Kheb geen flauw idee, maar het is 100% zeker de bovenste die je krijgt als je hem besteld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:04 schreef FremantleDockers het volgende:
Criterion geeft dit plaatje als de cover van hun Kurosawa 4 classics box:
[afbeelding]
Maar ik kom ook vaak deze tegen:
[afbeelding]
Weet iemand of dit een bootleg is, of een andere uitgave ofzo?
hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef pascalheister het volgende:
net bezorgd
wat een vette box zeg
[afbeelding]
dit slaapverwekkend, geweldig seizoen manquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je moeite om in slaap te komen?
![]()
27 dollar bij dvdfromkoreaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag??
out of stock daarquote:
Ik heb er 2 weken geleden een behoorlijke bestelling gedaan, en alles was binnen een week binnen (en dat met de goedkoopste verzendmethode!). Geen douanegezeur ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
out of stock daar![]()
dus besteld bij dvdheaven.com voor $ 27,79 excl. Iemand die weet of dat een goede shop is? heb er nu 2 orders lopen...
perfecte zaak, bestel er regelmatig. samen met koreandvds en dvdfromkorea de beste shops daar om te bestellenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
out of stock daar![]()
dus besteld bij dvdheaven.com voor $ 27,79 excl. Iemand die weet of dat een goede shop is? heb er nu 2 orders lopen...
Die bied jij toch zelf aan op eBayquote:Op maandag 4 juli 2005 14:50 schreef Hare het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hijs fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |