quote:'s Nachts in de rij voor nieuwe Xbox
Uitgegeven: 2 december 2005 07:42
Laatst gewijzigd: 2 december 2005 14:16
UTRECHT- De Europese lancering van Microsofts nieuwe spelcomputer is een feit. In de nacht van donderdag op vrijdag konden de eerste gelukkigen hun Xbox 360 ophalen. Met de console waagt Microsoft een aanval op de dominante positie van Sony. De Japanse elektronicagigant komt volgend jaar met de Playstation 3.Voorgaande topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38
http://www.joystiq.com/entry/1234000297070594/quote:One of our intrepid readers compared the current U.S. backward-compatibility games list for the Xbox 360 with an older version saved locally, and came up with a few missing titles that had been included before.
After comparing the current list with the one transferred to an Excel spreadsheet a while back, he concluded that the following games had been excised from the master list (in its current form)—Catwoman, Codename: Kids Next Door, Curse: The Eye of Isis, NBA LIVE 2003, Sid Meier’s Pirates, and Star Wars: The Clone Wars. [UPDATE: dvdguy found a few more removed earlier—Blinx 2, FIFA World Cup 2002, Grabbed by the Ghoulies, Legends of Wrestling, Rugby 2005, and Tom Clancy’s Ghost Recon 2. Check out this early IGN copy of this list to run a comparison.]
Considering the plan to keep adding games to the BC list as time goes on, it’s a little discouraging to see titles removed from the list. If the BC team found severe bugs while running the games on the 360, however, it makes sense to take them off the master list until they can be fixed. Props to Excel aficionados everywhere, but Catwoman most likely won’t be missed.
Zitten alle kabels goed vast achterin?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:58 schreef febster het volgende:
Help, als ik hem aanzet geeft hij een rode ring en doet niks?
Ik heb al meer mensen met dat probleem gelezen. Hij reboot dan elke keer? Zo ja terug brengen want hij is stuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten alle kabels goed vast achterin?
Idem hier! Ben meer een pc gamer, maar heb ook een 'normale X-doos' en wil die wel eerst kwijt als ik een xbox 360 aanschaf!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
gaat wel een topper worden hoor. Zo duur is hij niet voor een launchprijs, en het aantal spellen komt wel goed.
Ik ben geen consolegamer, maar als hij een beetje ingeburgerd is zal ik er ook wel een kopen denk ik.
je houdt je oudequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef wc-eend het volgende:
Als je live hebt op je oude x doos, en je zet hem om naar je nieuwe x doos 360, behoud je dan je gamertag of maak je een nieuwe aan?
Ja dat was het foutjequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten alle kabels goed vast achterin?
Kameo is leuk hoor, daar niet van, alleen die encounter was gewoon super saaiquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zit hier met een gigantische smile. In elk topic waar ik postte dat Kameo waarschijnlijk niet all that zou worden werd ik zowat gelyncht. En nu, lees de reacties............
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn begint toch aardig te kriebelen als ik dat zo allemaal zie
We moeten nog maar ff wachten Spenkyquote:
tskquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Kwam net terug uit A'dam en de Bart Smit heeft hem netjes op tijd geleverd. Is nu aangesloten, aangemeld en PGR3 zit erin.
alleen vervelend dat ik officieel thuis aan het werk ben
gaat het niet over na een paar seconden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef DaMSWer het volgende:
De boel aangesloten, maar als Kameo start dan schokt het beeld als een gek
Dit is bij het "press start" gedeelte zo, en ook tijdens de gehele intro
Meer mensen dit probleem? Want hoop toch echt niet dat ik een stukkend exemplaar heb
hhm en als je begint met spelen? Of is het bij alle spellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, hij blijft hakkelen. Heb de disc ook al omgewisseld, maar hij schokt nog steeds
Dan ben ik toch bang dat jij één van die 3% bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, hij blijft hakkelen. Heb de disc ook al omgewisseld, maar hij schokt nog steeds
jaaaquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten nog maar ff wachten Spenky
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan ben ik toch bang dat jij één van die 3% bent.
Mogelijk eventjes terug naar winkel?quote:
Staat PAL60 aan? Zoja, die uitzetten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef DaMSWer het volgende:
Nope, staat op 50hzquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Staat PAL60 aan? Zoja, die uitzetten.
PGR3 is juist iets realistischer gewordenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
qua racing games zou ik eerder op testdrive wachten pgr3 lijkt me niks. pgr1 in een wat mooier jasje. extreem onrealitisch rijden op suffe circuits. Ik zou toch gaan voor kameo en cod2
het beste spel ooi vind ik nu nog steeds Medievil van de eerste playstation met dat skeletje, ik heb sindsdien geen beter spel gezien. alleen oddworld kwam nog in de buurt.
Quelle honeur!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mn eerste friend staat in de lijst: Ceased2be
Edit:
360 gamers met tag:
Ceased2be - Ceased2be
robhimself.2 - Stig NL
ik heb natuurlijk voornamelijk als refeerentiepunt pgr1 op de originele x-box . ik heb dat spel dus en ik vind het erg heel erg slecht. de auto reageert niet zoals hij moet doen en de circuits zijn saai en lellijk en de replay waarde is 0. veel mooier is de need for speed serie, die ik wel leuk vond (op de originele playstation) .quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3 is juist iets realistischer geworden
testdrive is trouwens ook niet realistisch toch?
PGR3 en realistischer? Ja, realistischer dan 3, maar de wagens zweven nog steeds over het asfalt. Er is geen grip nix.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3 is juist iets realistischer geworden
testdrive is trouwens ook niet realistisch toch?
Dat zeiden ze ook van de Xbox, ik zit nog te wachten op die vette games.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef =HellFire= het volgende:
Ik weet wel, dat als je nu nog niet overtuigd bent van de games, dat volgend jaar (jan/feb) wel zeker het geval zal zijn. Dit is nog maar het begin van de 360 he....![]()
Mooie toekomst in het verschiet!
Met een tegenvallende Sudeki en doorgeschoven Kameo was de Xbox ook iets minder dan ik gehoopt had, maar heb wel vertrouwen in de 360 hoor. Vooral van Mistwalkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van de Xbox, ik zit nog te wachten op die vette games.....
Je hebt gekozen voor zilver van 0 dollar, dan krijg je idd een 30 day trial Gold membership. Ik add je evenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:10 schreef Fillipe het volgende:
Voeg me maar even toe op Xbox Live: Fillipe
Dan zie ik jullie vanzelf wel
En over dat Gold Membership, neen ik heb niets ingevuld. Maar ik kan echt online racen al dus ik gok dat ik ook echt een Gold Trial heb ipv een Silver.
Zo en nu even een switch kopen
gek, reboot misschien? Hier werkte het wel in 1 keerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Het enige wat ik nu niet voor mekaar krijg is die media connect. ik krijg een code van m'n 360 en ik installeer het pakketje op m'n laptop maar ik hoef nergens die code in te vullen en m'n 360 ontdekt m'n laptop niet? (andersom wel)
werkt dat niet alleen met windows media center ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Het enige wat ik nu niet voor mekaar krijg is die media connect. ik krijg een code van m'n 360 en ik installeer het pakketje op m'n laptop maar ik hoef nergens die code in te vullen en m'n 360 ontdekt m'n laptop niet? (andersom wel)
als ik ooit weer een 360 in de winkel kan vinden dan zal ik eens goed kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
De wagens vind ik wel over het asfalt zweven, maar dat boeit niet, want het is PGR en geen Forza.
Het speelt gewoon erg lekker.
Ik heb binnenkort een nieuw abonnement bij mijn telefoon nodig.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is dat ik totaal geen geld ervoor heb
Voicemail ontvangen.quote:
en 1 ms point is hoeveel euro?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag trouwens net dat je je gamertag kunt wijzigen, maar dat kost wel 800 Microsoft punten... vind ik nogal veel eigenlijk.
Zet file & printer sharing aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Geen flauw idee, maar de meeste dingen kosten onder de 20 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en 1 ms point is hoeveel euro?
ik denk dat ze dit doen zodat niet iedereen elke dag een andere gamertag heeft....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag trouwens net dat je je gamertag kunt wijzigen, maar dat kost wel 800 Microsoft punten... vind ik nogal veel eigenlijk.
msn me ffies, of neem em opquote:
Aight!quote:
stond al aan, maar ik kan wel muziek en plaatjes browsen maar video kan dan weer niet? (heb geen media center pc staan overigens)quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zet file & printer sharing aanBij de eigenschappen van je LAN verbinding.
je kan geen video's kijken zonder media centerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
stond al aan, maar ik kan wel muziek en plaatjes browsen maar video kan dan weer niet? (heb geen media center pc staan overigens)
en ik vertik het om de handleiding door te lezen
dus je moet 10 euro betalen om je naam te mogen wijzigen? Respect to Microsoft, they found an easy way to make money.......again.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef Emerica het volgende:
200 punten is 2,50
Gedeeld door 200 en je hebt de prijs van 1 punt
met een wireless kaartje wel, had zelf nog een WET staan van Belkin waar ik nu wireless mee op live zit. is een wat minder charmante oplossing dan dat usb ding van MS zelf maar het werk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef Semargofni het volgende:
Kan je met xbox ook draadloos online?
Net even de stad in gegaan om te kijken of ze ergens nog een hadden niet dus maar ja was te verwachten. Wel nog genoeg accesoires e.d.
Als je niet geintresseerd bent in de xbox rot dan aub op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus je moet 10 euro betalen om je naam te mogen wijzigen? Respect to Microsoft, they found an easy way to make money.......again.
Als je even kijkt hoe vaak mensen hun MSN-naam wijzigen...
dat laatste willen ze dus juist tegen gaan lijkt me! Anders weet je echt niet meer wie wie is op een gegeven moment. Zie het meer als een optie om je gamertag te veranderen die je vroeger hebt gekozen en nu op bent uitgekekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus je moet 10 euro betalen om je naam te mogen wijzigen? Respect to Microsoft, they found an easy way to make money.......again.
Ja, draadloze ding kost wel 80 euroquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef Semargofni het volgende:
Kan je met xbox ook draadloos online?
Net even de stad in gegaan om te kijken of ze ergens nog een hadden niet dus maar ja was te verwachten. Wel nog genoeg accesoires e.d.
Volgens mij snap jij het hele gamertag idee niet helemaal...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan mijn naam elke week te gaan veranderen, maar ooit heb ik mijn huidige naam uitgekozen bij zo'n proefdingetje en ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk... maar ja, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je niet geintresseerd bent in de xbox rot dan aub op.
Geen goede games op de xbox? stront in je ogen? kronkel in je kop?
En die gamertag wijzigen vind ik een prima zaak, gewoon 1 naam voor altijd , klaar
Geen gezeik zoals op de pc dat je met 10 john doe's rondloopt, nee gewoon ieder een vaste naam dan herken je elkaar
als ik Ceased2B begrijp kan je ook gewoon een USB-wireless ding gebruiken. Kosten maar 20 euro geloofquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, draadloze ding kost wel 80 euro
Oh dat is dan wel erg vetquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik Ceased2B begrijp kan je ook gewoon een USB-wireless ding gebruiken. Kosten maar 20 euro geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |