Nee, dat is idd niet zo'n cliché-opmerkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
gewoon zichzelf zijn.
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die gewoon zichzelf zijn.
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef woutabest het volgende:
Ah, weer zo'n oppervlakkig type.
Leuke chat, totdat mijn foto zichtbaar is.
Zulke dingen zie je eigenlijk al aan het uiterlijk van het persoon.
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?
alle meisjes zijn anders he?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef thabit het volgende:
Die battledates blijven vaag. De ene keer zit je bij een suffe gast en dan kiest ze voor hem. En de andere keer zeg je zelf helemaal niks en dan kiest ze voor jou..
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle meisjes zijn anders he?!
mij kan het geen een kont boeien als iemand me wist, doe het zelf ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...
Ach ja, als iemand geen zin heeft, dan houdt het toch op. Genoeg vissen in de zee toch
elke meisje is ander maar alle meisjes zijn raarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken..
Nee ik bedoel meer dat ze gewoon een stukje over zichzelf neerzetten, niet van die vage nikszeggende omschrijven. Gewoon open en eerlijk, niet dat geneuzel eromheen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...
Ik vind dat hele Paiq gedoe eigenlijk geweldig, leren mensen je een (klein) beetje kennen voordat ze zien wat voor persoon erachter zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
nee dat heb ik nog niet gehad, max 3 jaar ouder, wel meisjes van 6 jaar jonger, op zich leuk maar toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Goed goed omdat jullie zo aandringen...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
ze lijken wel stiekum genomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
hehe nee hoor, ze wist dat ze op de gevoelige chip werd vastgelegd...en ik drukte zelf op het knopjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze lijken wel stiekum genomen
hmmm heel herkenbaar, heb nu zelf ook iemand in mijn matches staan die 10 jaar ouder is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Foto!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
ze ziet er verder wel normaal uit, maar het gaat me te ver om hier foto's te plaatsen voor vermaak... ze staat gewoon met een advertentie op die site, dus als je echt wilt kan je gaan kijken (maarja, ik kan leukere dames bedenken om naar te kijken)...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef thabit het volgende:
Foto!
Goede matchquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
Ik vind het fijn dat je er zelf zo blij mee bent!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
Leuk he?
Ik wou dat ik het nooit gevraag had!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed goed omdat jullie zo aandringen...Leuk he?
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef blieblie het volgende:
Wel typisch dat iedereen op Fok die battles wint.
Humor zegquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ik ben niet de man van de inkoppertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?![]()
![]()
![]()
Ach het is bijna kerst johquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de inkoppertjes.
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede...quote:
juistem dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |