TSSSSSquote:Op zondag 26 juni 2005 13:20 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren gekocht:
[afbeelding]
Saw Uncut R2-UK
[afbeelding]
Nou dan zal ik ook maar me laatste aanwinsten weer een keer posten:quote:Op zondag 26 juni 2005 14:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begon jullie al te missen
AntiChrist... MINDEREN!!??
heb je verkering of zo...
![]()
PFFFF ik was gisteren in dronken toestand bij je vriendinnetjes in de buurt (Ik moest namelijk een tour geven over de amsterdam-wallen)quote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef Ash het volgende:
[..]
TSSSSS
nogneens de R1 met extra's van Seed of Chucky? de R2 NL heeft trouwens ook maar een Stereo soundtrack! en jij als DTS liefhebber!!!! Shame on you!
En van Saw niet de R2 Duitse 3-disc versie!
Je bent aan het minderen he! ik zie het!![]()
*Interesse toont*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Verkeerd binnen gekregen van een eBay user![]()
Deze gekregen:
[afbeelding]
Terwijl ik deze besteld had:![]()
[afbeelding]
Iemand tips waar ik hem wel weg kan krijgen? en heeft iemand intresse in Crouching Tiger Hidden Dragon, want ik heb hem namelijk al.![]()
3 oktober volgens play.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Batman en Batman Returns maar even meegenomen van het Kruidvat. Kon ze niet laten liggen voor 7 euro p.s. Beetje impulsaankoop want er komen geloof ik veel mooiere SE's aan.
Ga hem volgende week ook maar eens ophalen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef slindenau het volgende:
Opgehaald bij de FRS (na een halve maand wachten, maar wel voor 15 euri):
[afbeelding]
Eigen foto's:
[afbeelding]
Originele grootte
[afbeelding]
Originele grootte
heb je ze ook compleet nouquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:52 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
en The Shawshank Redemption Giftset staat op shipping
For a Few Dollars More en A Fistful of Dynamite wil ik nog erbij, ff zien of ik voor de UK of NL gaquote:
Gaaf, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn 3DVD box van The shawshank redemption is binnen
[afbeelding]
[quote=\"Kajos\"]Moi KinkyQueenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Die moet ik eigenlijk ook hebben. Waar heb je 'm vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |