Dumpen die hap. Gewoon meer foto's met gitaarspelende vrouwen aanklikken, er zitten er een stuk of wat tussenquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Hammet het volgende:
en vervolgens zegt ze bijna niks omdat ze ergens anders mee bezig is... de hut, waarom ga je dan speeddaten
Iets op tegen dan?quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Toch niet toevallig met sylvana
![]()
Lol, jij ook al? Ik zie haar morgen !quote:
Ja lollig...quote:Op dinsdag 13 december 2005 05:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lol, jij ook al? Ik zie haar morgen !
Overigens is het niet de Fok! Sylvanaquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iets op tegen dan?![]()
Toch wel met Syl....
Ben al niet meer te redden van haar...
Vrijdag zie ik haar weer![]()
Ben jij dokter van beroep?quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Overigens is het niet de Fok! Sylvana
Maar het enige wat ze in haar leven doet en of interesseert is op de bank tv en film kijken. Kijk daar kun je veel lol mee beleven, notquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben jij dokter van beroep?
Zo ja dan hebben we het over dezelfde
Enorm lekker dingdus veel plezier ermee
en ik vis achter het net![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 13 december 2005 02:11 schreef SneakyNeaky het volgende:
Kan iemand mij een invite sturen voor paiq.nl?
Populaire meidquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef thabit het volgende:
Goh, ik heb ook opeens een match met Syl.
Hoezo? Heb je die ook al afgezeken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef kastanova het volgende:
Is die Syl een meid met redelijk kort haar en een ietwat bolle kop, die vrijwel direct na het zien van je foto's over seks begint?.
Nope, daar was ik te bang voor op dat momentquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die ook al afgezeken?
Ja dat dacht ik dat dat zo was...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Maar het enige wat ze in haar leven doet en of interesseert is op de bank tv en film kijken. Kijk daar kun je veel lol mee beleven, not
Andere datingsites werken niet. Van Paiq weten we nog niet of het niet werkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef vrijdags het volgende:
Maarre.. moeten we dit topic zo onderhand niet hernoemen naar "paiq dating"?
Proberen alle mannen hier nou op deze manier aan een meid te komen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef NoMercy het volgende:
Ik heb nog een uitnodiging over voor een vrouw, als iemand nog interesse heeft....
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:24 schreef kastanova het volgende:
Ik heb nog een flinke penis over voor een vrouw, dus als iemand interesse heeft?
Als een vrouw zich dan registreert kunnen ze gelijk de foto zien en ermee chatten, wat normaal bij Paiq dus niet zo is, krijg je later pas de foto te zien.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:34 schreef vrijdags het volgende:
Ja, wat doen jullie eigenlijk allemaal met die invites? Stuur je die naar meiden die je irl aan het stalken bent? Of alleen maar in de verkoop op dit soort locaties?
Bij deze trek ik mijn invite terug dan. Excuses voor het ongemak en mijn desperate gedragquote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Proberen alle mannen hier nou op deze manier aan een meid te komen?![]()
Iedereen heeft invites, die worden continu aangevuld![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 05:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Is er iemand die na 25 delen al succes gehad heeft?
Tuurlijk. Kijk maar wie er de eerste delen waren en nu niet meer. Die hebben òf succes gehad òf zichzelf verhangen.quote:Op woensdag 14 december 2005 05:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Ach, Delta denkt dat ze alles is, De mannen liggen blijkbaar aan haar voeten. (maar ondertussen post ze wel hier)quote:Op woensdag 14 december 2005 07:49 schreef NoMercy het volgende:
[..]
Bij deze trek ik mijn invite terug dan. Excuses voor het ongemak en mijn desperate gedrag![]()
Het was alleen maar goed bedoelt, helaas wist ik niet mijn onderliggende gedachte dat ik kans zou maken op een date met een f0kster, bedankt dat je dat nog even duidelijk voor mij maakt -Delta-
Relatietechnisch nog niet dacht ik, maar er zijn volgens mij toch wel wat dates uitgekomen die iets meer dan "gezelllig" geworden zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 05:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Het zijn volgens mij wel slimme ads ja. Weet alleen niet waar ze de ads op baseren, of dat op gesprek is of op wat je zoekt ofzo op internet.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nieuwsgierig zijn: volgens mij zeggen je paiq-google-adds heel veel over waar je het zoal over hebt gehad... Ik heb er nu 4 over duiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |