Goede matchquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
Ik vind het fijn dat je er zelf zo blij mee bent!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
Leuk he?
Ik wou dat ik het nooit gevraag had!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed goed omdat jullie zo aandringen...Leuk he?
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef blieblie het volgende:
Wel typisch dat iedereen op Fok die battles wint.
Humor zegquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ik ben niet de man van de inkoppertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?![]()
![]()
![]()
Ach het is bijna kerst johquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de inkoppertjes.
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede...quote:
juistem dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Die staat nog steeds in mijn msnquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
(ok ok ik pats, maar ik ben dan ook helemaal weg van dit lekkere ding![]()
![]()
)
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ltrz
Een vrouw die precies op jou lijkt, lijkt me inderdaad een beetje eng.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb nu iemand op paiq ontmoet.. het is echt eng, dat is echt precies mijn evenbeeld.
Alleen jammer dat ze aan de andere kant van nederland woont
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Een vrouw die precies op jou lijkt, lijkt me inderdaad een beetje eng.
Oh ja dat was jouw minpuntje, Enschedequote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede....
Ach ja, jij zult je mond ook vol hebben, dus dat gaat een heerlijk rustig avondje wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja dat was jouw minpuntje, Enschede![]()
Zolang je je mond maar houd dan![]()
Maar daarna nog wel ff een potje discusseren. Mannen met een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discusseren zijn er maar weinigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, jij zult je mond ook vol hebben, dus dat gaat een heerlijk rustig avondje worden.
Tja, helaas vallen dat soort mannen nu net op vrouwen die 'discussiëren' juist kunnen spellenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
Maar daarna nog wel ff een potje discusseren. Mannen met een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discusseren zijn er maar weinig![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef kastanova het volgende:
Tja, helaas vallen dat soort mannen nu net op vrouwen die 'discussiëren' juist kunnen spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |