Sorry Mr Chewbacca......om half zes begint het......zet je wekker maar.quote:Nee het is een typfout Mr Pino.
Aangeven dat ik een spelfout maak en deze onjuist verbeteren is echt not done. Pino, probeer jij eerst maar het niveau van sesamstraat te ontstijgen, praten we dan verder. (:
Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsitesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef GF het volgende:
Zozo, deel 16 alweer.
Ja, een leuke spontane reactie.....iemand uit Eindhoven, de plaats waar ik lang geleden geboren ben. Morgen ga ik daar weer eens naar toe, dus wie weet.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsites
Ik heb de mijne ter plekke met een vriendin (die al een profiel had en vond dat ik het ook eens moest proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
uhm, dan maak je toch gewoon een nieuwe foto?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
Tis wel charmant een gat in je sok... hahaha, wie weet verleid je iemand die een gat in de andere sok heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb een gat in mijn sok.
- oeps, verkeerde topic-
Jij hebt er een leuke staan hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Syrena het volgende:
Of de zelfontspanner, ook een idee. Al ga ik altijd raar kijken zonder aanwijzingen
Dankjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt er een leuke staan hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zo, of zo
, of zo
, of zo
op.
tja, daar moet je er wel een paar honderd van maken wil er 1 door de keuring komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:
Alleen kwam die niet door de Lexa-keuring....![]()
Gewoon héél veel foto's maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef GF het volgende:
En een nieuwe foto of zelfontspanner, tja. Als ik gedwongen (als in dat ik het weet) op de foto ga mislukken ze naar mijn zin erg vaak
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]zoals die ene in mijn fotoboek (heet dan ook 'duffe blik').
Overigens heb ik die waar de hond half op staat ook zelf gemaakt, maar dan door de camera van me af te houden en lukraak t knopje in te drukken. Een keer of 66 en daar was er eentje wel leuk van
Alleen kwam die niet door de Lexa-keuring....![]()
Elke foto:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Is die Lexa-keuring zo streng dan? Er mag zeker niks anders op de foto staan dan je hoofd. Terwijl ik juist actiefoto's veel leuker vind.
Ja, dat zag ik al.....dat je "binnen" was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef Syrena het volgende:
Overigens is mijn haar alweer aangegroeid tot een pottenkapsel-met-matje maar hey, ik ben toch 'binnen'![]()
Ja ik vind mijn huidige kapsel ook te duf eigenlijk. Maar ik heb een haat/liefde-verhouding met zowel mijn haar als mijn kapper. Met meer haat dan liefdequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik al.....dat je "binnen" was.Maar ik wilde het toch even melden....me like vrouwen met stoer haar.
![]()
Goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb net een persoonlijk bericht gekregen van iemand die A super knap is, B intelligent, C precies voldoet aan de wensen die ik stel aan een vrouw. Ook nu meedere mailtjes ontvangen en verzonden. En dan die foto.....
Wellicht dat het zo'n datingsite toch nog wat is....
Precies mijn reactie toendertijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb net een persoonlijk bericht gekregen van iemand die A super knap is, B intelligent, C precies voldoet aan de wensen die ik stel aan een vrouw. Ook nu meedere mailtjes ontvangen en verzonden. En dan die foto.....
Leuk zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef Chewbacca het volgende:
Haha, vrouwen en kappersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja ik vind mijn huidige kapsel ook te duf eigenlijk. Maar ik heb een haat/liefde-verhouding met zowel mijn haar als mijn kapper. Met meer haat dan liefde![]()
Ik kan dagen over de zeik zijn van een (in mijn ogen) mislukte knipbeurt. Of kleurbeurt, maar daar kun je makkelijk iets aan doen.
En sinds twee weken is me ook duidelijk dat de meeste mannen het niet boeit of je een bij elkaar matchende outfit aanhebt(ik stond daar blij te wezen met mijn roze truitje, roze riem, bijpassende schoenen).
Of hij zei maar wat natuurlijk![]()
Ja is toch best wel leuk aandacht krijgen. De meeste leuke reacties krijg je bij Knuz.nl. Vandaag aangemeld en nu al 3 persoonlijke en best wel leuke berichten. Van die ene dame helemaal dan, precies wat ik zoek. Ze woont alleen 150 km ''verderop''.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik merk dat het bij mij af en aan gaat......een paar dagen niks.....en dan opeens weer druk. Vandaag is weer zo'n drukke dag.
Dankje, de komende dagen maar even kijken of het echt zo leuk is als het lijkt. Zij staat ook al erg lang ingeschreven. Maar zij heeft wel ontzettend veel te bieden, ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Precies mijn reactie toendertijdvond 'm alleen wat jong, maar daar ben ik al overheen
![]()
Hartstikke leuk johIk duim alvast!
![]()
Vind Knuz ook het leukste.....veel spontane foto's op de profielen.....wat bij de rest niet echt mag. Die cijfers kan je trouwens uitzetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja is toch best wel leuk aandacht krijgen. De meeste leuke reacties krijg je bij Knuz.nl. Vandaag aangemeld en nu al 3 persoonlijke en best wel leuke berichten. Van die ene dame helemaal dan, precies wat ik zoek. Ze woont alleen 150 km ''verderop''.
Alleen die cijfers zijn een beetje kortzichtig.
Jij bent zeker bijhoorlijk populair bij de kerels. 300 berichten is echt niet normaal, zelfs al zitten daar veel standaard berichten in. Ik begrijp kerels in het bijzonder niet als ze standaard berichtjes versturen. Hoe kan je je dan in vredesnaam onderscheiden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuk zeg
Ik snap niet waarom ik niet eerder heb ingesteld dat ik geen interesseberichtjes wil ontvangen, nou krijg ik tenminste gelijk persoonlijke mails, veel leuker en scheelt een hoop moeite om steeds die interesseberichtjes te deleten
Spontane foto's ja. Alleen sommigen vergeten voor het gemak erbij te vermelden wie hun dan precies zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vind Knuz ook het leukste.....veel spontane foto's op de profielen.....wat bij de rest niet echt mag. Die cijfers kan je trouwens uitzetten.
Idem......overhemd met shirt eroverheen ofzo.....mooie skate- of spijkerbroek met goede bijpassende sneakers erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef GF het volgende:
Ik vind stijlen combineren altijd wel leuk. Skateschoenen en broek met een (roze) hockey polo erop, even kort door de bocht
Ja en bij RP hebben veel van de dames een rare kijk relaties in het bijzonder. Het zijn vaak dames die goed zijn opgeleid en een dito kerel verwachten. Hij moet voldoen aan het beeld, zoals men dat heeft van Brad Pitt. Ze vinden zichzelf knap, intelligent en nog veel meer. Ik irriteer mij daar weleens aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vind Knuz ook het leukste.....veel spontane foto's op de profielen.....wat bij de rest niet echt mag. Die cijfers kan je trouwens uitzetten.
Okee.......een minpuntje......maar over het algemeen vind ik het wel leuker dan alleen maar een gezicht. Vind ik altijd zo confronterend. Liever een foto dat ze ergens mee bezig zijn, of met een huisdier of natuurlijk met een biertje in hun hand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef GF het volgende:
[..]
Spontane foto's ja. Alleen sommigen vergeten voor het gemak erbij te vermelden wie hun dan precies zijn
Eenschquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......overhemd met shirt eroverheen ofzo.....mooie skate- of spijkerbroek met goede bijpassende sneakers erbij.![]()
Eens, al ken ik die andere sites niet waar je blijkbaar verplicht bent je te houden aan die foto regelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Okee.......een minpuntje......maar over het algemeen vind ik het wel leuker dan alleen maar een gezicht. Vind ik altijd zo confronterend. Liever een foto dat ze ergens mee bezig zijn, of met een huisdier of natuurlijk met een biertje in hun hand.![]()
Hier sta ik vrijwel helemaal achter (ondanks dat het gegeneraliseerd is). Overigens kunnen ze berichten gewoon lezen als ze geen betalend lid zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja en bij RP hebben veel van de dames een rare kijk relaties in het bijzonder. Het zijn vaak dames die goed zijn opgeleid en een dito kerel verwachten. Hij moet voldoen aan het beeld, zoals men dat heeft van Brad Pitt. Ze vinden zichzelf knap, intelligent en nog veel meer. Ik irriteer mij daar weleens aan.
Weinig leuke profielen. Ik heb op 3 profielen gereageerd waarvan 2 geen reactie. 1 bericht is nog niet gelezen. Ik bedoel, neem moeite en vervolgens krijg je niks terug. Of ze kunnen het niet lezen omdat hun abo is afgelopen. Dat is knap frustrerend, ik heb 20 euro aan die site uitgegeven, maar ik weet wel dat ik mij daar niet meer op ga aanmelden.
Ik heb het idee dat het volk wat op knuz aanwezig is, gemiddeld Nederlands is. Terwijl veel van de dames op RP goudzoekers zijn, die dromen koesteren. Dromen over Brad Pitt met WO.
Dan kunnen de meeste vrouwen daar lang op wachten vrees ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja en bij RP hebben veel van de dames een rare kijk relaties in het bijzonder. Het zijn vaak dames die goed zijn opgeleid en een dito kerel verwachten. Hij moet voldoen aan het beeld, zoals men dat heeft van Brad Pitt. Ze vinden zichzelf knap, intelligent en nog veel meer. Ik irriteer mij daar weleens aan.
Weinig leuke profielen. Ik heb op 3 profielen gereageerd waarvan 2 geen reactie. 1 bericht is nog niet gelezen. Ik bedoel, neem moeite en vervolgens krijg je niks terug. Of ze kunnen het niet lezen omdat hun abo is afgelopen. Dat is knap frustrerend, ik heb 20 euro aan die site uitgegeven, maar ik weet wel dat ik mij daar niet meer op ga aanmelden.
Ik heb het idee dat het volk wat op knuz aanwezig is, gemiddeld Nederlands is. Terwijl veel van de dames op RP goudzoekers zijn, die dromen koesteren. Dromen over Brad Pitt met WO.
Haha.....Funkiehouse.....here we comequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eensch
Damn, nu heb ik zin om te shoppen![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Ik krijg dan ook vaak de neiging te vragen waarom ze niet zo netjes zijn even te reageren als ik bij hen wel gereageerd heb. Je kan tenslotte zien of ze gekeken hebben naar je profiel, dus dan kan je ook wel even reageren. Maar ik wil ook niet de zeikerd uithangen, dus ik laat het meestal maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is waar het is toch allemaal subjectief. Ik heb ook een goede opleiding, baan en kan mij uitstekend redden. Ik vind het ronduit onbeschoft als iemand moeite doet en creatief inhaakt op het profiel van de persoon waar je een reactie naar toe hebt gestuurd er niet gereageerd wordt.
Ik heb nu nadat ik mij aangemeld heb bij Knuz 4 reacties en leuke berichten. Ook al is de persoon die op jouw profiel reageert niet toekomstig relatie materiaal. Als iemand echt moeite doet, heb je de morele verplichting daarop te reageren.
Via een datingsite laat je duidelijk blijken open te staan voor relaties. Daar horen zowel afwijzingen bij als positieve berichten. Dat geldt toch immers ook in een kroeg of discotheque. Je ziet iemand en je merkt al snel genoeg dat het niet wederzijds is. Je laat het merken, maar als iemand moeite doet, en niet reageert valt wat mij betreft het ''mythische'' van het gehele online dating weg.
Ik vind het ronduit arrogant, als je ziet dat de meeste mensen die hier posten positief ingesteld zijn. Leuke persoonlijke berichten versturen maar niks terug ontvangen. Ook geen afwijzing. Dat is zo hooghartig en aan die oppervlakkigheid kan ik mij enorm irriteren.
Er zijn ook veel kerels die op elke vrouw reageren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:18 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jij bent zeker bijhoorlijk populair bij de kerels. 300 berichten is echt niet normaal, zelfs al zitten daar veel standaard berichten in. Ik begrijp kerels in het bijzonder niet als ze standaard berichtjes versturen. Hoe kan je je dan in vredesnaam onderscheiden.
Ja dat klopt. Mijn vriendin zei dat al toen ze reacties bij mij bekeek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zijn ook veel kerels die op elke vrouw reageren.
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
Sneue types zijn dat.
Maar ze verpesten het vooral een beetje voor andere mannen die wel serieus of kieskeurig zijn.
How you doin'?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zijn ook veel kerels die op elke vrouw reageren.
Ik heb blauw bloed. Heb die dag op het nippertje overleefd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat het vla is?
Al-Qaida. Maar ja, dat risico loop je op een Albanese markt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
Toch niet een aanslag?
Wat deed je daar dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Al-Qaida. Maar ja, dat risico loop je op een Albanese markt.
Laten we zeggen dat ik op zoek was naar ingrediënten voor de soep.quote:
Pindasoep toevallig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik op zoek was naar ingrediënten voor de soep.
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Pindasoep. Volgens het geheime recept.
Ik bedoel natuurlijk pandasoep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Pindasoep. Volgens het geheime recept.
Met vermicellipandabeertjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk pandasoep..
Uiteraard! En wat echte stukjes panda om tijdens het eten even stil te kunnen staan bij de eeuwige strijd om leven en dood.quote:
Ik denk inderdaad dat het bewijs wel geleverd is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Christine het volgende:
Nouja, op deze manier gaat dat dus heel snel. 300 berichtjes per dag.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Christine het volgende:
Nouja, op deze manier gaat dat dus heel snel. 300 berichtjes per dag.
die 300 berichten waren allemaal persoonlijke berichten, standaardberichten verwijder ik altijd direct en ben blij dat mannen die nu niet meer kunnen sturen, laten ze maar wat extra moeite doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:18 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jij bent zeker bijhoorlijk populair bij de kerels. 300 berichten is echt niet normaal, zelfs al zitten daar veel standaard berichten in. Ik begrijp kerels in het bijzonder niet als ze standaard berichtjes versturen. Hoe kan je je dan in vredesnaam onderscheiden.
Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hier sta ik vrijwel helemaal achter (ondanks dat het gegeneraliseerd is). Overigens kunnen ze berichten gewoon lezen als ze geen betalend lid zijn.
vroegah kon je het onderwerp nog wel lezen, kon je daar lekker je emailadres in verstoppen, die controleerden ze nml nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bent
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
ik heb dus een berichtje gekregen van die man waar ik het een tijd geleden over had, die een hekel heeft aan werken, nou sorry, maar zulke types hoef ik echt niet
Idd, ik wil wel een man hebben die een beetje ambities heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
tsjaaa.......hoe kansloos kan je worden.
wow, dies snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt... krijg een eerste reactie op een berichtje dat ik heb gestuurd... inclusief mobiel telefoonnummer
idd, dat wordt daten vanavond!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |