Ja daag, voor alleen een pijpbeurt bel je maar een Paiq-erquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef kastanova het volgende:
En het is trouwens allang 20:00 geweest trut.
Ah, heb toevallig gisteren mn kerspakket gekregenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef -Delta- het volgende:
Ja daag, voor alleen een pijpbeurt bel je maar een Paiq-er![]()
Halve kerstpakketten doe ik niet aan![]()
Dit is natuurlijk ook wel een geinige manier om aan een date te komen!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, heb toevallig gisteren mn kerspakket gekregen.
Pijpbeurt ruilen tegen een pindapot met inhoud + een doucheradio?.
Naast een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discussiëren ben ik ook nog eens verdomd duidelijk en houd ik van een rechttoe, rechtaan aanpakquote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel een geinige manier om aan een date te komen!
Weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent!![]()
Tjeemig! De perfecte man... Eentje die duidelijk is!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naast een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discussiëren ben ik ook nog eens verdomd duidelijk en houd ik van een rechttoe, rechtaan aanpak.
In die landen wil ik het niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef thabit het volgende:
Jullie kunnen er nu om zitten geinen, maar in sommige landen krijg je echt voor 1 pot pinda's een pijpbeurt!
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig! De perfecte man... Eentje die duidelijk is!
En ik maar denken dat die niet bestonden...
Eens even terugkijken dan...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog niet.
Test samen die doucheradio uitquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog niet.
ja hier ook, blijkbaar is er een te kort aan vrouwen :pquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Het viel mij ook net op dat paiq me 99 vrouwen wil laten uitnodigen :S Misschien gaan verkopen voor 1 cent op eBay
* RemcoDelft biedt 2 potten pinda's voor die doucheradio
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionistquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Eens even terugkijken dan...
Nee... zulke perfecte mannen kom je weinig tegen inderdaad.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionist.
(Echt zo'n typisch sollicitatiegesprek-antwoord.)
Huhquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dat wijst mij op een spelfout
![]()
![]()
Spelfout Kasta, spelfoutquote:
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionist.
(Echt zo'n typisch sollicitatiegesprek-antwoord.)
Je doelt op sollicitatiegesprek-antwoord? Het is een samenvoegselquote:
Ondankbaar is hij ook nog...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.
Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb kunnen ontdekken is je jezelf in ruil voor een doucheradio te grabbel wilt gooien.![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doelt op sollicitatiegesprek-antwoord? Het is een samenvoegsel.
Ik beken; ik ben een slet...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.
Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb kunnen ontdekken is dat je jezelf in ruil voor een doucheradio te grabbel wilt gooien.![]()
Sinds ikzelf eigenlijk geen haar beter ben: wanneer kan ik mn nieuwe doucheradio komen ophalen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik beken; ik ben een slet...
Maar hé, dáár heb ik nog geen enkele vrouw over horen klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |