Daar zouden ze nogal vreemd van opkijken hier op me stagequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Straks nog even knallen Dries'ke?
gaat vanzelf.. :/ als een vijandelijk toestel langskomt komt er een hokje omheen en gaat tuut tuut tuuuuuuuut .. en dan hopen dat ie rechtdoor blijft vliegen anders mis je allesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Gunner het volgende:
Even uit het vorige topic:
Voor de fly-boys onder ons (ben gister net ff wat te vaak door Domo uit de lucht gehaald)
Hoe krijg je een lock met air-to-air missiles in een plane? Of zit er in die jet van de chinezen op Dalian Plant geen guided missiles?
Niet iedereen is zo cool als ons.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
WTF Wat is dat hier met die "msn meisje van 11" naam die hier de eerste keer posten het licht denkt te hebben uitgevonden??Inderdaad tijd voor een Eikel hunt! (Het is herfst niet waar....
Komt een beetje binnen zeilen bij topic nr 40, denkt meteen dat hij het wiel heeft uitgevonden. Puhleassseequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef -Dries- het volgende:
Niet iedereen is zo cool als ons.....![]()
We bedoelen t lief hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe lief zijn jongens!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Zal je zien, komt MiloKusje vanavond op de server knalt ze hij iedereen iedereen overhoop.. es kijken of we dan nog zo'n grote mond hebben
Z'n statistieken zijn nog slechter dan die van mij en dan heb ik het vooral over de belangrijke statistieken als K/D ratio etc maar goed wie weetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef -Dries- het volgende:
Zal je zien, komt MiloKusje vanavond op de server knalt ze iedereen iedereen overhoop.. es kijken of we dan nog zo'n grote mond hebben
hehequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Het antwoord daarop moet ik je schuldig blijven. Die |ccc| berichten komen wel van ons want pas zag ik ze Misterfox feliciteren. Het zou kunnen dat dat via de i3d website gaat. Of dat de functie in BF2RA zit. Dat is iig het progje wat ik gebruik maar ik heb die optie nog niet gevonden.
Ik heb voor gestemd maar ik zit wel met een dilemma wat het beste duidelijk wordt op Gulf of Oman.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb tegen gestemd, ik vind het lame
Ik word weleens gesniped, dat vind ik ook lame.. maar dan ga je t niet ineens verbiedenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Gunner het volgende:
Ik heb tegen gestemd, ik vind het lame
De ontgroeningquote:
Wow, het wiel en het licht, hij/zij vind dan wel veel uit voor een Br33Z4Hquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Komt een beetje binnen zeilen bij topic nr 40, denkt meteen dat hij het wiel heeft uitgevonden. Puhleasssee![]()
Nooit doen, of je switch naar pistool, of je pakt een kit op van de grond (met G).. daar zitten meestal nog wel kogels in. Reloaden is echt je eigen doodvonnis tekenenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Of je moet herladen midden in een battle, ook heel vervelend
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef nlboy het volgende:
TVP'tje
Pfff 40 delen verder...en niks bijzonders is er langs geweest, allemaal onz.![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Incolumis het volgende:
ow enne, ik sta nog steeds niet bij de xfire lijst :/
Donequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Incolumis het volgende:
ow enne, ik sta nog steeds niet bij de xfire lijst :/
owww niks gezegt danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
DoneWel even ctrl+F5-en
@Diamond, eerst kijken dan schreeuwenOP is allang veranderd en is gelinkt naar het ledenbestand waar je keurig tussenstaat
![]()
En op xfire?? hij vind niks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Incolumis het volgende:
btw, me cb naam is ook Incolumis, dus je kunt me zo vinden en toevoegen
LOL, ik ben vandaag wel wakker zeg.... zag mezelf al over het hoofd bij de Xfire namen, nu zijn naam onder zn plaatje...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Suikermais het volgende:
switchfd mischien ?
Game addictquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
rond 20:30 ben ik erbij eerst nog ff mn buurjongen inmaken met Nba live 06
Juist!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Suikermais het volgende:
en nog een kleine tip. Je hoeft als je met een jeep,apc, of tank over het slagveld dendert niet persé de officiële weg te volgen. Gewoon de kortste weg kiezen..ook al is dat 't ravijn. Die karretjes kunnen meer verdragen dan je denkt..
en dan mn psp ps2 cube en ds nogquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Game addict
Battlefield, Rome Total War, B&W2, NBA....![]()
Ben allang blij dat ik het bij 1 spel kan houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |