Kan je ook nu al uit de schappen vissen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef Antonieau het volgende:
ik denk dat ik CoD2, kameo en fifa maar ook reserveer voordat die ook op zijn
Ik had alleen bij de intro dat ie wat bleef haken , daarna ging ie als een treinquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef DaMSWer het volgende:
Ik kom nog even terug op mijn hakkelende Kameo. Net nog als een gek de stad in geweest om een scart kabel te halen. Deze der nu aanzitten, pal 60hz gezet.... en wat denk je... HET WERKT!
Whoehoeeee, ik ben zooooo blij gewoon
Als je ooit geld over hebt zo'n andere kabel nemen en je bent daar vanafquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had alleen bij de intro dat ie wat bleef haken , daarna ging ie als een trein
voor een intro van 10 seconde?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Als je ooit geld over hebt zo'n andere kabel nemen en je bent daar vanaf
Heb der nu een advanced scart av kabel aan gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef Antonieau het volgende:
wat voor kabel DaMSWer?
Volgende maand doe ik et mischien, vandaag genoeg centjes uitgegevenquote:
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV hadquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:35 schreef LuukBes het volgende:
Waar is die Fok review-gast die roept dat er een groot verschil zou zijn tussen 360-normale-TV en Xbox-normale-TV.
Ga met de muis over de plaatjes voor een 360 of Xbox screen ter vergelijk.
http://www.gamespot.com/features/6140621/index.html
Leugenaar.
Toch zie je duidelijk het verschil hoor:quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV had
CoD2 is dezelfde op de PC en de Xbox 360quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef rammes het volgende:
wat ik me afvraag, is cod2 precies het zelfde wat betreft verhaal als de versie voor de pc? omdat ik ook iets gevonden had over cod2 red.... of zoiets..
Het artikel spreekt je tegen, en illustreert het vervolgens ook nog perfect met screens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 en ik heb serieus absoluut geen drang om een HDTV te gaan halen, echt grootste bullshit ooit dat het een xbox 1 zou zijn als je geen HDTV had
i dont care wat het artikel zegtquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Het artikel spreekt je tegen, en illustreert het vervolgens ook nog perfect met screens.
Het is eerder de grootste bullshit dat er een groot verschil is. HDTV is gewoon een must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |