Ik had hetzelfde...na complete reinstall was is het wel gelukt. Zorg wel dat je geen no-dvd patch gebruikt!quote:
Gebruik helemaal geen no-dvd patches of cracks ofzo, gewoon puur het orginele spelquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde...na complete reinstall was is het wel gelukt. Zorg wel dat je geen no-dvd patch gebruikt!
Patch1.03 is zelfstandig te gebruiken trouwens, oude patches heb je niet nodig..
jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil ook Battlefield 2 kopen, maar weet iemand hoeveel het bij de Mediamarkt kost?
En gaat het spel een beetje draaien op een AMD Sempron 3000+ met 768 MB geheugen en een ATI Radeon 9600 XT?
Toevallig, ik had hem ook samen met een vriend bij media markt gehaald en wel voor 44,95quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil ook Battlefield 2 kopen, maar weet iemand hoeveel het bij de Mediamarkt kost?
En gaat het spel een beetje draaien op een AMD Sempron 3000+ met 768 MB geheugen en een ATI Radeon 9600 XT?
nou jou kom ik ook niet graag tegen in de lucht, suikermais wel aka d3k3i (of zoiets)quote:@escape_nl: ik ben het met de stelling eens. Ik vind het eigelijk wel gaaf als iemand met een heli op je afkomt en keihard tegen je aancrasht
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Zo pak je een sniper aan:
http://thatvideosite.com/view/564.html
niemand denk ik :S zitten allemaal al op de server en hebben je bericht gemistquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Heeft BoF zin in een 6vs.6 infanterie war vanavond, msg me ff op Xfire(xfire:atreidez)
ja kunnen we niet ergens afspreken daar?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
niemand denk ik :S zitten allemaal al op de server en hebben je bericht gemist
@ iedereen die morgen naar ea world gaan
komen we elkaar daar gewoon toevallig tegen of is iemand van plan om nog even een ''hoi'' te brengen
Is dat CD-WOW wel een beetje te vertrouwen? Ik kan er niet zoveel over vinden in de Tweakers.net Shopsurvey enz.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veeeeeeeel te duur ¤44,95
Koop em dan hier voor ¤31,99.
Is wel de cd-rom maar dat boeit niet zo lijkt me voor deze prijs
¤21,-quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:43 schreef Gunner het volgende:
Special Forces, 24 euro bij Play.com (das ook incl verzenden)
is dat duur?
Zeer betrouwbaar. Ik heb er al zoveel besteld en er is nog nooit iets fout gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:36 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Is dat CD-WOW wel een beetje te vertrouwen? Ik kan er niet zoveel over vinden in de Tweakers.net Shopsurvey enz.
En je betaalt 10 euro meer. Nee doe mij CD-Wow...geweldige shopquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef escape_nl het volgende:
een week na de release?
dan ga ik hem bij de frs halen, heb je hem dezelfde dag nog?
Ze hebben hem daar al voor de verkoopdatum in het magazijn liggen
ja die ook, hele goede recensies gelezen over deze joysticksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef Gunner het volgende:
Is deze ook geschikt?
http://www.muizenshop.nl/p/Saitek+Cyborg+EVO/413/
Als de plek wordt opgevuld moet het wel iemand zijn die vaak op de server te vinden is, het liefst elke dag, ik zie alleen Jedi, FJD voorbij komen en ja sickert af en toe, maar die gaf aan dat hij niet zoveel zin meer had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow sorry, ja had het gelezen ja ik heb het nog niet overlegd maar m'n eigen idee is dat we het op dit moment best redden met z'n allen. De server wordt eigenlijk vooral nog s avonds gebruikt en met zes man achter de knoppen is altijd wel iemand aanwezig.
Misschien is mijn beeld verkeerd maar dat hoor ik dan graag van de andere admins
Prima hoor, no hard feelingsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow sorry, ja had het gelezen ja ik heb het nog niet overlegd maar m'n eigen idee is dat we het op dit moment best redden met z'n allen. De server wordt eigenlijk vooral nog s avonds gebruikt en met zes man achter de knoppen is altijd wel iemand aanwezig.
Misschien is mijn beeld verkeerd maar dat hoor ik dan graag van de andere admins
Dan denk ik dat de mensen die vaak langskomen er al admins genoeg zijn. In dat geval laat ik het dan maar mooi zo zijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef escape_nl het volgende:
Als de plek wordt opgevuld moet het wel iemand zijn die vaak op de server te vinden is, het liefst elke dag, ik zie alleen Jedi, FJD voorbij komen en ja sickert af en toe, maar die gaf aan dat hij niet zoveel zin meer had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |