abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29992444
Datingsites; deel 15.
Datingsites; deel 14.
Datingsites; deel 13.
[Datingsites] Deeltje 12 alweer
Datingsites, deel 11.
Datingsites deel 10
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.

Relevante links naar datingsites:
www.relatieplanet.nl
www.lexa.nl
www.onehello.nl
www.knuz.nl (gratis!)
www.meetic.nl
www.datenu.nl (gratis!)
www.iwannadate.nl
www.kikoa.nl (gratis!)
www.parship.nl

[ Bericht 10% gewijzigd door UncleFunk op 26-08-2005 13:25:58 ]
pi_29992774
Zozo, deel 16 alweer.
Unspoken words were understood
pi_29992826
quote:
Nee het is een typfout Mr Pino.

Aangeven dat ik een spelfout maak en deze onjuist verbeteren is echt not done. Pino, probeer jij eerst maar het niveau van sesamstraat te ontstijgen, praten we dan verder. (:
Sorry Mr Chewbacca......om half zes begint het......zet je wekker maar.

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=typefout
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29992845
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef GF het volgende:
Zozo, deel 16 alweer.
Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsites
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:16:53 #5
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29992960
Om nog even terug te komen op zojuist.. Spelfouten kan je altijd maken en daar hoeft iemand anders niet meteen de dupe van te worden.
@Chewbaca...eerst even nazoeken of je het goud of fout hebt:
U hebt gezocht op typefout:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

type·fout (de ~)
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
U hebt gezocht op typfout:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
@UF
jij zit mijn grappen te herhalen hehehehe... maarre... daar doelde ik dus niet op... helaas...
zou soms willen dat het wel zo zou zijn maar tja... je kan niet alles hebben, of was het nu dat je nooit te oud bent om te leren? hihi
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:18:22 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29993015
Oeps... werken en Fok!ken samen gaat niet zo snel... sowly (ja ja.. expres foutief)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29993151
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Interessante reactie?
Ja, een leuke spontane reactie.....iemand uit Eindhoven, de plaats waar ik lang geleden geboren ben. Morgen ga ik daar weer eens naar toe, dus wie weet.
then when you're naked,
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:22:58 #8
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_29993189
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_29993308
quote:
Toegevoegd aan OP. Dank.
pi_29993375
Zo, ik heb maar ff ingesteld dat mensen geen interesseberichtjes meer naar me kunnen sturen, maar dus alleen persoonlijke berichtjes, want werd een beetje gek sinds ik er een foto op heb

Meer berichtjes krijgen is leuk, maar dan wel van mensen die aan mijn profiel voldoen

En heb alle berichtjes van mensen waarin ik geen interesse meer heb gewist omdat me inbox vol was, en in me msn alleen de msnadressen overgelaten van de mensen waar ik op lexa dus meerdere malen mee berichtjes heb uitgewisseld, en die ik dus nog kende, alle emailadressen van mensen die ik niet meer ken zijn weg, dus heb nou lekker klein lijstje met echte potentiele dates
pi_29993624
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsites

Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:39:19 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29993740
Ik heb een gat in mijn sok.

- oeps, verkeerde topic -

[ Bericht 38% gewijzigd door Christine op 26-08-2005 13:39:44 (Ook een manier van een tvp plaatsen O-)) ]
pi_29993922
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
Ik heb de mijne ter plekke met een vriendin (die al een profiel had en vond dat ik het ook eens moest proberen ) gemaakt.
We hebben ons te pletter gelachen en in alle standen in haar huiskamer gewrongen, daarna de leukste eruit gehaald. Later mijn eigen collectie nog eens kritisch bekeken en daar ook nog eentje uit gezocht.

Of de zelfontspanner, ook een idee. Al ga ik altijd raar kijken zonder aanwijzingen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29993927
quote:

[..]

uhm, dan maak je toch gewoon een nieuwe foto?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:46:36 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29993989
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb een gat in mijn sok.

- oeps, verkeerde topic -
Tis wel charmant een gat in je sok... hahaha, wie weet verleid je iemand die een gat in de andere sok heeft
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:47:46 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29994036
quote:

[..]

Jij hebt er een leuke staan hoor.
pi_29994114
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Syrena het volgende:
Of de zelfontspanner, ook een idee. Al ga ik altijd raar kijken zonder aanwijzingen
Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zo , of zo , of zo , of zo op.
then when you're naked,
pi_29994138
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Jij hebt er een leuke staan hoor.
Dankje

En een nieuwe foto of zelfontspanner, tja. Als ik gedwongen (als in dat ik het weet) op de foto ga mislukken ze naar mijn zin erg vaak
pi_29994284
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zo , of zo , of zo , of zo op.
zoals die ene in mijn fotoboek (heet dan ook 'duffe blik').
Overigens heb ik die waar de hond half op staat ook zelf gemaakt, maar dan door de camera van me af te houden en lukraak t knopje in te drukken. Een keer of 66 en daar was er eentje wel leuk van

Alleen kwam die niet door de Lexa-keuring....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29994336
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:

tja, daar moet je er wel een paar honderd van maken wil er 1 door de keuring komen Tis nou eindelijk gelukt ( dankzij VD) maar het heeft ff geduurd
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:58:54 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29994474
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef GF het volgende:
En een nieuwe foto of zelfontspanner, tja. Als ik gedwongen (als in dat ik het weet) op de foto ga mislukken ze naar mijn zin erg vaak
Gewoon héél veel foto's maken.
Maar ik ken het probleem, ben zelf absoluut niet fotogeniek. Zelfs mijn liefste glimlach die ik voor de spiegel heb geoefend, komen raar op een foto te staan.
pi_29994622
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

zoals die ene in mijn fotoboek (heet dan ook 'duffe blik').
Overigens heb ik die waar de hond half op staat ook zelf gemaakt, maar dan door de camera van me af te houden en lukraak t knopje in te drukken. Een keer of 66 en daar was er eentje wel leuk van

Inderdaad Wel stoer haar though

Is die Lexa-keuring zo streng dan? Er mag zeker niks anders op de foto staan dan je hoofd. Terwijl ik juist actiefoto's veel leuker vind.
then when you're naked,
pi_29994829
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Is die Lexa-keuring zo streng dan? Er mag zeker niks anders op de foto staan dan je hoofd. Terwijl ik juist actiefoto's veel leuker vind.
Elke foto:

- mag alleen een afbeelding van jezelf bevatten (dus één persoon op de foto!)
- moet duidelijk jouw hele gezicht weergeven
- mag geen kinderfoto, tekening, dier etc. zijn
- mag geen naaktfoto zijn
- mag niet aanstootgevend zijn

Vooral dat hele gezicht weergeven is erg belangrijk, ik had een plukje haar in me gezicht en toen werd ie al afgekeurd
pi_29995618
Volgens mij hielden ze me bij Lexa streng in de gaten toen ik tot twee keer toe probeerde mijn mailadres in mijn profiel te sneaken Als ik het nog 1 keer zou proberen dan gooiden ze m'n profiel weg....

Overigens is mijn haar alweer aangegroeid tot een pottenkapsel-met-matje maar hey, ik ben toch 'binnen'

Ik heb nu wel 2 hele mooie zwart/wit foto's van op vakantie, maar toen ik tegen vriendje voor de semi-grap zei dat ik die eens in mijn profiel wilde zetten vond ie dat niet zo leuk... Mannen...
pi_29995909
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef Syrena het volgende:

Overigens is mijn haar alweer aangegroeid tot een pottenkapsel-met-matje maar hey, ik ben toch 'binnen'
Ja, dat zag ik al.....dat je "binnen" was. Maar ik wilde het toch even melden....me like vrouwen met stoer haar.
then when you're naked,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')