Dat doe je anders al heel aardig voor dat loontjequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef RuneRose het volgende:
Meer kan ik helaas niet aanschaffen met mijn magera Ah studenten loontje.![]()
play.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:46 schreef Shogo het volgende:
Zeker niet slecht waar heeft u die casablanca box vandaan?
ja ik moet toch watquote:
Nicequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:47 schreef RuneRose het volgende:
Lening afgesloten bij paps en mams en deze maar bij Hare besteld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt wel mee, bij boudisque (nederlandse winkel) kost die 89,99 oid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
play.com
K'zal er waarschijnlijk veel te veel voor betaald hebben, maar ik bestel eigenlijk het meeste bij play. Dat is me tot nu toe altijd nog bevallen.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer heb je een pincode nodig voor je cc?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef Mike het volgende:
Er gaan, nadat deze week bekend geworden is dat er een zooi credit card gegevens openbaar zijn geworden in de VS, weer een heleboel credit cards geblokkeerd worden. Net zoals een aantal maanden geleden.
Ik hoop niet dat we daar allemaal weer bij zitten, want ik ben net gewend aan m'n nieuwe pincode.
Creditcard is bij veel banken gekoppeld aan je rekening en bijbehorende bankpas. Dus als je nieuwe creditcard krijgt, krijg je ook een nieuwe bankpas met bijbehorende creditcard.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een pincode nodig voor je cc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |