We zijn erg benieuwd naar je filmpjes!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even terugkomen op arty op schip.
Ik heb voor gestemd. Ik las ook wel dat er als argument langs kwam dat je arty als ondersteuning moet gebruiken van je grondtroepen. De grootste vijand van je grondtroepen zijn de heli's en vliegtuigen. Als je als commander ervoor kan zorgen dat die niet van het schip komen doe je het gewoon goed. Je helpt dan je grondtroepen op de best mogelijke manier, zonder bang te zijn voor teamkills.
Binnenkort kom ik ook weer eens een kijk je nemen, misschien dat ik zondag ff kom knallen. Eerst nog even kijken of ik wat filmpjes in elkaar kan knutselen.
Ik hoop dat het een beetje leuke filmpjes worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd naar je filmpjes!!![]()
Thx voor de tip. Ik heb echt 0 verstand van dit soort zaken. Ik zal er morgen eens naar kijken. Ik vond het zelf ook al groot, maar voor het encoden met xvid was het het dubbele.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Incolumis het volgende:
78mb voor 38 secs is wel veel imo, misschien effe resizen met tmpgenc?
De server was gewoon mijn lokale server, dit was tijdens een lan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
Postman, hoe heb je dat opgenomen mbt tot die view/camera? Je zit gewoon op een ranked server? Maar hoe kan je dit dan zo opnemen?
Free Spectator optie zit toch niet in BF2 of heb ik dat gemist?
Huldequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef jpjedi het volgende:
En weg is tie weer...
Fillipe, je kan weer met een gerust hart komen spelen...De ultimate TK-er is er weer vandoor..![]()
http://www.notclan.nl/index.php?pagina=team
http://bf2s.com/player/Misterfox/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is z'n BF2 naam, dan kan ik kijken of ik em kan perm bannen.
Ow MisterFoxquote:
Bombarderen heb ik pas geoefend met Di3ki3 die dan op de grond stond als artil verkenner...Je moet heeeel vroeg afwerpen. Veel vroeger dan je denkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef Blinker het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe je het beste een vliegtuig gebruikt?
Het vliegen gaat me opzich best wel goed af maar het bombarderen alleen niet zo goed
Waar moet je op letten?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet wel heel gek zijn om ooit bij die clan te zitten of te hebben gezeten![]()
Het siert hem zeker niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
Lekker puberaal.
Ik zeg, permban op onze server voor dit ondankbare gedrocht.
Ach je moet altijd iets om te dromen hebben hequote:
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen sorry...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry gasten maar ik kan em pas bannen als hij weer eens op de Server komt....dus waarschuw aub één van de Admins als hij weer eens op de Server is dan kunnen we hem perm bannen.
Ik speel vaak als engineer of antitank...Hoe zouden mijnen en bazooka`s werken met paintballen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:40 schreef nlboy het volgende:
Paintballen...
Nog nooit gedaan, maar als ik zo die site zie ziet het er erg vet uit.
Als ik het goed begrijp heeft hij na z'n vorige actie tegen Fillipe, weer op een zelfde manier misdragen. Express TK's maken levert in mijn boekje een permban op en ik geef het aan bij EA. Hij kreeg de eerste keer slechts een waarschuwing met de boodschap het niet meer te doen en ik zal hem ook nu niet aangeven bij EA, ik vind persoonlijk dat ik dus al aardig coulant ben geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:15 schreef jpjedi het volgende:
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen sorry...![]()
Ach dan mengen we een beetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
hahaha Lijkt me leuk, maar wij hebben al moeite om 4 mensen online bij elkaar te krijgen. Ik denk niet dat het haalbaar is.
Ik praat het ook niet goed en ben het er mee eens dat hij gewoon aso bezig is. ..maar ik geef hem geen perm ban..sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft hij na z'n vorige actie tegen Fillipe, weer op een zelfde manier misdragen. Express TK's maken levert in mijn boekje een permban op en ik geef het aan bij EA. Hij kreeg de eerste keer slechts een waarschuwing met de boodschap het niet meer te doen en ik zal hem ook nu niet aangeven bij EA, ik vind persoonlijk dat ik dus al aardig coulant ben geweest.
Overigens sprak ik geloof ik over een permban maar dat zit nog beetje de pijplijn, t zou net zo goed op een maandban ofzo uit kunnen draaien.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:23 schreef Suikermais het volgende:
Is een avondje gezellig doorhalen in een cafe niks voor jullie ?
Student meldtquote:
blijft een superfilm....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
damn die hebben we nog nooit gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik zelf veel gereden met de motor...Reden ze de Nordschleife? Die is machtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat was van Hello DutchiesThey're on drugs all the time, that's probably why they watch so much Top Gear
-edit-
Top Gear heeft een geweldig item deze keer. De Nurnburgring is een echte klassieker, om je dood te lachen !
Kwam gewoon het terrein van de tv toren niet af! Sjiesus. op een gegeven moment hoorde ik die chopper overal ook al was hij er niet eens. Ik heb ze 1 keer een voltreffer kunnen geven maar dat was mijn enige wapenfeit die rondequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het was erg gezellig en druk vanavond (nu nog steeds trouwens)![]()
Enne iedereen weet inmiddels wel wie tm|DeFalco isMet name Jedi en Incolumis
![]()
Ik geloof dat ze nog geen 10 sec in een tank zaten of ze waren al weg![]()
Ik mocht een ronde meevliegen met hem maar wat kan hij goed vliegen met een cobra/attacker ..!! Domo kan het erg goed maar hij is er meesterlijk in... Heel de tijd met zijn neus naar zijn doel vliegen en er rondjes omheen draaien en alles schiet hij ook raakWas op Sharqi geloof ik en heel de tijd rondjes om dat hoge gebouw (station) vliegen van de USMC, ik hoefde alleen maar me linkermuisknop ingedrukt te houden geloof ik
![]()
Had gelijk iets van 70 ptn en hij 90.
Een mannetje die je niet tegen moet hebben want dan ben je kansloos...
Zo genoeg complimenten over hem.... dat Paintballen lijkt me wel een strak plan trouwens![]()
Haha ja, het lijkt me zelf zeer frustrerend als je daar staat/loopt/rent/ligt negens was je veilig en ergens anders kon je niet meer respawnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kwam gewoon het terrein van de tv toren niet af! Sjiesus. op een gegeven moment hoorde ik die chopper overal ook al was hij er niet eens. Ik heb ze 1 keer een voltreffer kunnen geven maar dat was mijn enige wapenfeit die ronde![]()
Een of ander wijf van het circuit ging proberen om met een Sprinter binnen de 10 minuten het circuit rond te komen. Ze kent het circuit heel erg goed dus ze was echt bloedsnel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik zelf veel gereden met de motor...Reden ze de Nordschleife? Die is machtig21 km, 180 bochten en 300 meter hoogte verschil.
Misschien ga ik die printen op een T-shirt voor EA World.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
vind dit plaatje iets vetter als die we nu hebben.. iets natuurlijker ofzo
Dat is een oefening van: Nederland in beweging!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/8165/screen0047cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
En tja, dit ziet er ook niet echt menselijk uit![]()
Ik weet al over wie je het hebt....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een of ander wijf van het circuit ging proberen om met een Sprinter binnen de 10 minuten het circuit rond te komen. Ze kent het circuit heel erg goed dus ze was echt bloedsnel.
Na een tijdje zag je d'r echt vloeken op Porsches en motorrijders die niet snel genoeg warenDan heb je echt een kutdag, kom je met je Porsche naar de Nurnburgring, wordt je voorbij gestoken door een bestelbusje
![]()
![]()
Erg gaaf inderdaad, een vriend van mij heeft een rondje op dat circuit met een van die coureurs gekregen voor z'n 21ste verjaardag, erg gaaf. Alleen zit er een wachtlijst van meer dan 2 jaar op om mee te rijden.quote:
Wachttijd? Het is betalen en rijden hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Erg gaaf inderdaad, een vriend van mij heeft een rondje op dat circuit met een van die coureurs gekregen voor z'n 21ste verjaardag, erg gaaf. Alleen zit er een wachtlijst van meer dan 2 jaar op om mee te rijden.
![]()
Dat lijkt me ook wel wat ja!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als EA als uitbreiding nou de Europeanen introduceerde...
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichtenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef jpjedi het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat ja!
korps marinier ofzo
Ja als je met je eigen auto komt wel, maar als je met bijvoorbeel dat meisje (uit Top Gear) of met een andere (proffesionele) coureurs mee wilt rijden in zo'n bloedsnelle bak, moet je ongeveer 1,5 jaar wachtten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wachttijd? Het is betalen en rijden hoor...
Nee echt niet hoor...is gewoon betalen en rijden. Is geen wachtlijst voor. Ik kom er er nog regelmatig. Sabine rijdt een `toeristenrondje` in 9 minuten. Er is ook een documentaire geweest op de Duitse TV (FrauTV) over haarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja als je met je eigen auto komt wel, maar als je met bijvoorbeel dat meisje (uit Top Gear) of met een andere (proffesionele) coureurs mee wilt rijden in zo'n bloedsnelle bak, moet je ongeveer 1,5 jaar wachtten.
En dan doet ze er geen 10 minuten over
Ik voel een goede oudhollandse discussie opkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee echt niet hoor...is gewoon betalen en rijden. Is geen wachtlijst voor. Ik kom er er nog regelmatig. Sabine rijdt een `toeristenrondje` in 9 minuten. Er is ook een documentaire geweest op de Duitse TV (FrauTV) over haar![]()
Eigenlijk ook helemaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik voel een goede oudhollandse discussie opkomen, nee maar je kan best gelijk hebben zal nog eens informeren. Het kost in ieder geval wel aardig wat eurotjes.
Heb eigenlijk al plannen, moet een kloten verkoop plan schrijven voor maandag en dat blijft uiteraard weer liggen tot de laatste dag....EA BEDANKTquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef Suikermais het volgende:
Zo...weer thuis van m'n werk. Boodschappen gedaan. Bier in de koelkast gedonderd. Ik ben helemaal klaar om vanavond te knallen.
Trouwens.....Duiken we nu nog een keer met z'n allen het cafe in ? lijkt me reuze gezellig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:55 schreef Fillipe het volgende:ik ben hem al aan het "kopen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
Hoezo ongewapendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichten![]()
Pruple heart here I come![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoezo ongewapend![]()
Met een fototoestel kun je toch ook schieten![]()
Goed bezig Ferdi en escape!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Special Forces op de server
Goed nieuws, nog niet bevestigd, maar het lijkt er op dat we straks de mogelijkheid hebben om de server zonder kosten te switchen van Special Forces naar BF2 en weer terug en weer terug en weer terug en weer terug en dat gaat gewoon in het controle panel van i3d.
-edit-
Het is bevestigd![]()
Dat is dus erg goed nieuws![]()
Escape nog bedankt voor je bijdrageKom op mensen we hebben nog 90,- nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |