Ik ben een beetje een noob op het 360 gebied maar ik dacht dat ie wireless controlers zou hebben?quote:
ook. maar ik heb 1 wired en 1 wireless.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een noob op het 360 gebied maar ik dacht dat ie wireless controlers zou hebben?
Maar is die aansluiting op de nieuwe controller dan geen mini-jack? Dat dat verloopstukje er niet in pastte, ok, maar dan had ik op z'n minst wel verwacht dat er een mini-jack aansluiting gebruikt zou worden voor de communicatorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ook. maar ik heb 1 wired en 1 wireless.
Voordeel van wired : Geen play and charge nodig, kan em ook op me pc gebruiken, en geen zin om een tientje meer uit te geven als die 2de controller toch niet door mij gebruikt word
Tokyo at Night is fantastischquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef Gamedemon het volgende:
Denk je dat je de mooiste banen met PGR3 gezien te hebben...kom je in tokyo..OMFG wat is dat mooi
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
kom ik net thuis, geeft mijn onderbuurman een Xbox 360 release party
ik denk dat ik naar binnen storm, dat ding pak en heeeeel hard wegren
wish me luck![]()
Dat dacht ik ook. Volgens mij kan het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Maar is die aansluiting op de nieuwe controller dan geen mini-jack? Dat dat verloopstukje er niet in pastte, ok, maar dan had ik op z'n minst wel verwacht dat er een mini-jack aansluiting gebruikt zou worden voor de communicator
jah serieus, maar ik had hem vanochtend al geholpen met het aansluiten van Xbox Live enzo. Beetje wegwijs gemaakt met alle coole functies die verborgen zittenquote:
Beide komen ook naar de 360, maar laten nog wel even op zich wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
Komen PES6 en RE5 nou echt eerst uit op de 360?? Als dat zo is namelijk dan ga ik in Januari waarschijnlijk ook z'n geil apparaat aanschaffen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Volgens mij kan het gewoon hoor.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
Xbox 1 headset werkt , geen probleem dus, alleen heb je geen mute knop meer dan
Het ziet er iig erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vond ik het na 5 minuten demo wel welletjes en had ik weer zin om moffen te schietenquote:
PC fanboyquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ziet er iig erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vond ik het na 5 minuten demo wel welletjes en had ik weer zin om moffen te schieten.
Vergeet de typische Xbox doelgroep, dat doet ms namelijk ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef H.Flick het volgende:
Kameo is inderdaad geen game die echt past bij de typische Xbox doelgroep. Maar voor mij is het perfect!
Weet ik het, ik kies gewoon voor shut down en dan gaat-ie uit. Er is volgens mij helemaal geen stand-by... of geen uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Antonieau het volgende:
stand-by of echt 'uit'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |