Oke staat genoteerd, morgen om half 8 word hij bezorgdquote:
Ja zo kun je het wel noemen, zijn aardig wat vragenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef twistednerve het volgende:
heb vanmiddag mijn persoonlijkheid in kaart gebracht
HIJ? Ben ik blij dat ik niet open deed toen er gebeld werd!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke staat genoteerd, morgen om half 8 word hij bezorgd![]()
Oi!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:48 schreef heksehiel het volgende:
voor mijn beste vriendje?
Nu al foto's geupload toevallig?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Ben al druk aan het chatten, haha, best geinig die site.
Leuk hoe het is opgezet, erg origineel.
Die vragen in het begin zijn wel vervelend vind ik.
Gewoon gezellig daten en verder niet teveel op het jongetje/meisje verhaal ingaan. Gewoon een beetje met beiden flirtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb morgen een date echter wil ze een vriendin meenemen. Ik heb daar trek in, wat zouden jullie doen?
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekorenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon gezellig daten en verder niet teveel op het jongetje/meisje verhaal ingaan. Gewoon een beetje met beiden flirten
Daar zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekoren
Ze vertrouwt je kennelijk niet helemaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekoren
Wie zou het zeggen, he? Ze vertrouwt mij wel, bedoel we spreken elkaar elke dag 3 uren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze vertrouwt je kennelijk niet helemaal.
Ik dus ook niet he.....En ik ga dat ook morgen zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar zou ik echt geen zin in hebben![]()
![]()
Naja, noem één reden waarom ze persé een vriendin mee wil nemen op de date als ze je gewoon vertrouwt en direct wil neuken als het klikt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Chewbacca het volgende:
Wie zou het zeggen, he? Ze vertrouwt mij wel, bedoel we spreken elkaar elke dag 3 uren.Gisteren stelde ze voor om via de webcam seksuele handelingen te verichten. Bedoel that's not my cup of tea, doe het liever in het echt.
Verder heeft ze mij al meerdere malen aangegeven dat, als het klikt ze wel direct seks wil hebben. JAJA het is me er 1. En als klap op de vuurpijl vind ze het niet erg om het overal en ergens te ''doen''. Ik hoop als ze dat zegt, dat ze wel een beetje vertrouwen in mij heeft![]()
Omdat ze morgen moet werken en samen met een vriendin naar Leeuwarden reist. Gezamelijk gaan ze ook weer terug. En omdat ze eerder klaar zijn willen ze nog wat drinken. Zodoende had ze mij gevraagd of ik ook wilde komen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, noem één reden waarom ze persé een vriendin mee wil nemen op de date als ze je gewoon vertrouwt en direct wil neuken als het klikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |