Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollarquote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Waar heb je Leon vandaan en hoeveel heeft hij gekost, als ik vragen mag.

Had al zo'n vermoeden dat hij daar vandaan kwam, maar kan niet uitvinden hoe veel hij daar kost. Kan niet zoeken ofzo, misschien moet ik koreaanse tekens installeren...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollar

waar heb je die besteld?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:33 schreef Hare het volgende:
Heb die Kill Bill trouwens vandaag binnengekregen en het is bijna jammer dat ik hem voor iemand anders had gekocht!
Wat een schitterende set zeg! Echt zeer netjes gemaakt! Alles is mooi op elkaar afgestemd en er zit een zeer mooi hardcover boek bij, 100 pagina's, volop foto's, volop cool, volop in het Frans
Echt gaaf! Aanrader voor de Kill Bill 1&2 liefhebber.

http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57100quote:Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef Dizer het volgende:
Oeeeh, gisteren Sin City gezien! Ik kan niet wachten totdat ie op dvd uitkomt. Ben benieuwd naar de uitgaves die uitgebracht zullen worden

quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57100

Hmz... als het het een jaar later wordt, dan koop ik alsnog deze eerst. En kan ik later ook weer een een nieuwe kopen en de huidige verkopen. Dat doe ik ook denk ik met mijn huidige "Der Untergang" mits de 3disc editie van winter2005 niets extra's wat leuk is aan toevoegdquote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef Shogo het volgende:
Wees er wel van bewust dat er wel nog een betere uitvoering komt. Wanneer is alleen de vraag nog...

Dat heb ik nou ookquote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef Shogo het volgende:
Ik koop deze waarschijnlijk ook wel, daar niet van.
Wacht nu nog steeds op die mooie kill bill box die vorig jaar al belooft werdt. Zal gvd ook eens tijd worden.

quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollar

Waar kun je deze pre-orderen? (En uit welk komt ie eigenlijk? Is dit de koreaanse?)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:10 schreef Motoko het volgende:
Goodbye Lenin - 2disc Digipack Special Edition (pre-order)

al te koop bij Koreandvds, DVDHeaven en DVDfromKOREAquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar kun je deze pre-orderen? (En uit welk komt ie eigenlijk? Is dit de koreaanse?)

Doe open dan mafketel!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als ik mazzel heb, heb ik één van de 500 gesigneerde door L.Blair
![]()

Pfoei.. 115,56 USD excl.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Doe open dan mafketel!!
Als je hem trouwens hier had besteld had je hem sowieso met handtekening gehad, wel gelimiteerd tot 1500 maar goed...
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=15377
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |