Zoals ik al zei ben ik het iig met jou en Altreidez eens. Ja het is irritant maar ik laat geen 2 jets, een aanvalshelicopter en een BH zonder slag of stoot weg vliegen. Daarnaast kan je altijd nog onderop het vliegdekschip spawnen en een bootje pakken. De reden dat het op Gulf weinig gebeurt is omdat het gevecht zich daar 9 v/d 10 op het land afspeelt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef hg het volgende:
Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
Ik was daar bij als USMC totdat de server de hik kreeg en (vrijwel) iedereen eruit spuugde en vond het voorval hartstikke meevallen, er zijn twee spawnpunten op het schip, een kan geraakt worden door arty en de andere is in het buik het schip met rubberbootjes. Dus dan spawn je toch even daar OF op het eilandje met je eigen arty. Geen probleem dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef hg het volgende:
[..]
Toen ik door had dat dat "not done" was ben ik er ook mee opgehouden. Als je in het commanderscreen bezig bent moet je heel goed opletten om alle berichten nog te kunnen lezen. Overigens had de USMC in dat potje heel af en toe en heel eventjes een vlag op het eiland. Zeker niet "al lang". De laatste keer toen ik doorhad dat ik gewaarschuwd werd zeker niet. Toen stonden er wel 10 man op het vliegdekschip te wachten. Persoonlijk vind ik het tactisch gezien een goede manier om de luchtmacht van de USMC aan de grond te houden. Tuurlijk is het vervelend als je iedere keer granaten op je kuif krijgt, maar het is niet zo dat je hulpeloos bent. Over het algemeen wordt artillery op het vliegveld van de tegenstander, net als airstrikes, toch niet als spawncampen gezien?. Zeker bij Wake ben je anders als China wel erg in het nadeel, omdat je geen vast vliegveld hebt. Het vliegveld dat je wel hebt kan worden veroverd en op alle manieren gebombardeerd worden. Bij een goed USMC team is het op Wake heel moeilijk om als China te winnen. 1 van de taktieken bij Wake 1942 was dan ook om snel het vliegdekschip van de US in de grond te boren, anders kon je het zo goed als shaken.
Ik ben best bereid om dit soort acties niet meer te doen hoor. Wist ik veel.
Wat vind de rest van de mensen ervan dan qua tactisch enzo?
Ik pas voor wake.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik stem voor Urban Shuffle (1 of 2 rounds per map ?) incl Wake.
Nog meer mensen ?
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 20 topicsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:31 schreef MiloKusje het volgende:
Mensen maak een IRC channel voor BF2'ende FoKkers!!! , zodat we samen kunnen gamenen de rest kunnen inmaken
![]()
Post btw ff je nicknames!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:36 schreef MiloKusje het volgende:
/Edit : ik bedoel wel het echt spel he!! geen BF2 Demo!!!
klote morpheusnu ben ik kei geil door die elisha !!! ik zal haar nooit krijgen
![]()
![]()
![]()
Lastig hé, normale zinnen typen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:41 schreef MiloKusje het volgende:
wat is de memberlist van de clansite ? kan ik bof ook joinen ? k ben corporal
Oh my God, Ben ik ook nog zo dom geweest met mijn vorige post! Lol had de eerste post niet goed gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:43 schreef MiloKusje het volgende:
omg... ben ook zo dom bezig met mijn vorige post !!! lol had 1ste post neit afgelezensoz
![]()
en morph .. thx
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Oh my God, Ben ik ook nog zo dom geweest met mijn vorige post! Lol had de eerste post niet goed gelezenSorry
![]()
En Morpheus, bedankt!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja gvd in het leger is het ook niet zo makkelijk om ergens bij te komen, enige vorm van ontgroening moet je wel succesvol doorstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:46 schreef MiloKusje het volgende:
lol , wahaha .... ik werk bij een krant, dus weet ik heus wel hoe je normale zinnen moet typen.
Beetje triest om zo'n bericht te posten.
Ik typte het bericht namelijk te snel.
We zullen m vanavond de 'eikel'-treatment gevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:47 schreef Fillipe het volgende:
Ja gvd in het leger is het ook niet zo makkelijk om ergens bij te komen, enige vorm van ontgroening moet je wel succesvol doorstaan.
Euhm, vast wel. Weet niet precies hoelaat, want m'n geliefdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We zullen m vanavond de 'eikel'-treatment gevenThe hunt...
![]()
Doe je vanavond ook mee ?
Echt liefde is....meejuichen als hij een virtuele oorlog heeft gewonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:54 schreef Fillipe het volgende:
Euhm, vast wel. Weet niet precies hoelaat, want m'n geliefdeis er ook vanavond, maar moet lukken om een uurtje of 2 of 3 mee te sprokkelen
Haha, ja dat zou wel wat zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Echt liefde is....meejuichen als hij een virtuele oorlog heeft gewonnen
Ik heb je toestemming gegevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:56 schreef MiloKusje het volgende:
wordt die validation email meteen gestuurd, of moeten jullie toestemming geven ?
Warm onthaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Lastig hé, normale zinnen typen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef -Dries- het volgende:
*zet 7 euro in op Filippe*
Nou nee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef MiloKusje het volgende:
lol , jij bent dus de zeikslet hier ?![]()
quote:: P -> doet het trouwens wel ... en dat is dus ook een msn smiley, dus om het beter te formuleren doen
de meeste smileys van msn het hier niet.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:58 schreef -Dries- het volgende:
*zet 7 euro in op Filippe*
Ja hij speelt regelmatig op de server maar welke naam hij nou gebruikt hier weet ik ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef escape_nl het volgende:
@ Mitch, het geld is onderweg.
Wie is [BoF]Mark1986?
Onder welke naam staat ie hier?
Hij was gister op de server en was goed bezig
Daar zouden ze nogal vreemd van opkijken hier op me stagequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Straks nog even knallen Dries'ke?
gaat vanzelf.. :/ als een vijandelijk toestel langskomt komt er een hokje omheen en gaat tuut tuut tuuuuuuuut .. en dan hopen dat ie rechtdoor blijft vliegen anders mis je allesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Gunner het volgende:
Even uit het vorige topic:
Voor de fly-boys onder ons (ben gister net ff wat te vaak door Domo uit de lucht gehaald)
Hoe krijg je een lock met air-to-air missiles in een plane? Of zit er in die jet van de chinezen op Dalian Plant geen guided missiles?
Niet iedereen is zo cool als ons.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
WTF Wat is dat hier met die "msn meisje van 11" naam die hier de eerste keer posten het licht denkt te hebben uitgevonden??Inderdaad tijd voor een Eikel hunt! (Het is herfst niet waar....
Komt een beetje binnen zeilen bij topic nr 40, denkt meteen dat hij het wiel heeft uitgevonden. Puhleassseequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef -Dries- het volgende:
Niet iedereen is zo cool als ons.....![]()
We bedoelen t lief hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe lief zijn jongens!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Zal je zien, komt MiloKusje vanavond op de server knalt ze hij iedereen iedereen overhoop.. es kijken of we dan nog zo'n grote mond hebben
Z'n statistieken zijn nog slechter dan die van mij en dan heb ik het vooral over de belangrijke statistieken als K/D ratio etc maar goed wie weetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Zal je zien, komt MiloKusje vanavond op de server knalt ze iedereen iedereen overhoop.. es kijken of we dan nog zo'n grote mond hebben
hehequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Het antwoord daarop moet ik je schuldig blijven. Die |ccc| berichten komen wel van ons want pas zag ik ze Misterfox feliciteren. Het zou kunnen dat dat via de i3d website gaat. Of dat de functie in BF2RA zit. Dat is iig het progje wat ik gebruik maar ik heb die optie nog niet gevonden.
Ik heb voor gestemd maar ik zit wel met een dilemma wat het beste duidelijk wordt op Gulf of Oman.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb tegen gestemd, ik vind het lame
Ik word weleens gesniped, dat vind ik ook lame.. maar dan ga je t niet ineens verbiedenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb tegen gestemd, ik vind het lame
De ontgroeningquote:
Wow, het wiel en het licht, hij/zij vind dan wel veel uit voor een Br33Z4Hquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Komt een beetje binnen zeilen bij topic nr 40, denkt meteen dat hij het wiel heeft uitgevonden. Puhleasssee![]()
Nooit doen, of je switch naar pistool, of je pakt een kit op van de grond (met G).. daar zitten meestal nog wel kogels in. Reloaden is echt je eigen doodvonnis tekenenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Of je moet herladen midden in een battle, ook heel vervelend
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef nlboy het volgende:
TVP'tje
Pfff 40 delen verder...en niks bijzonders is er langs geweest, allemaal onz.![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Incolumis het volgende:
ow enne, ik sta nog steeds niet bij de xfire lijst :/
Donequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Incolumis het volgende:
ow enne, ik sta nog steeds niet bij de xfire lijst :/
owww niks gezegt danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
DoneWel even ctrl+F5-en
@Diamond, eerst kijken dan schreeuwenOP is allang veranderd en is gelinkt naar het ledenbestand waar je keurig tussenstaat
![]()
En op xfire?? hij vind niks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Incolumis het volgende:
btw, me cb naam is ook Incolumis, dus je kunt me zo vinden en toevoegen
LOL, ik ben vandaag wel wakker zeg.... zag mezelf al over het hoofd bij de Xfire namen, nu zijn naam onder zn plaatje...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Suikermais het volgende:
switchfd mischien ?
Game addictquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
rond 20:30 ben ik erbij eerst nog ff mn buurjongen inmaken met Nba live 06
Juist!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Suikermais het volgende:
en nog een kleine tip. Je hoeft als je met een jeep,apc, of tank over het slagveld dendert niet persé de officiële weg te volgen. Gewoon de kortste weg kiezen..ook al is dat 't ravijn. Die karretjes kunnen meer verdragen dan je denkt..
en dan mn psp ps2 cube en ds nogquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Game addict
Battlefield, Rome Total War, B&W2, NBA....![]()
Ben allang blij dat ik het bij 1 spel kan houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |