VInd ik idd ook een beetje jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat een titel, sin city is nog niet eens op dvd![]()
Vond ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat een titel, sin city is nog niet eens op dvd![]()
Waarom in het Fransquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:05 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Vie est Belle, de Franse digipack met boekje van 40 pagina's. Ook werkelijk schitterend. Mooie foto's in het boekje, jammer dat het niet te lezen is
Omdat het een Franse uitgave isquote:
Zeker meer dan 100 euro. Er is nog zeker vraag naarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:47 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Kill Bill Coffret (4dvd + 2cd + boekies), frankrijk
Ik kom er niet helemaal uit, wat is deze nou waard? (Met andere woorden, wat is een fatsoenlijke vraagprijs? En als ik hem door zou willen verkopen, is er uberhaupt nog vraag naar?)
Ik ken een jongen in Frankrijk, via hem geregeld, als je wilt heb ik er nog wel eentje:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Motoko het volgende:
waar heb je die gekocht Hare?
Heb ik ook, alleen die heeft de docu dogville confessions niet, en die wilde ik ook hebben en dan maar meteen de beste editie kopen die die heeft hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef Motoko het volgende:
heb zelf een andere, de Koreaanse Dogville: Limited Edition Box Set.
maar ik zal die andere topic in de gaten houden
is Lost in Translation ook al in Quality Film collectionquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:36 schreef Ruis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon bij de FRS gekocht.
Niks mis mee! Deze heeft gewoon dezelfde extra's als de normale editie, en hij is een stuk betaalbaarder.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
is Lost in Translation ook al in Quality Film collection
Is Donnie Darko ook in die Quality Film Collection verkrijgbaar ? Zo ja, dan heb ik die gister in mijn handen gehad (verbaasde me nog over de zoveelste uitgave) en viel me meteen de slechte kwaliteit van de foto's op de hoes op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:56 schreef California het volgende:
[..]
Niks mis mee! Deze heeft gewoon dezelfde extra's als de normale editie, en hij is een stuk betaalbaarder.
Goed, de hoesjes zijn geen kunstwerkjes, maar had ook een stuk lelijker gekund.
Ja, Donnie Darko zit er ook in. Die foto's zijn me niet opgevallen, maar met zoiets kan ik ook wel leven (al is dat in dit geval niet eens nodig, de normale Donnie Darko kost ook niets).quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:59 schreef Durbin het volgende:
Is Donnie Darko ook in die Quality Film Collection verkrijgbaar ? Zo ja, dan heb ik die gister in mijn handen gehad (verbaasde me nog over de zoveelste uitgave) en viel me meteen de slechte kwaliteit van de foto's op de hoes op.![]()
Waar heb je Leon vandaan en hoeveel heeft hij gekost, als ik vragen mag.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:55 schreef Timo20 het volgende:
De afgelopen dagen binnen gekregen/opgehaald:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollarquote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Waar heb je Leon vandaan en hoeveel heeft hij gekost, als ik vragen mag.
Had al zo'n vermoeden dat hij daar vandaan kwam, maar kan niet uitvinden hoe veel hij daar kost. Kan niet zoeken ofzo, misschien moet ik koreaanse tekens installeren...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollar
waar heb je die besteld?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:33 schreef Hare het volgende:
Heb die Kill Bill trouwens vandaag binnengekregen en het is bijna jammer dat ik hem voor iemand anders had gekocht!
Wat een schitterende set zeg! Echt zeer netjes gemaakt! Alles is mooi op elkaar afgestemd en er zit een zeer mooi hardcover boek bij, 100 pagina's, volop foto's, volop cool, volop in het Frans
Echt gaaf! Aanrader voor de Kill Bill 1&2 liefhebber.
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57100quote:Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef Dizer het volgende:
Oeeeh, gisteren Sin City gezien! Ik kan niet wachten totdat ie op dvd uitkomt. Ben benieuwd naar de uitgaves die uitgebracht zullen worden
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57100
Hmz... als het het een jaar later wordt, dan koop ik alsnog deze eerst. En kan ik later ook weer een een nieuwe kopen en de huidige verkopen. Dat doe ik ook denk ik met mijn huidige "Der Untergang" mits de 3disc editie van winter2005 niets extra's wat leuk is aan toevoegdquote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef Shogo het volgende:
Wees er wel van bewust dat er wel nog een betere uitvoering komt. Wanneer is alleen de vraag nog...
Dat heb ik nou ookquote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef Shogo het volgende:
Ik koop deze waarschijnlijk ook wel, daar niet van.
Wacht nu nog steeds op die mooie kill bill box die vorig jaar al belooft werdt. Zal gvd ook eens tijd worden.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollar
Waar kun je deze pre-orderen? (En uit welk komt ie eigenlijk? Is dit de koreaanse?)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:10 schreef Motoko het volgende:
Goodbye Lenin - 2disc Digipack Special Edition (pre-order)
al te koop bij Koreandvds, DVDHeaven en DVDfromKOREAquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar kun je deze pre-orderen? (En uit welk komt ie eigenlijk? Is dit de koreaanse?)
Doe open dan mafketel!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als ik mazzel heb, heb ik één van de 500 gesigneerde door L.Blair
![]()
Pfoei.. 115,56 USD excl.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Doe open dan mafketel!!
Als je hem trouwens hier had besteld had je hem sowieso met handtekening gehad, wel gelimiteerd tot 1500 maar goed...
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=15377
Maar dan is hij niet meer gesealed...quote:
Neej, die wil ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
Als je hem trouwens hier had besteld had je hem sowieso met handtekening gehad, wel gelimiteerd tot 1500 maar goed...
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=15377
ja digipackquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Shogo het volgende:
Casablanca = digipack? Zo ja waar heb je hem vandaan weten te vissen?
Waarom probeer je niet gewoon bij play ofzo? Die hebben vaak nog wel de digipacks. Van One Flew en Singin iig en die zijn van dezelfde company.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
Thx ik had wat meer wakker moeten zijn, the search continues...![]()
Ich habe keine kredietcarte...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet gewoon bij play ofzo? Die hebben vaak nog wel de digipacks. Van One Flew en Singin iig en die zijn van dezelfde company.
Of anders de R1, als ik het goed heb is die R2 gecodeerd ook nog eens. WIl het morgen wel eens voor je kijken als je interesse hebt.
Ajjj, ja, dat maakt het allemaal net dat kleine beetje gecompliceerderquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ich habe keine kredietcarte...En volgens dvdcompare heeft de UK versie van Casablanca en One flew geen digipack meer singing in the rain weer wel.
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Ajjj, ja, dat maakt het allemaal net dat kleine beetje gecompliceerder
Wat doet die kleine Goblin in die foto ?quote:
Dat doe je anders al heel aardig voor dat loontjequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef RuneRose het volgende:
Meer kan ik helaas niet aanschaffen met mijn magera Ah studenten loontje.![]()
play.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:46 schreef Shogo het volgende:
Zeker niet slecht waar heeft u die casablanca box vandaan?
ja ik moet toch watquote:
Nicequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:47 schreef RuneRose het volgende:
Lening afgesloten bij paps en mams en deze maar bij Hare besteld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt wel mee, bij boudisque (nederlandse winkel) kost die 89,99 oid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
play.com
K'zal er waarschijnlijk veel te veel voor betaald hebben, maar ik bestel eigenlijk het meeste bij play. Dat is me tot nu toe altijd nog bevallen.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer heb je een pincode nodig voor je cc?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef Mike het volgende:
Er gaan, nadat deze week bekend geworden is dat er een zooi credit card gegevens openbaar zijn geworden in de VS, weer een heleboel credit cards geblokkeerd worden. Net zoals een aantal maanden geleden.
Ik hoop niet dat we daar allemaal weer bij zitten, want ik ben net gewend aan m'n nieuwe pincode.
Creditcard is bij veel banken gekoppeld aan je rekening en bijbehorende bankpas. Dus als je nieuwe creditcard krijgt, krijg je ook een nieuwe bankpas met bijbehorende creditcard.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een pincode nodig voor je cc?
Ghibli nog niet compleetquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Maar zijn er dan mensen die hun cc ergens anders voor gebruiken dan op internet bestellen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Creditcard is bij veel banken gekoppeld aan je rekening en bijbehorende bankpas. Dus als je nieuwe creditcard krijgt, krijg je ook een nieuwe bankpas met bijbehorende creditcard.
Ik niet nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar zijn er dan mensen die hun cc ergens anders voor gebruiken dan op internet bestellen?
Da's niet helemaal waar. Je pinpas kan kapot gaan...dan kun je in ieder geval nog met je credit card pinnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef FremantleDockers het volgende:
CC met pincode is handig als je bijvoorbeeld in verre vreemde landen niet kan pinnen met je normale pas. Maar in de westerse wereld heb je er inderdaad niks aan...
zat ook al over deze editie te denken maar zijn de extra's ondertiteld?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is ie mooi!
ik heb hem vandaag gewoon bij de mediamarkt gehaald. Maar je kunt hem ook goedkoop bij cd-wow kopen meende ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:58 schreef Undergod het volgende:
even offtopic:ik zie iedereen hier die ronin dvd krijgen, waar halen jullie die?
Er staat mij iets bij dat er een mgm actie was ergens maar ik weet niet meer waar?
Bij cdwow voor 6,99 incl. verzendkosten wel deze link gebruiken: http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:58 schreef Undergod het volgende:
even offtopic:ik zie iedereen hier die ronin dvd krijgen, waar halen jullie die?
Er staat mij iets bij dat er een mgm actie was ergens maar ik weet niet meer waar?
Mijn dank ik groot, en mijn duits is slecht, maar ik heb hem ook maar eens besteldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Bij cdwow voor 6,99 incl. verzendkosten wel deze link gebruiken: http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
Je kan betalen met overschrijving of rabo direct, hoe moet je zelf maar even kijken heb nu niet zoveel zin om uit te leggen (misschien iemand anders).![]()
Nu welquote:
Extras zijn subbed volgens de coverquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:22 schreef Motoko het volgende:
[..]
zat ook al over deze editie te denken maar zijn de extra's ondertiteld?
er komt namelijk ook een 2 disc edition uit van Warner op 7 juli dit jaar in amerika.
TSSSSSquote:Op zondag 26 juni 2005 13:20 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren gekocht:
[afbeelding]
Saw Uncut R2-UK
[afbeelding]
Nou dan zal ik ook maar me laatste aanwinsten weer een keer posten:quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begon jullie al te missen
AntiChrist... MINDEREN!!??
heb je verkering of zo...
![]()
PFFFF ik was gisteren in dronken toestand bij je vriendinnetjes in de buurt (Ik moest namelijk een tour geven over de amsterdam-wallen)quote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef Ash het volgende:
[..]
TSSSSS
nogneens de R1 met extra's van Seed of Chucky? de R2 NL heeft trouwens ook maar een Stereo soundtrack! en jij als DTS liefhebber!!!! Shame on you!
En van Saw niet de R2 Duitse 3-disc versie!
Je bent aan het minderen he! ik zie het!![]()
*Interesse toont*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Verkeerd binnen gekregen van een eBay user![]()
Deze gekregen:
[afbeelding]
Terwijl ik deze besteld had:![]()
[afbeelding]
Iemand tips waar ik hem wel weg kan krijgen? en heeft iemand intresse in Crouching Tiger Hidden Dragon, want ik heb hem namelijk al.![]()
3 oktober volgens play.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Batman en Batman Returns maar even meegenomen van het Kruidvat. Kon ze niet laten liggen voor 7 euro p.s. Beetje impulsaankoop want er komen geloof ik veel mooiere SE's aan.
Ga hem volgende week ook maar eens ophalen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef slindenau het volgende:
Opgehaald bij de FRS (na een halve maand wachten, maar wel voor 15 euri):
[afbeelding]
Eigen foto's:
[afbeelding]
Originele grootte
[afbeelding]
Originele grootte
heb je ze ook compleet nouquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
en The Shawshank Redemption Giftset staat op shipping
For a Few Dollars More en A Fistful of Dynamite wil ik nog erbij, ff zien of ik voor de UK of NL gaquote:
Gaaf, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn 3DVD box van The shawshank redemption is binnen
[afbeelding]
[quote=\"Kajos\"]Moi KinkyQueenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Die moet ik eigenlijk ook hebben. Waar heb je 'm vandaan?
51,5 euro:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef Chielus het volgende:
laat maar, heb hem al gevonden, 89 USD,
De jaren '80 actiefilm.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef MikeyMo het volgende:
Commando blijft roeleren
Als er mensen zijn die der untergang nog gaan kopen zal ik ook maar snel zijn, want ik gok dat ie over 2 maanden ook in de Quality Film collection zit, en dan heb je zo'n ranzig hoesje...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is Lost in Translation ook al in Quality Film collection
Nou is het dus een tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar wat doet dat boot op de voorkantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Deze is gaver:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou is het dus een tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar wat doet dat boot op de voorkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef Hare het volgende:
[..]Damn! Hoe dom kan je zijn!!! Je hebt helemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:
Die heb ik gekocht bij CD-WOW voor 23,99.quote:
Kheb geen flauw idee, maar het is 100% zeker de bovenste die je krijgt als je hem besteld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:04 schreef FremantleDockers het volgende:
Criterion geeft dit plaatje als de cover van hun Kurosawa 4 classics box:
[afbeelding]
Maar ik kom ook vaak deze tegen:
[afbeelding]
Weet iemand of dit een bootleg is, of een andere uitgave ofzo?
hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef pascalheister het volgende:
net bezorgd
wat een vette box zeg
[afbeelding]
dit slaapverwekkend, geweldig seizoen manquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je moeite om in slaap te komen?
![]()
27 dollar bij dvdfromkoreaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag??
out of stock daarquote:
Ik heb er 2 weken geleden een behoorlijke bestelling gedaan, en alles was binnen een week binnen (en dat met de goedkoopste verzendmethode!). Geen douanegezeur ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
out of stock daar![]()
dus besteld bij dvdheaven.com voor $ 27,79 excl. Iemand die weet of dat een goede shop is? heb er nu 2 orders lopen...
perfecte zaak, bestel er regelmatig. samen met koreandvds en dvdfromkorea de beste shops daar om te bestellenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
out of stock daar![]()
dus besteld bij dvdheaven.com voor $ 27,79 excl. Iemand die weet of dat een goede shop is? heb er nu 2 orders lopen...
Die bied jij toch zelf aan op eBayquote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef Hare het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hijs fijn!
hij heeft er 2 gehaaldquote:
Ja misschien wel 100quote:
weet je of deze nog te krijgen is Hare?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Erg mooie bescheiden uitgave. Een van de mooiste slipcases die ik heb gezien
Komt er van de week nog eentje bij me binnenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:59 schreef Motoko het volgende:
[..]
weet je of deze nog te krijgen is Hare?
http://www.dvdpricecheck.co.ukquote:Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hare, weet jij of er ergens nog een mooie Die Hard Trilogy voor een cheap prijsje verkrijgbaar is?
Ik kan wel de drie delen los kopen, maar zo rijk ben ik niet
wat zijn de specials aan deze uitgave?quote:
ziequote:Op maandag 4 juli 2005 23:47 schreef Chielus het volgende:
[..]
wat zijn de specials aan deze uitgave?
Die heb ik vandaag ook opgepikt, evenals :quote:
voor de snelste verzendmethode gekozen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef Hare het volgende:
Hijs fijn!
Bien sur!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor de snelste verzendmethode gekozen?
nog teveel geld.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Nieuw via een eBay winkel voor 6,30 incl verzenden
Ik kocht hem ook niet voor de film. maar voor Damien Lewisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nog teveel geld.
Dit was echt de slechtste film die ik ooit heb gezien
http://www.dvdcompare.net ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Even een vraagje, ik bestel regelmatig bij CDWOW maar op die site staat nooit aangegeven om wat voor soort verpakkingen het gaat. Ik ben gek op special editions in kartonnen sleeves ed
Weet iemand een webshop of andere site waar de verpakkingsgegevens wel vermeld staan?
sletquote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef Hare het volgende:
Hijs fijn!
Geen geldquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef RuneRose het volgende:
Net toevallig in de FRS, zag 'em voor 25 euro, ik heb 'em maar meegenomen.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij elkaar voor maar 8 euro!![]()
Ik werk bij FRS, maar sta nu tijdelijk in de discount-uitvoering daarvan. Bravo heet die. Vandaag kwam er een partij goederen binnen van een Van Leest die over de kop was gegaan. Daar zat dus een kratje met DVD's bij. Ik neuzen, en deze 2 titels eruit gevist. Geinformeerd bij de shopmanager wat alles van deze partij ging kosten "alles 5 euro per stuk" zegt ie. 5 + 5 = 10 -20% personeelskorting is 8 euro!quote:
Aaah! Leuk hoor!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik werk bij FRS, maar sta nu tijdelijk in de discount-uitvoering daarvan. Bravo heet die. Vandaag kwam er een partij goederen binnen van een Van Leest die over de kop was gegaan. Daar zat dus een kratje met DVD's bij. Ik neuzen, en deze 2 titels eruit gevist. Geinformeerd bij de shopmanager wat alles van deze partij ging kosten "alles 5 euro per stuk" zegt ie. 5 + 5 = 10 -20% personeelskorting is 8 euro!
goed voorbeeld doet volgenquote:
wat voor shipping had jij?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Het was een hele fijne dag vandaag![]()
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Plaatje doet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Het was een hele fijne dag vandaag![]()
:
[afbeelding]
Hare: bedankt pik
de snelste manier van verzenden. Was ik blij dat ik geen douane hoefde te dokken, lees ik net dat ik waarschijnlijk over een maand ofzo alsnog een rekening krijgquote:
hier welquote:
Zou nog op z'n minst tot 2006 duren volgens de shopmanager van van Leest hier... Ik ben meer benieuwd naar de überbox van Jurassic Park die eraan zit te komen (Augustus) Heb al een plaatje gezien in een vakblad en WOW! dat ding ziet er echt gaaf uit, kan alleen geen plaatje vinden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Weet trouwens iemand al iets over die über box van Kill Bill.. die Terrantino had beloofd dat ie zou uitkomen...![]()
2006! Gjeeez.. wat een *****...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zou nog op z'n minst tot 2006 duren volgens de shopmanager van van Leest hier... Ik ben meer benieuwd naar de überbox van Jurassic Park die eraan zit te komen (Augustus) Heb al een plaatje gezien in een vakblad en WOW! dat ding ziet er echt gaaf uit, kan alleen geen plaatje vinden...![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:40 schreef fratsman het volgende:
Jeugdsentiment, goeie vriend... jeugdsentiment....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |