abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 17:55:19 #2
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30293734
fipo
pi_30294100
sepo
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30294173
tvp

Unspoken words were understood
pi_30294445
Is het erg als je tegelijkertijd met 2 verschillende meisjes date?

Heb vorige week een hele leuke date gehad, vind dat meisje erg leuk en daar ga ik vrijdag weer mee daten. We hebben niet gezoend of iets dergelijks tijdens die date. Maar ik heb ook al lang contact met een ander meisje, die nu ook graag wil daten. Dat ga ik volgende week doen. De laatste weet wel dat ik date met die eerste, maar de eerste weet het niet van de tweede.
then when you're naked,
pi_30294694
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:51 schreef UncleFunk het volgende:
Dus Sylvana heeft nu ook een relatie? Is dat voor de tegenpartij niet erg snel, nu hij net uit een relatie is gerold?
Rebound? .
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef pino.in.disguise het volgende:
Vind jij het erg? Daar gaat het namelijk om.
Persoonlijk zou ik het niet doen. Principe.
pi_30294819
Kan wel met meerdere vind ik. Maar wel zodra het duidelijk met 1 beter klikt/wat wordt de rest afkappen. Ik zou zelf ook niet graag 'reserve' zijn.
  maandag 5 september 2005 @ 19:25:11 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30296331
Tja, op dit moment wel aan het MSN'en met iemand van een datingsite, maar ik heb een vermoeden (ben er nog niet helemaal uit) dat het mogelijk niet de klik gaat opleveren. Het is een vreselijk lieverdje en erg begripvol etc etc, heeft zelf ook het nodige voor zijn kiezen gehad. Het zou wel een hele mooie vriendschap kunnen worden.

Ondertussen met iemand van mijn werk aan het mailen. Hij is single net als ik, maar ik heb hem nog nooit gezien en hij mij niet. Het is een hele lieve en aardige gozer. Het mailen is al een wel tijdje en als hij belt (ik werk bij de interne helpdesk) dan hebben we de grootste lol. En dat terwijl ik tegen relaties op het werk ben.. damn... maar hij is so funny
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 5 september 2005 @ 19:48:15 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30297033

Ik ben inmiddels overleden
  maandag 5 september 2005 @ 20:07:16 #10
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30297601
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Enchanter het volgende:

Geen succes?
pi_30299268
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef GF het volgende:
Kan wel met meerdere vind ik. Maar wel zodra het duidelijk met 1 beter klikt/wat wordt de rest afkappen. Ik zou zelf ook niet graag 'reserve' zijn.
Ja, zo dacht ik er ook over. Ik wil ook geen reserve hebben ofzo, maar ik wil die ander ook gewoon ontmoeten. Al was het voor een gewone vriendschap.
then when you're naked,
pi_30306917
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja, zo dacht ik er ook over. Ik wil ook geen reserve hebben ofzo, maar ik wil die ander ook gewoon ontmoeten. Al was het voor een gewone vriendschap.
Gewoon doen inderdaad. Ik heb nog geen date meegemaakt, waarbij de vrouw in kwestie niet ook met andere mannen aan het daten was. Op het moment dat het serieus wordt, de rest wel afkappen of op een lager pitje zetten, natuurlijk.
In het begin had ik ook twijfels of ik wel met meerdere vrouwen tegelijk contact moest hebben, maar heb er nog geen problemen mee gehad. Ook nog geen aanleiding voor gehad, trouwens.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:29:44 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30307334
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Christine het volgende:

[..]

Geen succes?

nog niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_30307424
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef pino.in.disguise het volgende:

Heb vorige week een hele leuke date gehad, vind dat meisje erg leuk en daar ga ik vrijdag weer mee daten. We hebben niet gezoend of iets dergelijks tijdens die date. Maar ik heb ook al lang contact met een ander meisje, die nu ook graag wil daten. Dat ga ik volgende week doen. De laatste weet wel dat ik date met die eerste, maar de eerste weet het niet van de tweede.
Meen je dat nu serieus? Jij gaat jezelf al beperken voor je iemand überhaupt een paar keer gezien hebt?

Ik ga met zoveel vrouwen om als ik wil, en maak ook direct duidelijk dat ik single wil blijven. Dat is nooit een probleem.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30309636
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Meen je dat nu serieus? Jij gaat jezelf al beperken voor je iemand überhaupt een paar keer gezien hebt?

Ik ga met zoveel vrouwen om als ik wil, en maak ook direct duidelijk dat ik single wil blijven. Dat is nooit een probleem.
Dude het was enkel een vraag. Als een meisje gevoelens voor je heeft kan dat wel eens verkeerd vallen natuurlijk en ik wil ze allemaal te vriend houden . Voor de rest zeg ik het ook gewoon en maak ook duidelijk dat dat part of the game is. Ze doen het zelf natuurlijk ook.
then when you're naked,
  dinsdag 6 september 2005 @ 07:00:41 #16
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30310214
Het lijkt mij dat als je ingeschreven staat bij een dating site dat de kans groot is dat de ander ook date met anderen. Nu is het natuurlijk niet zo leuk als de persoon met meerdere date omdat hij/zij niet weet wie hij/zij moet kiezen. In mijn ogen ben je dan niet verliefd maar eerder wanhopig op zoek
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30310642
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:00 schreef Mickeys het volgende:
Het lijkt mij dat als je ingeschreven staat bij een dating site dat de kans groot is dat de ander ook date met anderen. Nu is het natuurlijk niet zo leuk als de persoon met meerdere date omdat hij/zij niet weet wie hij/zij moet kiezen. In mijn ogen ben je dan niet verliefd maar eerder wanhopig op zoek
Ik ben het hier ook wel mee eens. Moet eerlijk bekennen dat ik zelf dat niet zou doen. Ik vind het niet kunnen aangezien je jezelf niet volledig kan geven, omdat de volgende dag de andere staat te wachten.

Ik heb ook duidelijk gezegd tegen het meisje waar ik wss deze week een date meeheb dat ik dat niet leuk zou vinden. Zelf zegt ze dat ze dat nooit zou doen, ze heeft wel een date gehad, een aantal maanden geleden. Maar ik denk dat zodra wij elkaar zien, de kans zeer groot is dat wij een relatie krijgen. Zoveel verschillen die elkaar aanvullen en zoveel overeenkomsten die een relatie versterkt.

Als iemand 2 dates heeft in dezelfde week, dan zou ik er persoonlijk direct een streep door zetten.
pi_30317055
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:00 schreef Mickeys het volgende:
Tsja.....ik ben dan ook nooit wanhopig op zoek geweest. Mijn primaire doel is om wat mensen te leren kennen en verder niet. Dat ik nu een erg leuk meisje ontmoet heb is alleen maar een toevalligheid te noemen. En over verliefdheid kan ik helemaal niet spreken, dat gaat echt niet zo vlug bij mij. Zeker niet na een date. Ik vind het een beetje onzin als ik na 1 leuke date een andere meisje, met wie ik nog niet gedate heb en waar ik goed mee kan opschieten, moet laten schieten. Ik heb toch ook nog contact met mijn vriendinnen die ik al had, dus ik zie het verschil niet echt.
then when you're naked,
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:32:35 #19
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30318304
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Tsja.....ik ben dan ook nooit wanhopig op zoek geweest. Mijn primaire doel is om wat mensen te leren kennen en verder niet. Dat ik nu een erg leuk meisje ontmoet heb is alleen maar een toevalligheid te noemen. En over verliefdheid kan ik helemaal niet spreken, dat gaat echt niet zo vlug bij mij. Zeker niet na een date. Ik vind het een beetje onzin als ik na 1 leuke date een andere meisje, met wie ik nog niet gedate heb en waar ik goed mee kan opschieten, moet laten schieten. Ik heb toch ook nog contact met mijn vriendinnen die ik al had, dus ik zie het verschil niet echt.
Was er niet iemand hier die de hele tijd zei geen relatie te willen en dat het haar alleen maar om vrienden te maken ging. En dat ze een date zou hebben met iemand die een vriendin had en dat die vriendin van hem het ook wist maar vervolgens er toch wat mee heeft en die gast nu zijn relatie uit heeft gemaakt voor haar? (als ik het allemaal moet geloven)

Mijn inziens wanhopig op zoek die persoon gezien het feit dat zij 2 dates op 1 dag had... ik doelde daar meer op
pi_30318430
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:32 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Was er niet iemand hier die de hele tijd zei geen relatie te willen en dat het haar alleen maar om vrienden te maken ging. En dat ze een date zou hebben met iemand die een vriendin had en dat die vriendin van hem het ook wist maar vervolgens er toch wat mee heeft en die gast nu zijn relatie uit heeft gemaakt voor haar? (als ik het allemaal moet geloven)

Mijn inziens wanhopig op zoek die persoon gezien het feit dat zij 2 dates op 1 dag had... ik doelde daar meer op
Fantastisch ja, eerst lekker zeuren over je huidige vriendin, en je even later in een relatie met Sylvana storten.
pi_30319941
quote:

[..]

Tsjaa, dat is haar zaak. Of ze daar blij mee moet zijn is aan haar. Persoonlijk denk ik dat die gast zich eens na moet laten kijken. Of Sylvana is gewoon heel leuk
then when you're naked,
pi_30327702
* Sylvana kan wel een succesverhaal gaan schrijven

Men, wat voelt dit goed zeg, gistermiddag hadden we om 13 uur afgesproken, samen naar recreatieplas gegaan, hele middag liggen zonnen en kletsen, 's avonds samen gegeten, en maar door blijven kletsen, vannacht tot half 7 liggen kletsen, toen eindelijk gaan slapen, nog geen sex gehad ofzo, wel veel geknuffeld en gezoend, vanmiddag om half 5 wakker geworden, nou ben ik ff thuis om wat in huis te rommelen en naar de sportschool te gaan en vanavond komt hij weer hierheen om hier te blijven slapen
pi_30327888
quote:

[..]

Is dat echt zo?

Vond het toen al niet echt ok. Dit is ergens best wel laag dan.
pi_30327926
Ik doe niet aan datingsites. Daten is stom. Relaties zijn stom.
For great justice!
pi_30327960
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe niet aan datingsites. Daten is stom. Relaties zijn stom.
Gooi het in de groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')