Dat hebben ze opzettelijk gedaan! Ze wisten dat heel Nederland er over zal vallen als er een zwangere vrouw het huis in zou gaan. Als deze 'vrouw' dan ook nog rookt! krijg je helemaal alles en iedereen over je heen! Negatieve publiciteit is soms juist de beste publiciteit. Sensatie & leedvermaak is wat mensen trekt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, ze hebben wel de slechtste zwangere junk gekozen die er is...
Ja, zeker geen van die anderen. Niet dat ik ze persé onaardig vind, maar een derde plaats krijgen ze niet van me en dat zal denk ik ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:32 schreef Zapje het volgende:
Roel en Lieske idd......en misschien op de 3e.....of Rikkert of Ingrid
Ingrid is verschrikkelijk, een nachtmerrie voor de meeste mannenquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef BBscanner het volgende:
Mijn Favo Top 3 met beknopte onderbouwing3 - Ingrid; doorzetter (fietsen), vrolijk, recht door zee humor!
Het werkt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat hebben ze opzettelijk gedaan! Ze wisten dat heel Nederland er over zal vallen als er een zwangere vrouw het huis in zou gaan. Als deze 'vrouw' dan ook nog rookt! krijg je helemaal alles en iedereen over je heen! Negatieve publiciteit is soms juist de beste publiciteit. Sensatie & leedvermaak is wat mensen trekt!
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB verstandig is laten ze haar gaan. Ze kan alleen maar over zichzelf en dus de baby praten en om dat nog 6 weken te moeten aanhoren verpest een heleboel andere mogelijke ontwikkelingen in het huis. De tv uitzendingen zitten nu al vol met Tanja en dat zal alleen maar meer worden als ze blijft. BB doet er verstandig aan om Tanja lekker te laten gaan en zich te focussen op de overgebleven 12 bewoners. Die zijn explosief en dus interessant genoeg!
Ik heb ook niet echt veel met Ingrid... en Linda vind ik al helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ingrid is verschrikkelijk, een nachtmerrie voor de meeste mannen
Ingrid moet zo snel mogelijk weg, van mij mag ze meelopen met de exit van Linda aankomende donderdag...
dat moet je ook vasthouden....wij mensen vallen op bepaalde types, en voor mezelf uitgaand, denk ik dat ik goed zou kunnen opschieten met mijn top 3.......niet dat de anderen slecht of minder zijn.....maar ik heb er niks mee..............quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, zeker geen van die anderen. Niet dat ik ze persé onaardig vind, maar een derde plaats krijgen ze niet van me en dat zal denk ik ook niet veranderen.
Laat haar dan maar lekker de nachtmerrie zijn voor Menno, Rob of Rikkert ik geniet wel mee thuis!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ingrid is verschrikkelijk, een nachtmerrie voor de meeste mannen
Ingrid moet zo snel mogelijk weg, van mij mag ze meelopen met de exit van Linda aankomende donderdag...
Dat was idd te triest voor woorden (hoewel ik die Ralph met zijn zalfjes en pilletjes nu ook wel en watje vindt). Het was vandaag ook op TV. Heb zo'n idee dat mits Nathalie genomineerd wordt zij er eerder uitvliegt dan Ralph als het aan het sms 'volk' ligt (de voice-over van BB heeft het in iedergeval niet zo op Nathalie)quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:45 schreef Zapje het volgende:
bv. Nathalie met haar Donald Duck lippen.......die is zo kinderachtig en sneaky.........en maar tegen iedereen vertellen dat ze nog nooit zooooo verliefd op iemand geweest is als Ralph.....en even later zet ze hem in een negatief daglicht........ik kan daar slecht tegen......of een beetje stiekum in z'n toilettas gluren.......
mee eens......heb ook niet de indruk dat ze echt over de nominaties heeft gepraat zodat BB haar een straf kon opleggen....maar haar kop kwam wel ff op tv dat ze Ralph genomineerd heeft.....en ze is voor BB niet meer boeiend genoeg omdat Ralph en zij niet meer voor spectakel gaan zorgen.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
(de voice-over van BB heeft het in iedergeval niet zo op Nathalie)
afgelopen nacht was wel fun...door alle comotie vanwege Tanja....was ook zeker een latertje....rond half 7 meende ik.........quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:51 schreef Lolalala het volgende:
Djeez, kan ik niet slapen, slapen zij allemaal!
Normaal gaan ze toch pas om half 7 slapen?Jammer hoor.
BB wil dat Ralph sympathiek overkomt voor TV, zodat ondanks dat alle bewoners (7) hem er uit willen hij toch blijft wat weer tot spanningen kan leiden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:56 schreef Zapje het volgende:
[..]
mee eens......heb ook niet de indruk dat ze echt over de nominaties heeft gepraat zodat BB haar een straf kon opleggen....maar haar kop kwam wel ff op tv dat ze Ralph genomineerd heeft.....en ze is voor BB niet meer boeiend genoeg omdat Ralph en zij niet meer voor spectakel gaan zorgen.....
dat zou wel leuk zijn dan gebeurt er tenminste ietsquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:02 schreef BBscanner het volgende:
De eerste druppels vallen in de vijver!
Iemand een viskenner hier? Schijnt toch dat ze dan omhoog komen en gaan springen die Koi-karpers?
Ik hoor niks hier.... Het ligt nog steeds allemaal te slapen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:08 schreef Zapje het volgende:
ik hoorde stemmen...............Linda ?
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat is dat voor houding dan? Met je knieen omhoog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |