quote:'s Nachts in de rij voor nieuwe Xbox
Uitgegeven: 2 december 2005 07:42
Laatst gewijzigd: 2 december 2005 14:16
UTRECHT- De Europese lancering van Microsofts nieuwe spelcomputer is een feit. In de nacht van donderdag op vrijdag konden de eerste gelukkigen hun Xbox 360 ophalen. Met de console waagt Microsoft een aanval op de dominante positie van Sony. De Japanse elektronicagigant komt volgend jaar met de Playstation 3.Voorgaande topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38
http://www.joystiq.com/entry/1234000297070594/quote:One of our intrepid readers compared the current U.S. backward-compatibility games list for the Xbox 360 with an older version saved locally, and came up with a few missing titles that had been included before.
After comparing the current list with the one transferred to an Excel spreadsheet a while back, he concluded that the following games had been excised from the master list (in its current form)—Catwoman, Codename: Kids Next Door, Curse: The Eye of Isis, NBA LIVE 2003, Sid Meier’s Pirates, and Star Wars: The Clone Wars. [UPDATE: dvdguy found a few more removed earlier—Blinx 2, FIFA World Cup 2002, Grabbed by the Ghoulies, Legends of Wrestling, Rugby 2005, and Tom Clancy’s Ghost Recon 2. Check out this early IGN copy of this list to run a comparison.]
Considering the plan to keep adding games to the BC list as time goes on, it’s a little discouraging to see titles removed from the list. If the BC team found severe bugs while running the games on the 360, however, it makes sense to take them off the master list until they can be fixed. Props to Excel aficionados everywhere, but Catwoman most likely won’t be missed.
Zitten alle kabels goed vast achterin?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:58 schreef febster het volgende:
Help, als ik hem aanzet geeft hij een rode ring en doet niks?
Ik heb al meer mensen met dat probleem gelezen. Hij reboot dan elke keer? Zo ja terug brengen want hij is stuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten alle kabels goed vast achterin?
Idem hier! Ben meer een pc gamer, maar heb ook een 'normale X-doos' en wil die wel eerst kwijt als ik een xbox 360 aanschaf!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
gaat wel een topper worden hoor. Zo duur is hij niet voor een launchprijs, en het aantal spellen komt wel goed.
Ik ben geen consolegamer, maar als hij een beetje ingeburgerd is zal ik er ook wel een kopen denk ik.
je houdt je oudequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef wc-eend het volgende:
Als je live hebt op je oude x doos, en je zet hem om naar je nieuwe x doos 360, behoud je dan je gamertag of maak je een nieuwe aan?
Ja dat was het foutjequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten alle kabels goed vast achterin?
Kameo is leuk hoor, daar niet van, alleen die encounter was gewoon super saaiquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zit hier met een gigantische smile. In elk topic waar ik postte dat Kameo waarschijnlijk niet all that zou worden werd ik zowat gelyncht. En nu, lees de reacties............
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn begint toch aardig te kriebelen als ik dat zo allemaal zie
We moeten nog maar ff wachten Spenkyquote:
tskquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Kwam net terug uit A'dam en de Bart Smit heeft hem netjes op tijd geleverd. Is nu aangesloten, aangemeld en PGR3 zit erin.
alleen vervelend dat ik officieel thuis aan het werk ben
gaat het niet over na een paar seconden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef DaMSWer het volgende:
De boel aangesloten, maar als Kameo start dan schokt het beeld als een gek
Dit is bij het "press start" gedeelte zo, en ook tijdens de gehele intro
Meer mensen dit probleem? Want hoop toch echt niet dat ik een stukkend exemplaar heb
hhm en als je begint met spelen? Of is het bij alle spellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, hij blijft hakkelen. Heb de disc ook al omgewisseld, maar hij schokt nog steeds
Dan ben ik toch bang dat jij één van die 3% bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, hij blijft hakkelen. Heb de disc ook al omgewisseld, maar hij schokt nog steeds
jaaaquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten nog maar ff wachten Spenky
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan ben ik toch bang dat jij één van die 3% bent.
Mogelijk eventjes terug naar winkel?quote:
Staat PAL60 aan? Zoja, die uitzetten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, staat op 50hzquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Staat PAL60 aan? Zoja, die uitzetten.
PGR3 is juist iets realistischer gewordenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
qua racing games zou ik eerder op testdrive wachten pgr3 lijkt me niks. pgr1 in een wat mooier jasje. extreem onrealitisch rijden op suffe circuits. Ik zou toch gaan voor kameo en cod2
het beste spel ooi vind ik nu nog steeds Medievil van de eerste playstation met dat skeletje, ik heb sindsdien geen beter spel gezien. alleen oddworld kwam nog in de buurt.
Quelle honeur!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mn eerste friend staat in de lijst: Ceased2be
Edit:
360 gamers met tag:
Ceased2be - Ceased2be
robhimself.2 - Stig NL
ik heb natuurlijk voornamelijk als refeerentiepunt pgr1 op de originele x-box . ik heb dat spel dus en ik vind het erg heel erg slecht. de auto reageert niet zoals hij moet doen en de circuits zijn saai en lellijk en de replay waarde is 0. veel mooier is de need for speed serie, die ik wel leuk vond (op de originele playstation) .quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3 is juist iets realistischer geworden
testdrive is trouwens ook niet realistisch toch?
PGR3 en realistischer? Ja, realistischer dan 3, maar de wagens zweven nog steeds over het asfalt. Er is geen grip nix.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3 is juist iets realistischer geworden
testdrive is trouwens ook niet realistisch toch?
Dat zeiden ze ook van de Xbox, ik zit nog te wachten op die vette games.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef =HellFire= het volgende:
Ik weet wel, dat als je nu nog niet overtuigd bent van de games, dat volgend jaar (jan/feb) wel zeker het geval zal zijn. Dit is nog maar het begin van de 360 he....![]()
Mooie toekomst in het verschiet!
Met een tegenvallende Sudeki en doorgeschoven Kameo was de Xbox ook iets minder dan ik gehoopt had, maar heb wel vertrouwen in de 360 hoor. Vooral van Mistwalkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van de Xbox, ik zit nog te wachten op die vette games.....
Je hebt gekozen voor zilver van 0 dollar, dan krijg je idd een 30 day trial Gold membership. Ik add je evenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:10 schreef Fillipe het volgende:
Voeg me maar even toe op Xbox Live: Fillipe
Dan zie ik jullie vanzelf wel
En over dat Gold Membership, neen ik heb niets ingevuld. Maar ik kan echt online racen al dus ik gok dat ik ook echt een Gold Trial heb ipv een Silver.
Zo en nu even een switch kopen
gek, reboot misschien? Hier werkte het wel in 1 keerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Het enige wat ik nu niet voor mekaar krijg is die media connect. ik krijg een code van m'n 360 en ik installeer het pakketje op m'n laptop maar ik hoef nergens die code in te vullen en m'n 360 ontdekt m'n laptop niet? (andersom wel)
werkt dat niet alleen met windows media center ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Het enige wat ik nu niet voor mekaar krijg is die media connect. ik krijg een code van m'n 360 en ik installeer het pakketje op m'n laptop maar ik hoef nergens die code in te vullen en m'n 360 ontdekt m'n laptop niet? (andersom wel)
als ik ooit weer een 360 in de winkel kan vinden dan zal ik eens goed kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
De wagens vind ik wel over het asfalt zweven, maar dat boeit niet, want het is PGR en geen Forza.
Het speelt gewoon erg lekker.
Ik heb binnenkort een nieuw abonnement bij mijn telefoon nodig.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is dat ik totaal geen geld ervoor heb
Voicemail ontvangen.quote:
en 1 ms point is hoeveel euro?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag trouwens net dat je je gamertag kunt wijzigen, maar dat kost wel 800 Microsoft punten... vind ik nogal veel eigenlijk.
Zet file & printer sharing aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Geen flauw idee, maar de meeste dingen kosten onder de 20 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en 1 ms point is hoeveel euro?
ik denk dat ze dit doen zodat niet iedereen elke dag een andere gamertag heeft....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag trouwens net dat je je gamertag kunt wijzigen, maar dat kost wel 800 Microsoft punten... vind ik nogal veel eigenlijk.
msn me ffies, of neem em opquote:
Aight!quote:
stond al aan, maar ik kan wel muziek en plaatjes browsen maar video kan dan weer niet? (heb geen media center pc staan overigens)quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zet file & printer sharing aanBij de eigenschappen van je LAN verbinding.
je kan geen video's kijken zonder media centerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
stond al aan, maar ik kan wel muziek en plaatjes browsen maar video kan dan weer niet? (heb geen media center pc staan overigens)
en ik vertik het om de handleiding door te lezen
dus je moet 10 euro betalen om je naam te mogen wijzigen? Respect to Microsoft, they found an easy way to make money.......again.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef Emerica het volgende:
200 punten is 2,50
Gedeeld door 200 en je hebt de prijs van 1 punt
met een wireless kaartje wel, had zelf nog een WET staan van Belkin waar ik nu wireless mee op live zit. is een wat minder charmante oplossing dan dat usb ding van MS zelf maar het werk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef Semargofni het volgende:
Kan je met xbox ook draadloos online?
Net even de stad in gegaan om te kijken of ze ergens nog een hadden niet dus maar ja was te verwachten. Wel nog genoeg accesoires e.d.
Als je niet geintresseerd bent in de xbox rot dan aub op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus je moet 10 euro betalen om je naam te mogen wijzigen? Respect to Microsoft, they found an easy way to make money.......again.
Als je even kijkt hoe vaak mensen hun MSN-naam wijzigen...
dat laatste willen ze dus juist tegen gaan lijkt me! Anders weet je echt niet meer wie wie is op een gegeven moment. Zie het meer als een optie om je gamertag te veranderen die je vroeger hebt gekozen en nu op bent uitgekekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus je moet 10 euro betalen om je naam te mogen wijzigen? Respect to Microsoft, they found an easy way to make money.......again.
Ja, draadloze ding kost wel 80 euroquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef Semargofni het volgende:
Kan je met xbox ook draadloos online?
Net even de stad in gegaan om te kijken of ze ergens nog een hadden niet dus maar ja was te verwachten. Wel nog genoeg accesoires e.d.
Volgens mij snap jij het hele gamertag idee niet helemaal...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan mijn naam elke week te gaan veranderen, maar ooit heb ik mijn huidige naam uitgekozen bij zo'n proefdingetje en ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk... maar ja, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je niet geintresseerd bent in de xbox rot dan aub op.
Geen goede games op de xbox? stront in je ogen? kronkel in je kop?
En die gamertag wijzigen vind ik een prima zaak, gewoon 1 naam voor altijd , klaar
Geen gezeik zoals op de pc dat je met 10 john doe's rondloopt, nee gewoon ieder een vaste naam dan herken je elkaar
als ik Ceased2B begrijp kan je ook gewoon een USB-wireless ding gebruiken. Kosten maar 20 euro geloofquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, draadloze ding kost wel 80 euro
Oh dat is dan wel erg vetquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik Ceased2B begrijp kan je ook gewoon een USB-wireless ding gebruiken. Kosten maar 20 euro geloof
OK, als je het zo bekijkt vind ik het wel een goede zaak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste willen ze dus juist tegen gaan lijkt me! Anders weet je echt niet meer wie wie is op een gegeven moment. Zie het meer als een optie om je gamertag te veranderen die je vroeger hebt gekozen en nu op bent uitgekeken
je hebt wel gelijk dat de spellen van de originele xbox tegenvielen (qua speelbaarheid) in vergelijking met die op de originele psx. Daarom wacht ik ook nog even af.. ik vind het wel veelbelovend echter, maar nog niet veelbeleovend genoeg om een dergelijke grote uitgave te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OK, als je het zo bekijkt vind ik het wel een goede zaak.
en Gamedemon, ik ben zeker wel geïnteresseerd in de Xbox360. Ik kijk er alleen vrij kritisch naar, omdat ik (en velen met mij) mijn geld slechts één keer kan uitgeven.
Ik wil mijn next-gen ervaring compleet maken met een plasma HDscherm, 7.1 surround system en een bierkoeler
En als ik dan de current-gen systemen bekijk dan heeft PS2 de beste spellen, naar mijn smaak. Net als de PSX in de vorige generatie.
Van de Xbox kan alleen Ninja Gaiden mij bekoren, maar niet genoeg om een uitgave te rechtvaardigen. Aangezien NG zeer waarschijnlijk BC is met de X360 heb ik ook interesse in de X360.
Ik heb op de demo-units al mogen/kunnen spelen met Kameo, Call of Duty en PGR3, en het is grappig, maar niet dat ik zeg; zo daar ga ik eens grof geld voor neertellen.
Maar nogmaals, dat is mijn mening, en de beslissing of ik een PS3 of X360 ga kopen naast m'n Revo (mits niet te duur) zal gemaakt worden op basis van spellen die uit zijn, en niet wat beloofd wordt. Zowel Sony als MS heeft een geschiedenis van hype-till-you-drop.
nou jah altijd goedkoper dan 80 euro dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
dat usb-ding van microsoft bedoelde ik en die kost ook 80 meuro. ik heb zelf een WET, wat een bridge is. er loopt een utp kabel van m'n x360 naar die bridge en de bridge zelf is wireless.
voordeel is dat dat soort dingen al voor een tientje of 3 te verkrijgen zijn.
gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die nog normaal nadacht in NLquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk dat de spellen van de originele xbox tegenvielen (qua speelbaarheid) in vergelijking met die op de originele psx. Daarom wacht ik ook nog even af.. ik vind het wel veelbelovend echter, maar nog niet veelbeleovend genoeg om een dergelijke grote uitgave te rechtvaardigen.
Je hebt pas recht van spreken als je ALLE games van beide consoles hebt gespeeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk dat de spellen van de originele xbox tegenvielen (qua speelbaarheid) in vergelijking met die op de originele psx. Daarom wacht ik ook nog even af.. ik vind het wel veelbelovend echter, maar nog niet veelbeleovend genoeg om een dergelijke grote uitgave te rechtvaardigen.
Als je race en schietspellen niet leuk vind blijven er maar 3 games over op de Xboxquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hebt pas recht van spreken als je ALLE games van beide consoles hebt gespeeld
maar aangezien je maar 3 games hebt en dan al je oordeel klaar hebt ben je niet serieus te nemen.
Genoeg speeldbaarheid op de orginele xbox
Stond jij toevallig vanmiddag rond 12u ook bij de Dixons Lijnbaan je 360 op te halen, of was dat een ander? Ik kwam dus mn 360 ophalen, die gasten gelijk opgelucht dat de mystery pre-order terecht was. Zat ook echt een briefje op met "reserveringspakket ???"quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan mijn naam elke week te gaan veranderen, maar ooit heb ik mijn huidige naam uitgekozen bij zo'n proefdingetje en ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk... maar ja, lekker boeiend.
Als iemand me wil toevoegen mijn gamertag (waar ik dus niet tevreden over ben) is HerrFlick NL. Ik heb alleen geen PGR of wat dan ook, dus online gaat nog niet lukken (alleen Kameo Co-op)
mwah.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef kepler het volgende:
[..]
nou jah altijd goedkoper dan 80 euro dus
3 tientjes +game + xbox 1 headsetquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat kost zon live abbonement eigenlijk?
Per jaar dus eigenlijk 60quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
per jaar of per maand
Was jij de pre-order zonder naam?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Stond jij toevallig vanmiddag rond 12u ook bij de Dixons Lijnbaan je 360 op te halen, of was dat een ander? Ik kwam dus mn 360 ophalen, die gasten gelijk opgelucht dat de mystery pre-order terecht was. Zat ook echt een briefje op met "reserveringspakket ???"![]()
ja, ethernet kabel is en blijft ethernet kabel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef M.Melandri het volgende:
ik heb een vraagje kan die ethernet kabel van de ps2 ook in de 360?
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik neem aan dat er gewoon een standaard utp aansluiting op zit.
ok bedanktquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, ethernet kabel is en blijft ethernet kabel.
PGR3quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:12 schreef Antonieau het volgende:
ik heb em ook besteld, nog niet binnen... maar wat zijn nou de beste spellen, ik kan maar niet kiezen
wanneer besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:12 schreef Antonieau het volgende:
ik heb em ook besteld, nog niet binnen... maar wat zijn nou de beste spellen, ik kan maar niet kiezen
ik doe de triggers met mn wijsvinger... dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die triggers nou eigenlijk met mijn middelvingers indrukken? Want ik doe het nog steeds met mijn wijsvingers, net als bij de originele Xbox.
je MOET niks natuurlijk, en aangezien er zowel bij PGR3 als Kameo geen belangrijke functie onder die Shoulderbuttons zitten doe ik het ook met me wijsvingers, en als ik camera wil veranderen dan haal ik me vinger van de Brake af bij PGR3 en klik ik erop.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die triggers nou eigenlijk met mijn middelvingers indrukken? Want ik doe het nog steeds met mijn wijsvingers, net als bij de originele Xbox.
met de wijsvinger. of moet je soms allebei de R triggers op hetzelfde moment gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
You're fucked.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:14 schreef Antonieau het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met race-spellen
topquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Fantastische dag gehad en vind de 360 UBER heersen
Romantisch !!quote:
imo is kameo mooi, maar zeker niet de mooiste 360 game...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Fantastische dag gehad en vind de 360 UBER heersen
Ipv silver, goud! Dikke prima. Nou mensen drop de gamertags hier en dan zie ik u wel weer online. Tevens switch gekocht dus dat is ook weer geregeld!quote:Your services
Service name Status
Xbox360 Signup Trial 1 Month Gold Subscription to Xbox Live Enabled
Dit is volgens mij de classic, probeer de demo gewoon eens. Dan speel je de evolved versiequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
Tief nou eens op hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Het is gebeurt! Ik ben mijn wireless controller voor het eerst kwijt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Dat gebeurde mij dus al na vijf minutenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon spelen. Niet zeuren, gewoon die demo downenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef Antonieau het volgende:
De screenshots van Geometry wars lijken wel op het inmiddels antieke Arkanoid die je op zo'n kast kon spelen.
Dat is van de classic versie...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
We hebben samen een enorme kop, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Legendkiller het volgende:
Of heb ik gewoon een enorme kop?
Een investering?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, ben zeer blij dat ik hem gekocht heb, ook al was het natuurlijk even een investering.
De advanced scart i.c.m. optisch geluid klinkt schitterend. Was samen met een maat van me Call of Duty 2 aan het doen en je hebt echt het idee middenin een gevecht te zitten. Iedereen schreeuwt, geven aanwijzingen, zeggen dat je ze moet dekken, etc. Juist omdat ik de PC versie nog niet gespeeld had vond ik het zeer tof (zal dan ook wel weinig verschillen op geluidsgebied)
Ook Kameo, PGR 3 en (in iets mindere mate) PD0 doen het erg goed bij mij. Ben natuurlijk ook meteen even Live gegaan (voor het eerst, nooit met de Xbox gedaan) en dat is erg leuk. Enige puntje van kritiek is de headset, die is zo klein dat ik steeds de haren uit m'n hoofd trek als ik hem van m'n hoofd afhaal. Of heb ik gewoon een enorme kop?
En ik ook, die tyfusheadset doet me gewoon zeer aan m'n kopquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We hebben samen een enorme kop, denk ik
Ja ik hoop dat er snel een mooiere komt of zijn die er al?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik ook, die tyfusheadset doet me gewoon zeer aan m'n kop. Goedkoop kutding.
Bij mij het zelfde, een dikke 2 maanden geleden gereserveerd. Helemaal boven aan de reserveringslijst krijgen ze er gewoon geen één van het hoofdkantoor. Krijgt die klote e-plaza voorrang. Mag minstens wachten tot de kerst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:36 schreef Dromer het volgende:
K*T Bart Smit. Maanden vantevoren gereserveerd, vrijdag meteen besteld, maandag belden ze dat ie werd klaargezet voor verzending en nu niks...
Dat gaat op zijn vroegst dinsdag worden
neequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Kan je de oude headset gebruiken op de nieuwe controller?
same herequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:20 schreef Elcrondo het volgende:
[..]
Bij mij het zelfde, een dikke 2 maanden geleden gereserveerd. Helemaal boven aan de reserveringslijst krijgen ze er gewoon geen één van het hoofdkantoor. Krijgt die klote e-plaza voorrang. Mag minstens wachten tot de kerst.
Dus heb me gauw nog maar ergens anders op een reserveringslijst laten zetten. Stond daar 3de nu 2de, want ze kregen er ook maar één uitgeleverd van microsoft.
Kan je ook nu al uit de schappen vissen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef Antonieau het volgende:
ik denk dat ik CoD2, kameo en fifa maar ook reserveer voordat die ook op zijn
Ik had alleen bij de intro dat ie wat bleef haken , daarna ging ie als een treinquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef DaMSWer het volgende:
Ik kom nog even terug op mijn hakkelende Kameo. Net nog als een gek de stad in geweest om een scart kabel te halen. Deze der nu aanzitten, pal 60hz gezet.... en wat denk je... HET WERKT!
Whoehoeeee, ik ben zooooo blij gewoon
Als je ooit geld over hebt zo'n andere kabel nemen en je bent daar vanafquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had alleen bij de intro dat ie wat bleef haken , daarna ging ie als een trein
voor een intro van 10 seconde?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Als je ooit geld over hebt zo'n andere kabel nemen en je bent daar vanaf
Heb der nu een advanced scart av kabel aan gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef Antonieau het volgende:
wat voor kabel DaMSWer?
Volgende maand doe ik et mischien, vandaag genoeg centjes uitgegevenquote:
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV hadquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:35 schreef LuukBes het volgende:
Waar is die Fok review-gast die roept dat er een groot verschil zou zijn tussen 360-normale-TV en Xbox-normale-TV.
Ga met de muis over de plaatjes voor een 360 of Xbox screen ter vergelijk.
http://www.gamespot.com/features/6140621/index.html
Leugenaar.
Toch zie je duidelijk het verschil hoor:quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV had
CoD2 is dezelfde op de PC en de Xbox 360quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef rammes het volgende:
wat ik me afvraag, is cod2 precies het zelfde wat betreft verhaal als de versie voor de pc? omdat ik ook iets gevonden had over cod2 red.... of zoiets..
Het artikel spreekt je tegen, en illustreert het vervolgens ook nog perfect met screens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV had
i dont care wat het artikel zegtquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Het artikel spreekt je tegen, en illustreert het vervolgens ook nog perfect met screens.
Het is eerder de grootste bullshit dat er een groot verschil is. HDTV is gewoon een must.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Retuobak het volgende:
Kameo ziet er idd erg netjes uit, demo was al behoorlijk indrukwekkend voor een console game, en dan zouden de volgende levels ook nog eens vele malen indrukwekkender zijn.
Ik ben niet aan het genieten, ik ben aan het balen dat ik bij m'n ouders zit zonder game PC en zonder X360quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Cool om te lezen dat iedereen zo aan het genieten is.
Maar mep je alleen maar junks of doe je ook meer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver, Condemned is echt een wereldgame..
Begrijp niet dat ie zo magertjes scoort
Begrijp ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver, Condemned is echt een wereldgame..
Begrijp niet dat ie zo magertjes scoort
Het gaat mij niet eens zozeer om het HDTV gebeuren, het gaat mij om het verschil tussen Xbox-480p en 360-480p. En nee, die levels zijn veelal hetzelfde of bijna hetzelfde, je kunt heel goed een vergelijkend onderzoekje ermee doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
O en die screens...meeste screens zijn op een ander moment en ander lvl genomen...Tuurlijk ziet HDTV er beter uit, maar zoals bij dat NBA screen gebeuren ligt toch echt aan de devvs en niet aan de HDTV
Wat is je Gamertag?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er vanavond PGR3 gelived moet worden met fokkers!
Of gewoon om het feit dat het er prima uit ziet in 480i?quote:En hypt daarom maar 480p op een 360 op
Ja wow, bij EA sportgames, die waren het al niet waard om te kopen, dat zijn ze nog steeds niet, en betere graphics veranderen er niks aan, big surprisequote:Maar de feiten wijzen bij veel games uit dat er maar bar weinig verschil is tussen previous-gen
Sommige devs wel, een hoop andere niet, want games als Call of Duty 2, Project Gotham Racing 3, Kameo en Condemned zien er echt goed uitquote:Dat geeft aan dat bepaalde ontwikkelaars er met de pet naar gegooid hebben en het er wel in zit qua potentie, maar laksigheid, luiigheid of geldwolverigheid ze doet beslissen die games al uit te brengen terwijl er veel meer uit te halen valt. Cashers.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er vanavond PGR3 gelived moet worden met fokkers!
als ik het erg vond had ik die invite al gedeclinedquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
Gamedemon ik heb je toegevoegd als friend als je het niet erg vindt
Past dat plugje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb misschien ook wel tijd voor een potje PGR3 voeg mij ook maar toe.
o btw de oude headset past iig op de wireless controller, het headset plugje moet alleen onder ipv bovenin de controller.
Hier wel iig.quote:
maar werkt het...dat is de vraagquote:
Ik ben een beetje een noob op het 360 gebied maar ik dacht dat ie wireless controlers zou hebben?quote:
ook. maar ik heb 1 wired en 1 wireless.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een noob op het 360 gebied maar ik dacht dat ie wireless controlers zou hebben?
Maar is die aansluiting op de nieuwe controller dan geen mini-jack? Dat dat verloopstukje er niet in pastte, ok, maar dan had ik op z'n minst wel verwacht dat er een mini-jack aansluiting gebruikt zou worden voor de communicatorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ook. maar ik heb 1 wired en 1 wireless.
Voordeel van wired : Geen play and charge nodig, kan em ook op me pc gebruiken, en geen zin om een tientje meer uit te geven als die 2de controller toch niet door mij gebruikt word
Tokyo at Night is fantastischquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef Gamedemon het volgende:
Denk je dat je de mooiste banen met PGR3 gezien te hebben...kom je in tokyo..OMFG wat is dat mooi
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
kom ik net thuis, geeft mijn onderbuurman een Xbox 360 release party
ik denk dat ik naar binnen storm, dat ding pak en heeeeel hard wegren
wish me luck![]()
Dat dacht ik ook. Volgens mij kan het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Maar is die aansluiting op de nieuwe controller dan geen mini-jack? Dat dat verloopstukje er niet in pastte, ok, maar dan had ik op z'n minst wel verwacht dat er een mini-jack aansluiting gebruikt zou worden voor de communicator
jah serieus, maar ik had hem vanochtend al geholpen met het aansluiten van Xbox Live enzo. Beetje wegwijs gemaakt met alle coole functies die verborgen zittenquote:
Beide komen ook naar de 360, maar laten nog wel even op zich wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
Komen PES6 en RE5 nou echt eerst uit op de 360?? Als dat zo is namelijk dan ga ik in Januari waarschijnlijk ook z'n geil apparaat aanschaffen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Volgens mij kan het gewoon hoor.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
Xbox 1 headset werkt , geen probleem dus, alleen heb je geen mute knop meer dan
Het ziet er iig erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vond ik het na 5 minuten demo wel welletjes en had ik weer zin om moffen te schietenquote:
PC fanboyquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ziet er iig erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vond ik het na 5 minuten demo wel welletjes en had ik weer zin om moffen te schieten.
Vergeet de typische Xbox doelgroep, dat doet ms namelijk ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef H.Flick het volgende:
Kameo is inderdaad geen game die echt past bij de typische Xbox doelgroep. Maar voor mij is het perfect!
Weet ik het, ik kies gewoon voor shut down en dan gaat-ie uit. Er is volgens mij helemaal geen stand-by... of geen uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Antonieau het volgende:
stand-by of echt 'uit'?
Volgens mij werd daar aan gewerkt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:31 schreef Fillipe het volgende:
Wie maakt binnenkort even een mooi lijstje van alle X360 gamerprofiles van de Fokkers?
Zal je morgen gelijk even toevoegen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:07 schreef Tommie84 het volgende:
Ik ben nog steeds Mottoe NL, ik speel voorlopig alleen maar PGR3. Voeg mij allen toe.![]()
Goed planquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:31 schreef Fillipe het volgende:
Wie maakt binnenkort even een mooi lijstje van alle X360 gamerprofiles van de Fokkers?
Ding staat altijd standby maar dat ik volgens mij gewoon uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Antonieau het volgende:
stand-by of echt 'uit'?
Had je een reserveringskit?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:22 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben net thuis. heb nachtdienst gehad.. ga nu douchen en slapen, hoop vanmiddag als ik wakker ben dat ik een foontje heb gehad van me ouders dat me 360 er is
Mijn WoW verslaving zit er te hard in, hoeveel CoD2 of PD0 ik ook speel, ik blijf dromen over dwergen, gnomes, en gnomeregan. (Ik haat die laatste plek)quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ding staat altijd standby maar dat ik volgens mij gewoon uit
Kameo en CoD2Heb vannacht over elfjes en Duitsers gedroomd
Waar haal je die dingen dan voor 3 tientjes? Ik zie ze niet voor onder de 70quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
dat usb-ding van microsoft bedoelde ik en die kost ook 80 meuro. ik heb zelf een WET, wat een bridge is. er loopt een utp kabel van m'n x360 naar die bridge en de bridge zelf is wireless.
voordeel is dat dat soort dingen al voor een tientje of 3 te verkrijgen zijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ding staat altijd standby maar dat ik volgens mij gewoon uit
Kameo en CoD2Heb vannacht over elfjes en Duitsers gedroomd
Goed topicquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef Fliepke het volgende:
Ik hou van FOK!kers
[XBox 360]Gamertags
Ja is wel handig als iemand nog een overzicht wilt maken, eventueel ondersteunt door een php scriptquote:
Nog niks van gezienquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Twi had toch zo'n script met gamertags? Is dat niks?
Ik moet eigenlijk nog een leuke livetitel erbij hebben... Wat is leuker/drukker op live? PDZ of CoD2?
Zo zie je maar, er komt een ex-collega over de vloer die een diagnose doet en BINGO!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef DaMSWer het volgende:
Ik kom nog even terug op mijn hakkelende Kameo. Net nog als een gek de stad in geweest om een scart kabel te halen. Deze der nu aanzitten, pal 60hz gezet.... en wat denk je... HET WERKT!
Whoehoeeee, ik ben zooooo blij gewoon
in 1 woord : SUPER!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Hellrazor het volgende:
Hoe ziet het nou eruit op een niet hddtv ?
Best netjesquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Hellrazor het volgende:
Hoe ziet het nou eruit op een niet hddtv ?
Don't bother.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, zal wer weer giga te laat zijn, maar ik ga ff wat winkels afbellen of ze er toch niet toevallig ergens eentje hebben liggen, je weet nooit natuurlijk
Yup!quote:
PS2 levert meer opquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een reservering geplaatst voor de XBOX360
Maybe dat ze woensdag bij Dixons binnenkomen![]()
Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik heb al een gamecube en een playstation 2. Eén van de twee wil ik verkopen maar welke
Ik neig naar de gamecube
Ja dat wel maar de spellen erop zijn ook mooierquote:
Whiieeeee, ex-collega's zijn zo nu en dan toch wel super handigquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo zie je maar, er komt een ex-collega over de vloer die een diagnose doet en BINGO!
Was alleen wat ge-desoriënteerd, liep zo damswer's slaapkamer in, in plaats van het appartement uit. Dat krijg je als je doodmoe bent..........(en er nooit geweest bent)
Beeld is ook een stuk beter geworden, niet waar?
Gamecube levert weinig op. Echter; als Zelda je interesse niet heeft blijft er vrijwel niets over om nog naar uit te kijken. (zo zit het bij mij althans)quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een reservering geplaatst voor de XBOX360
Maybe dat ze woensdag bij Dixons binnenkomen![]()
Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik heb al een gamecube en een playstation 2. Eén van de twee wil ik verkopen maar welke
Ik neig naar de gamecube
Hatsikidee dan je GC wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de spellen erop zijn ook mooierHet gaat me eigenlijk niet zo zeer om het geld maar meer omdat ik geen drie consoles wil hebben
Ik hoorde het nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Whiieeeee, ex-collega's zijn zo nu en dan toch wel super handig![]()
En zei al 2x dat is de slaapkamer!! hahaha
Ok dan is mijn keuze gemaakt en gaat de GC wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Gamecube levert weinig op. Echter; als Zelda je interesse niet heeft blijft er vrijwel niets over om nog naar uit te kijken. (zo zit het bij mij althans)
Je kunt de bandwith instellen (waaronder de communicatie), waraschijnlijk heeft 1 van de de medespelers de communicatie uitstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef Fillipe het volgende:
Krijg vaak als ik een racesessie (PGR3) wil joinen op Live de melding: Cannot communicate with all players. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Af en toe krijg ik die melding niet en dan kan ik heerlijk racen zonder lag of wat dan ook
Die kan je vast ook wel weer ruilen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan en heb geen game gekocht vandaag. Eerst Kameo en Condemned uitspelen, dan pas nieuwe games kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |