in 1 woord : SUPER!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Hellrazor het volgende:
Hoe ziet het nou eruit op een niet hddtv ?
Best netjesquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Hellrazor het volgende:
Hoe ziet het nou eruit op een niet hddtv ?
Don't bother.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:38 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, zal wer weer giga te laat zijn, maar ik ga ff wat winkels afbellen of ze er toch niet toevallig ergens eentje hebben liggen, je weet nooit natuurlijk
Yup!quote:
PS2 levert meer opquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een reservering geplaatst voor de XBOX360
Maybe dat ze woensdag bij Dixons binnenkomen![]()
Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik heb al een gamecube en een playstation 2. Eén van de twee wil ik verkopen maar welke
Ik neig naar de gamecube
Ja dat wel maar de spellen erop zijn ook mooierquote:
Whiieeeee, ex-collega's zijn zo nu en dan toch wel super handigquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo zie je maar, er komt een ex-collega over de vloer die een diagnose doet en BINGO!
Was alleen wat ge-desoriënteerd, liep zo damswer's slaapkamer in, in plaats van het appartement uit. Dat krijg je als je doodmoe bent..........(en er nooit geweest bent)
Beeld is ook een stuk beter geworden, niet waar?
Gamecube levert weinig op. Echter; als Zelda je interesse niet heeft blijft er vrijwel niets over om nog naar uit te kijken. (zo zit het bij mij althans)quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:35 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een reservering geplaatst voor de XBOX360
Maybe dat ze woensdag bij Dixons binnenkomen![]()
Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik heb al een gamecube en een playstation 2. Eén van de twee wil ik verkopen maar welke
Ik neig naar de gamecube
Hatsikidee dan je GC wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de spellen erop zijn ook mooierHet gaat me eigenlijk niet zo zeer om het geld maar meer omdat ik geen drie consoles wil hebben
Ik hoorde het nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Whiieeeee, ex-collega's zijn zo nu en dan toch wel super handig![]()
En zei al 2x dat is de slaapkamer!! hahaha
Ok dan is mijn keuze gemaakt en gaat de GC wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Gamecube levert weinig op. Echter; als Zelda je interesse niet heeft blijft er vrijwel niets over om nog naar uit te kijken. (zo zit het bij mij althans)
Je kunt de bandwith instellen (waaronder de communicatie), waraschijnlijk heeft 1 van de de medespelers de communicatie uitstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef Fillipe het volgende:
Krijg vaak als ik een racesessie (PGR3) wil joinen op Live de melding: Cannot communicate with all players. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Af en toe krijg ik die melding niet en dan kan ik heerlijk racen zonder lag of wat dan ook
Die kan je vast ook wel weer ruilen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan en heb geen game gekocht vandaag. Eerst Kameo en Condemned uitspelen, dan pas nieuwe games kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |