We zijn erg benieuwd naar je filmpjes!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even terugkomen op arty op schip.
Ik heb voor gestemd. Ik las ook wel dat er als argument langs kwam dat je arty als ondersteuning moet gebruiken van je grondtroepen. De grootste vijand van je grondtroepen zijn de heli's en vliegtuigen. Als je als commander ervoor kan zorgen dat die niet van het schip komen doe je het gewoon goed. Je helpt dan je grondtroepen op de best mogelijke manier, zonder bang te zijn voor teamkills.
Binnenkort kom ik ook weer eens een kijk je nemen, misschien dat ik zondag ff kom knallen. Eerst nog even kijken of ik wat filmpjes in elkaar kan knutselen.
Ik hoop dat het een beetje leuke filmpjes worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd naar je filmpjes!!![]()
Thx voor de tip. Ik heb echt 0 verstand van dit soort zaken. Ik zal er morgen eens naar kijken. Ik vond het zelf ook al groot, maar voor het encoden met xvid was het het dubbele.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Incolumis het volgende:
78mb voor 38 secs is wel veel imo, misschien effe resizen met tmpgenc?
De server was gewoon mijn lokale server, dit was tijdens een lan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
Postman, hoe heb je dat opgenomen mbt tot die view/camera? Je zit gewoon op een ranked server? Maar hoe kan je dit dan zo opnemen?
Free Spectator optie zit toch niet in BF2 of heb ik dat gemist?
Huldequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef jpjedi het volgende:
En weg is tie weer...
Fillipe, je kan weer met een gerust hart komen spelen...De ultimate TK-er is er weer vandoor..![]()
http://www.notclan.nl/index.php?pagina=team
http://bf2s.com/player/Misterfox/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is z'n BF2 naam, dan kan ik kijken of ik em kan perm bannen.
Ow MisterFoxquote:
Bombarderen heb ik pas geoefend met Di3ki3 die dan op de grond stond als artil verkenner...Je moet heeeel vroeg afwerpen. Veel vroeger dan je denkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef Blinker het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je het beste een vliegtuig gebruikt?
Het vliegen gaat me opzich best wel goed af maar het bombarderen alleen niet zo goed
Waar moet je op letten?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet wel heel gek zijn om ooit bij die clan te zitten of te hebben gezeten![]()
Het siert hem zeker niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
Lekker puberaal.
Ik zeg, permban op onze server voor dit ondankbare gedrocht.
Ach je moet altijd iets om te dromen hebben hequote:
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen sorry...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry gasten maar ik kan em pas bannen als hij weer eens op de Server komt....dus waarschuw aub één van de Admins als hij weer eens op de Server is dan kunnen we hem perm bannen.
Ik speel vaak als engineer of antitank...Hoe zouden mijnen en bazooka`s werken met paintballen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:40 schreef nlboy het volgende:
Paintballen...
Nog nooit gedaan, maar als ik zo die site zie ziet het er erg vet uit.
Als ik het goed begrijp heeft hij na z'n vorige actie tegen Fillipe, weer op een zelfde manier misdragen. Express TK's maken levert in mijn boekje een permban op en ik geef het aan bij EA. Hij kreeg de eerste keer slechts een waarschuwing met de boodschap het niet meer te doen en ik zal hem ook nu niet aangeven bij EA, ik vind persoonlijk dat ik dus al aardig coulant ben geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:15 schreef jpjedi het volgende:
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen sorry...![]()
Ach dan mengen we een beetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
hahaha Lijkt me leuk, maar wij hebben al moeite om 4 mensen online bij elkaar te krijgen. Ik denk niet dat het haalbaar is.
Ik praat het ook niet goed en ben het er mee eens dat hij gewoon aso bezig is. ..maar ik geef hem geen perm ban..sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft hij na z'n vorige actie tegen Fillipe, weer op een zelfde manier misdragen. Express TK's maken levert in mijn boekje een permban op en ik geef het aan bij EA. Hij kreeg de eerste keer slechts een waarschuwing met de boodschap het niet meer te doen en ik zal hem ook nu niet aangeven bij EA, ik vind persoonlijk dat ik dus al aardig coulant ben geweest.
Overigens sprak ik geloof ik over een permban maar dat zit nog beetje de pijplijn, t zou net zo goed op een maandban ofzo uit kunnen draaien.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:23 schreef Suikermais het volgende:
Is een avondje gezellig doorhalen in een cafe niks voor jullie ?
Student meldtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |