Nee, 19B.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef pooier het volgende:
deel 20 neem ik aan?
Alleen voor een vrouw nogquote:Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef pooier het volgende:
wie heeft er nog een invite voor paiq over?
HappyVPRO kende ik nog niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef viris het volgende:
Ik heb via Happyvpro.nl een leuk meisje leren kennenIk had het eigenlijk een beetje gehad met al die datingsites, maar kreeg opeens een leuk berichtje van haar. En nu zijn we 3 maanden verder
Daar gaat het meer om de VPRO lifestylequote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef pooier het volgende:
[..]
HappyVPRO kende ik nog niet.
Daar ga ik ff kijken. (alleen kijk ik nooit VPRO)
Wat een bagger site is dat zeg blahhhquote:Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef pooier het volgende:
wie heeft er nog een invite voor paiq over?
Nope, het was een cynische opmerking van dat afzwerenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef Mickeys het volgende:
Tnx Copycat
@Uncle Onzichtbaar zetten is niet hetzelfde als totaal afzweren... je bent er dus nog steeds niet van los
Ik vind het ook niks, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld. Geef mij dan toch maar profieltjes met foto's die je meteen kunt zien.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Wat een bagger site is dat zeg blahhhIk heb er nog wel 1
Dat is dus op alle datingsites hetzelfde, ook op de betaaldequote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat ik net op het onderwerp zat, hoe is de gemiddelde man-vrouw ratio nou op zo'n site. Zijn er niet veel meer mannen dan vrouwen en wordt je als vrouw al niet snel bedolven onder mannelijke reacties. Fok had hier destijds ook een dating gebeuren en dat was idd snel gesloten omdat er maar enkele meiden waren op vele jongens qua verhouding.
Goh, er is nog nooit iemand langsgekomen in deze topicreeks die zei wat jij zegtquote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef Qlarice het volgende:
dating sites![]()
![]()
![]()
Sorrymaar ff serieus he.. Ik bedoel,dit staat toch in R&P.
Zijn dating sites nou niet een beetje heel erg best wel enorm kansloos?
tofquote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Goh, er is nog nooit iemand langsgekomen in deze topicreeks die zei wat jij zegt
zo'n site is dus leuk voor vrouwen die een beetje keuze willen hebben. Voor een man is het maar afwachten of die leuke blondine die al tig priveberichtjes heeft gehad de jouwe er net uitpiktquote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is dus op alle datingsites hetzelfde, ook op de betaaldeIk weet geen getallen, maar gevoelsmatig is het zo'n 25 % vrouwen tegen 75 % mannen.
ik heb mij aangemeld en binnen het uur weer afgemeld. Deze site is helemaal niks! Niet gebruiks vriendelijk en onoverzichtelijk. Dit gaat floppenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld. Geef mij dan toch maar profieltjes met foto's die je meteen kunt zien.
Jup. Daarom stuur ik geen berichten meer, ik heb daar geen zin meer in.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo'n site is dus leuk voor vrouwen die een beetje keuze willen hebben. Voor een man is het maar afwachten of die leuke blondine die al tig priveberichtjes heeft gehad de jouwe er net uitpikt
Ik heb met meerdere vrouwen gesproken en ze gaven aan dat ze ongeveer 30 tot 50 berichten per dag ontvangen. Minimaal per dag 100 views! Terwijl ik in een maand niet eens de helft heb. De verhouding ligt ongeveer 15:85 en dat is echt erg. De kans dat je als man een leuke vrouw treft is dan ook best wel klein.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo'n site is dus leuk voor vrouwen die een beetje keuze willen hebben. Voor een man is het maar afwachten of die leuke blondine die al tig priveberichtjes heeft gehad de jouwe er net uitpikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |