quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dvdfromkorea voor 12.99 dollar
Waar kun je deze pre-orderen? (En uit welk komt ie eigenlijk? Is dit de koreaanse?)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:10 schreef Motoko het volgende:
Goodbye Lenin - 2disc Digipack Special Edition (pre-order)
al te koop bij Koreandvds, DVDHeaven en DVDfromKOREAquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar kun je deze pre-orderen? (En uit welk komt ie eigenlijk? Is dit de koreaanse?)
Doe open dan mafketel!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als ik mazzel heb, heb ik één van de 500 gesigneerde door L.Blair
![]()
Pfoei.. 115,56 USD excl.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Doe open dan mafketel!!
Als je hem trouwens hier had besteld had je hem sowieso met handtekening gehad, wel gelimiteerd tot 1500 maar goed...
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=15377
Maar dan is hij niet meer gesealed...quote:
Neej, die wil ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
Als je hem trouwens hier had besteld had je hem sowieso met handtekening gehad, wel gelimiteerd tot 1500 maar goed...
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=15377
ja digipackquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Shogo het volgende:
Casablanca = digipack? Zo ja waar heb je hem vandaan weten te vissen?
Waarom probeer je niet gewoon bij play ofzo? Die hebben vaak nog wel de digipacks. Van One Flew en Singin iig en die zijn van dezelfde company.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
Thx ik had wat meer wakker moeten zijn, the search continues...![]()
Ich habe keine kredietcarte...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet gewoon bij play ofzo? Die hebben vaak nog wel de digipacks. Van One Flew en Singin iig en die zijn van dezelfde company.
Of anders de R1, als ik het goed heb is die R2 gecodeerd ook nog eens. WIl het morgen wel eens voor je kijken als je interesse hebt.
Ajjj, ja, dat maakt het allemaal net dat kleine beetje gecompliceerderquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ich habe keine kredietcarte...En volgens dvdcompare heeft de UK versie van Casablanca en One flew geen digipack meer singing in the rain weer wel.
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Ajjj, ja, dat maakt het allemaal net dat kleine beetje gecompliceerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |