pi_29558056
thnx viper en unclefunk , nou de updates nog of moet ik nou echt 2 topics gaan doorpluizen en er dan achter komen dat er niks gebeurd is ofzo?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:58:52 #79
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_29558086
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Christine het volgende:

Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...
ik had me toch net een stukje zekerder gevoeld als je dat had getypt terwijl je naam bij 'de laatste 25 kijkers' had gestaan....
pi_29558087
Ik ben ook niet helemaal op de hoogte, anders had ik je wel ingelicht. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')