abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29905858
Datingsites; deel 14.
Datingsites; deel 13.
[Datingsites] Deeltje 12 alweer
Datingsites, deel 11.
Datingsites deel 10
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.
pi_29905944
Goh, deel 15 alweer. Eens kijken hoeveel mensen er nu weer aan de dates geraken. Ikzelf in elk geval niet, ik woon nog thuis namelijk
pi_29905950
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:
Fijn voor je, maar laat diegene lekker in z'n waarde.
Je woont zelf bij je ouders?

Sorry, maar wat heeft dit te maken met iemand in zijn waarde laten? Ik verbied het niemand om dat te doen, maar het is gewoon niet echt gezond als je tegen de veertig loopt en nog niet in staat bent om zelfstandig te leven. Ik vind dat ziekelijk. Wellicht een hard oordeel in jouw ogen. Ik behoud me het recht voor om in sommige gevallen hard te oordelen.
pi_29906038
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sorry, maar wat heeft dit te maken met iemand in zijn waarde laten? Ik verbied het niemand om dat te doen, maar het is gewoon niet echt gezond als je tegen de veertig loopt en nog niet in staat bent om zelfstandig te leven. Ik vind dat ziekelijk. Wellicht een hard oordeel in jouw ogen. Ik behoud me het recht voor om in sommige gevallen hard te oordelen.
Zoals ik in 't vorige deel al zei: ik vind 't best, en laat diegene 't lekker zelf weten. Ik lig er niet wakker van, wat uiteraard niet inhoudt dat ik het zelf zou willen.

Laat ik 't nog eens zo zeggen: ik word kotsmisselijk van die maatschappelijk opgelegde zaken. Als iemand thuis wil wonen op z'n dertigste, laat 'm lekker z'n gang gaan. Jij hebt een andere voorkeur, die je logischerwijze mag hebben. Maar kom niet aan met termen als ziekelijk.
pi_29906041
ik vind het ook niet normaal als je op zo'n leeftijd nog thuis woont hoor.Ik snap best dat het reuze handig is als je ma alles voor je doet en je zelf niks hoef te doen, maar er is een punt in je leven dat je moet leren om op je eigen benen te staan

Misschien een idee om in het vervolg in de OP ook ff een lijstje met de datingsites te zetten die er zijn?
pi_29906357
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Moederskindje
pi_29906436
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
pi_29906605
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
Je bent ineens wel erg op je pik getrapt zeg, stop even met stampvoeten man. Niet nodig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:02:36 #9
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29906642
Ik ben nu 21 en woon nog bij m'n ouders, maar als ik eenmaal een normale baan heb ga ik zo snel mogelijk voor de starterswoningen hier in de buurt! Ik krijg hier thuis nagenoeg geen grenzen opgelegd, maar ik ben er zo aan toe om gewoon zelfstandig te zijn dat ik echt niet kan wachten. Achteraf had ik graag op kamers gegaan, maar daar is het nu ik bijna klaar ben met m'n studie eigenlijk te laat voor.
Vind ik
pi_29906729
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef CvB het volgende:
Ik ben nu 21 en woon nog bij m'n ouders, maar als ik eenmaal een normale baan heb ga ik zo snel mogelijk voor de starterswoningen hier in de buurt! Ik krijg hier thuis nagenoeg geen grenzen opgelegd, maar ik ben er zo aan toe om gewoon zelfstandig te zijn dat ik echt niet kan wachten. Achteraf had ik graag op kamers gegaan, maar daar is het nu ik bijna klaar ben met m'n studie eigenlijk te laat voor.
Inderdaad, geldt voor mij hetzelfde. Het liefst emigreren, maar dat is niet ideaal met mijn opleiding.
pi_29906884
Het zal vast en zeker al veel vaker vermeld zijn, maar daten via websites vind ik persoonlijk een klein beetje triest. Geen lef om iemand in real life te zoeken. Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen zonder lef geen partners mogen hebben. Dus eigenlijk zijn datingsites ook wel weer goed
pi_29906951
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:09 schreef poll_man het volgende:
Het zal vast en zeker al veel vaker vermeld zijn, maar daten via websites vind ik persoonlijk een klein beetje triest. Geen lef om iemand in real life te zoeken. Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen zonder lef geen partners mogen hebben. Dus eigenlijk zijn datingsites ook wel weer goed
Hoezo zou je dan geen lef hebben om iemand IRL te zoeken? Ik heb meerdere relaties gehad met mensen die ik gewoon IRL ontmoet heb hoor, en ik sta in eerste instantie op datingsite om vrienden te zoeken in een nieuwe stad, en het is gewoon makkelijk en snel om zo nieuwe mensen te leren kennen
pi_29907003
quote:
Makkelijk, snel, gericht.
pi_29907051
Dat zijn inderdaad de voordelen.

Nadelen: je weet niet hoe iemand in het echt is, hoe ziet die persoon er uit? wat is de uitstraling? is de persoon agressief, etc, je weet het niet voordat je iemand in het echt in de ogen aangekeken heb
pi_29907057
Lol, here we go again.
pi_29907071
quote:
Dat is dus echt onzin, er zitten wel flink wat foute types tussen, maar ook genoeg leuke mensen. Net zoals elders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29907154
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef poll_man het volgende:
Dat zijn inderdaad de voordelen.

Nadelen: je weet niet hoe iemand in het echt is, hoe ziet die persoon er uit? wat is de uitstraling? is de persoon agressief, etc, je weet het niet voordat je iemand in het echt in de ogen aangekeken heb
uhm, als je iemand in een kroeg ontmoet weet je ook niet gelijk alles hoor, en er bestaan ook dingen als telefoon, webcam enzo, zo kun je al een oop te weten komen hoor
pi_29907192
Natuurlijk zitten er genoeg leuke mensen tussen. Maar ik vind mensen die via datingsites op zoek gaan naar een relatie maar een beetje saaie en luie mensen.

Mensen in het echt ontdekken is veel interessanter voor mij.

Okay de mensen op datingsites hoeven niet per se saai en lui te zijn, maar kunnen ook mensen zijn die een druk leven hebben. True
pi_29907213
Als het topic nog niet te veel gegroeid is, zal ik morgen wat inhoudelijker reageren op jullie
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:28:50 #20
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29907474
Ik als druk mens, heb me ook eens ingeschreven op een datingsite, http://www.match4me.nl.

Hier na enige tijd aan de mail geraakt met een leuke dame, elkaar na een maandje ofzo eens ontmoet. Date duurde meteen 5 of 6 dagen , en nu wonen we al weer een jaar en twee weken samen.
Niets mis mee dus
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29907583
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef MREn het volgende:
Ik als druk mens, heb me ook eens ingeschreven op een datingsite, http://www.match4me.nl.

Hier na enige tijd aan de mail geraakt met een leuke dame, elkaar na een maandje ofzo eens ontmoet. Date duurde meteen 5 of 6 dagen , en nu wonen we al weer een jaar en twee weken samen.
Niets mis mee dus
Heb je een succesverhaal achtergelaten? Hebben anderen dat wel eens gedaan, Lupa bijvoorbeeld? Zouden die succesverhalen (over het algemeen) echt zijn?
pi_29907783
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef MREn het volgende:

Niets mis mee dus
das idd wel een succesverhaal zeg
pi_29907795
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Heb je een succesverhaal achtergelaten? Hebben anderen dat wel eens gedaan, Lupa bijvoorbeeld? Zouden die succesverhalen (over het algemeen) echt zijn?
ik denk dat ze wel echt zijn, want zijn natuurlijk best veel mensen die zo een leuk persoon leren kennen, wij hebben alleen wat minder geluk hier
pi_29907843
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik denk dat ze wel echt zijn, want zijn natuurlijk bset veel mensen die zo een leuk persoon leren kennen, wij hebben alleen wat minder geluk hier
Ik had zo m'n twijfels, omdat het marketingtechnisch natuurlijk wel erg voor de hand liggend is om dit te doen. Zelfde geldt natuurlij voor die eerder in twijfel getrokken profielen...
pi_29908743
lol, ik heb vanavond een paar berichtjes uitgewisseld met een man en toen ik zei dat ik ging slapen gaf hij me zijn telefoonnummer, voor het geval dat de bliksem vannacht in me pc slaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')