abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29992444
Datingsites; deel 15.
Datingsites; deel 14.
Datingsites; deel 13.
[Datingsites] Deeltje 12 alweer
Datingsites, deel 11.
Datingsites deel 10
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.

Relevante links naar datingsites:
www.relatieplanet.nl
www.lexa.nl
www.onehello.nl
www.knuz.nl (gratis!)
www.meetic.nl
www.datenu.nl (gratis!)
www.iwannadate.nl
www.kikoa.nl (gratis!)
www.parship.nl

[ Bericht 10% gewijzigd door UncleFunk op 26-08-2005 13:25:58 ]
pi_29992774
Zozo, deel 16 alweer.
Unspoken words were understood
pi_29992826
quote:
Nee het is een typfout Mr Pino.

Aangeven dat ik een spelfout maak en deze onjuist verbeteren is echt not done. Pino, probeer jij eerst maar het niveau van sesamstraat te ontstijgen, praten we dan verder. (:
Sorry Mr Chewbacca......om half zes begint het......zet je wekker maar.

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=typefout
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29992845
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef GF het volgende:
Zozo, deel 16 alweer.
Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsites
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:16:53 #5
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29992960
Om nog even terug te komen op zojuist.. Spelfouten kan je altijd maken en daar hoeft iemand anders niet meteen de dupe van te worden.
@Chewbaca...eerst even nazoeken of je het goud of fout hebt:
U hebt gezocht op typefout:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

type·fout (de ~)
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
U hebt gezocht op typfout:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
@UF
jij zit mijn grappen te herhalen hehehehe... maarre... daar doelde ik dus niet op... helaas...
zou soms willen dat het wel zo zou zijn maar tja... je kan niet alles hebben, of was het nu dat je nooit te oud bent om te leren? hihi
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:18:22 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29993015
Oeps... werken en Fok!ken samen gaat niet zo snel... sowly (ja ja.. expres foutief)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29993151
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Interessante reactie?
Ja, een leuke spontane reactie.....iemand uit Eindhoven, de plaats waar ik lang geleden geboren ben. Morgen ga ik daar weer eens naar toe, dus wie weet.
then when you're naked,
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:22:58 #8
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_29993189
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_29993308
quote:
Toegevoegd aan OP. Dank.
pi_29993375
Zo, ik heb maar ff ingesteld dat mensen geen interesseberichtjes meer naar me kunnen sturen, maar dus alleen persoonlijke berichtjes, want werd een beetje gek sinds ik er een foto op heb

Meer berichtjes krijgen is leuk, maar dan wel van mensen die aan mijn profiel voldoen

En heb alle berichtjes van mensen waarin ik geen interesse meer heb gewist omdat me inbox vol was, en in me msn alleen de msnadressen overgelaten van de mensen waar ik op lexa dus meerdere malen mee berichtjes heb uitgewisseld, en die ik dus nog kende, alle emailadressen van mensen die ik niet meer ken zijn weg, dus heb nou lekker klein lijstje met echte potentiele dates
pi_29993624
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jup, en eindelijk met linkjes naar datingsites

Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:39:19 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29993740
Ik heb een gat in mijn sok.

- oeps, verkeerde topic -

[ Bericht 38% gewijzigd door Christine op 26-08-2005 13:39:44 (Ook een manier van een tvp plaatsen O-)) ]
pi_29993922
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef GF het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet echt een leuke foto van mezelf (vind ik) die ik in m'n profiel kan zetten
Ik heb de mijne ter plekke met een vriendin (die al een profiel had en vond dat ik het ook eens moest proberen ) gemaakt.
We hebben ons te pletter gelachen en in alle standen in haar huiskamer gewrongen, daarna de leukste eruit gehaald. Later mijn eigen collectie nog eens kritisch bekeken en daar ook nog eentje uit gezocht.

Of de zelfontspanner, ook een idee. Al ga ik altijd raar kijken zonder aanwijzingen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29993927
quote:

[..]

uhm, dan maak je toch gewoon een nieuwe foto?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:46:36 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29993989
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb een gat in mijn sok.

- oeps, verkeerde topic -
Tis wel charmant een gat in je sok... hahaha, wie weet verleid je iemand die een gat in de andere sok heeft
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:47:46 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29994036
quote:

[..]

Jij hebt er een leuke staan hoor.
pi_29994114
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Syrena het volgende:
Of de zelfontspanner, ook een idee. Al ga ik altijd raar kijken zonder aanwijzingen
Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zo , of zo , of zo , of zo op.
then when you're naked,
pi_29994138
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Jij hebt er een leuke staan hoor.
Dankje

En een nieuwe foto of zelfontspanner, tja. Als ik gedwongen (als in dat ik het weet) op de foto ga mislukken ze naar mijn zin erg vaak
pi_29994284
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook altijd.....de spontane foto's, die at random door anderen gemaakt worden zijn altijd het leukste. Anders sta je er alleen maar zo , of zo , of zo , of zo op.
zoals die ene in mijn fotoboek (heet dan ook 'duffe blik').
Overigens heb ik die waar de hond half op staat ook zelf gemaakt, maar dan door de camera van me af te houden en lukraak t knopje in te drukken. Een keer of 66 en daar was er eentje wel leuk van

Alleen kwam die niet door de Lexa-keuring....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29994336
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:

tja, daar moet je er wel een paar honderd van maken wil er 1 door de keuring komen Tis nou eindelijk gelukt ( dankzij VD) maar het heeft ff geduurd
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:58:54 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29994474
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:50 schreef GF het volgende:
En een nieuwe foto of zelfontspanner, tja. Als ik gedwongen (als in dat ik het weet) op de foto ga mislukken ze naar mijn zin erg vaak
Gewoon héél veel foto's maken.
Maar ik ken het probleem, ben zelf absoluut niet fotogeniek. Zelfs mijn liefste glimlach die ik voor de spiegel heb geoefend, komen raar op een foto te staan.
pi_29994622
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

zoals die ene in mijn fotoboek (heet dan ook 'duffe blik').
Overigens heb ik die waar de hond half op staat ook zelf gemaakt, maar dan door de camera van me af te houden en lukraak t knopje in te drukken. Een keer of 66 en daar was er eentje wel leuk van

Inderdaad Wel stoer haar though

Is die Lexa-keuring zo streng dan? Er mag zeker niks anders op de foto staan dan je hoofd. Terwijl ik juist actiefoto's veel leuker vind.
then when you're naked,
pi_29994829
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Is die Lexa-keuring zo streng dan? Er mag zeker niks anders op de foto staan dan je hoofd. Terwijl ik juist actiefoto's veel leuker vind.
Elke foto:

- mag alleen een afbeelding van jezelf bevatten (dus één persoon op de foto!)
- moet duidelijk jouw hele gezicht weergeven
- mag geen kinderfoto, tekening, dier etc. zijn
- mag geen naaktfoto zijn
- mag niet aanstootgevend zijn

Vooral dat hele gezicht weergeven is erg belangrijk, ik had een plukje haar in me gezicht en toen werd ie al afgekeurd
pi_29995618
Volgens mij hielden ze me bij Lexa streng in de gaten toen ik tot twee keer toe probeerde mijn mailadres in mijn profiel te sneaken Als ik het nog 1 keer zou proberen dan gooiden ze m'n profiel weg....

Overigens is mijn haar alweer aangegroeid tot een pottenkapsel-met-matje maar hey, ik ben toch 'binnen'

Ik heb nu wel 2 hele mooie zwart/wit foto's van op vakantie, maar toen ik tegen vriendje voor de semi-grap zei dat ik die eens in mijn profiel wilde zetten vond ie dat niet zo leuk... Mannen...
pi_29995909
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:27 schreef Syrena het volgende:

Overigens is mijn haar alweer aangegroeid tot een pottenkapsel-met-matje maar hey, ik ben toch 'binnen'
Ja, dat zag ik al.....dat je "binnen" was. Maar ik wilde het toch even melden....me like vrouwen met stoer haar.
then when you're naked,
pi_29996410
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik al.....dat je "binnen" was. Maar ik wilde het toch even melden....me like vrouwen met stoer haar.
Ja ik vind mijn huidige kapsel ook te duf eigenlijk. Maar ik heb een haat/liefde-verhouding met zowel mijn haar als mijn kapper. Met meer haat dan liefde

Ik kan dagen over de zeik zijn van een (in mijn ogen) mislukte knipbeurt. Of kleurbeurt, maar daar kun je makkelijk iets aan doen.

En sinds twee weken is me ook duidelijk dat de meeste mannen het niet boeit of je een bij elkaar matchende outfit aanhebt (ik stond daar blij te wezen met mijn roze truitje, roze riem, bijpassende schoenen).

Of hij zei maar wat natuurlijk
pi_29996558
Ik heb net een persoonlijk bericht gekregen van iemand die A super knap is, B intelligent, C precies voldoet aan de wensen die ik stel aan een vrouw. Ook nu meedere mailtjes ontvangen en verzonden. En dan die foto.....

Wellicht dat het zo'n datingsite toch nog wat is....
pi_29996704
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb net een persoonlijk bericht gekregen van iemand die A super knap is, B intelligent, C precies voldoet aan de wensen die ik stel aan een vrouw. Ook nu meedere mailtjes ontvangen en verzonden. En dan die foto.....

Goed

Ik merk dat het bij mij af en aan gaat......een paar dagen niks.....en dan opeens weer druk. Vandaag is weer zo'n drukke dag.
then when you're naked,
pi_29996763
quote:

Precies mijn reactie toendertijd vond 'm alleen wat jong, maar daar ben ik al overheen
Hartstikke leuk joh Ik duim alvast!
pi_29996789
quote:

Leuk zeg

Ik snap niet waarom ik niet eerder heb ingesteld dat ik geen interesseberichtjes wil ontvangen, nou krijg ik tenminste gelijk persoonlijke mails, veel leuker en scheelt een hoop moeite om steeds die interesseberichtjes te deleten
pi_29996996
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja ik vind mijn huidige kapsel ook te duf eigenlijk. Maar ik heb een haat/liefde-verhouding met zowel mijn haar als mijn kapper. Met meer haat dan liefde

Ik kan dagen over de zeik zijn van een (in mijn ogen) mislukte knipbeurt. Of kleurbeurt, maar daar kun je makkelijk iets aan doen.

En sinds twee weken is me ook duidelijk dat de meeste mannen het niet boeit of je een bij elkaar matchende outfit aanhebt (ik stond daar blij te wezen met mijn roze truitje, roze riem, bijpassende schoenen).

Of hij zei maar wat natuurlijk
Haha, vrouwen en kappers . Al ben ik zelf ook niet al te blij als er wat mislukt.

Ach ja, sommige mannen boeit het niks, anderen valt het juist weer wel op dat kleren mooi matchen. Sommigen hebben er gewoon geen feeling voor denk ik. Geldt voor zowel mannen als vrouwen trouwens.
then when you're naked,
pi_29997071
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Goed

Ik merk dat het bij mij af en aan gaat......een paar dagen niks.....en dan opeens weer druk. Vandaag is weer zo'n drukke dag.
Ja is toch best wel leuk aandacht krijgen. De meeste leuke reacties krijg je bij Knuz.nl. Vandaag aangemeld en nu al 3 persoonlijke en best wel leuke berichten. Van die ene dame helemaal dan, precies wat ik zoek. Ze woont alleen 150 km ''verderop''.

Alleen die cijfers zijn een beetje kortzichtig.
pi_29997133
Ik vind stijlen combineren altijd wel leuk. Skateschoenen en broek met een (roze) hockey polo erop, even kort door de bocht
pi_29997177
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Precies mijn reactie toendertijd vond 'm alleen wat jong, maar daar ben ik al overheen
Hartstikke leuk joh Ik duim alvast!
Dankje, de komende dagen maar even kijken of het echt zo leuk is als het lijkt. Zij staat ook al erg lang ingeschreven. Maar zij heeft wel ontzettend veel te bieden, ben zeer benieuwd.
pi_29997361
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:10 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja is toch best wel leuk aandacht krijgen. De meeste leuke reacties krijg je bij Knuz.nl. Vandaag aangemeld en nu al 3 persoonlijke en best wel leuke berichten. Van die ene dame helemaal dan, precies wat ik zoek. Ze woont alleen 150 km ''verderop''.

Alleen die cijfers zijn een beetje kortzichtig.
Vind Knuz ook het leukste.....veel spontane foto's op de profielen.....wat bij de rest niet echt mag. Die cijfers kan je trouwens uitzetten.
then when you're naked,
pi_29997413
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Leuk zeg

Ik snap niet waarom ik niet eerder heb ingesteld dat ik geen interesseberichtjes wil ontvangen, nou krijg ik tenminste gelijk persoonlijke mails, veel leuker en scheelt een hoop moeite om steeds die interesseberichtjes te deleten
Jij bent zeker bijhoorlijk populair bij de kerels. 300 berichten is echt niet normaal, zelfs al zitten daar veel standaard berichten in. Ik begrijp kerels in het bijzonder niet als ze standaard berichtjes versturen. Hoe kan je je dan in vredesnaam onderscheiden.
pi_29997446
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Vind Knuz ook het leukste.....veel spontane foto's op de profielen.....wat bij de rest niet echt mag. Die cijfers kan je trouwens uitzetten.
Spontane foto's ja. Alleen sommigen vergeten voor het gemak erbij te vermelden wie hun dan precies zijn
pi_29997527
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef GF het volgende:
Ik vind stijlen combineren altijd wel leuk. Skateschoenen en broek met een (roze) hockey polo erop, even kort door de bocht
Idem......overhemd met shirt eroverheen ofzo.....mooie skate- of spijkerbroek met goede bijpassende sneakers erbij.
then when you're naked,
pi_29997636
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja en bij RP hebben veel van de dames een rare kijk relaties in het bijzonder. Het zijn vaak dames die goed zijn opgeleid en een dito kerel verwachten. Hij moet voldoen aan het beeld, zoals men dat heeft van Brad Pitt. Ze vinden zichzelf knap, intelligent en nog veel meer. Ik irriteer mij daar weleens aan.

Weinig leuke profielen. Ik heb op 3 profielen gereageerd waarvan 2 geen reactie. 1 bericht is nog niet gelezen. Ik bedoel, neem moeite en vervolgens krijg je niks terug. Of ze kunnen het niet lezen omdat hun abo is afgelopen. Dat is knap frustrerend, ik heb 20 euro aan die site uitgegeven, maar ik weet wel dat ik mij daar niet meer op ga aanmelden.

Ik heb het idee dat het volk wat op knuz aanwezig is, gemiddeld Nederlands is. Terwijl veel van de dames op RP goudzoekers zijn, die dromen koesteren. Dromen over Brad Pitt met WO.
pi_29997705
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef GF het volgende:

[..]

Spontane foto's ja. Alleen sommigen vergeten voor het gemak erbij te vermelden wie hun dan precies zijn
Okee.......een minpuntje......maar over het algemeen vind ik het wel leuker dan alleen maar een gezicht. Vind ik altijd zo confronterend. Liever een foto dat ze ergens mee bezig zijn, of met een huisdier of natuurlijk met een biertje in hun hand.
then when you're naked,
pi_29997931
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:21 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Idem......overhemd met shirt eroverheen ofzo.....mooie skate- of spijkerbroek met goede bijpassende sneakers erbij.
Eensch

Damn, nu heb ik zin om te shoppen
pi_29997960
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Okee.......een minpuntje......maar over het algemeen vind ik het wel leuker dan alleen maar een gezicht. Vind ik altijd zo confronterend. Liever een foto dat ze ergens mee bezig zijn, of met een huisdier of natuurlijk met een biertje in hun hand.
Eens, al ken ik die andere sites niet waar je blijkbaar verplicht bent je te houden aan die foto regels
pi_29998245
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja en bij RP hebben veel van de dames een rare kijk relaties in het bijzonder. Het zijn vaak dames die goed zijn opgeleid en een dito kerel verwachten. Hij moet voldoen aan het beeld, zoals men dat heeft van Brad Pitt. Ze vinden zichzelf knap, intelligent en nog veel meer. Ik irriteer mij daar weleens aan.

Weinig leuke profielen. Ik heb op 3 profielen gereageerd waarvan 2 geen reactie. 1 bericht is nog niet gelezen. Ik bedoel, neem moeite en vervolgens krijg je niks terug. Of ze kunnen het niet lezen omdat hun abo is afgelopen. Dat is knap frustrerend, ik heb 20 euro aan die site uitgegeven, maar ik weet wel dat ik mij daar niet meer op ga aanmelden.

Ik heb het idee dat het volk wat op knuz aanwezig is, gemiddeld Nederlands is. Terwijl veel van de dames op RP goudzoekers zijn, die dromen koesteren. Dromen over Brad Pitt met WO.
Hier sta ik vrijwel helemaal achter (ondanks dat het gegeneraliseerd is). Overigens kunnen ze berichten gewoon lezen als ze geen betalend lid zijn.
pi_29998301
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Dan kunnen de meeste vrouwen daar lang op wachten vrees ik

Soms lijkt het inderdaad zo......dat vrouwen echt super veeleisend zijn. Zwaar irritant. Maar het is een datingsite en dus gebasseerd op uiterlijk en op een klein stukje profieltekst (waar meestal niet veel uit te halen valt). Als je een goede opleiding hebt wil je het liefste ook met iemand verder die dat ook heeft. Zo kijk ik er zelf ook wel tegenaan. Maar qua uiterlijk boeit het mij niet zo heel veel eigenlijk. Ik hoef niet persé een fotomodel......eigenlijk liever helemaal niet zelfs.

Maar misschien zijn ze op Knuz wel anders, ik heb geen ervaring met RP, want ik wil en ga niet betalen voor een datingsite.
then when you're naked,
pi_29998357
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Eensch

Damn, nu heb ik zin om te shoppen
Haha.....Funkiehouse.....here we come

[ Bericht 6% gewijzigd door pino.in.disguise op 26-08-2005 16:01:08 ]
then when you're naked,
pi_29998728
Ja dat is waar het is toch allemaal subjectief. Ik heb ook een goede opleiding, baan en kan mij uitstekend redden. Ik vind het ronduit onbeschoft als iemand moeite doet en creatief inhaakt op het profiel van de persoon waar je een reactie naar toe hebt gestuurd er niet gereageerd wordt.

Ik heb nu nadat ik mij aangemeld heb bij Knuz 4 reacties en leuke berichten. Ook al is de persoon die op jouw profiel reageert niet toekomstig relatie materiaal. Als iemand echt moeite doet, heb je de morele verplichting daarop te reageren.

Via een datingsite laat je duidelijk blijken open te staan voor relaties. Daar horen zowel afwijzingen bij als positieve berichten. Dat geldt toch immers ook in een kroeg of discotheque. Je ziet iemand en je merkt al snel genoeg dat het niet wederzijds is. Je laat het merken, maar als iemand moeite doet, en niet reageert valt wat mij betreft het ''mythische'' van het gehele online dating weg.

Ik vind het ronduit arrogant, als je ziet dat de meeste mensen die hier posten positief ingesteld zijn. Leuke persoonlijke berichten versturen maar niks terug ontvangen. Ook geen afwijzing. Dat is zo hooghartig en aan die oppervlakkigheid kan ik mij enorm irriteren.
pi_29999189
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:49 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is waar het is toch allemaal subjectief. Ik heb ook een goede opleiding, baan en kan mij uitstekend redden. Ik vind het ronduit onbeschoft als iemand moeite doet en creatief inhaakt op het profiel van de persoon waar je een reactie naar toe hebt gestuurd er niet gereageerd wordt.

Ik heb nu nadat ik mij aangemeld heb bij Knuz 4 reacties en leuke berichten. Ook al is de persoon die op jouw profiel reageert niet toekomstig relatie materiaal. Als iemand echt moeite doet, heb je de morele verplichting daarop te reageren.

Via een datingsite laat je duidelijk blijken open te staan voor relaties. Daar horen zowel afwijzingen bij als positieve berichten. Dat geldt toch immers ook in een kroeg of discotheque. Je ziet iemand en je merkt al snel genoeg dat het niet wederzijds is. Je laat het merken, maar als iemand moeite doet, en niet reageert valt wat mij betreft het ''mythische'' van het gehele online dating weg.

Ik vind het ronduit arrogant, als je ziet dat de meeste mensen die hier posten positief ingesteld zijn. Leuke persoonlijke berichten versturen maar niks terug ontvangen. Ook geen afwijzing. Dat is zo hooghartig en aan die oppervlakkigheid kan ik mij enorm irriteren.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik krijg dan ook vaak de neiging te vragen waarom ze niet zo netjes zijn even te reageren als ik bij hen wel gereageerd heb. Je kan tenslotte zien of ze gekeken hebben naar je profiel, dus dan kan je ook wel even reageren. Maar ik wil ook niet de zeikerd uithangen, dus ik laat het meestal maar.
then when you're naked,
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:30:53 #48
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30000788
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:18 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jij bent zeker bijhoorlijk populair bij de kerels. 300 berichten is echt niet normaal, zelfs al zitten daar veel standaard berichten in. Ik begrijp kerels in het bijzonder niet als ze standaard berichtjes versturen. Hoe kan je je dan in vredesnaam onderscheiden.
Er zijn ook veel kerels die op elke vrouw reageren.
pi_30001046
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Mijn vriendin zei dat al toen ze reacties bij mij bekeek.
Stonden we in een café in Sittard "Ja die daar, die heeft ook op jou en mij en S. en X. gereageerd!"

Maar hij heeft nooit een teken van herkenning in het echt gegeven... (gelukkig *har*har*har*)
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:42:47 #50
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30001251
Sneue types zijn dat.
Maar ze verpesten het vooral een beetje voor andere mannen die wel serieus of kieskeurig zijn.
pi_30001512
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
Sneue types zijn dat.
Maar ze verpesten het vooral een beetje voor andere mannen die wel serieus of kieskeurig zijn.
Inderdaad

Meest zinvolle reactie van de dag
then when you're naked,
pi_30001627
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Christine het volgende:

[..]

How you doin'? .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:53:52 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30001670
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

How you doin'? .
Je hebt verf op je t-shirt!
pi_30001737
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Je hebt verf op je t-shirt!
Was het maar verf. .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:00:22 #55
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30001955
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:55 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Was het maar verf. .
Je gaat me toch niet vertellen dat het vla is?
pi_30002016
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat het vla is?
Ik heb blauw bloed. Heb die dag op het nippertje overleefd. .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:10:49 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002297
Toch niet een aanslag?
pi_30002386
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
Toch niet een aanslag?
Al-Qaida. Maar ja, dat risico loop je op een Albanese markt.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:13:47 #59
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002408
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Al-Qaida. Maar ja, dat risico loop je op een Albanese markt.
Wat deed je daar dan?
pi_30002543
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat deed je daar dan?
Laten we zeggen dat ik op zoek was naar ingrediënten voor de soep.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:19:02 #61
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002565
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat ik op zoek was naar ingrediënten voor de soep.
Pindasoep toevallig?
pi_30002627
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef Christine het volgende:

[..]

Pindasoep toevallig?
Pindasoep. Volgens het geheime recept.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:22:25 #63
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002670
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Lekkerrrrr
Hoe wist je dat dat mijn favoriete soep is?
pi_30002671
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk pandasoep. .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:22:51 #65
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002691
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk pandasoep. .
Met vermicellipandabeertjes?
pi_30002778
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Christine het volgende:

[..]

Met vermicellipandabeertjes?
Uiteraard! En wat echte stukjes panda om tijdens het eten even stil te kunnen staan bij de eeuwige strijd om leven en dood.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:27:04 #67
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002825
*mooi*

*stil*
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:27:21 #68
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30002833
Nouja, op deze manier gaat dat dus heel snel. 300 berichtjes per dag.
pi_30002996
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Christine het volgende:
Ik denk inderdaad dat het bewijs wel geleverd is. .
pi_30003030
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Christine het volgende:

Ik vind dat leuk Maar ja, aangezien ik een wispelturig mens ben kan dat bij mij dan na drie dagen ook acuut afgelopen zijn.... Hmmm.
pi_30005861
ik heb dus een berichtje gekregen van die man waar ik het een tijd geleden over had, die een hekel heeft aan werken, nou sorry, maar zulke types hoef ik echt niet
pi_30006017
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:18 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

die 300 berichten waren allemaal persoonlijke berichten, standaardberichten verwijder ik altijd direct en ben blij dat mannen die nu niet meer kunnen sturen, laten ze maar wat extra moeite doen

Met een gewoon interesseberichtje kun je je idd niet onderscheiden van de rest nee
pi_30006060
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hier sta ik vrijwel helemaal achter (ondanks dat het gegeneraliseerd is). Overigens kunnen ze berichten gewoon lezen als ze geen betalend lid zijn.
Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bent
pi_30006250
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bent
vroegah kon je het onderwerp nog wel lezen, kon je daar lekker je emailadres in verstoppen, die controleerden ze nml niet .

maar dat lukt nu ook al niet meer, je kan alleen kijken wie je gemaild heeft, en als de verzender dan de moeite waard lijkt ga je betalen... of niet...

maar dan is het wel een beetje jammer als het zo'n nietszeggend 'alles goed' berichtje is
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_30006359
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
ik heb dus een berichtje gekregen van die man waar ik het een tijd geleden over had, die een hekel heeft aan werken, nou sorry, maar zulke types hoef ik echt niet
tsjaaa.......hoe kansloos kan je worden.
then when you're naked,
pi_30006387
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

tsjaaa.......hoe kansloos kan je worden.
Idd, ik wil wel een man hebben die een beetje ambities heeft
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:47:15 #77
42184 crew  DaMart
pi_30006825
Ik weet niet wat me overkomt... krijg een eerste reactie op een berichtje dat ik heb gestuurd... inclusief mobiel telefoonnummer
pi_30006969
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt... krijg een eerste reactie op een berichtje dat ik heb gestuurd... inclusief mobiel telefoonnummer
wow, dies snel
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:52:16 #79
42184 crew  DaMart
pi_30006997
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wow, dies snel
Ja, dat dacht ik ook al
pi_30007049
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Sylvana het volgende: