quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Ze (Rikkert en Lieske) doen tijdens het poetsen Munch, Jezus, de Denker en Hitler na
Wow, dus de Buik is echt weg, ik signaleer hier een nieuwe bewoner: Ruby?quote:
d - deze dag was beter dan die van gisterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Na Roel te hebben gekust (Lieske dus) zegt ze "Beter. veel, veel beter" Waar heeft ze het over??
a. Roel's kus was veel beter dan gisteren
b. Ze loopt met Rikkert mee en die is veel beter
c. Vanmorgen had ze haar tanden slechts 5 minuten gepoetst en nu voelde het veel beter?
Waar zit je ergens? Als je die bui krijgt die hier overheen getrokken is (en waar ik wakker van werd) kan het geen kwaad ff wat stekkers uit de dozen te trekken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:47 schreef -Delta- het volgende:
Het onweert hier zo gigantisch, zelfs m'n monitor begon al vaag te doen...
Volgens mij kan ik beter alles op stroom uitdoen, maar ja ik wil niet
Ik ga met je mee voor antwoord dquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:47 schreef Blue Thunder het volgende:
d. Tanja is opgeflikkerd (tijdelijk) dus nu gaat het veel beter
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:47 schreef Blue Thunder het volgende:
d. Tanja is opgeflikkerd (tijdelijk) dus nu gaat het veel beter
Het is niet mijn pc, maar het ding staat op mijn werk. Het interesseert me helaas bar weinig als deze ermee ophoudt (ik heb er een paar tot mijn beschikking voor BB) en ik heb er al een ventilator opgezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:46 schreef BBscanner het volgende:
@Isabeau;
Staat je PC in een PC kast of iets dergelijks of tegen een muur zorg dan de fan aan de achterkant zijn hitte kwijt kan dat kan al een hoop schelen! Andere maatregelen die je zou kunnen nemen is het uitschalelen van services in XP of programma's zoals msn, kazaa of andere meuk die je niet gebruikt als naar BB streams zit te kijken en een webbrowser aan hebt! succes ermee!
Alleen is niet echt boeiend alleen! Wel jammer van die stomme haan van BB en Robquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef ruby het volgende:
Ow, Roel gaat blijkbaar toch naar z'n nest.
Hmm nee, hij gaat dramatisch naar buiten zitten staren.
Ik denk dat hij gestresst is door iets, kan zowel iets groots als klein zijn..quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Serieuze vraag. Waar denken jullie dat Roel op dit moment aan denkt? Wie heeft een idee?
[afbeelding]
Dat vraag ik me nu ook af.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Serieuze vraag. Waar denken jullie dat Roel op dit moment aan denkt? Wie heeft een idee?
[afbeelding]
Nogmaals, Lieske of een dikke blow.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Bedoel je letterlijk tientallen, omdat de rest al lang naar bed is en het nacht is?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Wel bizar. Zal Roel beseffen dat er in heel Nederland tientallen mensen naar hem zitten te staren.
Aan zijn thuissituatie. Ik denk dat hij die vooral 's nachts mist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[[url=afbeelding[/url]]
Doet Rob dat echt? Tsss, wat een idioot. Wie denkt ie wel niet dat hij is zeg met z'n zogenaamde leidersrol. Dwijl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen is niet echt boeiend alleen! Wel jammer van die stomme haan van BB en Robdie altijd zit te zeiken dat ze op tijd naar bed toe moeten!
Was de eerste avonden wel anders meestal tot 4:00 of zelfs een keer tot bij zevenen!
Ja als je niet kan blowen, dan is dit een goed alternatief... zo slaapverwekkend, dat je vanzelf tot ease komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:53 schreef Showtime het volgende:
Roel is lekker aan het genieten van de rust in het huis, zou ik ook doen. Wanneer je de mogelijkheid krijgt om even lekker rustig alleen te zitten en je weer op te laden.
Nachtdienst dus! werk ze!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet mijn pc, maar het ding staat op mijn werk.
ik denk aan wat ie afgelopen nacht met Tanja bepraat heeft......dat ie dingen probeert te begrijpen.....en dat ze nu afgelegen is..........quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
...volgens mij welquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:54 schreef ruby het volgende:
Moet Roel huilen?
Roel filosofeert over nieuwe theorien over hoe het verder gaat na de dood....quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En dat is ie nu aan 't doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als je niet kan blowen, dan is dit een goed alternatief... zo slaapverwekkend, dat je vanzelf tot ease komt
Haha hij past zo bij Joost z'n toneelclubje, die houdingquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef ruby het volgende:
Ik vind Roel wel een toffe gast moet ik zeggen.
Roel kennende (dat is natuurlijk ook weer grote onzin dat ik hem na een weekje observeren denk te kennen) denk ik dat hij het allemaal maar een groot circus vindt dat hele BB!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Wel bizar. Zal Roel beseffen dat er in heel Nederland tientallen mensen naar hem zitten te staren.
Wat mij betreft de winnaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef ruby het volgende:
Ik vind Roel wel een toffe gast moet ik zeggen.
Eigenlijk wel ja. Hij zit er alleen mee dat zij nog zo onschuldig is en hij toch niet echt meer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:58 schreef ruby het volgende:
Denk je dat ie Lieske echt leuk vindt?
Ja, denk het ook. HIj heeft ook duidelijk een ander ritme dan de rest. Gaat later naar bed (en heeft zo een momentje voor zichzelf) en staat later op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel kennende (dat is natuurlijk ook weer grote onzin dat ik hem na een weekje observeren denk te kennen) denk ik dat hij het allemaal maar een groot circus vindt dat hele BB!
Ergert zich af en toe rot aan zijn medebewoners maar uit dat niet en probeert dat even van zich af te zetten zonder geouwehoer aan ze hoofd. Het is een patroon van hem dat hij in de nacht even alleen zit in woonkamer of buiten! Lijkt me gezond![]()
Zonder dollen, Lieske is veel te naïef voor Roel, Roel is iemand die overal over mee kan praten, wat dat betreft past Dido beter bij hem, heeft veel meer ervaring.quote:
Dat denk ik dus ook... en daarom zit hij te piekeren. Hij begrijpt niet goed waaromhij Lieske zo leuk vindt omdat ze nog zo onschuldig is en zo weinig ervaring heeft. Ik denk wel dat hij haar echt leuk vindt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zonder dollen, Lieske is veel te naïef voor Roel, Roel is iemand die overal over mee kan praten, wat dat betreft past Dido beter bij hem, heeft veel meer ervaring.
Lieske is echt nog een jong schaapje.
Denk het ook. En nee, Scan, dit is niet op Lieske te bashenquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zonder dollen, Lieske is veel te naïef voor Roel, Roel is iemand die overal over mee kan praten, wat dat betreft past Dido beter bij hem, heeft veel meer ervaring.
Lieske is echt nog een jong schaapje.
Hoe herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. HIj heeft ook duidelijk een ander ritme dan de rest. Gaat later naar bed (en heeft zo een momentje voor zichzelf) en staat later op.
dit soort momenten zijn belangrijk voor hem.......hij heeft zelf al eens aangegeven dat ie een einzelganger is......en van dit soort momenten geniet ie dan ook van...lekker alleen in de nacht..doet ie thuis ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. HIj heeft ook duidelijk een ander ritme dan de rest. Gaat later naar bed (en heeft zo een momentje voor zichzelf) en staat later op.
Ja als je het zo bekijkt, zou het best wel kunnen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook... en daarom zit hij te piekeren. Hij begrijpt niet goed waaromhij Lieske zo leuk vindt omdat ze nog zo onschuldig is en zo weinig ervaring heeft. Ik denk wel dat hij haar echt leuk vindt.
Ik ook. Zoals ik al eerder heb geschreven vind ik hem heel erg een Bart type. Hij komt zeker heel ver. Of hij wint weet ik niet. Ik verwacht namelijk dat Lieske ook ver gaat komen en als Lieske zo blijft als vandaag kan ze ook wel gaan winnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Roel ook wel een kandidaat voor de winnaar trouwens.
Ik ook, ik ben er nog niet definitief uit, maar vanaf dag 1 is Roel wel in m'n top 3, zeker wat betreft wie er van mij mag winnen en wie ook potentie heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Roel ook wel een kandidaat voor de winnaar trouwens.
Je hebt ook jongens van 26, die nog op het niveau van Joost zitten, maar Roel is iemand die volgens mij al heel lang zo "levenswijs" is, denkt niet zo bekrompen, is in zoveel dingen geinteresseerd in het leven, etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef ruby het volgende:
Ja, het zijn ook heel andere types. Zowiezo schelen ze 7 jaar.. Wat op zich geen punt is natuurlijk, 19 en 26, maar op die leeftijd is dat best veel. Lieske is nog een meisje en Roel is veel stappen verder.
Ik denk dat Roel denkt: wat hebben ze me nu tussen een stel psycho's geplaatst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook... en daarom zit hij te piekeren. Hij begrijpt niet goed waaromhij Lieske zo leuk vindt omdat ze nog zo onschuldig is en zo weinig ervaring heeft. Ik denk wel dat hij haar echt leuk vindt.
Dat is het probleem. Misschien zit hij er wel mee in zijn maag hoe zijn vrienden het zullen vinden als hij met een onschuldig en naief overkomend meisje op de proppen komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef ruby het volgende:
Ja, het zijn ook heel andere types. Zowiezo schelen ze 7 jaar.. Wat op zich geen punt is natuurlijk, 19 en 26, maar op die leeftijd is dat best veel. Lieske is nog een meisje en Roel is veel stappen verder.
Lieske is geen partij voor Roel , die denkt al een stap verder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Zoals ik al eerder heb geschreven vind ik hem heel erg een Bart type. Hij komt zeker heel ver. Of hij wint weet ik niet. Ik verwacht namelijk dat Lieske ook ver gaat komen en als Lieske zo blijft als vandaag kan ze ook wel gaan winnen.
BB1 heb ik nooit veel gekeken, maar Bart vond ik niet zo wereldwijze jongen als Roel hoor, vond dat echt een haha-laten-we-vandaag-een-grapje-uit-gaan-halen-type.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Zoals ik al eerder heb geschreven vind ik hem heel erg een Bart type. Hij komt zeker heel ver. Of hij wint weet ik niet. Ik verwacht namelijk dat Lieske ook ver gaat komen en als Lieske zo blijft als vandaag kan ze ook wel gaan winnen.
Ik denk ook zeer zeker niet dat Roel oppervlakkig is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel denkt: wat hebben ze me nu tussen een stel psycho's geplaatst.![]()
Roel is denk niet zo oppervlakkig als wij denken.
Wat jou betreft dan hè??quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht namelijk dat Lieske ook ver gaat komen en als Lieske zo blijft als vandaag kan ze ook wel gaan winnen.
Ja dat zou best kunnen. Maar het kan ook zijn dat ie haar heel leuk vindt maar dat ie zich realiseert dat het geen toekomst heeft ofzo. Tsja, je weet niet wat er in dat koppie omgaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Misschien zit hij er wel mee in zijn maag hoe zijn vrienden het zullen vinden als hij met een onschuldig en naief overkomend meisje op de proppen komt.
Dat hangt er, denk ik, vanaf wat ze van haar laten zien op tv.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, Roel ligt echt niet zo extreem wakker wat z'n vrienden vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Misschien zit hij er wel mee in zijn maag hoe zijn vrienden het zullen vinden als hij met een onschuldig en naief overkomend meisje op de proppen komt.
Ik snap er ook niets van. Hadden ze geen drank meer ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef Showtime het volgende:
Ik kan er maar niet bij dat die andere 11 al liggen te ronken, onder welke stenen hebben ze die vandaan gehaald. Een normaal mens gaat toch een beetje nachtbraken.
Wat mij betreft ja. Ik weet het niet zeker, aangezien BB nog niet is afgelopenquote:
Die heeft ook de tegenwoordigheid van geest om niet te hard van stapel te lopen en zichzelf te blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook zeer zeker niet dat Roel oppervlakkig is.
Lieske wordt echt niet de winnaar, echt van z'n levens dagen niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik verwacht namelijk dat Lieske ook ver gaat komen en als Lieske zo blijft als vandaag kan ze ook wel gaan winnen.
Dat is een ding wat zeker is ja. BB kan heel veel sturen, dan hebben ze inmiddels al bewezen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er, denk ik, vanaf wat ze van haar laten zien op tv.
ik heb geen idee, kom net thuis, had minstens verwacht dat ze nog een lekker feestje aan het bouwen waren in het BB huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Hadden ze geen drank meer ofzo?
ik wil ook zulke mooie screenshots maken!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Roel, nog steeds voor zich uit starend en diep in gedachten verzonken, als enige wakker.
[afbeelding]
LOL... dat riep vorig jaar ook 80% van FOK over Jeanettequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske wordt echt niet de winnaar, echt van z'n levens dagen niet.
Heb jij vorig jaar als enige nederlander BB gezien dan???quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat riep vorig jaar ook 80% van FOK over Jeanette
Op zich wel ja, inderdaad. Maar ik denk dat hij ook wat problemen heeft met de zelfverzekerdheid van Dido.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
Roel heeft Chantal een keer in vertrouwen vertelt (niet echt handig om dag bij haar te doen!) dat hij een vriendin had ontmoet, voor dat hij het huis in ging, waar hij wel gevoelens voor had. Nu heeft hij ook gevoelens voor zowel Dido en Lieske en dat zal hij het wel moeilijk mee hebben!
Heb het ook het idee dat Dido meer past bij Roel dan Lieske!
Momentjequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
ik wil ook zulke mooie screenshots maken!!!
Waar kan ik mediaplayer 10 downloaden??
Ik denk dat 't best nog leuk kan worden met die meid en die Dido en Roel erbij nog een hele tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske wel leuk hoor en ik ben geen 17-jarig studentje (?)
Ja ik vind Joost ook leuk en ben ook geen 18 jarig studentjequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske wel leuk hoor en ik ben geen 17-jarig studentje (?)
Bij deze een weddenschap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat riep vorig jaar ook 80% van FOK over Jeanette
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspxquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
ik wil ook zulke mooie screenshots maken!!!
Waar kan ik mediaplayer 10 downloaden??
Yep, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Zapje het volgende:
Roel is zowieso voor mij vanaf de eerste dag al een favoriet..........goeie woordkeuze....nuchter...zichzelf.....eigen mening.....veel van de andere bewoners zeuren me teveel met hun tandpasta glimlachjes.....roddelen tot en met.....bewijzen dat ze zo goed zijn......
Je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar als enige nederlander BB gezien dan???![]()
Zegt ze ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:13 schreef BB-King het volgende:
Dido vindt Roel wel het leukst van de mannen maar niet meer dan dat.
Mensen vinden haar een beetje sneu en zielig doordat ze zo naïef is, maar omdat ze er niks aan kan doen, vinden mensen het idd aandoenlijk en dus is ze hun favoriet of een van hun favo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske denk ik vooral heel aandoenlijkZe denkt wereldwijs te zijn (hey, lid van Vindicat hoor!), maar ze is het zo verschrikkelijk duidelijk niet. Zo lief
Ok we wachten er nog ff op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:13 schreef wickie het volgende:
als ff wakker blijft kan ie dadelijk naar mooi onweer kijken wat nu die kant op trekt
Bedankt Scanman.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx
De zelfverzekerheid van Dido zit maar onder een dun laagje vernis! IMOquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel ja, inderdaad. Maar ik denk dat hij ook wat problemen heeft met de zelfverzekerdheid van Dido.
Ja, zeur Jeanette!!quote:
die zou ik ook wel eens willen zien hi hIquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef Greetings het volgende:
Aaaaa mogen we z'n lulletje niet zien
Thanks, jij ook Rubyquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Bedankt Scanman.
Ga ik morgen installeren. Het is toch wel gratis hè??![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef -Delta- het volgende:
Oh wee, als ze morgen weer zo vroeg naar bed gaan, op zaterdagavond notabene![]()
Ik ga naar bed, trusten voor iedereen voor straks.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:19 schreef newsman het volgende:
Maar goed Tanja is zoek.
Zoals gezegd: Jeanette won ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen vinden haar een beetje sneu en zielig doordat ze zo naïef is, maar omdat ze er niks aan kan doen, vinden mensen het idd aandoenlijk en dus is ze hun favoriet of een van hun favo.
En daar win je geen BB mee.![]()
Welnee!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:19 schreef newsman het volgende:
Maar goed Tanja is zoek.
Dat is nog helemaal niet zeker. Tanja was heel erg standvastig.. en ik hoop en verwacht dat ze dat blijft en morgen alsnog vertrekt. Ik verwacht dat BB haar gevraagd heeft er toch nog een nachtje over te denken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp dat Tanja ook weer terugkomt?? Van mij had dit niet gehoeven. Echt niet.
Dat was voor mij het dieptepunt van BB4 en daar waren er een hoop.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: Jeanette won ook
Voor mij het hoogtepunt. De hele kamer hier zat te juichen van vreugde. Het meisje, die van heel veel mensen niet mocht winnen, won!!! Echt de underdog dus. Prachtigquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat was voor mij het dieptepunt van BB4 en daar waren er een hoop.
Lieske daarintegen vind ik wel leuk.
Ze kunnen volgens mij moeilijk iemand tegenhouden zonder paar leuke beloftes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker. Tanja was heel erg standvastig.. en ik hoop en verwacht dat ze dat blijft en morgen alsnog vertrekt. Ik verwacht dat BB haar gevraagd heeft er toch nog een nachtje over te denken.
Mijn favorieten hebben nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij het hoogtepunt. De hele kamer hier zat te juichen van vreugde. Het meisje, die van heel veel mensen niet mocht winnen, won!!! Echt de underdog dus. Prachtig
night night.....................tis hier nog rustig.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef Day het volgende:
Het begint hier ook te onweren!
TIme for bed!![]()
In willekeurige volgorde ook de mijne maar met er lopen nog wel paar outsiders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef BBscanner het volgende:
Mijn Favo Top 3 met beknopte onderbouwing1 - Dido; vrolijk impulsief maar doordacht en een prettige stem en figuur 2 - Roel; Intelligent, humor, ruim denkend 3 - Ingrid; doorzetter (fietsen), vrolijk, recht door zee humor!
Als BB verstandig is laten ze haar gaan. Ze kan alleen maar over zichzelf en dus de baby praten en om dat nog 6 weken te moeten aanhoren verpest een heleboel andere mogelijke ontwikkelingen in het huis. De tv uitzendingen zitten nu al vol met Tanja en dat zal alleen maar meer worden als ze blijft. BB doet er verstandig aan om Tanja lekker te laten gaan en zich te focussen op de overgebleven 12 bewoners. Die zijn explosief en dus interessant genoeg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, ze hebben wel de slechtste zwangere junk gekozen die er is...
Soort van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel, Lieske & Joost
Geef Joost het voordeel van de twijfel, Joost is de gangmaker in het huis toch?
Ook Rob niet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Mijn top 3:
Gedeelde eerste plaats: Roel en Lieske. Beide helemaal zichzelf en durven ook wel te spreken als ze iets niet aan staat. Dit in tegenstelling tot de rest.
Derde plaats: Als ik heel eerlijk ben vind ik geen enkele persoon de derde plaats waardig op dit moment.
Joost komt bij mij wel op de 4de plek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel, Lieske & Joost
Geef Joost het voordeel van de twijfel, Joost is de gangmaker in het huis toch?
Dat hebben ze opzettelijk gedaan! Ze wisten dat heel Nederland er over zal vallen als er een zwangere vrouw het huis in zou gaan. Als deze 'vrouw' dan ook nog rookt! krijg je helemaal alles en iedereen over je heen! Negatieve publiciteit is soms juist de beste publiciteit. Sensatie & leedvermaak is wat mensen trekt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, ze hebben wel de slechtste zwangere junk gekozen die er is...
Ja, zeker geen van die anderen. Niet dat ik ze persé onaardig vind, maar een derde plaats krijgen ze niet van me en dat zal denk ik ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:32 schreef Zapje het volgende:
Roel en Lieske idd......en misschien op de 3e.....of Rikkert of Ingrid
Ingrid is verschrikkelijk, een nachtmerrie voor de meeste mannenquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef BBscanner het volgende:
Mijn Favo Top 3 met beknopte onderbouwing3 - Ingrid; doorzetter (fietsen), vrolijk, recht door zee humor!
Het werkt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat hebben ze opzettelijk gedaan! Ze wisten dat heel Nederland er over zal vallen als er een zwangere vrouw het huis in zou gaan. Als deze 'vrouw' dan ook nog rookt! krijg je helemaal alles en iedereen over je heen! Negatieve publiciteit is soms juist de beste publiciteit. Sensatie & leedvermaak is wat mensen trekt!
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB verstandig is laten ze haar gaan. Ze kan alleen maar over zichzelf en dus de baby praten en om dat nog 6 weken te moeten aanhoren verpest een heleboel andere mogelijke ontwikkelingen in het huis. De tv uitzendingen zitten nu al vol met Tanja en dat zal alleen maar meer worden als ze blijft. BB doet er verstandig aan om Tanja lekker te laten gaan en zich te focussen op de overgebleven 12 bewoners. Die zijn explosief en dus interessant genoeg!
Ik heb ook niet echt veel met Ingrid... en Linda vind ik al helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ingrid is verschrikkelijk, een nachtmerrie voor de meeste mannen
Ingrid moet zo snel mogelijk weg, van mij mag ze meelopen met de exit van Linda aankomende donderdag...
dat moet je ook vasthouden....wij mensen vallen op bepaalde types, en voor mezelf uitgaand, denk ik dat ik goed zou kunnen opschieten met mijn top 3.......niet dat de anderen slecht of minder zijn.....maar ik heb er niks mee..............quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, zeker geen van die anderen. Niet dat ik ze persé onaardig vind, maar een derde plaats krijgen ze niet van me en dat zal denk ik ook niet veranderen.
Laat haar dan maar lekker de nachtmerrie zijn voor Menno, Rob of Rikkert ik geniet wel mee thuis!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ingrid is verschrikkelijk, een nachtmerrie voor de meeste mannen
Ingrid moet zo snel mogelijk weg, van mij mag ze meelopen met de exit van Linda aankomende donderdag...
Dat was idd te triest voor woorden (hoewel ik die Ralph met zijn zalfjes en pilletjes nu ook wel en watje vindt). Het was vandaag ook op TV. Heb zo'n idee dat mits Nathalie genomineerd wordt zij er eerder uitvliegt dan Ralph als het aan het sms 'volk' ligt (de voice-over van BB heeft het in iedergeval niet zo op Nathalie)quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:45 schreef Zapje het volgende:
bv. Nathalie met haar Donald Duck lippen.......die is zo kinderachtig en sneaky.........en maar tegen iedereen vertellen dat ze nog nooit zooooo verliefd op iemand geweest is als Ralph.....en even later zet ze hem in een negatief daglicht........ik kan daar slecht tegen......of een beetje stiekum in z'n toilettas gluren.......
mee eens......heb ook niet de indruk dat ze echt over de nominaties heeft gepraat zodat BB haar een straf kon opleggen....maar haar kop kwam wel ff op tv dat ze Ralph genomineerd heeft.....en ze is voor BB niet meer boeiend genoeg omdat Ralph en zij niet meer voor spectakel gaan zorgen.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
(de voice-over van BB heeft het in iedergeval niet zo op Nathalie)
afgelopen nacht was wel fun...door alle comotie vanwege Tanja....was ook zeker een latertje....rond half 7 meende ik.........quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:51 schreef Lolalala het volgende:
Djeez, kan ik niet slapen, slapen zij allemaal!
Normaal gaan ze toch pas om half 7 slapen?Jammer hoor.
BB wil dat Ralph sympathiek overkomt voor TV, zodat ondanks dat alle bewoners (7) hem er uit willen hij toch blijft wat weer tot spanningen kan leiden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:56 schreef Zapje het volgende:
[..]
mee eens......heb ook niet de indruk dat ze echt over de nominaties heeft gepraat zodat BB haar een straf kon opleggen....maar haar kop kwam wel ff op tv dat ze Ralph genomineerd heeft.....en ze is voor BB niet meer boeiend genoeg omdat Ralph en zij niet meer voor spectakel gaan zorgen.....
dat zou wel leuk zijn dan gebeurt er tenminste ietsquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:02 schreef BBscanner het volgende:
De eerste druppels vallen in de vijver!
Iemand een viskenner hier? Schijnt toch dat ze dan omhoog komen en gaan springen die Koi-karpers?
Ik hoor niks hier.... Het ligt nog steeds allemaal te slapen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:08 schreef Zapje het volgende:
ik hoorde stemmen...............Linda ?
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat is dat voor houding dan? Met je knieen omhoog?![]()
Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar het is waar.quote:
Volgens mij was die haan alleen voor de afgelopen week-opdracht...quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:12 schreef Inca het volgende:
die haan hebben ze de nek omgedraaid
Of misschien alleen niet in het weekend ?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:44 schreef Debbus het volgende:
[..]
Volgens mij was die haan alleen voor de afgelopen week-opdracht...
Toch jammer.
Ik help het je hopen, maar vrees het ergste...quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of misschien alleen niet in het weekend ?!
Gewoon de blog/frontpage lezen... denk niet dat er een korte samenvatting te geven is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:04 schreef amaranta het volgende:
Potverdikkie ik kijk 2 dagen niet en mis werkelijk van alles...Wat is er met tanja gebeurd?
Korte samenvatting?
heel dr rug is vies..kan ze niet douchen ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef Marrije het volgende:
Even voor tien ging Linda naar de wc en is daarna weer in bed gekropen.
[afbeelding]
strings moeten verboden worden!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef Marrije het volgende:
Even voor tien ging Linda naar de wc en is daarna weer in bed gekropen.
[afbeelding]
die was voor de weekopdracht die ze hadden -en dit weekend omdat er anders alleen slaap beelden zijn-quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of misschien alleen niet in het weekend ?!
en ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan rob...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:23 schreef Djoj het volgende:
Ben net tot de conclusie gekomen dat Ingrid mijn favo is geworden, kweetnie waarom....just a feeling..
ze bespreken de andere bewonersquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef Djoj het volgende:
Gesprek tussen Dido en Rob is bijna niet te verstaan, jullie ook moeite mee??
Nee, was me aan het concentreren op het om elkaar heen druilen van Nathalie en Ralph in de keuken. Ralph die interessant doet over het koffiezetapparaat en zijn thermische sluiting, of zoiets en Nathalie die maar wat graag erbij staat en omgekeerd. Lijkt alsof ze naar elkaar toe groeien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef Djoj het volgende:
Gesprek tussen Dido en Rob is bijna niet te verstaan, jullie ook moeite mee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |