Hoeveel vrouwen zijn er nou ècht tevreden over hun figuur.Mijn vriendin heeft gewoon 'n mooi figuur,maar is nooit tevreden....Figuur blijft toch altijd 'n gevoelig item denk ik....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
Nu we het over figuren hebben, bedenk ik me ineens, dat ik een paar keer profiels tegen ben gekomen (op RP) "vrouwen met een complex of ontevreden zelfbeeld hoeven niet reageren".
Eerst moest ik er om lachen, later bedacht ik me dat er zeker wel een waarheid in zit.![]()
Gaat niet om of je nu dik of dun bent, als je maar tevreden bent, iemand die continu zeurt over z'n/haar figuur is niks.![]()
Ja maar daar heb je wel verschil in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Hoeveel vrouwen zijn er nou ècht tevreden over hun figuur.Mijn vriendin heeft gewoon 'n mooi figuur,maar is nooit tevreden....Figuur blijft toch altijd 'n gevoelig item denk ik....
Als dat jouw smaak is, jouw goed recht toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:13 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik ben 't totaal met je eens dat mannen toch vrij extreem kunnen zijn.Ik ben gewoon heel eerlijk,ik kan wel gaan zeggen "uiterlijk is niet belangrijk" ,maar dat is gewoon onzin.Ik wil gewoon 'n mooie vriendin(knap gezichtje,slank),da's toch normaal.Iedereen vind mij kieskeurig,maar dat vind ik juist 'n pluspunt.Dat iedereen andere maatstaven heeft voor vrouwelijk schoon is logisch.Maar elke man wil gewoon 'n mooie vriendin.....
Ik vind 'n leuk(lees:knap koppie) ook véél belangrijker,vooral mooie ogen doen 't 'm gewoon voor mij.Maar ja,'n slank figuurtje erbij maakt 't alleen maar completer.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat jouw smaak is, jouw goed recht toch?![]()
Figuur zegt me vrij weinig, vind een leuk koppie belangrijk qua uiterlijk.
Leuk meegenomen als iemand een slank/normaal figuur heeft, maar noodzaak echt niet.
Sixpack of fitness-figuur al helemaal niet.![]()
Heel vaak het laatste helaas. Van die mensen die er niks te zoeken hebben. Toch wel erg jammer. Het is nu meer een veredeld chatkanaal geworden.quote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, ik ben eerst!
Over dat hele paiq-gedoe, hebben jullie nu echt leuke gesprekjes of komen jullie meestal mensen tegen die niet snappen dat de site voor dating bedoeld is?
Je doet het beter dan mijquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Black-Hole het volgende:
De tussenstand op Lexa na 1.000 views:
3 hartjes en 2 berichten![]()
Volgens mij doe ik toch iets niet goed![]()
![]()
Lijkt wel sugababes die sitequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef snoekiesnoek het volgende:
Mensen ervaring met obox? Ik hoor daar goede dingen over en het is gratis. Ziet er wel mooi uit zeg. Maar het llijkt meer een community dan een dating site en er zit een foto beoordeel stukje in dat mij niet bevalt, maar wel een interessante site als je nieuwe mensen wilt ontmoeten om bijv. te daten.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
Wat mij overigens opvalt is hoe ontzettend fantasieloos de profielen van een hoop vrouwen zijn.
Zinnen die je bij 75% vd vrouwen tegenkomt:
Mijn motto is: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd haha![]()
Ik ben lief, spontaan en ga vaak uit
favo vakantie: strand, zon en zee (of nog erger: Als het maar warm is hihi)
Dat valt dus echt al direct af.
Mensen die gewoon een eerlijk stukje over zichzelf neerzetten, niet de standaard dingen kopieren van anderen en gewoon zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
En wat zijn dan wel leuke dingen die je bent tegengekomen?
Ik zal geen dingen opnoemen die ik vreselijk vind, straks noem ik iets op en blijkt het een fokker te zijn![]()
Juist, en die kom ik maar heel erg weinig tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen die gewoon een eerlijk stukje over zichzelf neerzetten, niet de standaard dingen kopieren van anderen en gewoon zichzelf zijn.
Dat trekt mijn aandacht.
Nee, dat is idd niet zo'n cliché-opmerkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
gewoon zichzelf zijn.
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die gewoon zichzelf zijn.
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef woutabest het volgende:
Ah, weer zo'n oppervlakkig type.
Leuke chat, totdat mijn foto zichtbaar is.
Zulke dingen zie je eigenlijk al aan het uiterlijk van het persoon.
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?
alle meisjes zijn anders he?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef thabit het volgende:
Die battledates blijven vaag. De ene keer zit je bij een suffe gast en dan kiest ze voor hem. En de andere keer zeg je zelf helemaal niks en dan kiest ze voor jou..
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle meisjes zijn anders he?!
mij kan het geen een kont boeien als iemand me wist, doe het zelf ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...
Ach ja, als iemand geen zin heeft, dan houdt het toch op. Genoeg vissen in de zee toch
elke meisje is ander maar alle meisjes zijn raarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken..
Nee ik bedoel meer dat ze gewoon een stukje over zichzelf neerzetten, niet van die vage nikszeggende omschrijven. Gewoon open en eerlijk, niet dat geneuzel eromheen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...
Ik vind dat hele Paiq gedoe eigenlijk geweldig, leren mensen je een (klein) beetje kennen voordat ze zien wat voor persoon erachter zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
nee dat heb ik nog niet gehad, max 3 jaar ouder, wel meisjes van 6 jaar jonger, op zich leuk maar toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Goed goed omdat jullie zo aandringen...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
ze lijken wel stiekum genomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
hehe nee hoor, ze wist dat ze op de gevoelige chip werd vastgelegd...en ik drukte zelf op het knopjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze lijken wel stiekum genomen
hmmm heel herkenbaar, heb nu zelf ook iemand in mijn matches staan die 10 jaar ouder is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Foto!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
ze ziet er verder wel normaal uit, maar het gaat me te ver om hier foto's te plaatsen voor vermaak... ze staat gewoon met een advertentie op die site, dus als je echt wilt kan je gaan kijken (maarja, ik kan leukere dames bedenken om naar te kijken)...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef thabit het volgende:
Foto!
Goede matchquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
Ik vind het fijn dat je er zelf zo blij mee bent!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Leuk he?
Ik wou dat ik het nooit gevraag had!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed goed omdat jullie zo aandringen...Leuk he?
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef blieblie het volgende:
Wel typisch dat iedereen op Fok die battles wint.
Humor zegquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ik ben niet de man van de inkoppertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?![]()
![]()
![]()
Ach het is bijna kerst johquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de inkoppertjes.
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede...quote:
juistem dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Die staat nog steeds in mijn msnquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
(ok ok ik pats, maar ik ben dan ook helemaal weg van dit lekkere ding![]()
![]()
)
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ltrz
Een vrouw die precies op jou lijkt, lijkt me inderdaad een beetje eng.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb nu iemand op paiq ontmoet.. het is echt eng, dat is echt precies mijn evenbeeld.
Alleen jammer dat ze aan de andere kant van nederland woont
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Een vrouw die precies op jou lijkt, lijkt me inderdaad een beetje eng.
Oh ja dat was jouw minpuntje, Enschedequote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede....
Ach ja, jij zult je mond ook vol hebben, dus dat gaat een heerlijk rustig avondje wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja dat was jouw minpuntje, Enschede![]()
Zolang je je mond maar houd dan![]()
Maar daarna nog wel ff een potje discusseren. Mannen met een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discusseren zijn er maar weinigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, jij zult je mond ook vol hebben, dus dat gaat een heerlijk rustig avondje worden.
Tja, helaas vallen dat soort mannen nu net op vrouwen die 'discussiëren' juist kunnen spellenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
Maar daarna nog wel ff een potje discusseren. Mannen met een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discusseren zijn er maar weinig![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef kastanova het volgende:
Tja, helaas vallen dat soort mannen nu net op vrouwen die 'discussiëren' juist kunnen spellen.
Ja daag, voor alleen een pijpbeurt bel je maar een Paiq-erquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef kastanova het volgende:
En het is trouwens allang 20:00 geweest trut.
Ah, heb toevallig gisteren mn kerspakket gekregenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef -Delta- het volgende:
Ja daag, voor alleen een pijpbeurt bel je maar een Paiq-er![]()
Halve kerstpakketten doe ik niet aan![]()
Dit is natuurlijk ook wel een geinige manier om aan een date te komen!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, heb toevallig gisteren mn kerspakket gekregen.
Pijpbeurt ruilen tegen een pindapot met inhoud + een doucheradio?.
Naast een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discussiëren ben ik ook nog eens verdomd duidelijk en houd ik van een rechttoe, rechtaan aanpakquote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel een geinige manier om aan een date te komen!
Weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent!![]()
Tjeemig! De perfecte man... Eentje die duidelijk is!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naast een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discussiëren ben ik ook nog eens verdomd duidelijk en houd ik van een rechttoe, rechtaan aanpak.
In die landen wil ik het niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef thabit het volgende:
Jullie kunnen er nu om zitten geinen, maar in sommige landen krijg je echt voor 1 pot pinda's een pijpbeurt!
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig! De perfecte man... Eentje die duidelijk is!
En ik maar denken dat die niet bestonden...
Eens even terugkijken dan...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog niet.
Test samen die doucheradio uitquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog niet.
ja hier ook, blijkbaar is er een te kort aan vrouwen :pquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Het viel mij ook net op dat paiq me 99 vrouwen wil laten uitnodigen :S Misschien gaan verkopen voor 1 cent op eBay
* RemcoDelft biedt 2 potten pinda's voor die doucheradio
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionistquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Eens even terugkijken dan...
Nee... zulke perfecte mannen kom je weinig tegen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |