Moet je ze ook niet blokkeren, he...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
genoeg mannen hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet blokkeren, he...
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Wat maak da nou uit? Ik heb de MEAO af hoor. Daar leer je ech wel spellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Rustig maar... ik heb geen zin in ruzie in R&P.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wat maak da nou uit? Ik heb de MEAO af hoor. Daar leer je ech wel spellen.
Dat vind ik heel lief van je, maar ik val toch nie op van die bolleboozen en die maakt dat denk ik nie zo veel uit. Ik word wel heel onzeker van je.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
Als je een leuke jongen aan de haak wilt slaan, zul je de spelling niet alleen moeten kennen, maar ook doen.
Wat voor een opleiding je ook hebt, met spellingsfouten kom je altijd labiel over.
Ik wil je niet aanvallen ofzo, alleen maar wat tips geven
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding je ook hebt, met spellingsfouten kom je altijd labiel over.
Zoiets heet selecteren, ieder een ander typequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je, maar ik val toch nie op van die bolleboozen en die maakt dat denk ik nie zo veel uit. Ik word wel heel onzeker van je.![]()
chattaal oke, soms een foutje, oke, maar zulke grove fouten dat is mij toch echt een doorn in het oog hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!
Bovendien gebruiken de meeste mensen afkortingen en "chattaal" die taalkundig gezien nergens op slaan.
"niemant" slaat toch wel alles...! Dat geeft meteen een heel foud beelt van dy perzoon!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!
Bovendien gebruiken de meeste mensen afkortingen en "chattaal" die taalkundig gezien nergens op slaan.
Stel je nie zo aan. Je bent heus niet meer omdat je wat gestudeert hebt. Een studie zegt niks over een mens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"niemant" slaat toch wel alles...! Dat geeft meteen een heel foud beelt van dy perzoon!
Ik vind het een leuk ideequote:
Eigenlijk zou iemand RP een mailtje moeten sturen he? Misschien doen ze het ook nog welquote:
Klopt, ik zit nu op RP.quote:Alleen zit ik niet meer op RP (ik dacht dat je het daar over had, omdat je het over hartjes had, maar misschien kan dat op meerdere sites).
Tja, zo zie ik het ook niet. Er lopen buiten idd genoeg leuke vrouwen (mannenquote:Op een willekeurige avond stappen ontmoet ik meer leuke mannen, of beter gezegd, vind ik ze iig leuker.![]()
Als ik jouw verhaal lees ontdek ik nu al 5 taalfouten. Studie zegt inderdaad helemaal niksquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Lieve Sabrina
Trek het je niet aan
Het kan zelfs zijn dat je het gewoon per ongeluk als typefout maakt, en het normaal wel goed zou doen. Maar ik geloof niet dat dit veel met opleiding te maken heeft! (geloof me, anders zou ik d'r niks over zeggen hoor) Het komt alleen heeeeeel erg fout over, en ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt! Het valt ook niet onder de "chattaal", zelfs niet onder Breezah-taal...
Volgens Google is "niemant" oud-Nederlands trouwens!
Ik zie zeker twee taalfouten in bovenstaande regelquote:Op zondag 18 december 2005 10:36 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als ik jouw verhaal lees ontdek ik nu al 5 taalfouten. Studie zegt inderdaad helemaal niks
Weet iemand hoe ik dat zou kunnen gebruiken?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/789993/4/25#33184943]zondag 18 december 2005 11:13:
-Gebruik humor!
Vertel een scheve mop.quote:Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik dat zou kunnen gebruiken?
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef timeloop het volgende:
-Neem de tijd om het profiel te lezen en ga er inhoudelijk op in.
hey, ik ben eerst!quote:
O soms wel, maar toch voornamelijk vriendschappelijk denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, ik ben eerst!
Over dat hele paiq-gedoe, hebben jullie nu echt leuke gesprekjes of komen jullie meestal mensen tegen die niet snappen dat de site voor dating bedoeld is?
okquote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O soms wel, maar toch voornamelijk vriendschappelijk denk ik
Ik zie het als veel te veel tijd opeisend, ik werd gek van al die berichten en mensen met wie je haast "moest" gaan chatten. Was eerder geforceerd, dan spontaan allemaal. Ik moest tijd vrij gaan maken ervoor, nou dan vind ik er al niks leuks meer aan. Zulke dingen moeten bij mij spontaan gaan en dit was net een vleeskeuring die je moest houden met zoveel berichten.quote:Op zondag 18 december 2005 05:15 schreef euh.. het volgende:
Tja, zo zie ik het ook niet. Er lopen buiten idd genoeg leuke vrouwen (mannen) rond! Ik zie het meer als een leuke manier om te tijd te doden in saaie uurtjes en alles wat ik er aan overhoud is welkom.
spannendquote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef JWR het volgende:
Kga zo voor het eerst bellen, na weken lang chatten en sms'en, kijken hoe dat uitpakt.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef Roellio het volgende:
Ik heb PaiQ uitgespeeld!
Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Stiekem best een beetje spannend jaquote:
Paiq heeft ook je voornaam nodig.quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef x0rcist het volgende:
iemand toevallig nog een uitnodiging over voor een man?
spammer78 AT gmail dot com
die kan je aanpassen tegenwooridgquote:
ik moet ook maar es een battledate gaan doenquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Net een beetje een nerd tijdens zo'n battledate, ik een beetje zeuren tegen die kerel en vreselijk arrogant en macho doen. Die chick helemaal verontwaardigd over mijn gedrag. Kiest ze toch voor mij.
Bevestigt maar weer wat ik allang wistquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Net een beetje een nerd tijdens zo'n battledate, ik een beetje zeuren tegen die kerel en vreselijk arrogant en macho doen. Die chick helemaal verontwaardigd over mijn gedrag. Kiest ze toch voor mij.
Hier nog 1.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bevestigt maar weer wat ik allang wistNice guys finish last, zo is het maar net. Ik moet ook maar een arrogante klootzak worden
Precies, ik ben gewoon veel te vriendelijk weet ik van mezelf. Vinden vrouwen het dan zo prachtig om semi-vernederd/uitgescholden te worden? Ik weet in ieder geval wat me vanaf vandaag te doen staatquote:
Blijkbaar vinden vrouwen het inderdaad fijn om als voetveeg gebruikt te worden ofzo, een andere verklaring heb ik er ook niet voorquote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, ik ben gewoon veel te vriendelijk weet ik van mezelf. Vinden vrouwen het dan zo prachtig om semi-vernederd/uitgescholden te worden? Ik weet in ieder geval wat me vanaf vandaag te doen staat![]()
Als vrouwen onderdrukkende mannen echt onaantrekkelijk vinden, dan was de mensheid allang uitgestorven.quote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden vrouwen het inderdaad fijn om als voetveeg gebruikt te worden ofzo, een andere verklaring heb ik er ook niet voor![]()
Als we even voorbijgaan aan het punt dat echt onderdrukkende mannen wel nageslacht kunnen claimen?quote:Op maandag 19 december 2005 14:17 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Als vrouwen onderdrukkende mannen echt onaantrekkelijk vinden, dan was de mensheid allang uitgestorven.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Black-Hole het volgende:
De tussenstand op Lexa na 1.000 views:
3 hartjes en 2 berichten![]()
Volgens mij doe ik toch iets niet goed![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 17:41 schreef JWR het volgende:
[..]
Stiekem best een beetje spannend jamaar het was heel leuk, minuutje of 40 geouwehoerd en het klonk toch alsof we elkaar al jaren kenden. Was wel leuk haar stem eens te horen.
Zal vast wel een vervolg komen.We zullen wel zien.
Nou, dan waren het oppervlakkige types waar je in de echte wereld ook geen woord mee gewisseld had. En blij toequote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef Nike1st het volgende:
zit je lekker de chatten, foto's zijn zichtbaar en 2min later midden in een gesprek word je bruut verwijderd uit de matchlijst...
Tijd om de echte wereld weer in te gaan, die datingsites is echt niks voor mij.
Misschien omdat je best heel erg jong bent en Paiq voor minimaal 18 is (dacht ik iig).quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef woutabest het volgende:
En toch vind ik het flauw dat ik maar 2 matches heb, beiden niet single en eentje open voor daten!
Ben ik zo uniek?
vanaf 15, en met speeddates kom ik wel genoeg leeftijdsgenoten tegenquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien omdat je best heel erg jong bent en Paiq voor minimaal 18 is (dacht ik iig).
toeval of niet, ineeens is ze weer onlinequote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al wel een aantal leuke sd's gehadeen echt supermooi en slim meisje
hoop dat ze snel weer es online komt![]()
mensen hier nog tips voor een succesvolle sd?
had gisteren btw een sd met een op spelletjes-freakende schooljuf
Ze leest mee swa.... ze zit je postgeschiedenis te chechen mênquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toeval of niet, ineeens is ze weer online
oh ohquote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ze leest mee swa.... ze zit je postgeschiedenis te chechen mên
Hoe heet ze?quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toeval of niet, ineeens is ze weer online
totnutoe werkt het primaquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef woutabest het volgende:
Wie gaat er daar dan ook hetzelfde heten als hier?
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef snoekiesnoek het volgende:
En daaruit blijkt maar weer dat vrouwen liegen als ze zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
Een vrouw hoeft helemaal niet perfect te zijn... Waarom denk je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).
Tuurlijk telt dat wel mee.Alleen soms misschien niet zo extreem als bij mannen.
Ik denk dat ze dat bedoelen?
Ik heb mannelijke vrienden die roepen bij 1 gram vet al "nee te dik, afknapper".![]()
Vrouwen roepen andersom niet zo gauw (denk ik iig) "Geen sixpack? Oke laat maar dan".
Als vrouw moet je vaak compleet perfect zijn en een jongen met een klein bierbuikje hoor je niemand over klagen.
Ach ieder z'n eigen smaak.
Val je alleen op volmaakte types, prima toch. Ben je niet zo kieskeurig, ook prima.![]()
En dat een fotomodel veel meer reacties krijgt, tja was wel te raden denk ik![]()
Misschien dat sommige mensen er wat van op moeten steken, ik heb zoveel foto's van mannen gezien, die het hele woord "verzorging" niet kennen.
Dat is wel een grote afknapper ja.
Hoef je niet extreem knap voor te zijn, maar onverzorgd, nee bedankt.![]()
Ik had het over dingen waar vrouwen zo vaak over klagen. Dingen die ik om me heen hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
Een vrouw hoeft helemaal niet perfect te zijn... Waarom denk je dat?
Je praat jezelf wel een hoop complexen aan hé.
Nee hoor, is een vriend van me, die continu vrouwen achter zich aan heeft en als hij een relatie heeft zijn het altijd enorme mooie meiden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
(Denken ze wel zo heb ik zo een vermoeden dat ze al tijden vrijgezel zijn).
En dat is bij mannen anders?quote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had het over dingen waar vrouwen zo vaak over klagen. Dingen die ik om me heen hoor![]()
Vrouwen met een maatje meer, dat soort dingen.
Ik heb zelf geen enkel complex, zit lekker in m'n vel, geen gram teveel, niks over te klagen.![]()
Ben prima tevreden met m'n uiterlijk.
Kijk eens naar bladen en naar tv, vrouwen moeten er gewoon strak en slank uitzien, vrouwen die daar niet aan voldoen balen ervan, daar ging het over.
Aan de ene kant begrijp ik ze wel, andere kant denk ik, afvallen is ook een optie.
Maar goed ik heb zelf het probleem niet.
Moet je ook niks boeien, als je je maar lekker voelt toch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef blieblie het volgende:
Overigens heb ik wel een bierbuikje en enkele kilootjes te veel, maar om een rare reden zit ik nu stukken lekkerder in mijn vel dan een paar jaar geleden toen ik strak in mijn velletje zat. Dus ach... Wat boeit mij het allemaal
.
Ik ben 't totaal met je eens dat mannen toch vrij extreem kunnen zijn.Ik ben gewoon heel eerlijk,ik kan wel gaan zeggen "uiterlijk is niet belangrijk" ,maar dat is gewoon onzin.Ik wil gewoon 'n mooie vriendin(knap gezichtje,slank),da's toch normaal.Iedereen vind mij kieskeurig,maar dat vind ik juist 'n pluspunt.Dat iedereen andere maatstaven heeft voor vrouwelijk schoon is logisch.Maar elke man wil gewoon 'n mooie vriendin.....quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).
Tuurlijk telt dat wel mee.Alleen soms misschien niet zo extreem als bij mannen.
Ik denk dat ze dat bedoelen?
Ik heb mannelijke vrienden die roepen bij 1 gram vet al "nee te dik, afknapper".![]()
Vrouwen roepen andersom niet zo gauw (denk ik iig) "Geen sixpack? Oke laat maar dan".
Als vrouw moet je vaak compleet perfect zijn en een jongen met een klein bierbuikje hoor je niemand over klagen.
Ach ieder z'n eigen smaak.
Val je alleen op volmaakte types, prima toch. Ben je niet zo kieskeurig, ook prima.![]()
En dat een fotomodel veel meer reacties krijgt, tja was wel te raden denk ik![]()
Misschien dat sommige mensen er wat van op moeten steken, ik heb zoveel foto's van mannen gezien, die het hele woord "verzorging" niet kennen.
Dat is wel een grote afknapper ja.
Hoef je niet extreem knap voor te zijn, maar onverzorgd, nee bedankt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |