abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31445314
paintballen en dan het cafe in
Narf!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:27:50 #152
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_31445359
ik zou op zich wel mee willen doen maar de financien werken niet echt mee, (evenals voor de server (de 30e maak ik het zeker over trouwens)) maar ik douw even 2 mokken koffie in mijn mik en dan ga ik even knallen
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_31445406
Tv-Tip : op RTL7
Das Boot
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:29:45 #154
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_31445411
Of een keer airsoften in Belgie: dat is pas gaaf zeg!!
Before all else, be armed.
pi_31445708
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef Suikermais het volgende:
Das Boot
damn die hebben we nog nooit gezien
Narf!
pi_31445762
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Sickert het volgende:

[..]

damn die hebben we nog nooit gezien
blijft een superfilm....
heb 'm zelf ook al tig keer gezien.
pi_31445980
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:06 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Student meldt
Het vooroordeel tov studenten worden door ons wel weer bewezen
pi_31446024
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef Suikermais het volgende:
Das Boot

Tv-Tip : op Veronica
Top Gear

Hello Dutchies
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31446395
Yeah Top Gear, goed dat je het zegt. Vorige week was het ook weer briljant toen Jeremy oa in Nederland met z'n bloedsnelle Mercedes door het land reed.
pi_31446431
Dat was van Hello Dutchies They're on drugs all the time, that's probably why they watch so much Top Gear

-edit-
Top Gear heeft een geweldig item deze keer. De Nurnburgring is een echte klassieker, om je dood te lachen !
pi_31448077
Wat zijn de "much have" maps en mods?

Er zijn volgens mij nog niet zo heel mods uit al staan er wel wat leuke te komen.
Levels zijn er inmiddels al wel genoeg.

Dus, wat vinden jullie mooie en goede maps?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_31448251
We spelen voornamelijk op onze eigen server en die staat geen mods en maps toe, dus erg veel response hoef je niet te verwachten
pi_31448489
Was leuk bij jullie op de server. Alleen jammer dat ik opeens "Connection Lost" had en daarna niet meer kon joinen. Net toen ik eerste stond
Maar morgen komt mijn broertje weer thuis dus het is maar de vraag of ik dan nog vaak online ben

Maar eh ik heb me aangemeld voor het bandoffokkers-forum, ben ik nu dan ook [BoF]-er of moet ik dan nog meer doen? Behalve natuurlijk een [BoF]-tag
Als ik de komende tijd wat vaker op jullie server ronddool dan betaal ik mss ook wel mee.
pi_31448619
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Hier, hier ik ben erbij!
Als Brabander ben ik er ook bij natuurlijk.. valt dat niet te combineren?
pi_31448995
Zuipen en paintballen ? Zolang we het maar in de juiste volgorde doen.
pi_31449961
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31451776
Het was erg gezellig en druk vanavond (nu nog steeds trouwens)

Enne iedereen weet inmiddels wel wie tm|DeFalco is Met name Jedi en Incolumis
Ik geloof dat ze nog geen 10 sec in een tank zaten of ze waren al weg

Ik mocht een ronde meevliegen met hem maar wat kan hij goed vliegen met een cobra/attacker ..!! Domo kan het erg goed maar hij is er meesterlijk in... Heel de tijd met zijn neus naar zijn doel vliegen en er rondjes omheen draaien en alles schiet hij ook raak Was op Sharqi geloof ik en heel de tijd rondjes om dat hoge gebouw (station) vliegen van de USMC, ik hoefde alleen maar me linkermuisknop ingedrukt te houden geloof ik

Had gelijk iets van 70 ptn en hij 90.
Een mannetje die je niet tegen moet hebben want dan ben je kansloos...

Zo genoeg complimenten over hem.... dat Paintballen lijkt me wel een strak plan trouwens
BF2: Diamond3d
pi_31452248
indredaad ik werd een beetje ticked off ja :/
pi_31454061
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat was van Hello Dutchies They're on drugs all the time, that's probably why they watch so much Top Gear

-edit-
Top Gear heeft een geweldig item deze keer. De Nurnburgring is een echte klassieker, om je dood te lachen !
Heb ik zelf veel gereden met de motor...Reden ze de Nordschleife? Die is machtig 21 km, 180 bochten en 300 meter hoogte verschil.
pi_31454096

mischien iets voor de server? of als we gaan paintballen op de shirts

vind dit plaatje iets vetter als die we nu hebben.. iets natuurlijker ofzo
Narf!
pi_31454114
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het was erg gezellig en druk vanavond (nu nog steeds trouwens)

Enne iedereen weet inmiddels wel wie tm|DeFalco is Met name Jedi en Incolumis
Ik geloof dat ze nog geen 10 sec in een tank zaten of ze waren al weg

Ik mocht een ronde meevliegen met hem maar wat kan hij goed vliegen met een cobra/attacker ..!! Domo kan het erg goed maar hij is er meesterlijk in... Heel de tijd met zijn neus naar zijn doel vliegen en er rondjes omheen draaien en alles schiet hij ook raak Was op Sharqi geloof ik en heel de tijd rondjes om dat hoge gebouw (station) vliegen van de USMC, ik hoefde alleen maar me linkermuisknop ingedrukt te houden geloof ik

Had gelijk iets van 70 ptn en hij 90.
Een mannetje die je niet tegen moet hebben want dan ben je kansloos...

Zo genoeg complimenten over hem.... dat Paintballen lijkt me wel een strak plan trouwens
Kwam gewoon het terrein van de tv toren niet af! Sjiesus. op een gegeven moment hoorde ik die chopper overal ook al was hij er niet eens. Ik heb ze 1 keer een voltreffer kunnen geven maar dat was mijn enige wapenfeit die ronde
pi_31454190
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kwam gewoon het terrein van de tv toren niet af! Sjiesus. op een gegeven moment hoorde ik die chopper overal ook al was hij er niet eens. Ik heb ze 1 keer een voltreffer kunnen geven maar dat was mijn enige wapenfeit die ronde
Haha ja, het lijkt me zelf zeer frustrerend als je daar staat/loopt/rent/ligt negens was je veilig en ergens anders kon je niet meer respawnen.
pi_31454295
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik zelf veel gereden met de motor...Reden ze de Nordschleife? Die is machtig 21 km, 180 bochten en 300 meter hoogte verschil.
Een of ander wijf van het circuit ging proberen om met een Sprinter binnen de 10 minuten het circuit rond te komen. Ze kent het circuit heel erg goed dus ze was echt bloedsnel.

Na een tijdje zag je d'r echt vloeken op Porsches en motorrijders die niet snel genoeg waren Dan heb je echt een kutdag, kom je met je Porsche naar de Nurnburgring, wordt je voorbij gestoken door een bestelbusje
pi_31454335
Zo af en toe kom je tijdens het spelen ´rare´ beelden tegen....

Hier ben ik bij de USMC, maar ik ken alleen respawnen bij de MOC...

Strike at Karkand; brand-ontploffing in een gebouw waar je niet eens kunt komen???

En tja, dit ziet er ook niet echt menselijk uit
pi_31454521
zn hoofd is er af?
Narf!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:05:16 #176
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31456534
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]

vind dit plaatje iets vetter als die we nu hebben.. iets natuurlijker ofzo
Misschien ga ik die printen op een T-shirt voor EA World.
We kunnen en kleine meeting houden?
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/8165/screen0047cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
En tja, dit ziet er ook niet echt menselijk uit
Dat is een oefening van: Nederland in beweging!!!
pi_31457874
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:23 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Een of ander wijf van het circuit ging proberen om met een Sprinter binnen de 10 minuten het circuit rond te komen. Ze kent het circuit heel erg goed dus ze was echt bloedsnel.

Na een tijdje zag je d'r echt vloeken op Porsches en motorrijders die niet snel genoeg waren Dan heb je echt een kutdag, kom je met je Porsche naar de Nurnburgring, wordt je voorbij gestoken door een bestelbusje
Ik weet al over wie je het hebt....

Sabine, Rijdt daar al jaren de ringtaxi. Voor een bepaald bedrag kan je meerijden met haar en dat gaat snel....heeeeel snel. banden en blokken worden 2 maal per dag vervangen en de complete remmen om de twee dagen.

Ik heb ze een keer achter me gehad en dan hoor je door je helm het piepen van de banden al komen. Ik dacht nu nog een bochtje en dan ga ik aan de kant.. Voor ik uitgedacht was zat ze op mijn achterwiel.

10 minuten moet trouwens we lukken want het record staat ergens rond de 5 met een donkervoort. Het ringrecord is jaren van een Porsche GT3 geweest. Ik kan hem rond de 8 rijden met de motor. Er worden trouwens ook wel eens fabriekstesten gedaan door automerken met nieuwe modellen

Mooie is op de parking voor je de ring op gaat, al die porsche`s, ferrari`s, TVRs en motoren tussen opgefokte kadetjes met rolkooi etc. Vroeger mochten er zelfs gewoon touringcarren de baan op want officieel is het een `tolweg` (daarom ben je er ook verzekerd) Het kost 14 euro per rondje en het is alleen al de moeite waard om er eens te kijken!. Alleen regelmatig brand de lamp van `strecke gespert` en is het weer mis gegaan. In dehoogtijdage wel 1 a 2 doden per week . Dat is ook een beetje de reden dat ik gestopt ben na mijn crash daar...

Voor meer info: www.nuerburgring.de
Meer info op: http://www.nurburgring.org.uk/
Ook leuk: http://www.metzelermoto.de/metzeler_fun/nurburgring/index.asp
..en deze: http://www.ghbiker.de/
Openingstijden: http://www.ghbiker.de/nue(...)_offen_alle2005.html

Filmpjes op de motor (heb ik bergen van):
http://www.deltagfx.com/v(...)Nurburgring_1av2.wmv
http://www.deltagfx.com/v(...)Nurburgring_2av2.wmv

Sorry is eigenlijk erg offtopic..

[ Bericht 7% gewijzigd door jpjedi op 15-10-2005 11:51:15 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:53:58 #178
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31459593
Ben te lui om te lezen...
Waar gaat het eigenlijk over?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:11:06 #179
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31460050
Als EA als uitbreiding nou de Europeanen introduceerde...
The Internets, I needs it..
pi_31460059
Gaat nergens over NLBoy...

Hey..zijn de EA Stats servers weer down want ik heb gisteren 6 uurtjes gespeeld
op een ranked-server en ik zie nog steeds dat ik 2 dagen geleden voor het laatst heb gespeeld.
pi_31460181
Geduld I-spy
pi_31460717
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

- knip -
Erg gaaf inderdaad, een vriend van mij heeft een rondje op dat circuit met een van die coureurs gekregen voor z'n 21ste verjaardag, erg gaaf. Alleen zit er een wachtlijst van meer dan 2 jaar op om mee te rijden.

pi_31461504
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Erg gaaf inderdaad, een vriend van mij heeft een rondje op dat circuit met een van die coureurs gekregen voor z'n 21ste verjaardag, erg gaaf. Alleen zit er een wachtlijst van meer dan 2 jaar op om mee te rijden.

Wachttijd? Het is betalen en rijden hoor...

Ze rijden met Dodge viper en M5. prijzen weet ik zo niet meer maar de Dodge was echt fucking duur. Een rondje met de M5 kost geloof ik 150 euro maar je kan wel met drie man mee.
pi_31461530
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als EA als uitbreiding nou de Europeanen introduceerde...
Dat lijkt me ook wel wat ja!

korps marinier ofzo
pi_31462056
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef jpjedi het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat ja!

korps marinier ofzo
Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichten

Pruple heart here I come
pi_31462409
4921877 BOF! vs FRS Fri 21 Oct 21:00 Friendly Conquest - 16 deadline: 21 Oct
4912190 BOF! vs ACU Wed 26 Oct 20:30 Official Conquest - 16 deadline: 19 Oct

Bovenstaande uitdagingen ontvangen! Wie doet er mee?? We moeten voor de deadline accepteren of weigeren...

Ook nog een uitdaging voor morgenavond 19.00 per mail ontvangen van =MKZ=Dutchgirl . Hiervoor zal wel veel animo zijn

Wie ow Wie
pi_31462550
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wachttijd? Het is betalen en rijden hoor...
Ja als je met je eigen auto komt wel, maar als je met bijvoorbeel dat meisje (uit Top Gear) of met een andere (proffesionele) coureurs mee wilt rijden in zo'n bloedsnelle bak, moet je ongeveer 1,5 jaar wachtten.

En dan doet ze er geen 10 minuten over
pi_31462611
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja als je met je eigen auto komt wel, maar als je met bijvoorbeel dat meisje (uit Top Gear) of met een andere (proffesionele) coureurs mee wilt rijden in zo'n bloedsnelle bak, moet je ongeveer 1,5 jaar wachtten.

En dan doet ze er geen 10 minuten over
Nee echt niet hoor...is gewoon betalen en rijden. Is geen wachtlijst voor. Ik kom er er nog regelmatig. Sabine rijdt een `toeristenrondje` in 9 minuten. Er is ook een documentaire geweest op de Duitse TV (FrauTV) over haar

Maar als je eventjes aandacht geeft aan de patsers met de GT3 en ruitenblouse dan mag je ook vaak wel en rondje met hen meerijden en dat is dan wel voor niks...:)

[ Bericht 11% gewijzigd door jpjedi op 15-10-2005 15:23:24 ]
pi_31462992
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nee echt niet hoor...is gewoon betalen en rijden. Is geen wachtlijst voor. Ik kom er er nog regelmatig. Sabine rijdt een `toeristenrondje` in 9 minuten. Er is ook een documentaire geweest op de Duitse TV (FrauTV) over haar
Ik voel een goede oudhollandse discussie opkomen , nee maar je kan best gelijk hebben zal nog eens informeren. Het kost in ieder geval wel aardig wat eurotjes.
pi_31463144
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ik voel een goede oudhollandse discussie opkomen , nee maar je kan best gelijk hebben zal nog eens informeren. Het kost in ieder geval wel aardig wat eurotjes.
Eigenlijk ook helemaal niet boeiend.

We gaan gewoon weer ontopic. Ringen (Nordschleife rijden) is mijn ouwe liefde en als dat ter sprake komt ga ik helemaal los. Sorry mensen..

Ontopic verder!!
pi_31464897
Zo...weer thuis van m'n werk. Boodschappen gedaan. Bier in de koelkast gedonderd. Ik ben helemaal klaar om vanavond te knallen.
Trouwens.....Duiken we nu nog een keer met z'n allen het cafe in ? lijkt me reuze gezellig
pi_31465032
Weer een reden om te vloeken op dat kut EA ontwikkelteam. Ik zet m'n resolutie/refresh rate te hoog met als gevolg dat m'n monitor het beeld niet meer kan weergeven. Goed geen probleem zou je zeggen, even op escape drukken, NIET dus. Dan maar het spel afsluiten, je moet immers je instellingen eerst apply en dat heb ik dan niet gedaan. Werkt ook niet. Met als leuke gevolg dat ik of de instellingen ergens in een document moet gaan zoeken of ik BF2 weer opnieuw kan installeren.

Stelletje prutsers bij EA

-edit-
heb het bestandje kunnen vinden maar het blijft achterlijk.
pi_31465784
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef Suikermais het volgende:
Zo...weer thuis van m'n werk. Boodschappen gedaan. Bier in de koelkast gedonderd. Ik ben helemaal klaar om vanavond te knallen.
Trouwens.....Duiken we nu nog een keer met z'n allen het cafe in ? lijkt me reuze gezellig
Heb eigenlijk al plannen, moet een kloten verkoop plan schrijven voor maandag en dat blijft uiteraard weer liggen tot de laatste dag....EA BEDANKT

Ik wacht even tot Domo ook weer boven water is dan gaan we overleggen wat we doen met die avond uit..

Activiteit en drinken lijkt me het meest geschikte plan. Airsoften lijkt me ook super. Airsoften is zoals het leger oefent met realistische wapens en plastic balletjes. Prijzen weet ik zo niet maar hier duik ik van de week wel in. Jafarx gaat dat binnenkort toevallig doen in Belgie. Ik ken ook iemand die het regelmatig doet in NL, zal hem eens vragen.
pi_31465873
heb een joystick gekocht dus als je me tegen de grond ziet smakken ik ben aan het oefenen!
Narf!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:46:26 #195
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_31465958
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:55 schreef Fillipe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben hem al aan het "kopen"
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:12:52 #196
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31466470
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:38 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ja gaaf dan mag de Nederlandse soldaat ongewapend het slagveld op omdat we er niet zijn om oorlog te voeren maar om vrede te stichten

Pruple heart here I come
Hoezo ongewapend
Met een fototoestel kun je toch ook schieten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_31467384
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoezo ongewapend
Met een fototoestel kun je toch ook schieten
pi_31467881
Zo net nog even lekker gevlogen met escape op Dragon Valley en net nog even wat armor kogeltjes in lieve mensjes gepompt met als gevolge de Silvere medaille op Karkand, nou nou wat briljant weer. Ahum.

Anyway, ga me nu weer te goed doen aan lekkere wijntjes en biertjes, dus ik zeg ik frag u later mannen.
pi_31468518
Special Forces op de server
Goed nieuws, nog niet bevestigd, maar het lijkt er op dat we straks de mogelijkheid hebben om de server zonder kosten te switchen van Special Forces naar BF2 en weer terug en weer terug en weer terug en weer terug en dat gaat gewoon in het controle panel van i3d.
-edit-
Het is bevestigd

Dat is dus erg goed nieuws

Escape nog bedankt voor je bijdrage Kom op mensen we hebben nog 90,- nodig.

[ Bericht 9% gewijzigd door UnleashMitch op 15-10-2005 19:36:08 ]
pi_31468725
Ranked Server Donatie begint weer
Beste clanmembers,

Zoals iedereen weet zijn we nu alweer twee maanden in het bezit van een Ranked Server voor ons geliefde spel van de gehate uitgever. We mogen nog een volle maand spelen op de server maar dan gaat de stekker er toch echt uit. Elke avond zijn er echter nog genoeg mensen van BoF die op de server rondhangen en dat is voor ons reden om er nog eens drie maanden aan vast te plakken

Dit kost echter aardig wat geld en daar hebben we iedereens hulp voor nodig ! Om de huidige server nog drie maanden lang te huren hebben we 240,- nodig. Van de vorige maanden is er nog 60,- overgebleven dus het totaal bedrag wat nog gedoneerd moet worden is 180,-. We gaan, net als vorige keer, uit van een maandbedrag van 5,- en dus een donatie van 15,- per persoon. Dat betekent dus dat we nog 12 donateurs nodig hebben.

Het doneren is heel makkelijk. Je stort simpelweg 15,- op rekeningnummer 35 66 41 430, te namen van FJD Dorr, te Rozenburg. Vermeld even je BF2 of Fok! username zodat ik het uit elkaar kan houden.

Mijn grootste reden om te doneren aan deze Ranked Server is simpel:
Elke avond vind ik er verscheidene BoFers, elke avond is de server vol maar elke avond kan ik er wel gewoon op omdat we de controle hebben over de server. Dat betekent dus dat ik en kan spelen wanneer ik wil en altijd kan spelen met vrienden en bekenden en dat is mij de 15,- zeker waard.

JPJedi dacht er ook zo over want hij is deze keer de eerste donateur, waarvoor dank Ondertussen zijn ook al enkele andere donateurs opgestaan, ik moet m'n rekening nog even checken maar ook alvast dank

Laten er nog velen volgen Voor vragen kan je altijd in dit topic terecht of me aanspreken op MSN.

Op dit moment hebben we van de volgende personen al een donatie binnen: JPJedi, Domo, Fillipe, Di3ki3, SickMyDuck, Escape & Sickert. Op dit moment bedraagt het saldo 150,-, het doel is uiteraard 240,-.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')