Ik niet nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar zijn er dan mensen die hun cc ergens anders voor gebruiken dan op internet bestellen?
Da's niet helemaal waar. Je pinpas kan kapot gaan...dan kun je in ieder geval nog met je credit card pinnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef FremantleDockers het volgende:
CC met pincode is handig als je bijvoorbeeld in verre vreemde landen niet kan pinnen met je normale pas. Maar in de westerse wereld heb je er inderdaad niks aan...
zat ook al over deze editie te denken maar zijn de extra's ondertiteld?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is ie mooi!
ik heb hem vandaag gewoon bij de mediamarkt gehaald. Maar je kunt hem ook goedkoop bij cd-wow kopen meende ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:58 schreef Undergod het volgende:
even offtopic:ik zie iedereen hier die ronin dvd krijgen, waar halen jullie die?
Er staat mij iets bij dat er een mgm actie was ergens maar ik weet niet meer waar?
Bij cdwow voor 6,99 incl. verzendkosten wel deze link gebruiken: http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:58 schreef Undergod het volgende:
even offtopic:ik zie iedereen hier die ronin dvd krijgen, waar halen jullie die?
Er staat mij iets bij dat er een mgm actie was ergens maar ik weet niet meer waar?
Mijn dank ik groot, en mijn duits is slecht, maar ik heb hem ook maar eens besteldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Bij cdwow voor 6,99 incl. verzendkosten wel deze link gebruiken: http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
Je kan betalen met overschrijving of rabo direct, hoe moet je zelf maar even kijken heb nu niet zoveel zin om uit te leggen (misschien iemand anders).![]()
Nu welquote:
Extras zijn subbed volgens de coverquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:22 schreef Motoko het volgende:
[..]
zat ook al over deze editie te denken maar zijn de extra's ondertiteld?
er komt namelijk ook een 2 disc edition uit van Warner op 7 juli dit jaar in amerika.
TSSSSSquote:Op zondag 26 juni 2005 13:20 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren gekocht:
[afbeelding]
Saw Uncut R2-UK
[afbeelding]
Nou dan zal ik ook maar me laatste aanwinsten weer een keer posten:quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begon jullie al te missen
AntiChrist... MINDEREN!!??
heb je verkering of zo...
![]()
PFFFF ik was gisteren in dronken toestand bij je vriendinnetjes in de buurt (Ik moest namelijk een tour geven over de amsterdam-wallen)quote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef Ash het volgende:
[..]
TSSSSS
nogneens de R1 met extra's van Seed of Chucky? de R2 NL heeft trouwens ook maar een Stereo soundtrack! en jij als DTS liefhebber!!!! Shame on you!
En van Saw niet de R2 Duitse 3-disc versie!
Je bent aan het minderen he! ik zie het!![]()
*Interesse toont*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Verkeerd binnen gekregen van een eBay user![]()
Deze gekregen:
[afbeelding]
Terwijl ik deze besteld had:![]()
[afbeelding]
Iemand tips waar ik hem wel weg kan krijgen? en heeft iemand intresse in Crouching Tiger Hidden Dragon, want ik heb hem namelijk al.![]()
3 oktober volgens play.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Batman en Batman Returns maar even meegenomen van het Kruidvat. Kon ze niet laten liggen voor 7 euro p.s. Beetje impulsaankoop want er komen geloof ik veel mooiere SE's aan.
Ga hem volgende week ook maar eens ophalen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef slindenau het volgende:
Opgehaald bij de FRS (na een halve maand wachten, maar wel voor 15 euri):
[afbeelding]
Eigen foto's:
[afbeelding]
Originele grootte
[afbeelding]
Originele grootte
heb je ze ook compleet nouquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
en The Shawshank Redemption Giftset staat op shipping
For a Few Dollars More en A Fistful of Dynamite wil ik nog erbij, ff zien of ik voor de UK of NL gaquote:
Gaaf, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn 3DVD box van The shawshank redemption is binnen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |