heb je ze ook compleet nouquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
en The Shawshank Redemption Giftset staat op shipping

For a Few Dollars More en A Fistful of Dynamite wil ik nog erbij, ff zien of ik voor de UK of NL gaquote:

Gaaf, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn 3DVD box van The shawshank redemption is binnen
[afbeelding]

[quote=\"Kajos\"]Moi KinkyQueenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Die moet ik eigenlijk ook hebben. Waar heb je 'm vandaan?

51,5 euro:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef Chielus het volgende:
laat maar, heb hem al gevonden, 89 USD,

De jaren '80 actiefilm.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef MikeyMo het volgende:
Commando blijft roeleren

Als er mensen zijn die der untergang nog gaan kopen zal ik ook maar snel zijn, want ik gok dat ie over 2 maanden ook in de Quality Film collection zit, en dan heb je zo'n ranzig hoesje...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is Lost in Translation ook al in Quality Film collection

Nou is het dus een tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar wat doet dat boot op de voorkantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Deze is gaver:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou is het dus een tijd geleden dat ik die film heb gezien, maar wat doet dat boot op de voorkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.

quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef Hare het volgende:
[..]Damn! Hoe dom kan je zijn!!! Je hebt helemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |