Ghibli nog niet compleetquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Maar zijn er dan mensen die hun cc ergens anders voor gebruiken dan op internet bestellen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Creditcard is bij veel banken gekoppeld aan je rekening en bijbehorende bankpas. Dus als je nieuwe creditcard krijgt, krijg je ook een nieuwe bankpas met bijbehorende creditcard.
Ik niet nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar zijn er dan mensen die hun cc ergens anders voor gebruiken dan op internet bestellen?
Da's niet helemaal waar. Je pinpas kan kapot gaan...dan kun je in ieder geval nog met je credit card pinnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef FremantleDockers het volgende:
CC met pincode is handig als je bijvoorbeeld in verre vreemde landen niet kan pinnen met je normale pas. Maar in de westerse wereld heb je er inderdaad niks aan...
zat ook al over deze editie te denken maar zijn de extra's ondertiteld?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is ie mooi!
ik heb hem vandaag gewoon bij de mediamarkt gehaald. Maar je kunt hem ook goedkoop bij cd-wow kopen meende ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:58 schreef Undergod het volgende:
even offtopic:ik zie iedereen hier die ronin dvd krijgen, waar halen jullie die?
Er staat mij iets bij dat er een mgm actie was ergens maar ik weet niet meer waar?
Bij cdwow voor 6,99 incl. verzendkosten wel deze link gebruiken: http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:58 schreef Undergod het volgende:
even offtopic:ik zie iedereen hier die ronin dvd krijgen, waar halen jullie die?
Er staat mij iets bij dat er een mgm actie was ergens maar ik weet niet meer waar?
Mijn dank ik groot, en mijn duits is slecht, maar ik heb hem ook maar eens besteldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Bij cdwow voor 6,99 incl. verzendkosten wel deze link gebruiken: http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
Je kan betalen met overschrijving of rabo direct, hoe moet je zelf maar even kijken heb nu niet zoveel zin om uit te leggen (misschien iemand anders).![]()
Nu welquote:
Extras zijn subbed volgens de coverquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:22 schreef Motoko het volgende:
[..]
zat ook al over deze editie te denken maar zijn de extra's ondertiteld?
er komt namelijk ook een 2 disc edition uit van Warner op 7 juli dit jaar in amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |