Leuk idee? Nachtenlang misbruikt worden nadat een wildvreemde vrouw één keer van je heeft mogen proeven?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef -Delta- het volgende:
Probeer je met een leuk idee te komen, gaat ie nog zitten zeiken![]()
Heb je de 2e kerstdag verplichtingen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef Mokster het volgende:
Sinds ikzelf eigenlijk geen haar beter ben: wanneer kan ik mn nieuwe doucheradio komen ophalen?![]()
Helaas. Ik zie er ook een spelfout in.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zie je spoken; die zin is volledig correct.
Ik moet bekennen dat ik niet helemaal helder ben; maar zélfs Bill Gates vindt geen foutquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Helaas. Ik zie er ook een spelfout in.
Ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef kastanova het volgende:
maar zélfs Bill Gates vindt geen fout.
Nee, ik dacht dat het typisch Kasta was... ondankbare hondquote:
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbiedingquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik wilde een middag naar de dierentuin
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
dan gooi een 69 in de aanbieding.
Weer een spelfoutquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbieding.
Je wordt wel erg graag gepijpt he?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbieding.
Gaan we naarquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het typisch Kasta was... ondankbare hond![]()
Ik wilde een middag naar de dierentuin, maar enthousiasme is ook ver te zoeken![]()
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaan we naar. paartie
. ?
[afbeelding]
Het is nog erger, inmiddels vergeet ik ook al complete woorden!quote:
Deal!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef kastanova het volgende:
Kan ik me er onderuit lullen met een 'Alles om Delta het gevoel te geven dat we bij elkaar passen' excuus?.
Enschede, Amersfoort, overbruggen kent ie nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deal!!
Morgen....14:30.... Dierenpark Amersfoort....
Ja ho ff! Die krijgt ze niet!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Enschede, Amersfoort, overbruggen kent ie niet![]()
Vooruit dan maar![]()
Ja en Pinkie zeker in Enschede?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]. Paartie
. staat in Amersfoort, vandaar...
You got mailquote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik verveel me.
Iemand nog een invite voor dat PaiQ gedoe over?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |