Sorry Mr Chewbacca......om half zes begint het......zet je wekker maar.quote:Nee het is een typfout Mr Pino.
Aangeven dat ik een spelfout maak en deze onjuist verbeteren is echt not done. Pino, probeer jij eerst maar het niveau van sesamstraat te ontstijgen, praten we dan verder. (:
Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsitesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef GF het volgende:
Zozo, deel 16 alweer.
Ja, een leuke spontane reactie.....iemand uit Eindhoven, de plaats waar ik lang geleden geboren ben. Morgen ga ik daar weer eens naar toe, dus wie weet.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsites
Ik heb de mijne ter plekke met een vriendin (die al een profiel had en vond dat ik het ook eens moest proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
uhm, dan maak je toch gewoon een nieuwe foto?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
Tis wel charmant een gat in je sok... hahaha, wie weet verleid je iemand die een gat in de andere sok heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb een gat in mijn sok.
- oeps, verkeerde topic-
Jij hebt er een leuke staan hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Syrena het volgende:
Of de zelfontspanner, ook een idee. Al ga ik altijd raar kijken zonder aanwijzingen
Dankjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt er een leuke staan hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zo, of zo
, of zo
, of zo
op.
tja, daar moet je er wel een paar honderd van maken wil er 1 door de keuring komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:
Alleen kwam die niet door de Lexa-keuring....![]()
Gewoon héél veel foto's maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef GF het volgende:
En een nieuwe foto of zelfontspanner, tja. Als ik gedwongen (als in dat ik het weet) op de foto ga mislukken ze naar mijn zin erg vaak
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]zoals die ene in mijn fotoboek (heet dan ook 'duffe blik').
Overigens heb ik die waar de hond half op staat ook zelf gemaakt, maar dan door de camera van me af te houden en lukraak t knopje in te drukken. Een keer of 66 en daar was er eentje wel leuk van
Alleen kwam die niet door de Lexa-keuring....![]()
Elke foto:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Is die Lexa-keuring zo streng dan? Er mag zeker niks anders op de foto staan dan je hoofd. Terwijl ik juist actiefoto's veel leuker vind.
Ja, dat zag ik al.....dat je "binnen" was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef Syrena het volgende:
Overigens is mijn haar alweer aangegroeid tot een pottenkapsel-met-matje maar hey, ik ben toch 'binnen'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |