Ik had hetzelfde...na complete reinstall was is het wel gelukt. Zorg wel dat je geen no-dvd patch gebruikt!quote:
Gebruik helemaal geen no-dvd patches of cracks ofzo, gewoon puur het orginele spelquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde...na complete reinstall was is het wel gelukt. Zorg wel dat je geen no-dvd patch gebruikt!
Patch1.03 is zelfstandig te gebruiken trouwens, oude patches heb je niet nodig..
jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil ook Battlefield 2 kopen, maar weet iemand hoeveel het bij de Mediamarkt kost?
En gaat het spel een beetje draaien op een AMD Sempron 3000+ met 768 MB geheugen en een ATI Radeon 9600 XT?
Toevallig, ik had hem ook samen met een vriend bij media markt gehaald en wel voor 44,95quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil ook Battlefield 2 kopen, maar weet iemand hoeveel het bij de Mediamarkt kost?
En gaat het spel een beetje draaien op een AMD Sempron 3000+ met 768 MB geheugen en een ATI Radeon 9600 XT?
nou jou kom ik ook niet graag tegen in de lucht, suikermais wel aka d3k3i (of zoiets)quote:@escape_nl: ik ben het met de stelling eens. Ik vind het eigelijk wel gaaf als iemand met een heli op je afkomt en keihard tegen je aancrasht
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Zo pak je een sniper aan:
http://thatvideosite.com/view/564.html
niemand denk ik :S zitten allemaal al op de server en hebben je bericht gemistquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:51 schreef Atreidez het volgende:
Heeft BoF zin in een 6vs.6 infanterie war vanavond, msg me ff op Xfire(xfire:atreidez)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |