Zoals ik al zei ben ik het iig met jou en Altreidez eens. Ja het is irritant maar ik laat geen 2 jets, een aanvalshelicopter en een BH zonder slag of stoot weg vliegen. Daarnaast kan je altijd nog onderop het vliegdekschip spawnen en een bootje pakken. De reden dat het op Gulf weinig gebeurt is omdat het gevecht zich daar 9 v/d 10 op het land afspeelt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef hg het volgende:
Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
Ik was daar bij als USMC totdat de server de hik kreeg en (vrijwel) iedereen eruit spuugde en vond het voorval hartstikke meevallen, er zijn twee spawnpunten op het schip, een kan geraakt worden door arty en de andere is in het buik het schip met rubberbootjes. Dus dan spawn je toch even daar OF op het eilandje met je eigen arty. Geen probleem dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef hg het volgende:
[..]
Toen ik door had dat dat "not done" was ben ik er ook mee opgehouden. Als je in het commanderscreen bezig bent moet je heel goed opletten om alle berichten nog te kunnen lezen. Overigens had de USMC in dat potje heel af en toe en heel eventjes een vlag op het eiland. Zeker niet "al lang". De laatste keer toen ik doorhad dat ik gewaarschuwd werd zeker niet. Toen stonden er wel 10 man op het vliegdekschip te wachten. Persoonlijk vind ik het tactisch gezien een goede manier om de luchtmacht van de USMC aan de grond te houden. Tuurlijk is het vervelend als je iedere keer granaten op je kuif krijgt, maar het is niet zo dat je hulpeloos bent. Over het algemeen wordt artillery op het vliegveld van de tegenstander, net als airstrikes, toch niet als spawncampen gezien?. Zeker bij Wake ben je anders als China wel erg in het nadeel, omdat je geen vast vliegveld hebt. Het vliegveld dat je wel hebt kan worden veroverd en op alle manieren gebombardeerd worden. Bij een goed USMC team is het op Wake heel moeilijk om als China te winnen. 1 van de taktieken bij Wake 1942 was dan ook om snel het vliegdekschip van de US in de grond te boren, anders kon je het zo goed als shaken.
Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
Ik pas voor wake.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik stem voor Urban Shuffle (1 of 2 rounds per map ?) incl Wake.
Nog meer mensen ?
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 20 topicsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:31 schreef MiloKusje het volgende:
Mensen maak een IRC channel voor BF2'ende FoKkers!!! , zodat we samen kunnen gamenen de rest kunnen inmaken
![]()
Post btw ff je nicknames!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:36 schreef MiloKusje het volgende:
/Edit : ik bedoel wel het echt spel he!! geen BF2 Demo!!!
klote morpheusnu ben ik kei geil door die elisha !!! ik zal haar nooit krijgen
![]()
![]()
![]()
Lastig hé, normale zinnen typen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:41 schreef MiloKusje het volgende:
wat is de memberlist van de clansite ? kan ik bof ook joinen ? k ben corporal
Oh my God, Ben ik ook nog zo dom geweest met mijn vorige post! Lol had de eerste post niet goed gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:43 schreef MiloKusje het volgende:
omg... ben ook zo dom bezig met mijn vorige post !!! lol had 1ste post neit afgelezensoz
![]()
en morph .. thx
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Oh my God, Ben ik ook nog zo dom geweest met mijn vorige post! Lol had de eerste post niet goed gelezenSorry
![]()
En Morpheus, bedankt!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja gvd in het leger is het ook niet zo makkelijk om ergens bij te komen, enige vorm van ontgroening moet je wel succesvol doorstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef MiloKusje het volgende:
lol , wahaha .... ik werk bij een krant, dus weet ik heus wel hoe je normale zinnen moet typen.
Beetje triest om zo'n bericht te posten.
Ik typte het bericht namelijk te snel.
We zullen m vanavond de 'eikel'-treatment gevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:47 schreef Fillipe het volgende:
Ja gvd in het leger is het ook niet zo makkelijk om ergens bij te komen, enige vorm van ontgroening moet je wel succesvol doorstaan.
Euhm, vast wel. Weet niet precies hoelaat, want m'n geliefdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zullen m vanavond de 'eikel'-treatment gevenThe hunt...
![]()
Doe je vanavond ook mee ?
Echt liefde is....meejuichen als hij een virtuele oorlog heeft gewonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:54 schreef Fillipe het volgende:
Euhm, vast wel. Weet niet precies hoelaat, want m'n geliefdeis er ook vanavond, maar moet lukken om een uurtje of 2 of 3 mee te sprokkelen
Haha, ja dat zou wel wat zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Echt liefde is....meejuichen als hij een virtuele oorlog heeft gewonnen
Ik heb je toestemming gegevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:56 schreef MiloKusje het volgende:
wordt die validation email meteen gestuurd, of moeten jullie toestemming geven ?
Warm onthaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Lastig hé, normale zinnen typen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef -Dries- het volgende:
*zet 7 euro in op Filippe*
Nou nee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef MiloKusje het volgende:
lol , jij bent dus de zeikslet hier ?![]()
quote:: P -> doet het trouwens wel ... en dat is dus ook een msn smiley, dus om het beter te formuleren doen
de meeste smileys van msn het hier niet.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef -Dries- het volgende:
*zet 7 euro in op Filippe*
Ja hij speelt regelmatig op de server maar welke naam hij nou gebruikt hier weet ik ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef escape_nl het volgende:
@ Mitch, het geld is onderweg.
Wie is [BoF]Mark1986?
Onder welke naam staat ie hier?
Hij was gister op de server en was goed bezig
Daar zouden ze nogal vreemd van opkijken hier op me stagequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Straks nog even knallen Dries'ke?
gaat vanzelf.. :/ als een vijandelijk toestel langskomt komt er een hokje omheen en gaat tuut tuut tuuuuuuuut .. en dan hopen dat ie rechtdoor blijft vliegen anders mis je allesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Gunner het volgende:
Even uit het vorige topic:
Voor de fly-boys onder ons (ben gister net ff wat te vaak door Domo uit de lucht gehaald)
Hoe krijg je een lock met air-to-air missiles in een plane? Of zit er in die jet van de chinezen op Dalian Plant geen guided missiles?
Niet iedereen is zo cool als ons.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
WTF Wat is dat hier met die "msn meisje van 11" naam die hier de eerste keer posten het licht denkt te hebben uitgevonden??Inderdaad tijd voor een Eikel hunt! (Het is herfst niet waar....
Komt een beetje binnen zeilen bij topic nr 40, denkt meteen dat hij het wiel heeft uitgevonden. Puhleassseequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef -Dries- het volgende:
Niet iedereen is zo cool als ons.....![]()
We bedoelen t lief hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe lief zijn jongens!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Zal je zien, komt MiloKusje vanavond op de server knalt ze hij iedereen iedereen overhoop.. es kijken of we dan nog zo'n grote mond hebben
Z'n statistieken zijn nog slechter dan die van mij en dan heb ik het vooral over de belangrijke statistieken als K/D ratio etc maar goed wie weetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Zal je zien, komt MiloKusje vanavond op de server knalt ze iedereen iedereen overhoop.. es kijken of we dan nog zo'n grote mond hebben
hehequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Het antwoord daarop moet ik je schuldig blijven. Die |ccc| berichten komen wel van ons want pas zag ik ze Misterfox feliciteren. Het zou kunnen dat dat via de i3d website gaat. Of dat de functie in BF2RA zit. Dat is iig het progje wat ik gebruik maar ik heb die optie nog niet gevonden.
Ik heb voor gestemd maar ik zit wel met een dilemma wat het beste duidelijk wordt op Gulf of Oman.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb tegen gestemd, ik vind het lame
Ik word weleens gesniped, dat vind ik ook lame.. maar dan ga je t niet ineens verbiedenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb tegen gestemd, ik vind het lame
De ontgroeningquote:
Wow, het wiel en het licht, hij/zij vind dan wel veel uit voor een Br33Z4Hquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Komt een beetje binnen zeilen bij topic nr 40, denkt meteen dat hij het wiel heeft uitgevonden. Puhleasssee![]()
Nooit doen, of je switch naar pistool, of je pakt een kit op van de grond (met G).. daar zitten meestal nog wel kogels in. Reloaden is echt je eigen doodvonnis tekenenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Of je moet herladen midden in een battle, ook heel vervelend
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef nlboy het volgende:
TVP'tje
Pfff 40 delen verder...en niks bijzonders is er langs geweest, allemaal onz.![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Incolumis het volgende:
ow enne, ik sta nog steeds niet bij de xfire lijst :/
Donequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Incolumis het volgende:
ow enne, ik sta nog steeds niet bij de xfire lijst :/
owww niks gezegt danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
DoneWel even ctrl+F5-en
@Diamond, eerst kijken dan schreeuwenOP is allang veranderd en is gelinkt naar het ledenbestand waar je keurig tussenstaat
![]()
En op xfire?? hij vind niks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Incolumis het volgende:
btw, me cb naam is ook Incolumis, dus je kunt me zo vinden en toevoegen
LOL, ik ben vandaag wel wakker zeg.... zag mezelf al over het hoofd bij de Xfire namen, nu zijn naam onder zn plaatje...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Suikermais het volgende:
switchfd mischien ?
Game addictquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
rond 20:30 ben ik erbij eerst nog ff mn buurjongen inmaken met Nba live 06
Juist!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Suikermais het volgende:
en nog een kleine tip. Je hoeft als je met een jeep,apc, of tank over het slagveld dendert niet persé de officiële weg te volgen. Gewoon de kortste weg kiezen..ook al is dat 't ravijn. Die karretjes kunnen meer verdragen dan je denkt..
en dan mn psp ps2 cube en ds nogquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Game addict
Battlefield, Rome Total War, B&W2, NBA....![]()
Ben allang blij dat ik het bij 1 spel kan houden![]()
We zijn erg benieuwd naar je filmpjes!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even terugkomen op arty op schip.
Ik heb voor gestemd. Ik las ook wel dat er als argument langs kwam dat je arty als ondersteuning moet gebruiken van je grondtroepen. De grootste vijand van je grondtroepen zijn de heli's en vliegtuigen. Als je als commander ervoor kan zorgen dat die niet van het schip komen doe je het gewoon goed. Je helpt dan je grondtroepen op de best mogelijke manier, zonder bang te zijn voor teamkills.
Binnenkort kom ik ook weer eens een kijk je nemen, misschien dat ik zondag ff kom knallen. Eerst nog even kijken of ik wat filmpjes in elkaar kan knutselen.
Ik hoop dat het een beetje leuke filmpjes worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd naar je filmpjes!!![]()
Thx voor de tip. Ik heb echt 0 verstand van dit soort zaken. Ik zal er morgen eens naar kijken. Ik vond het zelf ook al groot, maar voor het encoden met xvid was het het dubbele.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Incolumis het volgende:
78mb voor 38 secs is wel veel imo, misschien effe resizen met tmpgenc?
De server was gewoon mijn lokale server, dit was tijdens een lan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
Postman, hoe heb je dat opgenomen mbt tot die view/camera? Je zit gewoon op een ranked server? Maar hoe kan je dit dan zo opnemen?
Free Spectator optie zit toch niet in BF2 of heb ik dat gemist?
Huldequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef jpjedi het volgende:
En weg is tie weer...
Fillipe, je kan weer met een gerust hart komen spelen...De ultimate TK-er is er weer vandoor..![]()
http://www.notclan.nl/index.php?pagina=team
http://bf2s.com/player/Misterfox/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is z'n BF2 naam, dan kan ik kijken of ik em kan perm bannen.
Ow MisterFoxquote:
Bombarderen heb ik pas geoefend met Di3ki3 die dan op de grond stond als artil verkenner...Je moet heeeel vroeg afwerpen. Veel vroeger dan je denkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef Blinker het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je het beste een vliegtuig gebruikt?
Het vliegen gaat me opzich best wel goed af maar het bombarderen alleen niet zo goed
Waar moet je op letten?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet wel heel gek zijn om ooit bij die clan te zitten of te hebben gezeten![]()
Het siert hem zeker niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
Lekker puberaal.
Ik zeg, permban op onze server voor dit ondankbare gedrocht.
Ach je moet altijd iets om te dromen hebben hequote:
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen sorry...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry gasten maar ik kan em pas bannen als hij weer eens op de Server komt....dus waarschuw aub één van de Admins als hij weer eens op de Server is dan kunnen we hem perm bannen.
Ik speel vaak als engineer of antitank...Hoe zouden mijnen en bazooka`s werken met paintballen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:40 schreef nlboy het volgende:
Paintballen...
Nog nooit gedaan, maar als ik zo die site zie ziet het er erg vet uit.
Als ik het goed begrijp heeft hij na z'n vorige actie tegen Fillipe, weer op een zelfde manier misdragen. Express TK's maken levert in mijn boekje een permban op en ik geef het aan bij EA. Hij kreeg de eerste keer slechts een waarschuwing met de boodschap het niet meer te doen en ik zal hem ook nu niet aangeven bij EA, ik vind persoonlijk dat ik dus al aardig coulant ben geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:15 schreef jpjedi het volgende:
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen sorry...![]()
Ach dan mengen we een beetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
hahaha Lijkt me leuk, maar wij hebben al moeite om 4 mensen online bij elkaar te krijgen. Ik denk niet dat het haalbaar is.
Ik praat het ook niet goed en ben het er mee eens dat hij gewoon aso bezig is. ..maar ik geef hem geen perm ban..sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft hij na z'n vorige actie tegen Fillipe, weer op een zelfde manier misdragen. Express TK's maken levert in mijn boekje een permban op en ik geef het aan bij EA. Hij kreeg de eerste keer slechts een waarschuwing met de boodschap het niet meer te doen en ik zal hem ook nu niet aangeven bij EA, ik vind persoonlijk dat ik dus al aardig coulant ben geweest.
Overigens sprak ik geloof ik over een permban maar dat zit nog beetje de pijplijn, t zou net zo goed op een maandban ofzo uit kunnen draaien.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:23 schreef Suikermais het volgende:
Is een avondje gezellig doorhalen in een cafe niks voor jullie ?
Student meldtquote:
blijft een superfilm....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
damn die hebben we nog nooit gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik zelf veel gereden met de motor...Reden ze de Nordschleife? Die is machtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat was van Hello DutchiesThey're on drugs all the time, that's probably why they watch so much Top Gear
-edit-
Top Gear heeft een geweldig item deze keer. De Nurnburgring is een echte klassieker, om je dood te lachen !
Kwam gewoon het terrein van de tv toren niet af! Sjiesus. op een gegeven moment hoorde ik die chopper overal ook al was hij er niet eens. Ik heb ze 1 keer een voltreffer kunnen geven maar dat was mijn enige wapenfeit die rondequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het was erg gezellig en druk vanavond (nu nog steeds trouwens)![]()
Enne iedereen weet inmiddels wel wie tm|DeFalco isMet name Jedi en Incolumis
![]()
Ik geloof dat ze nog geen 10 sec in een tank zaten of ze waren al weg![]()
Ik mocht een ronde meevliegen met hem maar wat kan hij goed vliegen met een cobra/attacker ..!! Domo kan het erg goed maar hij is er meesterlijk in... Heel de tijd met zijn neus naar zijn doel vliegen en er rondjes omheen draaien en alles schiet hij ook raakWas op Sharqi geloof ik en heel de tijd rondjes om dat hoge gebouw (station) vliegen van de USMC, ik hoefde alleen maar me linkermuisknop ingedrukt te houden geloof ik
![]()
Had gelijk iets van 70 ptn en hij 90.
Een mannetje die je niet tegen moet hebben want dan ben je kansloos...
Zo genoeg complimenten over hem.... dat Paintballen lijkt me wel een strak plan trouwens![]()
Haha ja, het lijkt me zelf zeer frustrerend als je daar staat/loopt/rent/ligt negens was je veilig en ergens anders kon je niet meer respawnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kwam gewoon het terrein van de tv toren niet af! Sjiesus. op een gegeven moment hoorde ik die chopper overal ook al was hij er niet eens. Ik heb ze 1 keer een voltreffer kunnen geven maar dat was mijn enige wapenfeit die ronde![]()
Een of ander wijf van het circuit ging proberen om met een Sprinter binnen de 10 minuten het circuit rond te komen. Ze kent het circuit heel erg goed dus ze was echt bloedsnel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik zelf veel gereden met de motor...Reden ze de Nordschleife? Die is machtig21 km, 180 bochten en 300 meter hoogte verschil.
Misschien ga ik die printen op een T-shirt voor EA World.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
vind dit plaatje iets vetter als die we nu hebben.. iets natuurlijker ofzo
Dat is een oefening van: Nederland in beweging!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/8165/screen0047cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
En tja, dit ziet er ook niet echt menselijk uit![]()
Ik weet al over wie je het hebt....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een of ander wijf van het circuit ging proberen om met een Sprinter binnen de 10 minuten het circuit rond te komen. Ze kent het circuit heel erg goed dus ze was echt bloedsnel.
Na een tijdje zag je d'r echt vloeken op Porsches en motorrijders die niet snel genoeg warenDan heb je echt een kutdag, kom je met je Porsche naar de Nurnburgring, wordt je voorbij gestoken door een bestelbusje
![]()
![]()
Erg gaaf inderdaad, een vriend van mij heeft een rondje op dat circuit met een van die coureurs gekregen voor z'n 21ste verjaardag, erg gaaf. Alleen zit er een wachtlijst van meer dan 2 jaar op om mee te rijden.quote:
Wachttijd? Het is betalen en rijden hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Erg gaaf inderdaad, een vriend van mij heeft een rondje op dat circuit met een van die coureurs gekregen voor z'n 21ste verjaardag, erg gaaf. Alleen zit er een wachtlijst van meer dan 2 jaar op om mee te rijden.
![]()
Dat lijkt me ook wel wat ja!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als EA als uitbreiding nou de Europeanen introduceerde...
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichtenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef jpjedi het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat ja!
korps marinier ofzo
Ja als je met je eigen auto komt wel, maar als je met bijvoorbeel dat meisje (uit Top Gear) of met een andere (proffesionele) coureurs mee wilt rijden in zo'n bloedsnelle bak, moet je ongeveer 1,5 jaar wachtten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wachttijd? Het is betalen en rijden hoor...
Nee echt niet hoor...is gewoon betalen en rijden. Is geen wachtlijst voor. Ik kom er er nog regelmatig. Sabine rijdt een `toeristenrondje` in 9 minuten. Er is ook een documentaire geweest op de Duitse TV (FrauTV) over haarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja als je met je eigen auto komt wel, maar als je met bijvoorbeel dat meisje (uit Top Gear) of met een andere (proffesionele) coureurs mee wilt rijden in zo'n bloedsnelle bak, moet je ongeveer 1,5 jaar wachtten.
En dan doet ze er geen 10 minuten over
Ik voel een goede oudhollandse discussie opkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee echt niet hoor...is gewoon betalen en rijden. Is geen wachtlijst voor. Ik kom er er nog regelmatig. Sabine rijdt een `toeristenrondje` in 9 minuten. Er is ook een documentaire geweest op de Duitse TV (FrauTV) over haar![]()
Eigenlijk ook helemaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik voel een goede oudhollandse discussie opkomen, nee maar je kan best gelijk hebben zal nog eens informeren. Het kost in ieder geval wel aardig wat eurotjes.
Heb eigenlijk al plannen, moet een kloten verkoop plan schrijven voor maandag en dat blijft uiteraard weer liggen tot de laatste dag....EA BEDANKTquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef Suikermais het volgende:
Zo...weer thuis van m'n werk. Boodschappen gedaan. Bier in de koelkast gedonderd. Ik ben helemaal klaar om vanavond te knallen.
Trouwens.....Duiken we nu nog een keer met z'n allen het cafe in ? lijkt me reuze gezellig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:55 schreef Fillipe het volgende:ik ben hem al aan het "kopen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
Hoezo ongewapendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichten![]()
Pruple heart here I come![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoezo ongewapend![]()
Met een fototoestel kun je toch ook schieten![]()
Goed bezig Ferdi en escape!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Special Forces op de server
Goed nieuws, nog niet bevestigd, maar het lijkt er op dat we straks de mogelijkheid hebben om de server zonder kosten te switchen van Special Forces naar BF2 en weer terug en weer terug en weer terug en weer terug en dat gaat gewoon in het controle panel van i3d.
-edit-
Het is bevestigd![]()
Dat is dus erg goed nieuws![]()
Escape nog bedankt voor je bijdrageKom op mensen we hebben nog 90,- nodig.
nou zo is het wel straks zitten ze op bagger servers en kunnen ze er niet op als ze dat willen omdat ze de admins niet kennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad!
Stelletje armoedzaaiers...wel klem zuipen elk weekend maar 15 euro.....
Lappen allemaal! Kan geen goed gevoel geven als je altijd op onze server speelt en niet betaald...
![]()
Geintje uiteraar maar gewoon ff lappen mensen
ligt aan de foto'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef jpjedi het volgende:
4924511 BOF! vs MKZ Thu 20 Oct 20:00 Official Conquest - 16 deadline: 20 Oct
4921877 BOF! vs FRS Fri 21 Oct 21:00 Friendly Conquest - 16 deadline: 21 Oct
4912190 BOF! vs ACU Wed 26 Oct 20:30 Official Conquest - 16 deadline: 19 Oct
Bij MKZ heet de wararranger Mandy![]()
Ik accepteer die war alvast mensen...:)
Wie heeft er tijd?
Hier meer info over airsoften: http://www.airsoftadventure.nl/quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb eigenlijk al plannen, moet een kloten verkoop plan schrijven voor maandag en dat blijft uiteraard weer liggen tot de laatste dag....EA BEDANKT![]()
Ik wacht even tot Domo ook weer boven water is dan gaan we overleggen wat we doen met die avond uit..
Activiteit en drinken lijkt me het meest geschikte plan. Airsoften lijkt me ook super. Airsoften is zoals het leger oefent met realistische wapens en plastic balletjes. Prijzen weet ik zo niet maar hier duik ik van de week wel in. Jafarx gaat dat binnenkort toevallig doen in Belgie. Ik ken ook iemand die het regelmatig doet in NL, zal hem eens vragen.
Idd, bij mij is de entree al 15 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad!
Stelletje armoedzaaiers...wel klem zuipen elk weekend maar 15 euro.....
Lappen allemaal! Kan geen goed gevoel geven als je altijd op onze server speelt en niet betaald...
![]()
Geintje uiteraar maar gewoon ff lappen mensen
Nee, elke keer als je de trekker overhaalt, krijg je een prompt met de vraag of je het risico wilt nemen om door het OM voor de rechter gesleept te worden. Klik op 'Ja' of 'Nee'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichten![]()
Pruple heart here I come![]()
Als je daarna voor elke kill ook 10000 euro krijgt is het zo verkeerd nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nee, elke keer als je de trekker overhaalt, krijg je een prompt met de vraag of je het risico wilt nemen om door het OM voor de rechter gesleept te worden. Klik op 'Ja' of 'Nee'.
Komt Domo langs, steelt ie je supplies, schiet je hem neer, komt er een pop-up "Congratulations, you have just earned 10,000,-"quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je daarna voor elke kill ook 10000 euro krijgt is het zo verkeerd niet![]()
Je hebt het deze week.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Als Gunner, Diamond & Raffie binnen zijn dan hebben we nog drie donateurs nodig
Pakt die hem niet op 192.168.1.1 of 192.168.1.2 ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef Sickert het volgende:
net na veel gekloot internet op de nieuwe laptop van mn ouders gekregen alleen nu is mn verbinding niet beveiligd :S
kan op de een of aandere manier niet in het menu van mn router komen omdat ie het ip niet pakt :S
ben dan ook de boekjes kwijt
? Nadat m'n Sidewinder eindelijk herkend werd was het een piece of cake. Eerst even in control panel gekeken of alles goed was, dat was het. Daarna naar BF2 en alles instellen. Twee dingen om te onthouden zijn dat acc/brake, forward/back, right/left dezelfde keybinding lijken te krijgen maar dit is uiteraard niet zo. Belangrijker is dat de manier waarop je je joystick beweegt om 'acc' te binden ook daadwerkelijk wordt gebruikt. Beweeg je dus je joystick naar voren en per ongeluk een klein beetje naar links dan wordt dat ook onthouden. Ga je dan dus vliegen en houd je je joystick recht dan zal je helicopter meteen uitwijken naar rechts, onvliegbaar idd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:01 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb ook ooit eens een joystick geprobeerd...sidewinder force feedback 2
* nlboy wilt wel 10 euro overschrijven, moet je nog iemand vinden voor die 5 euro.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Als dan ook Frank en Jafar binnen zijn hebben we er nog eentje nodig en dan hebben we weer drie maanden een BF2 / Special Forces server![]()
Naja die leg ik zelf dan nog wel bijquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:19 schreef nlboy het volgende:
* nlboy wilt wel 10 euro overschrijven, moet je nog iemand vinden voor die 5 euro.
hmm het mac address weet je dan zeker ook niet? :| anders kan een willekeurig IP binden aan t mac adres :/quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef Sickert het volgende:
net na veel gekloot internet op de nieuwe laptop van mn ouders gekregen alleen nu is mn verbinding niet beveiligd :S
kan op de een of aandere manier niet in het menu van mn router komen omdat ie het ip niet pakt :S
ben dan ook de boekjes kwijt
het is allemaal al gelukt heb een cdtje gevonden van de router met daar op de manualquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:01 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm het mac address weet je dan zeker ook niet? :| anders kan een willekeurig IP binden aan t mac adres :/
Patserquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:26 schreef Sickert het volgende:
en na lang gekloot is het gelukt en post ik nu vanaf de laptop
Dat meen je niet???? Je bedoelt dat nu niet meer je toetsenbord flipt bij het opstarten??quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Patser![]()
PSP, laptop...
Ik ben gewoon oldschool; vanaf een toetsenbord.
Overigens is er een patch voor Fifa 2006 die de toetsenbord problemen oplost. De test afdeling is niet de sterkste bij EA...
Ik dacht dat het aan m'n Bluetooth TB lag, ding is nog niet echt ingeburgerd dus ik dacht 'ach tja zo iets nieuws, kan gebeuren' Het blijkt gewoon te liggen aan USB toetsenborden. ja USB is blijkbaar zo'n nieuwe technologie dat EA het niet de moeite waard vond om dat even te testenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat meen je niet???? Je bedoelt dat nu niet meer je toetsenbord flipt bij het opstarten??
En ik maar denken dat het kwam omdat hij zo gekraakt was...
mmm komt niet van mij hoor,...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:briljant.
Jedi zeker.
Vanavond ben ik er heeeeeeel misschien laat. Ga eerst een paar uur F.E.A.R. spelen...wat een briljant en slecht-voor-je-hart spel.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan m'n Bluetooth TB lag, ding is nog niet echt ingeburgerd dus ik dacht 'ach tja zo iets nieuws, kan gebeuren' Het blijkt gewoon te liggen aan USB toetsenborden. ja USB is blijkbaar zo'n nieuwe technologie dat EA het niet de moeite waard vond om dat even te testen
Zo zie je maar, zowel thuis als uit is Heracles altijd lastigquote:
ik ga morgen ook oefenen met mn joystickquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zowel thuis als uit is Heracles altijd lastig![]()
Ik wacht nog even tot volgende maand maar ga zeker nog een keer de demo proberen met m'n Gamepad. Kijken of PES of Fifa dan beter is.
Net nog even BF2 gespeeld, t vliegen gaat nog steeds niet echt goed. Overmorgen maar eens een uurtje SP knallen met een attackheli ofzo
bedankt voor het meedenken, maar een van de admin zal toch aanwezig moeten zijn om hem te bannen, jammer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:46 schreef -Raffie- het volgende:
was net nog even aan spelen. helaas werdt de pret erg verstoord door een teamkiller. hopelijk kan hij met deze screen nog worden geband.
http://xs.to/xs.php?f=spo09.png&h=xs51&d=05421
Ik geef hem morgenavond aan bij EA.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:46 schreef -Raffie- het volgende:
was net nog even aan spelen. helaas werdt de pret erg verstoord door een teamkiller. hopelijk kan hij met deze screen nog worden geband.
http://xs.to/xs.php?f=spo09.png&h=xs51&d=05421
heb het zojuist even overgemaaktquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Als Gunner, Diamond & Raffie binnen zijn dan hebben we nog drie donateurs nodig
Valt ff te proberenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heel BF2 opnieuw installeren? Dus ook door alle mappen weg te donderen (ook in je Mijn Documenten).
Ik had hetzelfde...na complete reinstall was is het wel gelukt. Zorg wel dat je geen no-dvd patch gebruikt!quote:
Gebruik helemaal geen no-dvd patches of cracks ofzo, gewoon puur het orginele spelquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde...na complete reinstall was is het wel gelukt. Zorg wel dat je geen no-dvd patch gebruikt!
Patch1.03 is zelfstandig te gebruiken trouwens, oude patches heb je niet nodig..
jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil ook Battlefield 2 kopen, maar weet iemand hoeveel het bij de Mediamarkt kost?
En gaat het spel een beetje draaien op een AMD Sempron 3000+ met 768 MB geheugen en een ATI Radeon 9600 XT?
Toevallig, ik had hem ook samen met een vriend bij media markt gehaald en wel voor 44,95quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil ook Battlefield 2 kopen, maar weet iemand hoeveel het bij de Mediamarkt kost?
En gaat het spel een beetje draaien op een AMD Sempron 3000+ met 768 MB geheugen en een ATI Radeon 9600 XT?
nou jou kom ik ook niet graag tegen in de lucht, suikermais wel aka d3k3i (of zoiets)quote:@escape_nl: ik ben het met de stelling eens. Ik vind het eigelijk wel gaaf als iemand met een heli op je afkomt en keihard tegen je aancrasht
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Zo pak je een sniper aan:
http://thatvideosite.com/view/564.html
niemand denk ik :S zitten allemaal al op de server en hebben je bericht gemistquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Heeft BoF zin in een 6vs.6 infanterie war vanavond, msg me ff op Xfire(xfire:atreidez)
ja kunnen we niet ergens afspreken daar?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
niemand denk ik :S zitten allemaal al op de server en hebben je bericht gemist
@ iedereen die morgen naar ea world gaan
komen we elkaar daar gewoon toevallig tegen of is iemand van plan om nog even een ''hoi'' te brengen
Is dat CD-WOW wel een beetje te vertrouwen? Ik kan er niet zoveel over vinden in de Tweakers.net Shopsurvey enz.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veeeeeeeel te duur ¤44,95
Koop em dan hier voor ¤31,99.
Is wel de cd-rom maar dat boeit niet zo lijkt me voor deze prijs
¤21,-quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:43 schreef Gunner het volgende:
Special Forces, 24 euro bij Play.com (das ook incl verzenden)
is dat duur?
Zeer betrouwbaar. Ik heb er al zoveel besteld en er is nog nooit iets fout gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:36 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Is dat CD-WOW wel een beetje te vertrouwen? Ik kan er niet zoveel over vinden in de Tweakers.net Shopsurvey enz.
En je betaalt 10 euro meer. Nee doe mij CD-Wow...geweldige shopquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef escape_nl het volgende:
een week na de release?
dan ga ik hem bij de frs halen, heb je hem dezelfde dag nog?
Ze hebben hem daar al voor de verkoopdatum in het magazijn liggen
ja die ook, hele goede recensies gelezen over deze joysticksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef Gunner het volgende:
Is deze ook geschikt?
http://www.muizenshop.nl/p/Saitek+Cyborg+EVO/413/
Als de plek wordt opgevuld moet het wel iemand zijn die vaak op de server te vinden is, het liefst elke dag, ik zie alleen Jedi, FJD voorbij komen en ja sickert af en toe, maar die gaf aan dat hij niet zoveel zin meer had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow sorry, ja had het gelezen ja ik heb het nog niet overlegd maar m'n eigen idee is dat we het op dit moment best redden met z'n allen. De server wordt eigenlijk vooral nog s avonds gebruikt en met zes man achter de knoppen is altijd wel iemand aanwezig.
Misschien is mijn beeld verkeerd maar dat hoor ik dan graag van de andere admins
Prima hoor, no hard feelingsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow sorry, ja had het gelezen ja ik heb het nog niet overlegd maar m'n eigen idee is dat we het op dit moment best redden met z'n allen. De server wordt eigenlijk vooral nog s avonds gebruikt en met zes man achter de knoppen is altijd wel iemand aanwezig.
Misschien is mijn beeld verkeerd maar dat hoor ik dan graag van de andere admins
Dan denk ik dat de mensen die vaak langskomen er al admins genoeg zijn. In dat geval laat ik het dan maar mooi zo zijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef escape_nl het volgende:
Als de plek wordt opgevuld moet het wel iemand zijn die vaak op de server te vinden is, het liefst elke dag, ik zie alleen Jedi, FJD voorbij komen en ja sickert af en toe, maar die gaf aan dat hij niet zoveel zin meer had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |