Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef snoekiesnoek het volgende:
En daaruit blijkt maar weer dat vrouwen liegen als ze zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
Een vrouw hoeft helemaal niet perfect te zijn... Waarom denk je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).
Tuurlijk telt dat wel mee.Alleen soms misschien niet zo extreem als bij mannen.
Ik denk dat ze dat bedoelen?
Ik heb mannelijke vrienden die roepen bij 1 gram vet al "nee te dik, afknapper".![]()
Vrouwen roepen andersom niet zo gauw (denk ik iig) "Geen sixpack? Oke laat maar dan".
Als vrouw moet je vaak compleet perfect zijn en een jongen met een klein bierbuikje hoor je niemand over klagen.
Ach ieder z'n eigen smaak.
Val je alleen op volmaakte types, prima toch. Ben je niet zo kieskeurig, ook prima.![]()
En dat een fotomodel veel meer reacties krijgt, tja was wel te raden denk ik![]()
Misschien dat sommige mensen er wat van op moeten steken, ik heb zoveel foto's van mannen gezien, die het hele woord "verzorging" niet kennen.
Dat is wel een grote afknapper ja.
Hoef je niet extreem knap voor te zijn, maar onverzorgd, nee bedankt.![]()
Ik had het over dingen waar vrouwen zo vaak over klagen. Dingen die ik om me heen hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
Een vrouw hoeft helemaal niet perfect te zijn... Waarom denk je dat?
Je praat jezelf wel een hoop complexen aan hé.
Nee hoor, is een vriend van me, die continu vrouwen achter zich aan heeft en als hij een relatie heeft zijn het altijd enorme mooie meiden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
(Denken ze wel zo heb ik zo een vermoeden dat ze al tijden vrijgezel zijn).
En dat is bij mannen anders?quote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had het over dingen waar vrouwen zo vaak over klagen. Dingen die ik om me heen hoor![]()
Vrouwen met een maatje meer, dat soort dingen.
Ik heb zelf geen enkel complex, zit lekker in m'n vel, geen gram teveel, niks over te klagen.![]()
Ben prima tevreden met m'n uiterlijk.
Kijk eens naar bladen en naar tv, vrouwen moeten er gewoon strak en slank uitzien, vrouwen die daar niet aan voldoen balen ervan, daar ging het over.
Aan de ene kant begrijp ik ze wel, andere kant denk ik, afvallen is ook een optie.
Maar goed ik heb zelf het probleem niet.
Moet je ook niks boeien, als je je maar lekker voelt toch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef blieblie het volgende:
Overigens heb ik wel een bierbuikje en enkele kilootjes te veel, maar om een rare reden zit ik nu stukken lekkerder in mijn vel dan een paar jaar geleden toen ik strak in mijn velletje zat. Dus ach... Wat boeit mij het allemaal
.
Ik ben 't totaal met je eens dat mannen toch vrij extreem kunnen zijn.Ik ben gewoon heel eerlijk,ik kan wel gaan zeggen "uiterlijk is niet belangrijk" ,maar dat is gewoon onzin.Ik wil gewoon 'n mooie vriendin(knap gezichtje,slank),da's toch normaal.Iedereen vind mij kieskeurig,maar dat vind ik juist 'n pluspunt.Dat iedereen andere maatstaven heeft voor vrouwelijk schoon is logisch.Maar elke man wil gewoon 'n mooie vriendin.....quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).
Tuurlijk telt dat wel mee.Alleen soms misschien niet zo extreem als bij mannen.
Ik denk dat ze dat bedoelen?
Ik heb mannelijke vrienden die roepen bij 1 gram vet al "nee te dik, afknapper".![]()
Vrouwen roepen andersom niet zo gauw (denk ik iig) "Geen sixpack? Oke laat maar dan".
Als vrouw moet je vaak compleet perfect zijn en een jongen met een klein bierbuikje hoor je niemand over klagen.
Ach ieder z'n eigen smaak.
Val je alleen op volmaakte types, prima toch. Ben je niet zo kieskeurig, ook prima.![]()
En dat een fotomodel veel meer reacties krijgt, tja was wel te raden denk ik![]()
Misschien dat sommige mensen er wat van op moeten steken, ik heb zoveel foto's van mannen gezien, die het hele woord "verzorging" niet kennen.
Dat is wel een grote afknapper ja.
Hoef je niet extreem knap voor te zijn, maar onverzorgd, nee bedankt.![]()
Hoeveel vrouwen zijn er nou ècht tevreden over hun figuur.Mijn vriendin heeft gewoon 'n mooi figuur,maar is nooit tevreden....Figuur blijft toch altijd 'n gevoelig item denk ik....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
Nu we het over figuren hebben, bedenk ik me ineens, dat ik een paar keer profiels tegen ben gekomen (op RP) "vrouwen met een complex of ontevreden zelfbeeld hoeven niet reageren".
Eerst moest ik er om lachen, later bedacht ik me dat er zeker wel een waarheid in zit.![]()
Gaat niet om of je nu dik of dun bent, als je maar tevreden bent, iemand die continu zeurt over z'n/haar figuur is niks.![]()
Ja maar daar heb je wel verschil in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Hoeveel vrouwen zijn er nou ècht tevreden over hun figuur.Mijn vriendin heeft gewoon 'n mooi figuur,maar is nooit tevreden....Figuur blijft toch altijd 'n gevoelig item denk ik....
Als dat jouw smaak is, jouw goed recht toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:13 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik ben 't totaal met je eens dat mannen toch vrij extreem kunnen zijn.Ik ben gewoon heel eerlijk,ik kan wel gaan zeggen "uiterlijk is niet belangrijk" ,maar dat is gewoon onzin.Ik wil gewoon 'n mooie vriendin(knap gezichtje,slank),da's toch normaal.Iedereen vind mij kieskeurig,maar dat vind ik juist 'n pluspunt.Dat iedereen andere maatstaven heeft voor vrouwelijk schoon is logisch.Maar elke man wil gewoon 'n mooie vriendin.....
Ik vind 'n leuk(lees:knap koppie) ook véél belangrijker,vooral mooie ogen doen 't 'm gewoon voor mij.Maar ja,'n slank figuurtje erbij maakt 't alleen maar completer.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat jouw smaak is, jouw goed recht toch?![]()
Figuur zegt me vrij weinig, vind een leuk koppie belangrijk qua uiterlijk.
Leuk meegenomen als iemand een slank/normaal figuur heeft, maar noodzaak echt niet.
Sixpack of fitness-figuur al helemaal niet.![]()
Heel vaak het laatste helaas. Van die mensen die er niks te zoeken hebben. Toch wel erg jammer. Het is nu meer een veredeld chatkanaal geworden.quote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, ik ben eerst!
Over dat hele paiq-gedoe, hebben jullie nu echt leuke gesprekjes of komen jullie meestal mensen tegen die niet snappen dat de site voor dating bedoeld is?
Je doet het beter dan mijquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Black-Hole het volgende:
De tussenstand op Lexa na 1.000 views:
3 hartjes en 2 berichten![]()
Volgens mij doe ik toch iets niet goed![]()
![]()
Lijkt wel sugababes die sitequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef snoekiesnoek het volgende:
Mensen ervaring met obox? Ik hoor daar goede dingen over en het is gratis. Ziet er wel mooi uit zeg. Maar het llijkt meer een community dan een dating site en er zit een foto beoordeel stukje in dat mij niet bevalt, maar wel een interessante site als je nieuwe mensen wilt ontmoeten om bijv. te daten.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
Wat mij overigens opvalt is hoe ontzettend fantasieloos de profielen van een hoop vrouwen zijn.
Zinnen die je bij 75% vd vrouwen tegenkomt:
Mijn motto is: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd haha![]()
Ik ben lief, spontaan en ga vaak uit
favo vakantie: strand, zon en zee (of nog erger: Als het maar warm is hihi)
Dat valt dus echt al direct af.
Mensen die gewoon een eerlijk stukje over zichzelf neerzetten, niet de standaard dingen kopieren van anderen en gewoon zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
En wat zijn dan wel leuke dingen die je bent tegengekomen?
Ik zal geen dingen opnoemen die ik vreselijk vind, straks noem ik iets op en blijkt het een fokker te zijn![]()
Juist, en die kom ik maar heel erg weinig tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen die gewoon een eerlijk stukje over zichzelf neerzetten, niet de standaard dingen kopieren van anderen en gewoon zichzelf zijn.
Dat trekt mijn aandacht.
Nee, dat is idd niet zo'n cliché-opmerkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
gewoon zichzelf zijn.
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die gewoon zichzelf zijn.
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef woutabest het volgende:
Ah, weer zo'n oppervlakkig type.
Leuke chat, totdat mijn foto zichtbaar is.
Zulke dingen zie je eigenlijk al aan het uiterlijk van het persoon.
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?
alle meisjes zijn anders he?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef thabit het volgende:
Die battledates blijven vaag. De ene keer zit je bij een suffe gast en dan kiest ze voor hem. En de andere keer zeg je zelf helemaal niks en dan kiest ze voor jou..
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle meisjes zijn anders he?!
mij kan het geen een kont boeien als iemand me wist, doe het zelf ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...
Ach ja, als iemand geen zin heeft, dan houdt het toch op. Genoeg vissen in de zee toch
elke meisje is ander maar alle meisjes zijn raarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken..
Nee ik bedoel meer dat ze gewoon een stukje over zichzelf neerzetten, niet van die vage nikszeggende omschrijven. Gewoon open en eerlijk, niet dat geneuzel eromheen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...
Ik vind dat hele Paiq gedoe eigenlijk geweldig, leren mensen je een (klein) beetje kennen voordat ze zien wat voor persoon erachter zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
nee dat heb ik nog niet gehad, max 3 jaar ouder, wel meisjes van 6 jaar jonger, op zich leuk maar toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Goed goed omdat jullie zo aandringen...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
ze lijken wel stiekum genomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
hehe nee hoor, ze wist dat ze op de gevoelige chip werd vastgelegd...en ik drukte zelf op het knopjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze lijken wel stiekum genomen
hmmm heel herkenbaar, heb nu zelf ook iemand in mijn matches staan die 10 jaar ouder is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Foto!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
ze ziet er verder wel normaal uit, maar het gaat me te ver om hier foto's te plaatsen voor vermaak... ze staat gewoon met een advertentie op die site, dus als je echt wilt kan je gaan kijken (maarja, ik kan leukere dames bedenken om naar te kijken)...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef thabit het volgende:
Foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |