quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Retuobak het volgende:
Kameo ziet er idd erg netjes uit, demo was al behoorlijk indrukwekkend voor een console game, en dan zouden de volgende levels ook nog eens vele malen indrukwekkender zijn.
Ik ben niet aan het genieten, ik ben aan het balen dat ik bij m'n ouders zit zonder game PC en zonder X360quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Cool om te lezen dat iedereen zo aan het genieten is.
Maar mep je alleen maar junks of doe je ook meer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver, Condemned is echt een wereldgame..
Begrijp niet dat ie zo magertjes scoort
Begrijp ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver, Condemned is echt een wereldgame..
Begrijp niet dat ie zo magertjes scoort
Het gaat mij niet eens zozeer om het HDTV gebeuren, het gaat mij om het verschil tussen Xbox-480p en 360-480p. En nee, die levels zijn veelal hetzelfde of bijna hetzelfde, je kunt heel goed een vergelijkend onderzoekje ermee doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
O en die screens...meeste screens zijn op een ander moment en ander lvl genomen...Tuurlijk ziet HDTV er beter uit, maar zoals bij dat NBA screen gebeuren ligt toch echt aan de devvs en niet aan de HDTV
Wat is je Gamertag?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er vanavond PGR3 gelived moet worden met fokkers!
Of gewoon om het feit dat het er prima uit ziet in 480i?quote:En hypt daarom maar 480p op een 360 op
Ja wow, bij EA sportgames, die waren het al niet waard om te kopen, dat zijn ze nog steeds niet, en betere graphics veranderen er niks aan, big surprisequote:Maar de feiten wijzen bij veel games uit dat er maar bar weinig verschil is tussen previous-gen
Sommige devs wel, een hoop andere niet, want games als Call of Duty 2, Project Gotham Racing 3, Kameo en Condemned zien er echt goed uitquote:Dat geeft aan dat bepaalde ontwikkelaars er met de pet naar gegooid hebben en het er wel in zit qua potentie, maar laksigheid, luiigheid of geldwolverigheid ze doet beslissen die games al uit te brengen terwijl er veel meer uit te halen valt. Cashers.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er vanavond PGR3 gelived moet worden met fokkers!
als ik het erg vond had ik die invite al gedeclinedquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
Gamedemon ik heb je toegevoegd als friend als je het niet erg vindt
Past dat plugje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb misschien ook wel tijd voor een potje PGR3 voeg mij ook maar toe.
o btw de oude headset past iig op de wireless controller, het headset plugje moet alleen onder ipv bovenin de controller.
Hier wel iig.quote:
maar werkt het...dat is de vraagquote:
Ik ben een beetje een noob op het 360 gebied maar ik dacht dat ie wireless controlers zou hebben?quote:
ook. maar ik heb 1 wired en 1 wireless.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een noob op het 360 gebied maar ik dacht dat ie wireless controlers zou hebben?
Maar is die aansluiting op de nieuwe controller dan geen mini-jack? Dat dat verloopstukje er niet in pastte, ok, maar dan had ik op z'n minst wel verwacht dat er een mini-jack aansluiting gebruikt zou worden voor de communicatorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ook. maar ik heb 1 wired en 1 wireless.
Voordeel van wired : Geen play and charge nodig, kan em ook op me pc gebruiken, en geen zin om een tientje meer uit te geven als die 2de controller toch niet door mij gebruikt word
Tokyo at Night is fantastischquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef Gamedemon het volgende:
Denk je dat je de mooiste banen met PGR3 gezien te hebben...kom je in tokyo..OMFG wat is dat mooi
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
kom ik net thuis, geeft mijn onderbuurman een Xbox 360 release party
ik denk dat ik naar binnen storm, dat ding pak en heeeeel hard wegren
wish me luck![]()
Dat dacht ik ook. Volgens mij kan het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Maar is die aansluiting op de nieuwe controller dan geen mini-jack? Dat dat verloopstukje er niet in pastte, ok, maar dan had ik op z'n minst wel verwacht dat er een mini-jack aansluiting gebruikt zou worden voor de communicator
jah serieus, maar ik had hem vanochtend al geholpen met het aansluiten van Xbox Live enzo. Beetje wegwijs gemaakt met alle coole functies die verborgen zittenquote:
Beide komen ook naar de 360, maar laten nog wel even op zich wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
Komen PES6 en RE5 nou echt eerst uit op de 360?? Als dat zo is namelijk dan ga ik in Januari waarschijnlijk ook z'n geil apparaat aanschaffen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Volgens mij kan het gewoon hoor.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
Xbox 1 headset werkt , geen probleem dus, alleen heb je geen mute knop meer dan
Het ziet er iig erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vond ik het na 5 minuten demo wel welletjes en had ik weer zin om moffen te schietenquote:
PC fanboyquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ziet er iig erg mooi uit, maar om eerlijk te zijn vond ik het na 5 minuten demo wel welletjes en had ik weer zin om moffen te schieten.
Vergeet de typische Xbox doelgroep, dat doet ms namelijk ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef H.Flick het volgende:
Kameo is inderdaad geen game die echt past bij de typische Xbox doelgroep. Maar voor mij is het perfect!
Weet ik het, ik kies gewoon voor shut down en dan gaat-ie uit. Er is volgens mij helemaal geen stand-by... of geen uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Antonieau het volgende:
stand-by of echt 'uit'?
Volgens mij werd daar aan gewerkt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:31 schreef Fillipe het volgende:
Wie maakt binnenkort even een mooi lijstje van alle X360 gamerprofiles van de Fokkers?
Zal je morgen gelijk even toevoegen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:07 schreef Tommie84 het volgende:
Ik ben nog steeds Mottoe NL, ik speel voorlopig alleen maar PGR3. Voeg mij allen toe.![]()
Goed planquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:31 schreef Fillipe het volgende:
Wie maakt binnenkort even een mooi lijstje van alle X360 gamerprofiles van de Fokkers?
Ding staat altijd standby maar dat ik volgens mij gewoon uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Antonieau het volgende:
stand-by of echt 'uit'?
Had je een reserveringskit?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:22 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben net thuis. heb nachtdienst gehad.. ga nu douchen en slapen, hoop vanmiddag als ik wakker ben dat ik een foontje heb gehad van me ouders dat me 360 er is
Mijn WoW verslaving zit er te hard in, hoeveel CoD2 of PD0 ik ook speel, ik blijf dromen over dwergen, gnomes, en gnomeregan. (Ik haat die laatste plek)quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ding staat altijd standby maar dat ik volgens mij gewoon uit
Kameo en CoD2Heb vannacht over elfjes en Duitsers gedroomd
Waar haal je die dingen dan voor 3 tientjes? Ik zie ze niet voor onder de 70quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
dat usb-ding van microsoft bedoelde ik en die kost ook 80 meuro. ik heb zelf een WET, wat een bridge is. er loopt een utp kabel van m'n x360 naar die bridge en de bridge zelf is wireless.
voordeel is dat dat soort dingen al voor een tientje of 3 te verkrijgen zijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ding staat altijd standby maar dat ik volgens mij gewoon uit
Kameo en CoD2Heb vannacht over elfjes en Duitsers gedroomd
Goed topicquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef Fliepke het volgende:
Ik hou van FOK!kers
[XBox 360]Gamertags
Ja is wel handig als iemand nog een overzicht wilt maken, eventueel ondersteunt door een php scriptquote:
Nog niks van gezienquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Twi had toch zo'n script met gamertags? Is dat niks?
Ik moet eigenlijk nog een leuke livetitel erbij hebben... Wat is leuker/drukker op live? PDZ of CoD2?
Zo zie je maar, er komt een ex-collega over de vloer die een diagnose doet en BINGO!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef DaMSWer het volgende:
Ik kom nog even terug op mijn hakkelende Kameo. Net nog als een gek de stad in geweest om een scart kabel te halen. Deze der nu aanzitten, pal 60hz gezet.... en wat denk je... HET WERKT!
Whoehoeeee, ik ben zooooo blij gewoon
in 1 woord : SUPER!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Hellrazor het volgende:
Hoe ziet het nou eruit op een niet hddtv ?
Best netjesquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Hellrazor het volgende:
Hoe ziet het nou eruit op een niet hddtv ?
Don't bother.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, zal wer weer giga te laat zijn, maar ik ga ff wat winkels afbellen of ze er toch niet toevallig ergens eentje hebben liggen, je weet nooit natuurlijk
Yup!quote:
PS2 levert meer opquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een reservering geplaatst voor de XBOX360
Maybe dat ze woensdag bij Dixons binnenkomen![]()
Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik heb al een gamecube en een playstation 2. Eén van de twee wil ik verkopen maar welke
Ik neig naar de gamecube
Ja dat wel maar de spellen erop zijn ook mooierquote:
Whiieeeee, ex-collega's zijn zo nu en dan toch wel super handigquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo zie je maar, er komt een ex-collega over de vloer die een diagnose doet en BINGO!
Was alleen wat ge-desoriënteerd, liep zo damswer's slaapkamer in, in plaats van het appartement uit. Dat krijg je als je doodmoe bent..........(en er nooit geweest bent)
Beeld is ook een stuk beter geworden, niet waar?
Gamecube levert weinig op. Echter; als Zelda je interesse niet heeft blijft er vrijwel niets over om nog naar uit te kijken. (zo zit het bij mij althans)quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een reservering geplaatst voor de XBOX360
Maybe dat ze woensdag bij Dixons binnenkomen![]()
Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik heb al een gamecube en een playstation 2. Eén van de twee wil ik verkopen maar welke
Ik neig naar de gamecube
Hatsikidee dan je GC wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de spellen erop zijn ook mooierHet gaat me eigenlijk niet zo zeer om het geld maar meer omdat ik geen drie consoles wil hebben
Ik hoorde het nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Whiieeeee, ex-collega's zijn zo nu en dan toch wel super handig![]()
En zei al 2x dat is de slaapkamer!! hahaha
Ok dan is mijn keuze gemaakt en gaat de GC wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Gamecube levert weinig op. Echter; als Zelda je interesse niet heeft blijft er vrijwel niets over om nog naar uit te kijken. (zo zit het bij mij althans)
Je kunt de bandwith instellen (waaronder de communicatie), waraschijnlijk heeft 1 van de de medespelers de communicatie uitstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef Fillipe het volgende:
Krijg vaak als ik een racesessie (PGR3) wil joinen op Live de melding: Cannot communicate with all players. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Af en toe krijg ik die melding niet en dan kan ik heerlijk racen zonder lag of wat dan ook
Die kan je vast ook wel weer ruilen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan en heb geen game gekocht vandaag. Eerst Kameo en Condemned uitspelen, dan pas nieuwe games kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |