Bevestigt maar weer wat ik allang wistquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Net een beetje een nerd tijdens zo'n battledate, ik een beetje zeuren tegen die kerel en vreselijk arrogant en macho doen. Die chick helemaal verontwaardigd over mijn gedrag. Kiest ze toch voor mij.
Hier nog 1.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bevestigt maar weer wat ik allang wistNice guys finish last, zo is het maar net. Ik moet ook maar een arrogante klootzak worden
Precies, ik ben gewoon veel te vriendelijk weet ik van mezelf. Vinden vrouwen het dan zo prachtig om semi-vernederd/uitgescholden te worden? Ik weet in ieder geval wat me vanaf vandaag te doen staatquote:
Blijkbaar vinden vrouwen het inderdaad fijn om als voetveeg gebruikt te worden ofzo, een andere verklaring heb ik er ook niet voorquote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, ik ben gewoon veel te vriendelijk weet ik van mezelf. Vinden vrouwen het dan zo prachtig om semi-vernederd/uitgescholden te worden? Ik weet in ieder geval wat me vanaf vandaag te doen staat![]()
Als vrouwen onderdrukkende mannen echt onaantrekkelijk vinden, dan was de mensheid allang uitgestorven.quote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden vrouwen het inderdaad fijn om als voetveeg gebruikt te worden ofzo, een andere verklaring heb ik er ook niet voor![]()
Als we even voorbijgaan aan het punt dat echt onderdrukkende mannen wel nageslacht kunnen claimen?quote:Op maandag 19 december 2005 14:17 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Als vrouwen onderdrukkende mannen echt onaantrekkelijk vinden, dan was de mensheid allang uitgestorven.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Black-Hole het volgende:
De tussenstand op Lexa na 1.000 views:
3 hartjes en 2 berichten![]()
Volgens mij doe ik toch iets niet goed![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 17:41 schreef JWR het volgende:
[..]
Stiekem best een beetje spannend jamaar het was heel leuk, minuutje of 40 geouwehoerd en het klonk toch alsof we elkaar al jaren kenden. Was wel leuk haar stem eens te horen.
Zal vast wel een vervolg komen.We zullen wel zien.
Nou, dan waren het oppervlakkige types waar je in de echte wereld ook geen woord mee gewisseld had. En blij toequote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef Nike1st het volgende:
zit je lekker de chatten, foto's zijn zichtbaar en 2min later midden in een gesprek word je bruut verwijderd uit de matchlijst...
Tijd om de echte wereld weer in te gaan, die datingsites is echt niks voor mij.
Misschien omdat je best heel erg jong bent en Paiq voor minimaal 18 is (dacht ik iig).quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef woutabest het volgende:
En toch vind ik het flauw dat ik maar 2 matches heb, beiden niet single en eentje open voor daten!
Ben ik zo uniek?
vanaf 15, en met speeddates kom ik wel genoeg leeftijdsgenoten tegenquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien omdat je best heel erg jong bent en Paiq voor minimaal 18 is (dacht ik iig).
toeval of niet, ineeens is ze weer onlinequote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al wel een aantal leuke sd's gehadeen echt supermooi en slim meisje
hoop dat ze snel weer es online komt![]()
mensen hier nog tips voor een succesvolle sd?
had gisteren btw een sd met een op spelletjes-freakende schooljuf
Ze leest mee swa.... ze zit je postgeschiedenis te chechen mênquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toeval of niet, ineeens is ze weer online
oh ohquote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ze leest mee swa.... ze zit je postgeschiedenis te chechen mên
Hoe heet ze?quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toeval of niet, ineeens is ze weer online
totnutoe werkt het primaquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef woutabest het volgende:
Wie gaat er daar dan ook hetzelfde heten als hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |