abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29905858
Datingsites; deel 14.
Datingsites; deel 13.
[Datingsites] Deeltje 12 alweer
Datingsites, deel 11.
Datingsites deel 10
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.
pi_29905944
Goh, deel 15 alweer. Eens kijken hoeveel mensen er nu weer aan de dates geraken. Ikzelf in elk geval niet, ik woon nog thuis namelijk
pi_29905950
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:
Fijn voor je, maar laat diegene lekker in z'n waarde.
Je woont zelf bij je ouders?

Sorry, maar wat heeft dit te maken met iemand in zijn waarde laten? Ik verbied het niemand om dat te doen, maar het is gewoon niet echt gezond als je tegen de veertig loopt en nog niet in staat bent om zelfstandig te leven. Ik vind dat ziekelijk. Wellicht een hard oordeel in jouw ogen. Ik behoud me het recht voor om in sommige gevallen hard te oordelen.
pi_29906038
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sorry, maar wat heeft dit te maken met iemand in zijn waarde laten? Ik verbied het niemand om dat te doen, maar het is gewoon niet echt gezond als je tegen de veertig loopt en nog niet in staat bent om zelfstandig te leven. Ik vind dat ziekelijk. Wellicht een hard oordeel in jouw ogen. Ik behoud me het recht voor om in sommige gevallen hard te oordelen.
Zoals ik in 't vorige deel al zei: ik vind 't best, en laat diegene 't lekker zelf weten. Ik lig er niet wakker van, wat uiteraard niet inhoudt dat ik het zelf zou willen.

Laat ik 't nog eens zo zeggen: ik word kotsmisselijk van die maatschappelijk opgelegde zaken. Als iemand thuis wil wonen op z'n dertigste, laat 'm lekker z'n gang gaan. Jij hebt een andere voorkeur, die je logischerwijze mag hebben. Maar kom niet aan met termen als ziekelijk.
pi_29906041
ik vind het ook niet normaal als je op zo'n leeftijd nog thuis woont hoor.Ik snap best dat het reuze handig is als je ma alles voor je doet en je zelf niks hoef te doen, maar er is een punt in je leven dat je moet leren om op je eigen benen te staan

Misschien een idee om in het vervolg in de OP ook ff een lijstje met de datingsites te zetten die er zijn?
pi_29906357
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Moederskindje
pi_29906436
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
pi_29906605
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
Je bent ineens wel erg op je pik getrapt zeg, stop even met stampvoeten man. Niet nodig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:02:36 #9
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29906642
Ik ben nu 21 en woon nog bij m'n ouders, maar als ik eenmaal een normale baan heb ga ik zo snel mogelijk voor de starterswoningen hier in de buurt! Ik krijg hier thuis nagenoeg geen grenzen opgelegd, maar ik ben er zo aan toe om gewoon zelfstandig te zijn dat ik echt niet kan wachten. Achteraf had ik graag op kamers gegaan, maar daar is het nu ik bijna klaar ben met m'n studie eigenlijk te laat voor.
Vind ik
pi_29906729
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef CvB het volgende:
Ik ben nu 21 en woon nog bij m'n ouders, maar als ik eenmaal een normale baan heb ga ik zo snel mogelijk voor de starterswoningen hier in de buurt! Ik krijg hier thuis nagenoeg geen grenzen opgelegd, maar ik ben er zo aan toe om gewoon zelfstandig te zijn dat ik echt niet kan wachten. Achteraf had ik graag op kamers gegaan, maar daar is het nu ik bijna klaar ben met m'n studie eigenlijk te laat voor.
Inderdaad, geldt voor mij hetzelfde. Het liefst emigreren, maar dat is niet ideaal met mijn opleiding.
pi_29906884
Het zal vast en zeker al veel vaker vermeld zijn, maar daten via websites vind ik persoonlijk een klein beetje triest. Geen lef om iemand in real life te zoeken. Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen zonder lef geen partners mogen hebben. Dus eigenlijk zijn datingsites ook wel weer goed
pi_29906951
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:09 schreef poll_man het volgende:
Het zal vast en zeker al veel vaker vermeld zijn, maar daten via websites vind ik persoonlijk een klein beetje triest. Geen lef om iemand in real life te zoeken. Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen zonder lef geen partners mogen hebben. Dus eigenlijk zijn datingsites ook wel weer goed
Hoezo zou je dan geen lef hebben om iemand IRL te zoeken? Ik heb meerdere relaties gehad met mensen die ik gewoon IRL ontmoet heb hoor, en ik sta in eerste instantie op datingsite om vrienden te zoeken in een nieuwe stad, en het is gewoon makkelijk en snel om zo nieuwe mensen te leren kennen
pi_29907003
quote:
Makkelijk, snel, gericht.
pi_29907051
Dat zijn inderdaad de voordelen.

Nadelen: je weet niet hoe iemand in het echt is, hoe ziet die persoon er uit? wat is de uitstraling? is de persoon agressief, etc, je weet het niet voordat je iemand in het echt in de ogen aangekeken heb
pi_29907057
Lol, here we go again.
pi_29907071
quote:
Dat is dus echt onzin, er zitten wel flink wat foute types tussen, maar ook genoeg leuke mensen. Net zoals elders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29907154
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef poll_man het volgende:
Dat zijn inderdaad de voordelen.

Nadelen: je weet niet hoe iemand in het echt is, hoe ziet die persoon er uit? wat is de uitstraling? is de persoon agressief, etc, je weet het niet voordat je iemand in het echt in de ogen aangekeken heb
uhm, als je iemand in een kroeg ontmoet weet je ook niet gelijk alles hoor, en er bestaan ook dingen als telefoon, webcam enzo, zo kun je al een oop te weten komen hoor
pi_29907192
Natuurlijk zitten er genoeg leuke mensen tussen. Maar ik vind mensen die via datingsites op zoek gaan naar een relatie maar een beetje saaie en luie mensen.

Mensen in het echt ontdekken is veel interessanter voor mij.

Okay de mensen op datingsites hoeven niet per se saai en lui te zijn, maar kunnen ook mensen zijn die een druk leven hebben. True
pi_29907213
Als het topic nog niet te veel gegroeid is, zal ik morgen wat inhoudelijker reageren op jullie
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:28:50 #20
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29907474
Ik als druk mens, heb me ook eens ingeschreven op een datingsite, http://www.match4me.nl.

Hier na enige tijd aan de mail geraakt met een leuke dame, elkaar na een maandje ofzo eens ontmoet. Date duurde meteen 5 of 6 dagen , en nu wonen we al weer een jaar en twee weken samen.
Niets mis mee dus
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29907583
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef MREn het volgende:
Ik als druk mens, heb me ook eens ingeschreven op een datingsite, http://www.match4me.nl.

Hier na enige tijd aan de mail geraakt met een leuke dame, elkaar na een maandje ofzo eens ontmoet. Date duurde meteen 5 of 6 dagen , en nu wonen we al weer een jaar en twee weken samen.
Niets mis mee dus
Heb je een succesverhaal achtergelaten? Hebben anderen dat wel eens gedaan, Lupa bijvoorbeeld? Zouden die succesverhalen (over het algemeen) echt zijn?
pi_29907783
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef MREn het volgende:

Niets mis mee dus
das idd wel een succesverhaal zeg
pi_29907795
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Heb je een succesverhaal achtergelaten? Hebben anderen dat wel eens gedaan, Lupa bijvoorbeeld? Zouden die succesverhalen (over het algemeen) echt zijn?
ik denk dat ze wel echt zijn, want zijn natuurlijk best veel mensen die zo een leuk persoon leren kennen, wij hebben alleen wat minder geluk hier
pi_29907843
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik denk dat ze wel echt zijn, want zijn natuurlijk bset veel mensen die zo een leuk persoon leren kennen, wij hebben alleen wat minder geluk hier
Ik had zo m'n twijfels, omdat het marketingtechnisch natuurlijk wel erg voor de hand liggend is om dit te doen. Zelfde geldt natuurlij voor die eerder in twijfel getrokken profielen...
pi_29908743
lol, ik heb vanavond een paar berichtjes uitgewisseld met een man en toen ik zei dat ik ging slapen gaf hij me zijn telefoonnummer, voor het geval dat de bliksem vannacht in me pc slaat
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:41:34 #26
22002 MREn
pi_29909095
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Heb je een succesverhaal achtergelaten?
Nee, is er nooit van gekomen, was in het begin te druk met mn nieuwe liefde, hihi
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29909330
Ik ben nu mijn msn lijst aan het doorspitten op mensen die ik wil daten ( vandaag komt stufi ) en, heb er tot nu toe 3 gevonden die ik wel graag wil zien, en daar een berichtje naar gestuurd, dus ben benieuwd
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:58:57 #28
22002 MREn
pi_29909387
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu mijn msn lijst aan het doorspitten op mensen die ik wil daten ( vandaag komt stufi ) en, heb er tot nu toe 3 gevonden die ik wel graag wil zien, en daar een berichtje naar gestuurd, dus ben benieuwd
Als vrouw heb je weinig geld nodig om te daten.

Ik zal dan wel ouderwets zijn, maar ik vind dat een man het eten hoort te betalen, en netjes de stoel aan hoort te schuiven van de vrouw.

Gewoon eerst gezellig mailen om elkaar wat beter te leren kennen, dan kom je er meestal al snel achter of iemand je een beetje ligt.
Zorg vooral ook dat je niet iemand hebt die totaal het zelfde is, dat werkt niet en is niet leuk. Beide muziekliefhebber is leuk, maar het is nog leuker als je van elkaars muzieksmaak kan 'leren'.

Ik zou ook niet reageren om het daten, maar in eerste instantie gewoon om anderen te leren kennen, op een modernere manier dan gebruikelijk was. Als je constant met daten en verliefdheid in je hoofd zit, denk ik dat je niet op het goede pad zit.
pi_29909418
Nee, precies hetzelfde is niet leuk nee, maar precies dezelfde mensen als ik is moeilijk te vinden hoor en een paar dezelfde interesses is wel makkelijk, een paar raakvlakken waar je over kunt praten enzo

En ik hou er niet van als iemand anders alles voor mij betaald, ik wil gewoon me eigen deel betalen en niet op iemand anders geld teren, daarom date ik dus niet als ik blut ben Vink gewoon niet eerlijk tegenover de man in kwestie.

En ik sta in eerste instantie ingeschreven op die datingsite om nieuwe mensen te leren in deze buurt, woon hier sinds een paar maanden op kamers en ken hier nog maar wenig mensen, en als er wat moois uit voortkomt is dat alleen maar mooi meegenomen, maar hoeft dus niet perse
  woensdag 24 augustus 2005 @ 02:04:15 #30
22002 MREn
pi_29909470
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:01 schreef Sylvana het volgende:
En ik hou er niet van als iemand anders alles voor mij betaald, ik wil gewoon me eigen deel betalen en niet op iemand anders geld teren, daarom date ik dus niet als ik blut ben Vink gewoon niet eerlijk tegenover de man in kwestie.
Maar je moet ook niet aanbieden om je deel te betalen, dat is beledigend voor de man die je mee uit heeft genomen.

Goedmaken doe je door bijv. de bios, of ijsjes of terrasje te betalen.
pi_29909498
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:04 schreef MREn het volgende:

[..]

Maar je moet ook niet aanbieden om je deel te betalen, dat is beledigend voor de man die je mee uit heeft genomen.

Goedmaken doe je door bijv. de bios, of ijsjes of terrasje te betalen.
Hoezo moet de man mij mee uit nemen? ik vraag of ze willen daten, niet zijj

En mijn ervaring is juist dat ze het helemaal niet beledeging vinden als ik gewoon me eigen deel betaal, en zeker niet bij de eerste date, want stel dat het niet goed klikt, vind ik het gewoon niet eerlijk dat hij alles betaald heeft
  woensdag 24 augustus 2005 @ 02:09:38 #32
22002 MREn
pi_29909551
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoezo moet de man mij mee uit nemen? ik vraag of ze willen daten, niet zijj

En mijn ervaring is juist dat ze het helemaal niet beledeging vinden als ik gewoon me eigen deel betaal, en zeker niet bij de eerste date, want stel dat het niet goed klikt, vind ik het gewoon niet eerlijk dat hij alles betaald heeft
Ik zou dat wel zijn als ik iemand mee uit zou vragen. Maar ik hou wel van lekker eten, en ken nog al wat goede en/of romantische restaurants in het land. Bovendien wil ik niet van iemand verlangen om geconfronteerd met een rekening van 150 euro voor twee man even de helft op te hoesten.

Het is volgens mij ook typisch Nederlands om ieder zijn deel te betalen
pi_29909609
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik zou dat wel zijn als ik iemand mee uit zou vragen. Maar ik hou wel van lekker eten, en ken nog al wat goede en/of romantische restaurants in het land. Bovendien wil ik niet van iemand verlangen om geconfronteerd met een rekening van 150 euro voor twee man even de helft op te hoesten.

Het is volgens mij ook typisch Nederlands om ieder zijn deel te betalen
Ik zou een eerste date sowieso niet meenemen naar zo'n luxe restaurant

Voor 25 euro kun je ook prima eten

En als het dan klikt dan kun je het bij andere dates wel duurder maken, maar als je elkaar voor het eerst ziet dan hoeft het van mij niet zo uitgebreid, langzaam opbouwen hoor
  woensdag 24 augustus 2005 @ 02:18:22 #34
22002 MREn
pi_29909669
Ligt er aan waarom je uit eten gaat. Ga je om elkaar te leren kennen, kan je inderdaad ook wel voor 30 euro pp. gaan eten. Maar stel dat je je prooi nog ouderwets wilt veroveren, of verrassen, of heerlijk verwennen, dan is het heerlijk om eens uitgebreid naar de Japanner te gaan en daar een avondje te gaan tafelen.

Maar goed, dat hangt er ook een beetje vanaf wat je te besteden hebt natuurlijk. Ik ben ook tevreden als ik voor een tientje naar de shoarma ga, maar dat is niets iets waar je een date mee naar toe neemt vind ik. Maar voor sommigen kan dat best een hele rib uit het lijf zijn. Mij persoonlijk kan geld niet al te veel boeien, ik eet ook gemiddeld maar een dag of 4, 5 in de week thuis.

Wat trouwens nog wat specialer is, is een paar kaarsjes op tafel te zetten en zelf te koken. En daarna met een enge film tegen elkaar aan kruipen
pi_29909735
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef MREn het volgende:
Ligt er aan waarom je uit eten gaat. Ga je om elkaar te leren kennen, kan je inderdaad ook wel voor 30 euro pp. gaan eten. Maar stel dat je je prooi nog ouderwets wilt veroveren, of verrassen, of heerlijk verwennen, dan is het heerlijk om eens uitgebreid naar de Japanner te gaan en daar een avondje te gaan tafelen.

Maar goed, dat hangt er ook een beetje vanaf wat je te besteden hebt natuurlijk. Ik ben ook tevreden als ik voor een tientje naar de shoarma ga, maar dat is niets iets waar je een date mee naar toe neemt vind ik. Maar voor sommigen kan dat best een hele rib uit het lijf zijn. Mij persoonlijk kan geld niet al te veel boeien, ik eet ook gemiddeld maar een dag of 4, 5 in de week thuis.

Wat trouwens nog wat specialer is, is een paar kaarsjes op tafel te zetten en zelf te koken. En daarna met een enge film tegen elkaar aan kruipen
Tja, ik ben dus maar een arme student, en kan het me dus niet veroorloven om duur uit eten te gaan, een normaal restaurant vind ik ook prima, ik zou idd niet naar de shoarmaboer of cafetaria gaan met een date En een eerste date is bij mij idd bedoeld om die ander te leren kennen, want iemand gelijk al bij de 1e date willen veroveren vind ik erg snel gaan Gewoon langzaam opbouwen

En ik heb inderdaad vaak genoeg gewoon mensen uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten of samen te koken en dat is ook altijd erg leuk
  woensdag 24 augustus 2005 @ 02:32:09 #36
22002 MREn
pi_29909868
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik ben dus maar een arme student,
Een arme student is een domme student
Ik studeer ook nog, maar heb na aftrek van vaste lasten als woning, gwe, internet, telefoon, boodschappen, verzekeringen, boeken en collegegeld toch gemiddeld 600 per maand vrij te besteden. Kwestie van beetje werken
quote:
En ik heb inderdaad vaak genoeg gewoon mensen uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten of samen te koken en dat is ook altijd erg leuk
Sja, dat ligt er ook een beetje aan hoe je woont.
Toen ik nog bij mn ouders woonde was het altijd een heel gedoe om ouders en zus eerst uit huis te werken enzo. Kon ook nog niet echt goed koken op mn 18e.
Studentenhuis waar ik woonde was ook niet altijd even geschikt, altijd mensen om je heen, niet erg netjes, oud huis enzo.
Maar nu zou ik zo iedereen uit durven nodigen. Je huis laat ook al voor een deel zien wat voor iemand je bent. Niet zo onderbroeken snuffelig als Room Raiders op MTV, maar qua inriching ed. kan je aardig iemands smaak aflezen. Veel donker hout en stenen beelden in de tuin is dus een duidelijk no-go
Mooi blank hout met rvs/zwart/wit/glas interieur in een nieuwbouw design-huis zoals ik nu heb, vind ik persoonlijk wel een leuke binnenkomer. Met een custom-made bed van 2x2 meter als hoogtepunt...maar dat is alleen als de dates goed klikken, haha. Tenzij je een relatie en sex los kan zien, iets waar ik persoonlijk niet zo moeilijk over doe
pi_29909961
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef MREn het volgende:

[..]

Een arme student is een domme student
Ik studeer ook nog, maar heb na aftrek van vaste lasten als woning, gwe, internet, telefoon, boodschappen, verzekeringen, boeken en collegegeld toch gemiddeld 600 per maand vrij te besteden. Kwestie van beetje werken
[..]
Tja, ik woon hier nog maar een klein poosje dus en ben wel op zoek naar werk, maar moest ook nog vrije studiepunten halen en dat wilde ik dus combineren met een betaald baantje, maar dat is dus niet echt mogelijk. Ik zal dus eerst vrijwilligerswerk moeten doen voor die vrije studiepunten en dan kan ik daarna op zoek gaan naar een betaald baantje
quote:
Sja, dat ligt er ook een beetje aan hoe je woont.
Toen ik nog bij mn ouders woonde was het altijd een heel gedoe om ouders en zus eerst uit huis te werken enzo. Kon ook nog niet echt goed koken op mn 18e.
Studentenhuis waar ik woonde was ook niet altijd even geschikt, altijd mensen om je heen, niet erg netjes, oud huis enzo.
Maar nu zou ik zo iedereen uit durven nodigen. Je huis laat ook al voor een deel zien wat voor iemand je bent. Niet zo onderbroeken snuffelig als Room Raiders op MTV, maar qua inriching ed. kan je aardig iemands smaak aflezen. Veel donker hout en stenen beelden in de tuin is dus een duidelijk no-go
Mooi blank hout met rvs/zwart/wit/glas interieur in een nieuwbouw design-huis zoals ik nu heb, vind ik persoonlijk wel een leuke binnenkomer. Met een custom-made bed van 2x2 meter als hoogtepunt...maar dat is alleen als de dates goed klikken, haha. Tenzij je een relatie en sex los kan zien, iets waar ik persoonlijk niet zo moeilijk over doe
Tja toen ik bij mijn ouders woonde nodigde ik ook liever geen mensen thuis uit, maar nu ik op kamers woon wel. Ik woon dan wel in een studentenhuis, maar het is hier prima leven en niet vies ofzo Ik kan niet geweldig koken, maar ik kom wel een stuk verder dan een gebakken ei En van mijn kamer zeggen ze altijd dat het zo goed bij elkaar past en vragen sommigen zelfs waarom ik geen binnenhuisarchitectuur wil studeren, dus das ook geen probleem

En ik kan sex en liefde ook prima van elkaar scheiden hoor

Ik heb trouwens al 1 reactie terug van een man waar ik mee wil daten en hij wil ook, dus maar es ff wat verzinnen wanneer en wat we gaan doen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 02:46:35 #38
22002 MREn
pi_29910033
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 02:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik woon hier nog maar een klein poosje dus en ben wel op zoek naar werk, maar moest ook nog vrije studiepunten halen en dat wilde ik dus combineren met een betaald baantje, maar dat is dus niet echt mogelijk. Ik zal dus eerst vrijwilligerswerk moeten doen voor die vrije studiepunten en dan kan ik daarna op zoek gaan naar een betaald baantje
Succes er mee dan
quote:
Tja toen ik bij mijn ouders woonde nodigde ik ook liever geen mensen thuis uit, maar nu ik op kamers woon wel. Ik woon dan wel in een studentenhuis, maar het is hier prima leven en niet vies ofzo Ik kan niet geweldig koken, maar ik kom wel een stuk verder dan een gebakken ei En van mijn kamer zeggen ze altijd dat het zo goed bij elkaar past en vragen sommigen zelfs waarom ik geen binnenhuisarchitectuur wil studeren, dus das ook geen probleem
Ach, ik kan ook niet tongstrelend koken, maar een lekkere lasagne of spaghetti kan ook niet mislukken, en wat experimenteren met andere ingredienten of kruiden kan soms al een heel verrassend resultaat opleveren.
Maar als ik voormezelf moet koken, ben ik al gauw van de eenvoudige hap, rijst met sate, macaroni met kipreepjes en chappignonsaus ofzo.
quote:
En ik kan sex en liefde ook prima van elkaar scheiden hoor
Ah, bonuspunten
quote:
Ik heb trouwens al 1 reactie terug van een man waar ik mee wil daten en hij wil ook, dus maar es ff wat verzinnen wanneer en wat we gaan doen
Ik zie dat je in Deventer woont, daar kan je heerlijk wandelen in dat park aan de IJssel, tussen die villawijk en het spoor. Klinkt misschien saai, maar ik vind het een rustige manier om te wandelen en wat te kletsen. IJsseldijk geeft ook wel leuk uitzicht, maar ik weet ook niet waar je/jullie van houden natuurlijk.
Ken verder Deventer niet echt, buiten de jaarlijkse boekenmarkt. (Al kom ik er wel altijd doorheen op weg naar vrienden/familie buiten Overijssel, weinig keus als je uit Enschede moet komen natuurlijk)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 06:49:17 #39
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29910838
Ik denk dat ik me nu ook op knuz ga uitschrijven... heb eigenlijk al best lang maar één man die ik echt wil en daar lijkt eindelijk een beetje schot in te komen. Ook leren kennen via een datingsite trouwens. To be continued...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 07:08:01 #40
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29910891
het verschil tussen op je 29e of je 31e nog thuis wonen zie ik niet helemaal behalve de 2 jaar die er tussen zit. Maar beide vind ik met de wetenschap die ik nu heb niet gezond. Dus waar Lupa die 34 nu vandaan haalt.... dat was ik maar toen woonde ik al 19 jaar niet meer thuis, klein detail.

En over het studeren wat ik ook ergens voorbij zag komen. Als je op je 27e nog steeds studeert en nog nooit gewerkt hebt... kap er maar mee, want dan heb je het niet begrepen en zul je het ook nooit gaan begrijpen... maar dat is offtopic mijn inziens
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 07:13:39 #41
42184 crew  DaMart
pi_29910911
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, deel 15 alweer. Eens kijken hoeveel mensen er nu weer aan de dates geraken. Ikzelf in elk geval niet, ik woon nog thuis namelijk
Ik blijkbaar ook niet, want ik woon ook nog thuis, kook eigenlijk nooit en we hebben niet eens een vaatwasser

Dit is dus absoluut geen TVP
  woensdag 24 augustus 2005 @ 07:19:15 #42
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29910925
Ow ja... kleine aanvulling... Als je beide nu nog thuis woont zal je denk ik geen problemen krijgen dus wat dat aangaat zijn er best wel mogelijkheden. Alleen iemand die nog thuis woont die gaat met iemand die al lange tijd op zichzelf woont, dat zal in mijn ogen niet of nooit gaan werken.... maar dat is mijn mening, jullie kunnen er wel anders tegen aan kijken
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29911096
Overweeg me overal uit te schrijven. Heb het wel weer gehad met daten. :\.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:44:08 #44
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29911333
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:06 schreef Viperdesign het volgende:
Overweeg me overal uit te schrijven. Heb het wel weer gehad met daten. :\.
Hoezo dat?

Ff over het thuis wonen. Momenteel ben ik 26 en woon ook nog gezellig bij mijn mam en paps. Huren is voor mij nooit een optie geweest omdat er in mijn regio een wachtlijst is van ruim 10 jaar. Had ik op mijn 20ste op mezelf willen wonen, dan had ik me op mijn 9de of 10de in moeten laten schrijven (beetje absurd lijkt me). Daarom heb ik ervoor gekozen om wat te sparen en een appartement te kopen. (Huurprijs ligt niet veel onder maandelijkse hypotheekkosten)

Meekomend probleem met kopen is dat ik voor een 2-kamerappartement al bijna 200k in euro's moet neerleggen. Probeer dat maar eens in je eentje op te brengen. Volgend jaar wordt mijn appartement opgeleverd. Ik ben benieuwd wat ik maandelijks over ga houden van mijn salaris nadat mijn vaste lasten eraf zijn gegaan.

Wat betreft het daten! Sylvana toppie dat het zo goed gaat. Leuk om van steeds meer mensen te lezen dat ze zich met de 'discussie' beginnen te bemoeien. Het internetdaten wordt toch steeds makkelijker geaccepteerd.

Mijn eigen ervaringen blijven summier. 3 dames hebben me een berichtje gestuurd. Met geen van ze heb ik contact. Met een heb ik langere tijd contact gehad, dat is plots gestopt... geen idee waarom. Van een heb ik nadat zij 1 mail heeft gestuurd nooit meer wat gehoord. En een die was zo compleet anders dan dat ik ben dat ik een vriendelijk mailtje terug heb gestuurd met daarin dat het me niet zo verstandig leek om iets te doen...

Aangezien geen van de vrouwen ook maar iets laat horen die ik mail wacht ik maar lekker enigzins af totdat mijn abbo afloopt. Zo af en toe probeer ik het wel.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29911395
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 07:19 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja... kleine aanvulling... Als je beide nu nog thuis woont zal je denk ik geen problemen krijgen dus wat dat aangaat zijn er best wel mogelijkheden. Alleen iemand die nog thuis woont die gaat met iemand die al lange tijd op zichzelf woont, dat zal in mijn ogen niet of nooit gaan werken.... maar dat is mijn mening, jullie kunnen er wel anders tegen aan kijken
Ja dat klopt bij mij wel, maar dat lag die keer toch echt aan de vent die al 20 jaar op zichzelf woonde. Die zocht gewoon een vervanging van mama , dus wat dat betreft hoeft op jezelf wonen nog geen garantie te zijn dat de man in kwestie 100% ok en zelfstandig is.

Verder heb ik nooit problemen gehad met het feit dat ik nog thuiswoonde en mijn vriendjes niet. Als het uit ging was het omdat het eikels waren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29911453
Ik kan het trouwens ook gewoon niet betalen, een appartement of schuur kopen of particulier huren.
En net zoals Abonides zegt, om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen moet je je op je tiende inschrijven ofzo, dus vorig jaar was een beetje laat

Deze week hebben we wel een gesprek met de Hypotheker, om te zien of er constructies mogelijk zijn dat mijn ouders garant gaan staan. En mijn sociale netwerk kijkt ook overal voor leuke flatjes.

Want ik wil idd wel eerst op mezelf voordat samenwonen aan de orde komt, maar dat heeft psychologische redenen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:07:36 #47
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29911603
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:56 schreef Syrena het volgende:
Ik kan het trouwens ook gewoon niet betalen, een appartement of schuur kopen of particulier huren.
En net zoals Abonides zegt, om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen moet je je op je tiende inschrijven ofzo, dus vorig jaar was een beetje laat

Deze week hebben we wel een gesprek met de Hypotheker, om te zien of er constructies mogelijk zijn dat mijn ouders garant gaan staan. En mijn sociale netwerk kijkt ook overal voor leuke flatjes.

Want ik wil idd wel eerst op mezelf voordat samenwonen aan de orde komt, maar dat heeft psychologische redenen.
Ff totaal off-topic... maar een klein beetje advies. Geef bij de hypotheker aan dat je zo weinig mogelijk wilt aflossen en dat je bijna alleen maar rente wilt betalen. Okee, je moet altijd een klein gedeelte aflossen tijdens de totale looptijd, maar je houdt je maandlasten laag. Ik doe hetzelfde en doe dit met de gedachte dat ik hier toch niet mijn hele leven blijf wonen en pas een gedeelte wil gaan aflossen op het moment dat mijn salaris nog wat is gestegen... Je kan dan nog een best bedrag krijgen waarvoor je niet zo ontzettend hoge maandlasten zal hebben...

Ff weer on-topic... Internetdaten is best leuk (okee... dat was niet inhoudelijk, maar toch)
pi_29911673
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:07 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ff weer on-topic... Internetdaten is best leuk (okee... dat was niet inhoudelijk, maar toch)
VInd je het niet zonde van je abonnementsgeld dat je zo weinig eraan over hebt gehouden?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:21:34 #49
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29911761
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

VInd je het niet zonde van je abonnementsgeld dat je zo weinig eraan over hebt gehouden?
Absoluut!!! Ik had veel liever met dat geld iets anders gaan doen, maar ik heb er geen spijt van!!! Ik ben er heel wat wijzer van geworden.
pi_29911788
Om maar even op het zelfstandig wonen door te gaan. Mijn inziens moet je voor je 20ste toch echt wel het huis uit zijn. Zeker als student zijnde aangezien je dan terecht kunt in studentenhuizen die maximaal zo rond de 300 euro per maand liggen. Studeer je niet maar werk je, dan is het volgens mij echt niet verschrikkelijk moeilijk om ergens een appartement te huren. Op dit moment heb ik een vrij groot appartement in Amsterdam voor ~1000 euro per maand. Het lijkt me toch vrij aannemelijk dat als je een fulltime baan ergens hebt je dit kunt ophoesten. Zeker omdat het in andere regio's ongetwijfeld goedkoper is.

Dat inschrijven snap ik ook niet volledig. Ik ben 3 weken geleden begonnen met zoeken via internetmakelaars en heb nu dat appartement. Wat mij betreft is er dus geen excuus wat betreft thuiswonen. Bovendien denk ik dat het trouwens goed is voor je, als je een paar jaar op 12m^2 hebt gewoond. Dan weet je tenminste grotere appartementen/huizen te waarderen.

/ontopic

Veel posts erbij ondertussen . Blijf het persoonlijk vreemd vinden dat mensen sex en liefde kunnen scheiden. Heb het ooit een keer op die manier gedaan en is me absoluut niet bevallen. Het valt in het niets ten opzichte van echte liefde. Maarja ieder z'n ding, ik vind het niks .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')