Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarquote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Relatietechnisch nog niet dacht ik, maar er zijn volgens mij toch wel wat dates uitgekomen die iets meer dan "gezelllig" geworden zijn.
FOTOquote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarHet begint echt een beetje inhoud te kijgen ja
![]()
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarHet begint echt een beetje inhoud te kijgen ja
![]()
Ik ben bijna 30 zij is bijna 21quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
kan iemand mij een paiq invite sturen naar rolandsnoek@gmail.com ?
Grappig. Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
kan iemand mij een paiq invite sturen naar **? Ik krijg op knuz alleen maar boze meiden, dat schiet niet op... ik begrijp nu waarom daar zoveel vrouwen opstaan, met zo'n attitude krijg je ook geen man zeg...
je mag ze kennelijk niet eens mailen, ze worden gewoon boos?
Ik had een leuk tekstje geschreven om te reageren. Iets in de trant van hoi blah blah en toen: je bent vast nieuwsgierig wie ik ben... dus ik zal wat meer over mijzelf vertellen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef MouseOver het volgende:
Grappig. Vertel eens wat meer?
Je weet dat dit de doodsteek is voor iedere potentiële relatie in opkomst?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef snoekiesnoek het volgende:
Ik had een leuk tekstje geschreven om te reageren. Iets in de trant van hoi blah blah en toen: je bent vast nieuwsgierig wie ik ben... dus ik zal wat meer over mijzelf vertellen....
leuke zin toch? wat moet je ook anders?
Ja, ik zei een keer dat ik nog wel eens Noors wil leren en vrij snel daarop stonden er ads over cursussen Noors.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nieuwsgierig zijn: volgens mij zeggen je paiq-google-adds heel veel over waar je het zoal over hebt gehad... Ik heb er nu 4 over duiken!
Schaam jij je niet met je technische opleiding informatica dat je dit uberhaupt durft te vragen terwijl je dat woord ook gewoon even heel simpel door de googelmachine heen had kunnen halen of gewoon www.paiq.nl had in kunnen typen in dat lange dunne smalle zoekbalkje bovenaan je scherm? Ook niet een heel klein beetje?quote:
Nee was daar te lui voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef euh.. het volgende:
[..]
Schaam jij je niet met je technische opleiding informatica dat je dit uberhaupt durft te vragen terwijl je dat woord ook gewoon even heel simpel door de googelmachine heen had kunnen halen of gewoon www.paiq.nl had in kunnen typen in dat lange dunne smalle zoekbalkje bovenaan je scherm? Ook niet een heel klein beetje?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef euh.. het volgende:
* euh.. wil gekleurde en lichtgevende hartjes in deze tijd van kerstfeesten en oude jaargangen...
4475 paiqers!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:02 schreef Mokster het volgende:
Ik vraag me af he (dit topic een beetje doorlezend): zitten er überhaupt ook wel niet-Fokkers in dat Paiq? Ik bedoel: kan iedereen dan niet gewoon hier met elkaar gaan daten ofzo![]()
Ja, maar wat me wel opvalt is dat er niet veel méér online zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als toen er nog maar ongeveer 3000 paiq'ers waren. Waarschijnlijk veel dode accounts, dus.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:16 schreef Thetallguy het volgende:
Roel, student Engels uit Amsterdam, das een Fok!ker he?
Volgens mij heb ik er ook wel eens 17-jarigen gezien, maar ik zou er geen vergif op durven innemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef woutabest het volgende:
Paiq is zeker 18+ mensen?
Die vragen er gewoon om om helemaal suf geneukt te worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef Disorder het volgende:
Haha. Alweer een vrouw die niemand zoekt maar wel ingeschreven staat
Het zijn echt niet allemaal fokkers hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, maar wat me wel opvalt is dat er niet veel méér online zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als toen er nog maar ongeveer 3000 paiq'ers waren. Waarschijnlijk veel dode accounts, dus.
Moet je ze ook niet blokkeren, he...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
genoeg mannen hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet blokkeren, he...
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Wat maak da nou uit? Ik heb de MEAO af hoor. Daar leer je ech wel spellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Rustig maar... ik heb geen zin in ruzie in R&P.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wat maak da nou uit? Ik heb de MEAO af hoor. Daar leer je ech wel spellen.
Dat vind ik heel lief van je, maar ik val toch nie op van die bolleboozen en die maakt dat denk ik nie zo veel uit. Ik word wel heel onzeker van je.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
Als je een leuke jongen aan de haak wilt slaan, zul je de spelling niet alleen moeten kennen, maar ook doen.
Wat voor een opleiding je ook hebt, met spellingsfouten kom je altijd labiel over.
Ik wil je niet aanvallen ofzo, alleen maar wat tips geven
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding je ook hebt, met spellingsfouten kom je altijd labiel over.
Zoiets heet selecteren, ieder een ander typequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je, maar ik val toch nie op van die bolleboozen en die maakt dat denk ik nie zo veel uit. Ik word wel heel onzeker van je.![]()
chattaal oke, soms een foutje, oke, maar zulke grove fouten dat is mij toch echt een doorn in het oog hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!
Bovendien gebruiken de meeste mensen afkortingen en "chattaal" die taalkundig gezien nergens op slaan.
"niemant" slaat toch wel alles...! Dat geeft meteen een heel foud beelt van dy perzoon!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!
Bovendien gebruiken de meeste mensen afkortingen en "chattaal" die taalkundig gezien nergens op slaan.
Stel je nie zo aan. Je bent heus niet meer omdat je wat gestudeert hebt. Een studie zegt niks over een mens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"niemant" slaat toch wel alles...! Dat geeft meteen een heel foud beelt van dy perzoon!
Ik vind het een leuk ideequote:
Eigenlijk zou iemand RP een mailtje moeten sturen he? Misschien doen ze het ook nog welquote:
Klopt, ik zit nu op RP.quote:Alleen zit ik niet meer op RP (ik dacht dat je het daar over had, omdat je het over hartjes had, maar misschien kan dat op meerdere sites).
Tja, zo zie ik het ook niet. Er lopen buiten idd genoeg leuke vrouwen (mannenquote:Op een willekeurige avond stappen ontmoet ik meer leuke mannen, of beter gezegd, vind ik ze iig leuker.![]()
Als ik jouw verhaal lees ontdek ik nu al 5 taalfouten. Studie zegt inderdaad helemaal niksquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Lieve Sabrina
Trek het je niet aan
Het kan zelfs zijn dat je het gewoon per ongeluk als typefout maakt, en het normaal wel goed zou doen. Maar ik geloof niet dat dit veel met opleiding te maken heeft! (geloof me, anders zou ik d'r niks over zeggen hoor) Het komt alleen heeeeeel erg fout over, en ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt! Het valt ook niet onder de "chattaal", zelfs niet onder Breezah-taal...
Volgens Google is "niemant" oud-Nederlands trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |