OK, als je het zo bekijkt vind ik het wel een goede zaak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
dat laatste willen ze dus juist tegen gaan lijkt me! Anders weet je echt niet meer wie wie is op een gegeven moment. Zie het meer als een optie om je gamertag te veranderen die je vroeger hebt gekozen en nu op bent uitgekeken
je hebt wel gelijk dat de spellen van de originele xbox tegenvielen (qua speelbaarheid) in vergelijking met die op de originele psx. Daarom wacht ik ook nog even af.. ik vind het wel veelbelovend echter, maar nog niet veelbeleovend genoeg om een dergelijke grote uitgave te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OK, als je het zo bekijkt vind ik het wel een goede zaak.
en Gamedemon, ik ben zeker wel geïnteresseerd in de Xbox360. Ik kijk er alleen vrij kritisch naar, omdat ik (en velen met mij) mijn geld slechts één keer kan uitgeven.
Ik wil mijn next-gen ervaring compleet maken met een plasma HDscherm, 7.1 surround system en een bierkoeler
En als ik dan de current-gen systemen bekijk dan heeft PS2 de beste spellen, naar mijn smaak. Net als de PSX in de vorige generatie.
Van de Xbox kan alleen Ninja Gaiden mij bekoren, maar niet genoeg om een uitgave te rechtvaardigen. Aangezien NG zeer waarschijnlijk BC is met de X360 heb ik ook interesse in de X360.
Ik heb op de demo-units al mogen/kunnen spelen met Kameo, Call of Duty en PGR3, en het is grappig, maar niet dat ik zeg; zo daar ga ik eens grof geld voor neertellen.
Maar nogmaals, dat is mijn mening, en de beslissing of ik een PS3 of X360 ga kopen naast m'n Revo (mits niet te duur) zal gemaakt worden op basis van spellen die uit zijn, en niet wat beloofd wordt. Zowel Sony als MS heeft een geschiedenis van hype-till-you-drop.
nou jah altijd goedkoper dan 80 euro dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
dat usb-ding van microsoft bedoelde ik en die kost ook 80 meuro. ik heb zelf een WET, wat een bridge is. er loopt een utp kabel van m'n x360 naar die bridge en de bridge zelf is wireless.
voordeel is dat dat soort dingen al voor een tientje of 3 te verkrijgen zijn.
gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die nog normaal nadacht in NLquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk dat de spellen van de originele xbox tegenvielen (qua speelbaarheid) in vergelijking met die op de originele psx. Daarom wacht ik ook nog even af.. ik vind het wel veelbelovend echter, maar nog niet veelbeleovend genoeg om een dergelijke grote uitgave te rechtvaardigen.
Je hebt pas recht van spreken als je ALLE games van beide consoles hebt gespeeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk dat de spellen van de originele xbox tegenvielen (qua speelbaarheid) in vergelijking met die op de originele psx. Daarom wacht ik ook nog even af.. ik vind het wel veelbelovend echter, maar nog niet veelbeleovend genoeg om een dergelijke grote uitgave te rechtvaardigen.
Als je race en schietspellen niet leuk vind blijven er maar 3 games over op de Xboxquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hebt pas recht van spreken als je ALLE games van beide consoles hebt gespeeld
maar aangezien je maar 3 games hebt en dan al je oordeel klaar hebt ben je niet serieus te nemen.
Genoeg speeldbaarheid op de orginele xbox
Stond jij toevallig vanmiddag rond 12u ook bij de Dixons Lijnbaan je 360 op te halen, of was dat een ander? Ik kwam dus mn 360 ophalen, die gasten gelijk opgelucht dat de mystery pre-order terecht was. Zat ook echt een briefje op met "reserveringspakket ???"quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan mijn naam elke week te gaan veranderen, maar ooit heb ik mijn huidige naam uitgekozen bij zo'n proefdingetje en ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk... maar ja, lekker boeiend.
Als iemand me wil toevoegen mijn gamertag (waar ik dus niet tevreden over ben) is HerrFlick NL. Ik heb alleen geen PGR of wat dan ook, dus online gaat nog niet lukken (alleen Kameo Co-op)
mwah.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef kepler het volgende:
[..]
nou jah altijd goedkoper dan 80 euro dus
3 tientjes +game + xbox 1 headsetquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat kost zon live abbonement eigenlijk?
Per jaar dus eigenlijk 60quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
per jaar of per maand
Was jij de pre-order zonder naam?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Stond jij toevallig vanmiddag rond 12u ook bij de Dixons Lijnbaan je 360 op te halen, of was dat een ander? Ik kwam dus mn 360 ophalen, die gasten gelijk opgelucht dat de mystery pre-order terecht was. Zat ook echt een briefje op met "reserveringspakket ???"![]()
ja, ethernet kabel is en blijft ethernet kabel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:08 schreef M.Melandri het volgende:
ik heb een vraagje kan die ethernet kabel van de ps2 ook in de 360?
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik neem aan dat er gewoon een standaard utp aansluiting op zit.
ok bedanktquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, ethernet kabel is en blijft ethernet kabel.
PGR3quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:12 schreef Antonieau het volgende:
ik heb em ook besteld, nog niet binnen... maar wat zijn nou de beste spellen, ik kan maar niet kiezen
wanneer besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:12 schreef Antonieau het volgende:
ik heb em ook besteld, nog niet binnen... maar wat zijn nou de beste spellen, ik kan maar niet kiezen
ik doe de triggers met mn wijsvinger... dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die triggers nou eigenlijk met mijn middelvingers indrukken? Want ik doe het nog steeds met mijn wijsvingers, net als bij de originele Xbox.
je MOET niks natuurlijk, en aangezien er zowel bij PGR3 als Kameo geen belangrijke functie onder die Shoulderbuttons zitten doe ik het ook met me wijsvingers, en als ik camera wil veranderen dan haal ik me vinger van de Brake af bij PGR3 en klik ik erop.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik die triggers nou eigenlijk met mijn middelvingers indrukken? Want ik doe het nog steeds met mijn wijsvingers, net als bij de originele Xbox.
met de wijsvinger. of moet je soms allebei de R triggers op hetzelfde moment gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef H.Flick het volgende:
You're fucked.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:14 schreef Antonieau het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met race-spellen
topquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Fantastische dag gehad en vind de 360 UBER heersen
Romantisch !!quote:
imo is kameo mooi, maar zeker niet de mooiste 360 game...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Fantastische dag gehad en vind de 360 UBER heersen
Ipv silver, goud! Dikke prima. Nou mensen drop de gamertags hier en dan zie ik u wel weer online. Tevens switch gekocht dus dat is ook weer geregeld!quote:Your services
Service name Status
Xbox360 Signup Trial 1 Month Gold Subscription to Xbox Live Enabled
Dit is volgens mij de classic, probeer de demo gewoon eens. Dan speel je de evolved versiequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
Tief nou eens op hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
lijkt gewoon een oude shooter in een nieuws jasje, dit xbox360 screenshot ziet er niet er goed uit vind ik.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Het is gebeurt! Ik ben mijn wireless controller voor het eerst kwijt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Dat gebeurde mij dus al na vijf minutenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon spelen. Niet zeuren, gewoon die demo downenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef Antonieau het volgende:
De screenshots van Geometry wars lijken wel op het inmiddels antieke Arkanoid die je op zo'n kast kon spelen.
Dat is van de classic versie...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
We hebben samen een enorme kop, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Legendkiller het volgende:
Of heb ik gewoon een enorme kop?
Een investering?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, ben zeer blij dat ik hem gekocht heb, ook al was het natuurlijk even een investering.
De advanced scart i.c.m. optisch geluid klinkt schitterend. Was samen met een maat van me Call of Duty 2 aan het doen en je hebt echt het idee middenin een gevecht te zitten. Iedereen schreeuwt, geven aanwijzingen, zeggen dat je ze moet dekken, etc. Juist omdat ik de PC versie nog niet gespeeld had vond ik het zeer tof (zal dan ook wel weinig verschillen op geluidsgebied)
Ook Kameo, PGR 3 en (in iets mindere mate) PD0 doen het erg goed bij mij. Ben natuurlijk ook meteen even Live gegaan (voor het eerst, nooit met de Xbox gedaan) en dat is erg leuk. Enige puntje van kritiek is de headset, die is zo klein dat ik steeds de haren uit m'n hoofd trek als ik hem van m'n hoofd afhaal. Of heb ik gewoon een enorme kop?
En ik ook, die tyfusheadset doet me gewoon zeer aan m'n kopquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
We hebben samen een enorme kop, denk ik
Ja ik hoop dat er snel een mooiere komt of zijn die er al?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik ook, die tyfusheadset doet me gewoon zeer aan m'n kop. Goedkoop kutding.
Bij mij het zelfde, een dikke 2 maanden geleden gereserveerd. Helemaal boven aan de reserveringslijst krijgen ze er gewoon geen één van het hoofdkantoor. Krijgt die klote e-plaza voorrang. Mag minstens wachten tot de kerst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:36 schreef Dromer het volgende:
K*T Bart Smit. Maanden vantevoren gereserveerd, vrijdag meteen besteld, maandag belden ze dat ie werd klaargezet voor verzending en nu niks...
Dat gaat op zijn vroegst dinsdag worden
neequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Kan je de oude headset gebruiken op de nieuwe controller?
same herequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:20 schreef Elcrondo het volgende:
[..]
Bij mij het zelfde, een dikke 2 maanden geleden gereserveerd. Helemaal boven aan de reserveringslijst krijgen ze er gewoon geen één van het hoofdkantoor. Krijgt die klote e-plaza voorrang. Mag minstens wachten tot de kerst.
Dus heb me gauw nog maar ergens anders op een reserveringslijst laten zetten. Stond daar 3de nu 2de, want ze kregen er ook maar één uitgeleverd van microsoft.
Kan je ook nu al uit de schappen vissen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef Antonieau het volgende:
ik denk dat ik CoD2, kameo en fifa maar ook reserveer voordat die ook op zijn
Ik had alleen bij de intro dat ie wat bleef haken , daarna ging ie als een treinquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef DaMSWer het volgende:
Ik kom nog even terug op mijn hakkelende Kameo. Net nog als een gek de stad in geweest om een scart kabel te halen. Deze der nu aanzitten, pal 60hz gezet.... en wat denk je... HET WERKT!
Whoehoeeee, ik ben zooooo blij gewoon
Als je ooit geld over hebt zo'n andere kabel nemen en je bent daar vanafquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had alleen bij de intro dat ie wat bleef haken , daarna ging ie als een trein
voor een intro van 10 seconde?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Als je ooit geld over hebt zo'n andere kabel nemen en je bent daar vanaf
Heb der nu een advanced scart av kabel aan gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef Antonieau het volgende:
wat voor kabel DaMSWer?
Volgende maand doe ik et mischien, vandaag genoeg centjes uitgegevenquote:
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV hadquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:35 schreef LuukBes het volgende:
Waar is die Fok review-gast die roept dat er een groot verschil zou zijn tussen 360-normale-TV en Xbox-normale-TV.
Ga met de muis over de plaatjes voor een 360 of Xbox screen ter vergelijk.
http://www.gamespot.com/features/6140621/index.html
Leugenaar.
Toch zie je duidelijk het verschil hoor:quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV had
CoD2 is dezelfde op de PC en de Xbox 360quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef rammes het volgende:
wat ik me afvraag, is cod2 precies het zelfde wat betreft verhaal als de versie voor de pc? omdat ik ook iets gevonden had over cod2 red.... of zoiets..
Het artikel spreekt je tegen, en illustreert het vervolgens ook nog perfect met screens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV had
i dont care wat het artikel zegtquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Het artikel spreekt je tegen, en illustreert het vervolgens ook nog perfect met screens.
Het is eerder de grootste bullshit dat er een groot verschil is. HDTV is gewoon een must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |