Haha hij past zo bij Joost z'n toneelclubje, die houdingquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef ruby het volgende:
Ik vind Roel wel een toffe gast moet ik zeggen.
Roel kennende (dat is natuurlijk ook weer grote onzin dat ik hem na een weekje observeren denk te kennen) denk ik dat hij het allemaal maar een groot circus vindt dat hele BB!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Wel bizar. Zal Roel beseffen dat er in heel Nederland tientallen mensen naar hem zitten te staren.
Wat mij betreft de winnaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef ruby het volgende:
Ik vind Roel wel een toffe gast moet ik zeggen.
Eigenlijk wel ja. Hij zit er alleen mee dat zij nog zo onschuldig is en hij toch niet echt meer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:58 schreef ruby het volgende:
Denk je dat ie Lieske echt leuk vindt?
Ja, denk het ook. HIj heeft ook duidelijk een ander ritme dan de rest. Gaat later naar bed (en heeft zo een momentje voor zichzelf) en staat later op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel kennende (dat is natuurlijk ook weer grote onzin dat ik hem na een weekje observeren denk te kennen) denk ik dat hij het allemaal maar een groot circus vindt dat hele BB!
Ergert zich af en toe rot aan zijn medebewoners maar uit dat niet en probeert dat even van zich af te zetten zonder geouwehoer aan ze hoofd. Het is een patroon van hem dat hij in de nacht even alleen zit in woonkamer of buiten! Lijkt me gezond![]()
Zonder dollen, Lieske is veel te naïef voor Roel, Roel is iemand die overal over mee kan praten, wat dat betreft past Dido beter bij hem, heeft veel meer ervaring.quote:
Dat denk ik dus ook... en daarom zit hij te piekeren. Hij begrijpt niet goed waaromhij Lieske zo leuk vindt omdat ze nog zo onschuldig is en zo weinig ervaring heeft. Ik denk wel dat hij haar echt leuk vindt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zonder dollen, Lieske is veel te naïef voor Roel, Roel is iemand die overal over mee kan praten, wat dat betreft past Dido beter bij hem, heeft veel meer ervaring.
Lieske is echt nog een jong schaapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |